|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-08-2021, 10:12 | #11 |
Reputacja: 1 | 1. Point buy lub poprosić mnie o rzuty. 2. Oficjalne, ale kwestie fabularne można sobie dowolnie dostosować (Personality Traits, ideals, flaws, bonds). 3. Zależy co otrzymam, na pewno nie zaszkodzi wskazać jakiegoś miasta jako swoje rodzinne, a dla przybysz wskazać sposób w jaki dotarli do Dolin. Bedzie miało to wpływ na to jakie plotki startowe znają te postacie. |
13-08-2021, 16:51 | #12 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się!
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija |
13-08-2021, 21:42 | #13 |
Kowal-Rebeliant Reputacja: 1 | Chętny... Po weekendzie coś skleję Wstępnie Paladyn/Warlock. Czy postać musi być dobra/neutralna? Ostatnio edytowane przez shewa92 : 13-08-2021 o 22:12. |
13-08-2021, 22:25 | #14 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Jedno z dwóch, czy planujesz multiklasę pal/warlock hexblade? |
13-08-2021, 22:35 | #15 |
Reputacja: 1 | Nie musi. Icewind Dale to miejsce gdzie poukrywało się sporo oprychów, twoja postać może być jednym z takich. Czasem może być problem z motywacją, bo przygoda niestety zakłada czasem, że robi się coś po dobroci, ale moja i twoja już w tym głowa by to zagrało. |
13-08-2021, 22:36 | #16 |
Reputacja: 1 | Hejo! Mam kilka pytań.
|
13-08-2021, 22:51 | #17 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
1. Stabilność dotyczy rzutów na umieranie gdy hp spadnie do 0. 50/50 szans na sukces i porażke. Co rundę rzuca się k20. 3 zdane/oblane określają czy postać ginie czy nie. W tym czasie drużyna ma czas by podleczyć, ustabilizować itd. Mówiąc że są tajne po prostu stwierdzam że nie podaję wyników rzutu w kolejnych rundach przez co jest trochę większy dreszczyk podczas leczenia padłego bohatera i mniej zagrań w stylu: poprzedni rzut na stabilność jej wszedł, więc w tej rundzie nie trzeba jeszcze pomagać. Kosmetyczna zmiana, ale dodaje nieco dramatyzmu walkom. 2. Większość ran w standardowych zasadach można wyleczyć byle pierwszym czarem. Zmiany dotyczą tego by nie był to byle "leczenie ran" by zasklepić zakażoną ranę, czy strzaskane żebro. Chcę zamiast tego nieco dać tutaj więcej pola dla umiejki medycyna. 3. Nie podam , ale sekretu takiego nie trzeba przyjmować, można po wylosowaniu uznać "nie chcę żadnego". Są różne, a pewnie będę wymyślał też własne jak mnie historia natchnie. Niektóre są powiązane z lokacjami w przygodzie, inne z fabułą, inne tylko smaczkami. 4. Rozdział 1 teoretycznie podnosi lvl do 3. Przygoda w całości, gdybyśmy chcieli kontynuować przewidziana jest do 12 lvl. Multiklasowanie nie jest zabronione. 5. Do rozdysponowania zgodnie z podręcznikiem gracza. Ostatnio edytowane przez Rewik : 13-08-2021 o 22:53. | |
13-08-2021, 22:56 | #18 |
Kowal-Rebeliant Reputacja: 1 | @Alex Tyler Raczej jedno z dwóch Chociaż kto wie? Ostatnio edytowane przez shewa92 : 13-08-2021 o 23:04. |
13-08-2021, 23:12 | #19 |
Reputacja: 1 | Ja myślę między druidem (bo niegrywało mi się tą klasą), warlockiem (bo tak) a kapłanem (bo to moja najukochańsza klasa). Tak czy siak, poproszę o rzuty. |
13-08-2021, 23:13 | #20 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Jak MG pozwala na multiklasowanie to polecam Bijesz wtedy obrażenia z Charyzmy, więc przy okazji odciążasz trochę MADowego Palka. Na mojej sesji mam takiego i robi niezłą rozwałkę |