lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 5e] "Dolina Lodowego Wichru" - Dziesięć Miast (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/19366-d-and-d-5e-dolina-lodowego-wichru-dziesiec-miast.html)

shewa92 19-08-2021 19:00

No mnie zła postać trochę kusi, pisałem o tym gdzieś w okolicach pierwszej strony. ;)

Alex Tyler 19-08-2021 19:03

Moja jest chaotyczna neutralna, ale dogada się lepiej ze złolami, prawdę mówiąc xD Bo tak naprawdę zależy jej tylko na sobie, a złole nie mają problemów z psotami. Dobrzy zazwyczaj kręcą nosem jak coś się odwala niegrzecznego, albo – co gorsza – łamie prawo :-P

Stalowy 19-08-2021 19:53

Dyskusje o charakterze : DDDD Jeden z najbardziej rakogennych tematów w DDkach : DDD

Problemy ze złymi teamami z moich doświadczeń:
a) ludzie nie rozumieją co właściwie znaczą poszczególne charaktery : D
b) chcą być złolami bo chcieliby skorzystać z tej góry złych artefaktów które się pojawiają w sesji ale jako dobry team muszą je zniszczyć : DD
c) gdy "napsocą" i MG naśle na nich kompetentnych stróżów prawa lub poszukiwaczy przygód to mają straszny ból pośladków i defekują żarem : DDD
d) ból pośladów, rozerwanie odbytu, defekacja żarem, podkówka w dół i "ALE JAK TO!!??" gdy zostaną double crossed przez innych złoli, bo przecież "jesteśmy po tej samej stronie!!!!"
: DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Alex Tyler 19-08-2021 20:06

Często tak bywa, bo motywacje do grania złymi postaciami są z reguły infantylne. Ale nie zawsze tak musi być ;-)

Dhorr 19-08-2021 20:08

Sporo grałem w DnD na żywo i nie przypominam sobie abym kiedykolwiek grał postacią inną niż zła. Bywałem także członkiem dobrych drużyn (jako zły). Trochę śmiesznie bywało jak ktoś z drużyny rzucał ochronę przed złem, a ja "o nie!" :P
Nie mam żadnych obaw ani dylematów. :)
Myślę, że wolałbym nawet, aby większość drużyny była neutralna lub dobra. To dodaje komizmu czasami.

Asmodian 19-08-2021 20:11

Zło dobre jest tylko na papierze i na dłuższą metę jest dosyć oklepane. Właściwie nie widziałem sesji RPG w której nie brałaby udziału co najmniej jedna postać zła lub zorientowana na zło. Najczęściej kończy marnie i szczęśliwie, dosyć szybko, o ile są odpowiednie warunki w sesji. Od razu zapytam o możliwości PvP w sesji i ewentualnie jak MG podchodzi do tematu wielowątkowości sesji w przypadku tzw. "party split", które przy postaciach złych lub indywidualistycznie nastawionych jest nieuchronne?

Dhorr 19-08-2021 20:17

Wcześniej napisałem, że zdecydowałem się na pochodzenie z Ziem Hordy. Doughan's Hole nie jest mi znane. Jaki ciekawy pomysł dla mnie byś miał, abym rozważał zmianę swojego zamysłu?

odnośnie PvP w drużynie, mi, jako mistrzowi gry, zdarzało się stosować zasadę z anime "obrażenia zadane z czułości regenerują się natychmiast", czyli na sytuację, gdy ktoś kogoś wkurzy a ten mu nakopie do tyłka i nabije mu 50 guzów, zakłada się, że zaraz po wyjaśnieniu sprawy wszystkie rany znikają. Ta zasada sprzyja np. jednostronnemu przyjmowaniu ciosów ze skruchą.

shewa92 19-08-2021 20:22

Grając na tym forum, chyba w żadnej sesji w tym dziale, nie spotkałem zlej postaci. W większości przypadków były zbanowane już w rekru.

Stalowy 19-08-2021 20:25

A.. i zapomniałem o:.

e) RAGE QUIT gdy team złoli dostanie bęcki od dobrych, którzy wykorzystują bardzo niehonorowe metody walki xD xD xD xD xD xD xD



Cytat:

Napisał Alex Tyler (Post 923425)
Często tak bywa, bo motywacje do grania złymi postaciami są z reguły infantylne. Ale nie zawsze tak musi być ;-)

Prawda. Tak naprawdę wystarczy po prostu zagrać kimś egoistycznym kto nie ma oporów przed zyskiem na krzywdzie innych i to już podpada z tego co pamiętam pod któryś ze złych charakterów.

Alex Tyler 19-08-2021 20:45

Tak. Ja gram na jednej sesji tutaj na LI neutralnym złym (czyli takim skrajnym egoistą — w skrócie) characterem. Jak dotąd zupełnie bezkonfliktowo :-) Moja postać po prostu pracuje dla dobrych, a póki jej dobrze płacą i doceniają jej pomoc w walce, wiedzy o świecie itd. to nie ma powodu do sprzeczek ani splitu. Takiej postaci to obojętne kogo zabija, dopóki jej potrzeby są zaspokojone.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172