Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-08-2021, 21:43   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Rekrutacja - Horror/slasher - Twin Oaks

TWIN OAKS


MUZYKA POD NASTRÓJ


Burza, która przez niemal godzinę, szalała nad TWIN OAKS, oddalała się w kierunku niedalekich gór.

Czarne, skłębione chmury opasłymi brzuszyskami dotykały kamiennych szczytów, gdy Mary Mc'Birdge wydała ostatnie tchnienie. Leżała w swoim łóżku, w pościeli przesiąkniętej krwią, i wpatrywała się w sufit z wyrazem cierpienia zastygłym na młodej twarzy. Twarzy, która jako jedyny element ciała dziewczyny, pozostał taki, jaki był, nim ostrze mordercy zaczęło swój taniec śmierci. Reszta - ręce, nogi i korpus, zmieniły się w poszatkowane, pocięte do kości i podziurawione do głębi, kawałki mięcha.

O tym z jaką siłą, z jakim szaleństwem zadawano ciosy, świadczyły rozbryzgi krwi na ścianach, na meblach, na oczach lalek ustawionych na półce w pobliżu łóżka - pamiątce z jeszcze nie tak dawnych dni dziecięcych, a nawet na suficie w który trafiło kilka strug z arterii szyjnych.

Krew spływała strumyczkami w dół, skapywała na podłogę, wsiąkała we wzorzysty dywan obok łóżka.

Pierwszą, które znalazła ciało Mary była jej matka, Tara Mc'Bridge. Zaniepokojona tym, że córka nie schodziła na śniadanie, ruszyła, aby ją obudzić. To, co zastała w pokoju piętnastolatki wyrwało z niej najpierw rozpaczliwy wrzask, a potem łkania. Ojciec Mary, Tommy Mc'Bridge, prosty robotnik fizyczny w miejscowym tartaku, przybiegł chwilę później, słysząc krzyk swojej małżonki. I nawet on, człowiek nawykły do widoku krwi, będący świadkiem trzech wypadków w pracy, w tym jednego wyjątkowo paskudnego, o mało nie stracił przytomności na widok tego, co zostało z jego córki. Miał jednak na tyle silną wolę, aby zejść na dół, wykręcić 911 i wezwać lokalną policję.

* * *

Wieści o morderstwie rozeszły się po Twin Oaks lotem błyskawicy. To małe, liczące niespełna czternaście tysięcy mieszkańców miasteczko w stanie Montana, zagubione u podnóża Gór Skalistych, żyło spokojnym, własnym rytmem. Miejsca pracy dawały: tartak należący do rodziny Fitzgeraldów, rodziny, której członkowie od pokoleń wybierani byli na burmistrzów miasteczka, oraz kopalnia należąca do przedsiębiorstwa Gemstone Company z siedzibą w Billings. Poza tym w sezonie dochodzili jeszcze turyści, z których żyła część miasteczka. Przybywali oni do Twin Oaks w małych grupach od późnej wiosny do połowy jesieni, w zimie wybierając inne szlaki i miejscówki - bardziej nadające się do uprawiania sportów zimowych.

Dlatego też o tym, że Mary Mc'Bridge, roześmiana i lubiana nastolatka, ucząca się w lokalnej Goverment High School w Twin Oakss, została zaszlachtowana w swojej sypialni, do południa wiedzieli już wszyscy, a ust do ust przechodziły informacje obfitujące w coraz bardziej krwawe szczegóły. Ciało ofiary znalazło się w kostnicy miejskiej przychodni pełniącej jednocześnie funkcję szpitala, a lokalna coroner Stephanie Arevalo próbowała zrozumieć, kto i dlaczego tak okrutnie postąpił z niewinną dziewczyną.

W tym samym czasie dyrektor szkoły Garry Bosch zastanawiał się, co powiedzieć młodzieży, która po wakacyjnej przerwie, dwa tygodnie wcześniej wróciła do ławek, a lokalny dziennikarz - David Bianco starał się nadaremnie wywrzeć nacisk na szeryfie Glenie Hale'u aby zdradził mu jakieś co bardziej "mięsiste" szczegóły. W swojej rezydencji, największym i najokazalszym budynku w mieście, burmistrz Brandon Fitzgerald poprawiał krawat przed lustrem, wiedząc, że w drodze do Twin Oaks są wozy transmisyjne lokalnych i stanowych telewizji, którym zamierzał udzielić wywiadu.
Natomiast Debra Singelton, właścicielka motelu "Niedźwiedź i sowa" od kwadransa wpatrywała się w okno na przepływającą nieopodal, rwącą rzekę Owl Stream. To, co stało się z biedną Mary budziło w nadal mimo wieku atrakcyjnej Debrze dziwne uczucie lęku. Może to krew rdzennych mieszkańców Ameryki, która w ćwierci wypełniała jej żyły, a może kobieca intuicja powodowały, że właścicielka motelu w odgłosach spienionej wody słyszała echo krzyku.

Na drugim końcu miasteczka, w warsztacie samochodowym na wylotówce w stronę nizin, mechanik Frank Chase skupił się na naprawie trucka należącego do jego dawnej miłości - nauczycielki Allison Oubre. I chociaż współczuł straty dziecka staremu kumplowi, to jednak mało go to obchodziło. Allison Oubre, której samochód naprawiał Frank, siedziała w tym samym czasie w salonie fryzjerskim i jak dwie inne klientki wsłuchiwała się w rozentuzjazmowaną gadaninę sąsiadki rodziny zamordowanej, która w szczegółach opowiadała o tym, co działo się rankiem pod domem Mc'Bridgów.

Nad Twin Oaks zbierały się czarne chmury i nie chodziło o kolejną burzę nadciągającą z południa w stronę miasteczka. Już niedługo krew miała popłynąć równie obficie, co deszcz, a trupów mogło być o wiele więcej. Tylko nikt jeszcze w niewielkim, górniczo - tartacznym miasteczku, o tym nie wiedział.

Był 14 września 1995 roku. Dzień, który okazał się być początkiem brutalnych i krwawych wydarzeń w malowniczym Twin Oaks.


TECHNIKALIA


Witam Was, moi drodzy. Jako, że prowadzą jedną "zamkniętą" sesję, pomyślałem o tym, aby wystartować z jeszcze jedną, bardziej w moim starym stylu. Będzie to typowy horror z gatunku slasher.

Małe miasteczko, tajemnicze i brutalne morderstwo, kryjący się za maską zabójca wykańczający kolejne ofiary w wyjątkowo krwawy sposób.

Gracze wcielą się w młodych ludzi w wieku 15-17 lat z Twin Oaks, fikcyjnego miasteczka gdzieś na pograniczu gór i lasów, w północnej Montanie.

Twin Oaks to taka dziura, jak w slasherach - ma tartak, ma kopalnię, ma sklepy w tym jedno większe centrum handlowe, ma szkołę, komisariat z kilkunastoma funkcjonariuszami, kilka moteli, kino, muzeum regionalne, kilka kawiarni czynnych po sezonie, szkołę itp. itd. Leży daleko od większych miast, dojechać można do nich po 30-40 minutach jazdy krętymi, górskimi drogami, mostami nad rozhukanymi rzekami. Wokół lasy, góry, świeże powietrze i kryjący się gdzieś killer, którego będziemy prowadzić ja wraz z moją małżonką, Ravanesh i którego ostrze będzie, z nieznanych powodów, złaknione krwi mieszkańców miasteczka.

Kim ma być Wasz bohater.

Po pierwsze - wiek 15-17 lat.

Po drugie - syn lub córka którejś z osób wymienionych w opisie powyżej, chociaż dopuszczalne jest stworzenie własnych rodziców. Czemu nie. Może nas przekonacie. Możecie też tworzyć rodzeństwo. Łączyć się we wspólne relacje. Też super.

Po trzecie - Wasz Bohater lub Bohaterka musi należeć do jednej z niżej opisanych klas - ponieważ w slasherze bazujemy na stereotypach, jak to w tego typu filmach. Wybór archetypu wpłynie nieco na pozycję w szkole danej osoby, jej relacje z innymi osobami, oraz na ATUT, jaki będzie posiadała postać. Atuty zostaną opisane poniżej.

1/ Bully/Prześladowca - to taki łobuz, osiłek, którego ulubionym zajęciem jest dręczenie słabszych i kujonów. Nauka idzie mu opornie. Ma problemy wychowawcze i często gości na dywaniku u dyrektora. Mieszkańcy Twin Oaks uważają, że nic z niego lub niej nie będzie.
ATUT: ŁOBUZ. Bully potrafi wymuszać posłuch, zastraszać i bić się, jak nikt inny w jego wieku. Wygra każdą uczciwą walkę ze swoimi rówieśnikami. Jest w stanie obronić się nawet przed kimś, kto ma nad nim przewagę, chociaż nie można tego traktować w kategorii - pokonam każdego. Przy bezpośredniej próbie powstrzymania uzbrojonego killera zapewne skończy jako wkład do plastikowego worka.

2/ Kujon lub Kujonka - to najmądrzejsza i najbardziej pilna osoba w klasie, wiedząca bardzo dużo jak na swój wiek, często przez to wyśmiewana lub prześladowana. Dla tej osoby nauka to szansa na lepsze jutro.
ATUT: WIEDZA. Kujon wie więcej o wszystkim. Potrafi przypomnieć sobie fakty o których inni nie pamiętają. Rozwiązać każde zadanie matematyczne. Zna się na wielu rzeczach.

3/ Nerd - trochę jak Kujon lub Kujonka, ale nie jest to osoba tak zdolna, jak tamta. Za to wie wiele rzeczy wynoszonych z gier i książek niekoniecznie należących do kanonu lektur szkolnych. Może grywa w D&D z grupą podobnych do siebie osób.
ATUT: FANTASTYKA. Nerd potrafi racjonalizować sprawy, które innym wydają się nieprawdopodobne. Zna się na różnych rzeczach z dziedziny metafizyki, duchów, nawiedzeń, dziwacznych obrządków i grach.

4/ Sportowiec - to członek szkolnej drużyny lub członkini jakiegoś zespołu - dumy szkoły, Wysportowana osoba, dużo czasu poświęcająca treningom. Może trzymać z dowolną frakcją.
ATUT: SPRAWNOŚĆ. W każdej próbie sprawnościowej, typu bieg, wspinanie, pływanie sportowiec będzie najlepszy i zawsze wygra.

5/ Królowa Pszczół - Najładniejsza laska w szkole. Wokół niej kręcą się inne panienki. Zawsze rządzi cheerleaderkami.
ATUT: PANI ULU. Królowa Pszczół może uzyskiwać profity i przysługi ze strony kilku innych dziewcząt w szkole. Zawsze jest zapraszana na imprezy młodzieży. Wyrywa najlepszych kolesi.

6/ Cheerleaderka - członkini świty Królowej Pszczół. Wysportowana, ładna ale niekoniecznie bystra.
ATUT: UROK. Udając głupiutką Cheerleaderka może wpłynąć na kumpli ze szkoły, a nawet na dorosłych. Może ich zwieść i oszukać aby osiągnąć osobistą korzyść.

7/ Społecznik - nawiedzony ekolog walczący o środowisko naturalne, prawa mniejszości, a może po prostu przewodniczący komitetu uczniów w szkole. Społecznik lubi się udzielać dla dobra ogółu, być liderem, uczestniczyć w różnego rodzaju akcjach i festynach.
ATUT: GADUŁA. Społecznik jest rozpoznawalny i lubiany. Potrafi przekonywać dorosłych, szczególnie nauczycieli.

8/ Preppers - to odludek, nieco dziwny, który zna się na lesie i górach. Może jest członkiem drużyny skautów działających w szkole. Może ma rodzinę, która ma świra na punkcie polowania i survivalu.
ATUT: DZIECKO DZICZY. Ten Bohater radzi sobie w terenie. Potrafi wyznaczyć kierunek, zna się na budowaniu schronienia i zdobywaniu pożywienia.

9/ Szaraczek - ten uczeń lub uczennica nie wyróżniają się niczym specjalnym. Są, jak większość w szkole.
ATUT: SZARY. Szaraczek lepiej wtapia się otoczenie. Potrafi lepiej się schować, gdy nadejdzie zagrożenie. ma naturalny talent do nie rzucania się w oczy.

UWAGA - jeżeli ktoś ma pomysł na własny archetyp, można zaproponować go nam pisząc do mnie na PW, łącznie z ATUTEM, a my wyrazimy zgodę (lub nie) na jego kreację.

Po czwarte - mocne i słabe strony.

Atuty z Waszego "stereotypu", waszej klasy to taki filar postaci. Jej miejsce w społeczności szkolnej i pozaszkolnej Twins Oak. Poza tym chcemy, aby każdy z chętnych do gry podał nam 3 rzeczy, w których postać czuje się najlepiej i 3 w których radzi sobie najgorzej, ma lęki, opory czy naturalny anty-talent.
Chodzi nam tutaj o bardzo ogólne wskazania - przykładowo:
Mocne strony: jazda na rowerze, łowienie ryb, relacje z rówieśnikami
Słabe strony: matematyka, czytanie książek, sprawność fizyczna poza jazdą na rowerze - jestem gruby

Po piąte - krótki opis
Powiedz nam, jaki jest Twój Bohater lub Bohaterka. Jak się zachowuje w stosunku do ludzi, do dziewczyn, do słabszych. Pamiętaj, że obowiązuje tutaj stereotyp, ale macie możliwość dowolnego kształtowania sobie charakteru. Ważne są relacje z rówieśnikami, z rodzicami, z nauczycielami. Krótko. Nie trzeba się rozpisywać.

Po szóste - awatar.
Jasna sprawa. Wymiar zgodny z wymaganiami LI. Najlepiej zdjęcie. Dopuszczalny realistyczny rysunek, ale nie manga czy inne anime Wybaczcie. Nie tego oczekujemy.

W sumie to wszystko.

Czas do nadsyłania postaci mija w dniu 22.08.2021 roku.
Karty proszę na moje PW.

Osoby chętne do gry proszę o zgłaszanie się w tym wątku.

Sesja ruszy jakiś tydzień później, czyli w okolicach 29.08.2021 no chyba, że znajdę czas i szybko zrobię rozbiegówkę.

Do gry wybierzemy ok. 6 osób.

Zasady grania.
Będziemy grali w tempie - 7 dni na post dla Was i 1-3 dni dla nas, jako MG.
Będziemy używali Google docka.
Wymagamy postów nie za długich i nie za krótkich.
To będzie sesja slasher ze śledztwem w tle. Sesja, w której rodzice wydają się być durni, dorośli niekompetentni a złapanie mordercy i przetrwanie zależeć będzie tylko od młodych ludzi, jakimi będą Wasi bohaterowie.

Sesja będzie krwawa, brutalna, mroczna. Będziemy w niej epatować przemocą, okrucieństwem i śmiercią. Będzie ocierała się o gore. Ale ważna dla nas będzie również osobowość bohaterów i to, co dziać się będzie z postaciami pod wpływem stresu.

Spodziewamy się zgonów postaci Graczy.

Pamiętajmy, że akcja będzie działa się w 1995 roku, a więc nie będzie telefonów komórkowych na wielką skalę, sieci internetowej i wielu innych znanych i normalnych współcześnie wynalazków.

Wybierając postacie, możecie się ze sobą konsultować. W sesji niekoniecznie musimy mieć przedstawicieli wszystkich "archetypów". Archetypy mogą się również dublować, aczkolwiek będziemy się starać zrobić jak najbardziej zróżnicowaną ekipę nieszczęśników, którym będzie dane zmierzyć się z szaleńcem w MASCE WILKOŁAKA terroryzującym Twin Oaks.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 16-08-2021 o 21:51. Powód: Poprawki estetyczne.
Armiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172