Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-10-2006, 18:42   #21
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
to sie dołoże


Imię: Eric

Rola: Aktor

Postawa: Błazen/Szarmant
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Nightcrawler jest offline  
Stary 04-10-2006, 20:41   #22
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
[center:fb646825c2]Imię: Nick

Rola: Artysta (Pisarz)

Postawa: Twórca

[/center:fb646825c2]
 
Solfelin jest offline  
Stary 04-10-2006, 21:33   #23
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Co to? Wszyscy się zmówiliście na Torreadorów?
Troszkę nie pasuje do was, miejmy nadzieje, że źle nie wyjdzie.
 
Rhamona jest offline  
Stary 04-10-2006, 21:58   #24
 
Lhianann's Avatar
 
Reputacja: 1 Lhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputację
Taaak, a potem sie okaże, tak jak na wampirzych larpach, że z tłumu przybyłych do miasta Torreadorów, faktycznego przedstawiciela Klanu Róży nie było żadnego...

Nie oceniaj Rhamono na podstawie pozorów...pamiętasz moją khem, Córę Kakafonii??

A pamiętasz kim była rzeczywiście?

(i nie mówie, że gram teraz Tru Brujahem, jakby co;p)
 
__________________
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I'm home again
Dear diary I'm here to stay
Lhianann jest offline  
Stary 04-10-2006, 22:06   #25
 
Nightcrawler's Avatar
 
Reputacja: 1 Nightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemuNightcrawler to imię znane każdemu
ej no przepraszam ja tam nie jestem Torreadorem jestem tylko ciut nietypowy mozę jak na swój klan
 
__________________
Sanguinius, clad me in rightful mind,
strengthen me against the desires of flesh.
By the Blood am I made... By the Blood am I armoured...
By the Blood... I will endure.
Nightcrawler jest offline  
Stary 05-10-2006, 00:24   #26
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Raz, że tak podobna grupa będzie jednak ułatwioną integrację,
Dwa, że praktycznie indywidualizm jakiś tam zachowają,
Trzy, to, że ktoś jest "twórcą", "aktorem", "arystą" od razu nie znaczy, że pochodzi akurat z tego, a nie innego klanu. Co za dyskryminacja!



Zresztą, dobrze, że z początku podobnie. Później będzie mniej różowooo i monobarwnie.
 
__________________
Soulmates never die...
Solfelin jest offline  
Stary 05-10-2006, 19:50   #27
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Dostałam PW Lorn, i masz ode mnie Piwo :>
 
Rhamona jest offline  
Stary 05-10-2006, 23:12   #28
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Lorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputację
Żeby wszystko było jasne, macie tydzień na dopieszczanie postaci, więc nie ma pośpiechu, każdy powinien zdążyć. Wyblakłe namiastki istot żywych i wpół do żywych trafiają do piwnicy, gdzie zajmą się nimi szczury.

Historia, którą napiszecie musi ukazywać przemianę waszych postaci. To nie D&D gdzie przechodzimy do następnego levelu. Przeistoczenie jest najmocniejszym z doświadczeń jakiego kiedykolwiek doznaliście. Wielu Kainitów nigdy sobie do końca z nim nie poradzi, a część straci zmysły nie mogąc go zaakceptować. Coś w was pękło, coś się zbudziło, patrzycie inaczej na świat, lepiej, gorzej… To zależy od historii. Nie próbujcie jej spłycać pisząc coś na jedną stronę, bo po prostu zmarnujecie swój czas i mój.

Suche fakty z życia nic nie znaczą dopóki nie dowiecie się i nie wyznacie przed sobą jak odbiły się na waszej duszy. Uwaga! Zakładamy, że macie dusze. 
Fakty i przeżycia dają wam pewne przemyślenia, które z kolei popychają was do pewnych czynów. Wasze życie i nie życie nie będzie i nie było usłane różami, nie jesteście ideałami swoich marzeń. Najwyżej nieudolnymi kopiami niedoścignionych ideałów.

Znacie swoje grzechy i ich następstwa; wasze wady i zalety. Kiedyś ktoś was skrzywdził, innym razem wy skrzywdziliście kogoś. Minęła kolejna noc pokuty.
Przez życie nie da się przejść niezauważonym, bez zadrapań. Macie swoje namiastki szczęścia, którymi ocieracie krew spod powiek.

Macie swoje motywacje, cele, może nawet marzenia albo raczej koszmary. Każdy z was dysponuje jakimiś środkami, którymi posłuży się do osiągnięcia celów. Spróbujcie określić swój Temperament, Wartości, Przekonania, Światopogląd. Kainici kipią od emocji, postarajcie się określić wasze tzw. Preferencje czyli wszelkie: lubię, nie lubię, kocham, nienawidzę i inne doznania emocjonalne związane ze spotykającymi was sytuacjami, zjawiskami, zachowaniami itp. Kiedy spiszecie sobie na boku taką bazę wiedzy o postaci wplećcie te informację w jej historię. Ja zaś biorę się za scenariusz i wierzę, że będzie warto.

Powodzenia



Na wszelki wypadek zamieszczam fragment podręcznika, który może pomóc.

Pytania i odpowiedzi
Poniżej znajduje się kilka pytań, które na zakończenie preludium powinny znaleźć swoja odpowiedz. Jeśli nie masz czasu na pełne preludium, powinieneś przynajmniej wysilić się na tyle, by odpowiedzieć na te pytania. Często pomocne jest spisanie odpowiedzi, nawet jeśli przeprowadziłeś pełne preludium.
Przy każdym pytaniu wymieniliśmy wszystkie te rzeczy, na które gracz sam powinien sobie znaleźć odpowiedz. Powinno to pomoc Narratorowi przeprowadzić preludium, zgodnie z wymienionymi pytaniami.
- Ile masz lat?
Ile miałeś lat, kiedy „umarłeś”? W którym roku się urodziłeś? Ile czasu minęło do chwili Przeistoczenia? Na ile lat wyglądasz?
Jeśli obecnym czasem gry (rokiem, w którym zaczęła się saga) jest 1993 rok, a bohater ma blisko 37 lat (19 lat jako człowiek i 18 jako wampir), to powinieneś zacząć preludium w 1965 r., kiedy bohater miał jedynie dziewięć lat. O ile jeden z elementów preludium daje graczowi możliwa swobodę, determinując przy tym życie jego bohatera, rozpoczynanie w tak młodym wieku nie jest pozbawione sensu. Czasami łatwiej jest wyznaczyć daty po zakończeniu preludium.
- Co było wyjątkowego w twoim dzieciństwie?
Jak spędziłeś swoje wczesne lata - czas kiedy formowały się Twoje pierwotne aspiracje i postawa? Gdzie chodziłeś do szkoły? Kim byli twoi rodzice? Czy dużo podróżowałeś? Do jakiej szkoły średniej chodziłeś? Czy poszedłeś na studia? Czy uciekłeś z domu? Czy i jakie uprawiałeś sporty?
Powinieneś spróbować przekazać graczowi nastrój z dzieciństwa jego bohatera i zapewnić mu cos wyjątkowego, co na pewno by zapamiętał. Koncentruj się zwłaszcza na sprawach, które oddziałują na przyszłe życie bohatera - dlatego możesz pominąć niektóre watki, kiedy przechodzisz przez dzieciństwo.
Możesz wstawić do preludium kilka subtelnych wskazówek na temat tego, jak to bohater był obserwowany przez swojego wampirzego ojca, nawet w dzieciństwie. Czasami wampir wybiera sobie dziecko i patrzy, jak dorasta, Przeistaczając dopiero wtedy, gdy będzie w pełni dorosłe.
- Jaka osoba byłeś?
Czy byłeś dobry? Czy byłeś popularny? Miałeś rodzinę czy żyłeś samotnie?
Kiedy bohater już dorośnie, powinieneś ustalić tło zdarzeń, tak jak na początku każdej sceny. Szeroko opisz graczowi, jakie było dorosłe życie jego bohatera, pozwalając mu wymyślić kilka podstawowych elementów. Musisz dać mu szanse odgrywania bohatera jako śmiertelnika, kontaktującego się z innymi ludźmi.
- Kiedy po raz pierwszy spotkałeś wampira?
Kiedy po raz pierwszy zorientowałeś się, ze ktoś cię obserwuje? Co spowodowało, ze uwierzyłeś w wampiry? Czy bałeś się? Nie dowierzałeś? Złościłeś się?
Z Przeistoczeniem wiążą się niezmiernie rożne okoliczności; zwykle jednak wampiry, trochę jak rekiny, przez jakiś czas skradają się, zanim zaatakują. Ujawnij graczowi i opisz wrażenie bycia obserwowanym; wolno potęguj napięcie oczekiwania. Gracz wie, co się stanie, zwłaszcza jeśli przeczytał tytuł gry, ale czasem może to tylko sprawić, ze napięcie stanie się bardziej namacalne. Bohater może zauważyć kogoś, kto nieustannie go śledzi, lecz kiedy ruszy w jego kierunku, tajemnicza osoba znika. Choć bohater może próbować zgubić swego prześladowcę, jakoś dziwnie będzie to w ogóle niemożliwe.
- Jak zmieniło cię Przeistoczenie?
Czy Przeistoczenie było bolesne? Czy sprawiło ci perwersyjna przyjemność? Czy rozdzierał cię Głód? Czy to przerażało cię? Czy to było w porządku?
Powinieneś szczegółowo rozegrać transformacje, pozwalając graczowi odczuć traumę przemiany. Jeśli bohater został zaatakowany przez wampira, pozwól graczowi wykonać rzut kostkami, aby dać mu cień szansy odparcia przeciwnika. Jednak takie wysiłki idą na marne. Zależnie od typu sagi, która chcesz prowadzić, możesz wprowadzić więcej szczegółów sprawiających, ze ten osobisty koszmar stanie się jeszcze bardziej dojmujący. Ojciec może wrzucić do celi bohatera jego współmałżonka, kiedy nowy wampir zacznie odczuwać głód. Staraj się skusić bohatera do popełnienia tego pierwszego, przerażającego czynu, ale przy tym skłaniaj go tez do opanowania. Możesz szczegółowo rozegrać te scenę, wykorzystując rzuty kostkami, jak zostało to opisane w rozdziale „Drama”.
- Kto był twoim ojcem?
Czy twój ojciec był brutalny, butny czy mądry? Co o nim wiedziałeś? Czy pozostałeś wraz z nim? Czy w ogóle znałeś swojego ojca?
Wielu neonatów nic nie wie o społeczności wampirów, gdyż są utrzymywani w nieświadomości przez swych ojców. Wielu ojców uważa się za książąt własnego potomstwa, rozkazując mu i traktując jak niewolników. Niechętnie przedstawiają potomków reszcie Rodziny.
- Jak traktował cię twój ojciec?
Jak długo byłeś ze swoim ojcem? Jaki był twój ojciec? Pomagał ci, czy cię ograniczał? Jak długo „terminowałeś”? Gdzie mieszkałeś? Gdzie chadzałeś? Dlaczego twój ojciec cię Przeistoczył?
W ciągu pierwszych kilku lat neonaty ojciec jest dla niego najważniejsza osoba. Sposób traktowania przez ojca stanowi różnicę dla osobowości bohatera. To będzie pierwsza oznaka tego, jak bohater zachowa się w stosunku do innych członków Rodziny.
Większość ojców opiekuje się swoim potomstwem przez wiele lat, ćwicząc i ucząc je, uznając jako swych towarzyszy. Takie żółtodzioby w ogóle nie są informowane o społeczeństwie wampirów. Ojcowie zapobiegają ich kontaktom z Rodzina, a czynią tak, ponieważ są wyjątkowo zazdrośni i sami pragną kształtować osobowość swych dzieci, bez przeszkód.
Jest wiele powodów, dla których wampiry tworzą potomstwo. Ty musisz określić, dlaczego ojciec Twojego bohatera go stworzył. Może chciał przez to odzyskać nieco człowieczeństwa albo po prostu pragnął towarzystwa. Czy chciał mieć niewolników czy jego krew była tak rzadka, ze potrzebował potomstwa jako żywicieli?

- Czy zostałeś przedstawiony Księciu?
Czy książę przyjął cię w mieście z otwartymi ramionami, czy zaakceptował bardzo niechętnie? Czy musiał zostać przekupiony lub zastraszony? Czy unikasz księcia? Czy jest twoim wrogiem?
Ostatecznie bohater zostaje wypuszczony spod opieki na świat i wolność. Ojciec nie zajmuje się nim dłużej i nie jest juz odpowiedzialny za neonate. Ten moment wyznacza wiekowa tradycja przedstawienia neonaty księciu.
Książę może zaakceptować bohatera niechętnie, gniewnie, łaskawie lub (w rzadkich wypadkach) z wielka uprzejmością. Zwykle zależy to od stosunków łączących ojca z księciem. Najważniejszym względem jest to, czy ojciec poprosił o zgodę księcia przed czy po Przeistoczeniu. Zaskakująca liczba wampirów nie dba o uprzednie otrzymanie zgody księcia, lecz nalega na nią później (najprawdopodobniej dlatego, ze wcześniej nie otrzymaliby jej).
Bohater może być wypuszczony spod opieki, gdyż stal się juz zbyt niebezpieczny, aby dłużej za niego odpowiadać. W niektórych wypadkach neonata dowiaduje się o istnieniu innych wampirów dopiero po wypuszczeniu spod opieki ojca.
W kwestii gry, zapewnij, by ojciec wyjaśnił Sześć Tradycji przekazanych przez Kaina. Zaczyna się to, przez opowiedzenie neonacie o jego klanie i pokoleniu: „Należysz do XI Pokolenia po Kainie, do klanu Tremere, a jego słowa wcale się nie przeżyły, bowiem przekazane zostały jego Żółtodziobom i takoż samo tobie.” Tradycje opisane są w rozdziale 2. „Założenia”, od strony 37.
- W jaki sposób poznałeś innych z rodu?
Czy spotkaliście się razem przypadkiem czy było to zaplanowane? Czy współdziałacie razem? Czy jednoczy was cel i wspólne stanowisko? Od jak dawna jesteście razem w mieście?
Zanim rozpocznie się saga, bohaterowie powinni nabrać do siebie zaufania, w przeciwnym razie Twoje opowieści ulegną autodestrukcji. Jeśli to Narrator pełni role tego, co wiąże koterie razem, związki bohaterów nie utrzymają się długo.
Pozwól bohaterom wykształcić swoje własne więzi i niech sami wezmą na siebie odpowiedzialność za nie.
Każdy bohater musi kiedyś spotkać innych i najlepiej, gdyby to było jakieś wyjątkowe spotkanie. Można zrobić dwa spotkania na raz, tak ze każdy bohater zaprzyjaźni się z jednym lub dwoma innymi, albo możesz urządzić wspólne spotkanie wszystkich i mieć to juz za sobą. Lepiej zaczekaj z rozpoczęciem gry, aż przedstawisz sobie bohaterów. Ogólnie rzecz biorąc, najlepiej będzie jeśli zawiążą się miedzy nimi przyjaźnie zanim akcja rozpęta się na dobre.
- Gdzie masz swoje schronienie?
Gdzie twój bohater mieszka? Gdzie się ukrywa za dnia?
Niektórzy z Rodziny maja swój dom, gdzie stale bywają, gdy tymczasem inni wybierają sobie cześć kanałów ściekowych, gdzie lubią leżeć. Inni, szczególnie członkowie Rodziny o silniejszej paranoi, maja wiele kryjówek, gdzie mogą spędzać dnie.
- Jaki jest twój ulubiony teren łowiecki?
Czyja krwią się odżywiasz i gdzie? Czy masz domenę, której chcesz bronić? Czy z Twojego ulubionego terenu łowieckiego korzystają inni? Czy konkurujesz z innymi o tych samych żywicieli? Czy kiedykolwiek zabijasz, kiedy się posilasz?
Pewnie bohater utrzymuje stale źródła żywności blisko swego schronienia. Zawsze, kiedy znajduje się w pobliżu swego schronienia, może posilać się bez wykonywania rzutu kostkami i bez potrzeby rozgrywania sytuacji. Ale gracz musi sprecyzować źródło krwi swego bohatera - czy twoją trzodę stanowią pacjenci kliniki psychiatrycznej? Chodzisz do nocnych klubów? A może dzieci przychodzą do Twojego domu na lekcje gry na fortepianie?
- Jakie są Twoje dążenia?
Czy masz jakichś wrogów, kogoś na kim pragniesz wywrzeć zemstę? Czy odczuwasz pragnienie powrotu do swego starego życia? Czego najbardziej pragniesz?
Podstawowe dążenia Twojego bohatera są istotne dla zrozumienia tego kim i jaki on jest. Po tym, jak przestali być ludźmi, priorytety i normy wampirów z reguły się zmieniły, zwykle drastycznie. Rzeczy, które wcześniej były ważne, teraz juz nie są, a ich życiem rządza inne wartości. Jeśli chcesz mieć rzeczywistego i pełnego bohatera, musisz najpierw zrozumieć, co przyciąga go, a co odpycha od depresji i całkowitego bezsensu (co również może być ciekawe do rozegrania - po prostu powiedz, ze twój bohater w ogóle nie ma żadnych dążeń). W określeniu twych dążeń będą ci wielka pomocą Twoje Usposobienie i Postawa.

Ps. dzięki za piwo Rhamona.
 
Lorn jest offline  
Stary 09-10-2006, 13:51   #29
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 1 Lorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputacjęLorn ma wspaniałą reputację
- James McNeel Wiadomości CNN Dzień dobry! Dziś po północy w jednej z uliczek w Stratford dokonano kolejnej zbrodni. Policja odkryła ciała trzech meżczyzn prawdopodobnie pochodzenia karaibskiego lub południowo-amerykańskiego. Liczne i ciężkie obrażenia uniemozliwiają dokładną identyfikację zwłok. Policja podejrzewa, że były to porachunki między gangami. Jest to już dziewiąty podobny akt przemocy w tym miesiącu. Rzecznik Scotlandyardu twierdzi ze mają już bardzo długą listę podejrzanych i niedługo będzie można się spodziewać pierwszych zatryzmań i wyników tego śledztwa. Osoby posiadające jakiekolwiek informacje mogące pomóc w ujęciu przestępców proszone są o zgłaszanie się do komisariatów Policji.


Ps. Tworząc postacie zakupcie cechę Pozycji: Status na poziomie 1 lub 2, jako rekompensate dostaniecie Status Klanowy na poziomie 1 gratis.
Chciałbym też żebyście wykupili pokolenie 9 lub 8, co pochłonie wam oczywiście 4 lub 5 punktów, ale w końcu dostaliście 3p. na Pozycje gratis więc resztę jakoś wysupłacie z p. wolnych lub wad.
 
Lorn jest offline  
Stary 09-10-2006, 15:16   #30
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
ekhem...
:/
To mam problem
Napisałam już historię i strasznie mi pasuje 13 pokolenie czy mogę w takim razie wykupić mentora zamiast pokolenia?
 
Rhamona jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172