Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-02-2022, 23:46   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2] - Bastion 2520 - Przez górskie ostępy

Scenka



Miejsce: Ostland; Lenkster; Podzamcze; karczma “Pod skocznym zającem”
Czas: 2520.03.16; Wellentag (1/8); południe
Warunki: główna izba, jasno, ciepło, gwar rozmów; na zewnątrz: jasno, pogodnie, chłodno, sła.wiatr




https://i.pinimg.com/originals/b7/85...4646053720.jpg


Nad podgrodziem wznosiły się ponure mury zamku jaki górował nad okolicą i był sercem tej okolicy. Zamek Lenkster był bowiem strażnikiem zachodnich krańcu Ostlandu. Jak mawiano w tej wschodniej prowincji pod herbem byczego łba, jedno oko miał na hochlandzkich huncwotów jacy lubili się przekradać przez dość izuloryczną leśną granicę między tymi prowincjami a plugastwem i plagami jakie mogły zejść z Gór Środkowych. W końcu przedwieczna puszcza jaka zaczynała się u stóp Gór Szarych to kończyła się właśnie na wschodnich krańcach Ostlandu. Mawiano, że można było przebyć tak Imperium na wszerz nie wychodząc z cienia tych pradawnych drzew. Co kryło się w ich trzewiach tego nikt do końca nie wiedział. Nie darmo Las Cieni jako porastał sporą część Ostlandu nosił właśnie taką nazwę.

Ponury zamek górował na jednym ze wzgórz i z jego murów i baszt widać było zielony kobierzec jaki pokrywał tą krainę po horyzont. Tylko w kierunk północym wznosiły się góry. Chociaż też obficie porośnięte drzewami. Od dawien dawna to była dzika kraina. Tam wyruszali poszukiwacze skarbów i minerałów. Ale rzadko kto wracał z sukcesem. Krążyła legenda, że nawet krasnoludy od wieków uważały tą krainę za jałową i przeklętą. Może była to prawda a może nie. Na pewno nie było w Górach Środkowych krasnoludzkich twierdz i kopalni jakie były w górach okalających Imperium i Kislev. Dlatego też w góry zwykle zbiegali ci co mieli coś na sumieniu. Mordercy, zbiegli chłopi, przemytnicy zakładali swoje kryjówki podobnie jak bandy które łupiły na nizinach ale na leże uchodzili w góry. Była też cała masa innego tałatajstwa. Orki czy gobliny wcale nie omijały tych gór. Podobno były jeszcze dziksze i bardziej zawzięte niż ich kuzyni buszujący po zalesionych nizinach. Zwierzoludzie też się mieli dobrze. Do dziś wśród mieszkańców Ostlandu i Hochlandu trwożliwie wspominano imię Gorthora który właśnie zszedł z gór ze swoją rogatą hordą spustoszył te prowincje. Wydawało się, że położy kres Imperium ludzi czyniąc z nich jedynie zwierzynę łowną dla Kopytnych. Ale elektor Hochlandu, Mikael położył temu kres zabijając go w epickim pojedynku jaki ludzkość pamiętała mu do dzisiaj. Był to jednak kolejny powód aby obawiać się tego co kryją zamglone i zalesione górskie stoki które w gruncie rzeczy były bezpańskie. I na nizinach jakie je otaczały, czy to w Ostlandzie, Hochlandzie czy Middenlandzie w gruncie rzeczy nikt chyba nie wiedział co tam się naprawdę kryje, knuje czy lęgnie. I tak było aż do tej wiosny.

Teraz była połowa Plufgzeit. Czas orki, gdy surowy Ulryk skończył swoje panowanie, zabrał swój zimny, biały całun, ziemia odtajała zmieniając się przy okazji w gliniaste błoto skrapiane licznymi, wiosennymi deszczami. Ale chociaż noce były jeszcze chłodne dnie potrafiły być całkiem ciepłe a w słonecznie dni, takie jak dzisiaj, już można było czuć zapowiedź lata. Chociaż tych pogodnych dni jeszcze tak wiele nie było. Jednak okoliczni chłopi już wychodzili na pola zaczynając je obsiewać aby móc za parę miesięcy, pod gorącym, letnim niebem zbierać swój plon jak przykazywała odwieczna tradycja i dobrzy bogowie. Na razie jednak wiosna jeszcze była wczesna i do tego lata zdawało się być bardzo daleko. Skoro chłopi wyciągali swoje pługi a karawany kupców znów ruszały na trakt cała kraina zdawała się budzić ze snu zimowego i wracać do aktywnego życia.

A jednak ta wiosna różniła się od poprzednich. Tej wiosny ku zaskoczeniu i wielkich i maluczkich w Lenkster gruchnęła wieść, że legendarny, górski bastion von Falkenhorstów został odnaleziony. Ba! Odnalazł się sam Markgraf von Falkenhorst! I zaprasza do siebie. Więc na ulicach zamku i podzamcza, po karczmach, kramach, w okolicznych wioskach sprawa została wzięta na języki. Do tej pory wielu słyszało o jakimś zamku który kiedyś stał gdzieś tam w górach. Ale wydawało się to jedną z okolicznych legend i tradycji. Nawet jak ktoś tam ruszał aby go odnaleźć to zwykle wracał z niczym. Albo w ogóle nie wracał. A tu niespodziewanie objawił się sam prawowity właściciel tych ziem zajmując to puste dotychczasowe pole.

Ale chociaż sam Markgraf von Falkenhorst, potomek rodu jaki wieki temu zajmował ów zamek się odnalazł to nie ukrywał, że zastał rodowe włości w opłakanym stanie. Co było całkiem zrozumiałe po stuleciach opuszczenia i wystawienia na surowe, górskie żywioły. Do dziś owa Bergmark lub Gebirgemark (Marcha Górska) przetrwała tylko w legendach i wydawała się echem epickiej przeszłości gdy Imperium było na tyle silne aby kolonizować tą bezludną, górską krainę. A górska twierdza strzegła bezpieczeństwa nizin. Ale tak czy inaczej właśnie dlatego Markgraf wzywał i zapraszał do siebie. Wszystkich. Każdy kto tylko chciał mógł ruszyć na północny szlak wiodący przez górskie bezdroża, każdy mógł spróbować swoich sił aby znaleźć dla siebie nową szansę. Altgraf potrzebował nowych kolonistów, budowniczych, architektów, uczonych i zbrojnych. Zapraszał też kupców i artystów. I okazało się, że chyba w każdej grupie społecznej, karczmie, sklepie i straganie jest ktoś na tyle niezadowolony ze swojej sytuacji, że rozważa aby udać się w góry. W końcu jak się było na końcu kolejki do dziedziczenia ojcowizny, chciało się uzbierać na posag dla córki lub starał się ktoś nie wyjść na gołodupca w staraniu o taką rękę to miał całkiem mocną motywację aby przyjąć ofertę górskiego władcy. Nie było trudno dodać dwa do dwóch, że tak dziewiczy teren ma wiele nieobsadzonych stanowisk które mogły zmienić czyjś status na korzyść. Albo chociaż stanowić źródło zarobku na początek nowego sezonu. Sprawa wydawała się dość prosta, wystarczyło pójść do “Skocznego zająca” bo u Bretończyka się zatrzymało poselstwo od Altgrafa i tam się z nimi rozmówić. Była ich trójka, starszy, brodaty mężczyzna często widziany z fajką i jakby dla kontrastu dwie, młode kobiety. Mężczyzna nazywał się Oleg Finkiel i miał jednak dość milczącą osobowość więc zazwyczaj rozmawiało się z jego młodszymi asystentkami. Petrą lub Inez. One też wydawały się całkiem różnić od siebie. O ile Petra wydawała się być dziewczyną z miasta i jakąś najemniczką to Inez sprawiała wrażenie dobrze wychowanej panny jaka odebrała solidne doświadczenie. No i chętnych zdawało się przybywać z każdym dniem. Niektórzy byli miejscowi inni przybywali z okolicznych wiosek lub należeli do niespokojnych duchów jacy byli akurat przejazdem przez pogranicze i rozglądali się za jakimś zajęciem.

Jednymi z pierwszych jacy zdradzali zainteresowanie wyprawą w góry było trio awanturników jacy wędrowali po okolicy szukając sobie zajęcia. Davandrel, Magnus i Goli wyglądali jakby byli żywcem wzięci z jakichś międzyrasowych dowcipów. Rzadko się trafiała tak różnorodna trójka jak elfka, człowiek i krasnolud. Jednak jakoś się dogadywali ze sobą i z otoczeniem. A ostatnio zamierzali się zaciągnąć na żołd górskiego markgrafa bo już sakiewki wydawały się żałośnie lekkie i puste. Swojego szczęścia chciała też spróbować Olga od Zielgerów. Zwykle razem z matką i młodszą siostrą mieszkały w lesie pod zamkiem gdzie prowadziły psiarnię. Ale coś ją widocznie skłoniło do rozejrzenia się za robotą i ta całkiem zgrabna treserka psów przyjechała do miasta aby dowiedzieć się więcej szczegółów i zrobić potrzebne zakupy przed górską wyprawą. Chyba sporo osób zdziwiło się gdy okazało się, że także córa Sigmara zamierza ruszyć w ten dziewiczy, górski kraj. Zazwyczaj opiekowała się domem bożym na podgrodziu Lenkster. Ale siostra Yvonne chyba poczuła powołanie aby nie zostawić ruszających w góry owieczek bez pocieszenia bożego. Przynajmniej tak mówiła a jej zwierzchnik, dobrotliwy ojciec Gerhard tylko to potwierdzał. Nawet sam Philippe, zwany Bretończykiem z powodu swojego pochodzenia obiecywał ruszyć na szlak. Aby rozprostować kości i przypomnieć sobie jak to było za młodu. Sam w końcu nie należał już do tych najmłodszych. A kto wie czy z tym otwieraniem nowej oberży tam w górskim bastionie von Falkenhorstów to żartował czy niekoniecznie. No a w końcu to jego karczma była niejako w centrum zainteresowania dla tych co myśleli o nowych szansach dla siebie w górskiej krainie.


---



Siemka


- Witam Was w mojej rekrucie. Tym razem w uniwersum Warhammera 2-ed. Dokładniej jest to ciąg dalszy przygód związanych z górskim bastionem w Górach Środkowych. I niejako duchowy spadkobierca tej sesji: http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...du-jesien.html (Bastion - przez ostępy Ostlandu, jesień)

- Z tymże, ten “ciąg dalszy” to tak umownie bo poprzednia sesja skończyła się total party kill dla BG i większości towarzyszących im BN-ów. Więc nie bardzo ma kto kontynuować przygody i wątki z poprzedniej części. Dlatego postanowiłem otworzyć nowy rozdział dla nowych postaci. Chociaż w sesji mogą pojawić się jakieś nawiązania do poprzedniej.

- Sesja zaczyna się wiosną 2520 KI. Dokładniej w drugiej połowie Pflugzeig w Lenkster. Zamek Lenkster pilnuje południowo - zachodniego narożnika Ostlandu. I jest najbliżej gór położonym zamkiem. To największa twierdza w tej części prowincji. Chociaż właśnie jej sercem jest zamek na wzgórzu a wokół niego wyrosło podgrodzie.

- Tak na wstępie to myślę, że sesja powinna mieć dość zróżnicowane zadania/potrzeby/questy. Zapewne będzie na tapecie podróż przez góry do Bastionu i akcja kolonizacyjno - remontowa samego bastionu. Być może jakieś wątki śledcze np. wyjaśnienie losu poprzednich ekip albo eksploracja twierdzy i górskiej okolicy. No i pewnie walki też się jakieś trafią. Ale to tak wszystko piszę trochę w ciemno. Sporo zależy od tego kto by przysłał jaką KP i jakie miałby motywacje jako postać i jako Gracz. Postać inżyniera czy architekta będzie zapewne miała inny punkt ciężkości niż jakiegoś najemnika albo maga.


Ściąga



- Aby nie pisać do pustej kartki tych KP tutaj daję taką schematyczną ściągę z fabułą (osoby, miejsca, etc.). Link: https://docs.google.com/document/d/1...NFnGgPDY/edit#


Start


- Sesja zaczyna się w Lenkster. Dokładniej w jednej z karczm na podgrodziu. Więc każdy musiałby wymyślić skąd się tam wzięła jej/jego postać. Domyślnie też BG powinien mieć motywację aby ruszyć w kierunku Bastionu. Bo w końcu na tym ma się koncentrować sesja na podróży do tej twierdzy i przygodach w samej twierdzy i okolicy. A Lenkster to tylko miejsce startu. Nie znaczy, że trzeba ruszać w góry w ciągu 24 h no ale nie planuję prowadzić tam sesji stacjonarnej.

- Każda postać pi x oko wie to co we wstępnej scenie prezentowanej powyżej. Że jest wiosna, że w górach pojawił się nowy hrabia, że ogłasza akcję kolonizacyjną itd. Jak coś jeszcze to najwyżej po przysłaniu KP.


Motyw


- W każdej KP chciałbym wiedzieć jaki postać ma motyw aby ruszyć do Bastionu i co chce tam załatwić. Jaki cel chce zrealizować. Poniżej prezentuję kilka możliwości, można się na nich wzorować ale równie dobrze można wymyślić własne. Ogólnie chodzi o to, że z KP chciałbym się dowiedzieć po co BG rusza do Bastionu.


Góry Środkowe


- Większość sesji zapewne będzie się toczyć w Górach Środkowych. Są one na terenie Imperium i stanowią górskie pustkowie nad którym nikt nie ma realnej władzy. Góry wrzynają się między Ostland, Hochland i Middenland i po trochu władcy i możni z tych prowincji zgłaszają swoje roszczenia do tego czy tamtego fragmentu gór. Góry są dość jałowe w surowce i podobno dlatego nie ma tu krasnoludzkich twierdz. Są za to mgliste i porośnięte bujnymi lasami w niższych piętrach. Właśnie na ich terenie leży Bastion von Falkenhorstów.


Mecha


- Jak w każdej mojej sesji - będzie. Jak uznam, że sprawa jest niejasna w jakiejś scenie to pewnie kości i staty pójdą w ruch. Niemniej mechę, jak zawsze, biorę na siebie. Dla Gracza w wersji minimalnej kontakt z mechą może się skończyć podczas rekruty na zmajstrowaniu KP.


Homerule


- Będą. Jako długoletni użytkownik Warhammera mam swoje nawyki bez których trudno mi się obyć. Niemniej raczej staram się o nich uprzedzać/informować jeśli gdzieś pojawią się w sesji.


Google Doc



- Na tym etapie trudno mi powiedzieć. Ogólnie lubię to narzędzie i uważam je za bardzo przydatne. Ale nie każdy je ceni i lubi jak ja. Więc zmuszał nie będę. Możemy grać tradycyjnie: post w post. Niemniej dobrze aby każdy się określił jak to ma z tym docowaniem. Bo zwłaszcza jak się na sesji i w scenie spotkają Gracze docowi i antydocowi to czasem wynikają z tego różne niedogodności. Dlatego lepiej powiedzieć od razu co kto lubi.


Tempo sesji


- Planuję taki mój standard czyli 5+2. Najczęściej oznacza to 5 dni roboczych dla Graczy i weekendy dla mnie na napisanie mojego posta. Przykładam sporą wagę do tych terminów


Ilość Graczy


- Od 1 do 6. Tak mniej więcej.


Drużyna awanturników


- Nie mam jakichś szczególnych preferencji co do ras, profesji i charakterów planowanych postaci. Ot, dobrze aby mogli ze sobą współracować lub chociaż się tolerować. Najbardziej jednak myślę pasowaliby wszelkiem maści awanturnicy skłonni z końcem zimy ruszyć na szlak dla zarobku czy przygody. Nie chciałbym tylko bierników co siedzą w karczmie i czekają aż ktoś ich przekona aby ruszyli tyłek w stronę Bastionu


ARK


- Czyli zestaw “Akcja - Reakcja - Konsekwencje”. Wszystkie sesje prowadzę wedle tego schematu dla tej nie robię wyjątku. Każdy sam pisze swoje cv i czy uzbiera sobie w sesji kolegów czy wrogów to jest to wynik działań postaci w trakcie sesji.


Oko kamery


- Oko sesyjnej kamery skoncentrowane jest na BG. To oni są najważniejszymi postaciami dla fabuły przygody i w centrum uwagi. Nie oznacza to jednak, że są najważniejszymi w hierarchii społecznej albo, że poza kadrem kamery świat nagle zamiera.


Mecha bastionowa


- To moja autorka. Raczej nakładka na mechanikę Warhammera 2-ed. Jej trzon wyjaśniłem tutaj: http://lastinn.info/warhammer-fantas...n-autorka.html (Warhammer 2-ed - Mechanika Bastion (autorka))

- A tu jest link do docowej, pełnej wersji: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

---





Tworzenie postaci






KP Gotowce



- Na początek mam tu kilka, przykładowych gotowych KP. Przynajmniej tak od mechanicznej strony. W wersji więc minimalnej wystarczy sobie którąś wybrać i dorobić do niej fabułę co to za postać. Gdyby ktoś chciał się pobawić i pozmieniać staty proszę bardzo, ot limit pkt nadal ma się zgadzać. Podobnie jak z tą szczątkową fabułą (imię, płeć, itd.) też można sobie dowolnie edytować.

- Link do docowych KP: https://docs.google.com/document/d/1...Jdg92fxt8/edit

- Link do excelowych KP: https://docs.google.com/spreadsheets...54k/edit#gid=0



0 - Koncept postaci


Wymyśl sobie kto to ma być ta Twoja postać. Kim chcesz grać jako odkrywca nowych światów w tej sesji. Miej świadomość, że w tej sesji jest takie coś jak Ranga i wpływa ona na interakcje społeczne w grze oraz comiesięcze dochody.



1 - Personalia i awek


Chyba erpegowy standard. Czyli imię, nazwisko, ksywa, wygląd zewnętrzny i awek. Awek bez mang i pociesznych obrazków bym prosił, z widoczną facjatą. Najlepiej już z gotowym linkiem do wklejenia w panel sesyjny. Najlepiej o szerokości ok 200 pikseli by mniej więcej wszystkie były w podobnym rozmiarze.



2 - Cyferki


- wersja bastionowa (człowiek):

- wszystkie Cechy Główne na 30
- Ataki na 0
- Magia na 0
- SZY na 4
- Ranga na 2

- Co do innych ras to w tym linku ze ściągą mechy jest tabelka na cechy startowe s. 12 na forum nie ma opcji wrzucania tabelek no to by się cyferki rozsypały.



3 - Rozwój postaci


- Na start:

- Ok 5-6 umsów i zdolności rasowych > te co są na początku podręcznika przy tworzeniu postaci
- 20 umsów podstawowych i zdolności > za friko
- 5 umsów zaawansowanych > za friko
- 2 000 pkt do rozdania na potrzebne rzeczy (staty, umsy i zdolności)


- Te 2 000 pkt na rozwój wd. poniższego cennika:

- Cechy Główne (od WW do OGŁ) skok o 5 za 100 pkt (max do 70, 60, 50)
- Żywotność skok o 1 za 200 pkt (max o 4)
- Atak o 1 za 300 pkt (max do 3)
- Mag o 1 za 500 pkt (max do 3)
- SZY o 1 za 200 pkt (max 1 raz na całą grę)
- Ranga o 1 za 300 pkt (na start Ranga 2)
- umiejętność podstawowa o 1 stopień za 100 pkt
- umiejętność zaawansowana o 1 stopień za 300 pkt
- zdolność za 100 pkt (o ile ma się ums na jakim bazuje)


- Z 8 cech głównych (WW, US itd.) wybierz 2 dominujące i 2 poślednie. Dominujące na start i w trakcie sesji możesz rozwinąć do 70, poślednie do 50, pozostałe cztery są standardowe i mają górny limit do 60.



4 - Ekwipunek


- Lokum - Od przybycia do Lenkster postać gdzieś mieszka, opisz chociaż w paru słowach co to jest.

- PZ - Tyle PZ ile Ranga x100. Czyli jak Ranga 2 to 200 PZ, jak Ranga 4 to 400 PZ*. Za te PZ można sobie kupić potrzebny ekwipunek czy w KP czy w trakcie sesji. Cennik jest w ściądze mechy na s. 14: https://docs.google.com/document/d/1...Vzui7SLY/edit#

- Zestaw Startowy - czyli coś co zazwyczaj podróżni zabierają ze sobą w drogę. Wszyscy mają coś na podobę i nie wlicza się tego do slotów ekwipunku. Wszystko jest znoszonej, przeciętnej jakości.

Zestaw startowy:

- sprzęt kuchenny - miski, kociołki, sztućce czyli coś do przygotowywania i jedzenia posiłków
- zapasowe ubranie - 1 ciężkie, 2 średnie, 3 lekkie
- prowiant - podróżny prowiant na 3 doby
- nóż
- br.długa - miecz, szabla, kostur, topór itd.


*PZ - Punkty Zasobów czyli mechaniczna wartość majątku i zasobów wyrażona w PZ. Przede wszystkim majątek ruchomy taki jaki da się zabrać ze sobą w podróż czy to w postaci monet, biżuterii, ekwipunku, wierzchowców itd.



5 - Fabuła


- Czyli coś o swojej postaci. Cała fabuła, bio, charakter, wygląd tak by pasowało do powyższych cyferek i jakoś wykreować obraz tej postaci. Możesz po swojemu a możesz w formie odpowiedzi na poniższe pytania. 1-3 zdania powinny chyba wystarczyć by coś było wiadomo o danym temacie.


1 - Nakreśl w paru zdaniach kim jest twoja postać, skąd pochodzi, czym się zazwyczaj trudni.

2 - Wymień 3 najbardziej charakterystyczne cechy twojej postaci i krótko to jakoś opisz.

3 - Gdzie, jak, z kim twoja postać spędziła ostatnią zimę? Opisz w paru zdaniach.

4 - Dlaczego twoja postać chce wyruszyć do Bastionu? Co ma tam do załatwienia, jaki cel jej przyświeca?

5 - Wymyśl chociaż ze 3 osoby w mieście z jakimi postać jest jakoś powiązana. Opisz ze 2-3 zdania co to za postacie, gdzie je można spotkać i co je łączy z Twoją postacią. Dobrze aby była to po jednej pozytywnej, neutralnej i negatywnej relacji.

6 - Co jest marchewką dla postaci? Co ją motywuje, co jej imponuje, co by chciała mieć lub osiągnąć. Bogactwo, potęga, sława, odkrycia, kobiety, miłość, rodzina, honor? Najlepiej by to było coś konkretnego w jakiejś rzeczy czy osobie na sesji.

7 - Co jest sekretem postaci? Co ukrywa przed innymi towarzyszami podróży co lepiej by nie wyszło na jaw. Najlepiej też by to było coś konkretnego. Jakieś długi, zależności, układy, sekretny pamiętnik, dokumenty, uczucie do kogoś itd.



Inne



- Link do ściągi fabularnej (miejsca, osoby): https://docs.google.com/document/d/1...NFnGgPDY/edit#

- Link do gotowych, docowych KP: https://docs.google.com/document/d/1...Jdg92fxt8/edit

- Link do gotowych, excelowych KP: https://docs.google.com/spreadsheets...54k/edit#gid=0

- Link do mechy bastionowej: https://docs.google.com/document/d/1...h.rju314utafsa



- Jeśli by ktoś miał jakieś pytania, wątpliwości, nie był czegoś pewien aby był czegoś ciekawy z tą rekrutą no to piszcie śmiało Co dam radę to postaram się pomóc i wyjaśnić Tak samo jakby ktoś np. był w trakcie robienia KP i chciał się coś poradzić czy co to spoko może mi podesłać taką niedokończoną to rzucę okiem i powiem co i jak

- Gdyby wyszło tak, że w trakcie gry ktoś odejdzie, zrezygnuje, zniknie no to trudno. I tak bywa. Jednakże ja uznaję to za zrzeczenie się wszelkich praw do takiej postaci jaka zostaje w grze. I Gracz przestaje mieć na nią i jej losy jakikolwiek wpływ. Dotyczy to także ewentualnego przejęcia postaci przez innego/nowego Gracza gdyby była taka potrzeba i zgoda MG.

- Co do terminu rekruty myślę, że 2 tyg powinny wystarczyć na wyklarowanie sytuacji. Więc wstępnie termin do końca nd 02.27. Zobaczę jak będzie wówczas wyglądać sytuacja i podumam co robić dalej.

---

- I chyba tyle z mojej strony na ten moment Jak o czymś zapomniałem i przegapiłem to dajcie znać, postaram się wyjaśnić ocb. Ogólnie chodzi o przygodę w bezpańskich górach z tajemniczym zamkiem który od mileniów był zaginiony i uważany za legendę.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 12-02-2022 o 23:53. Powód: Pogrubienie terminu rekruty.
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-02-2022, 14:14   #2
 
Lua Nova's Avatar
 
Reputacja: 1 Lua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputację
Chętnie bym zagrała, cyrulikiem/medykiem. Ostatnia sesja Warhammera, w której brałam udział umarła, więc może tym razem się uda

Posiędzę w tygodniu nad kartą i podeślę.
 
__________________
Nawet jeśliś czysty jak kryształ i odmawiasz modlitwę przed zaśnięciem, możesz stać sie likantropem, gdy lśni księżyc w pełni...
Lua Nova jest offline  
Stary 13-02-2022, 14:19   #3
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Jeżeli średnia z tendencją do małej znajomość mechaniki Warhammera nie będzie przeszkodą to chętnie bym zagrał postacią: Davandrell Zielony Liść (elf, ranger, łucznik)?
 
Connor jest offline  
Stary 13-02-2022, 14:36   #4
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Chętnie bym zagrała, cyrulikiem/medykiem. Ostatnia sesja Warhammera, w której brałam udział umarła, więc może tym razem się uda
- Współczuję. Przykra sprawa jak sesje padają.



Cytat:
Posiędzę w tygodniu nad kartą i podeślę.
- Szpoko, trzymam kciuki Jakby co to można zawsze otworzyć podręcznik i spisać co ma dana profesja Ja tak robię co niektórych BN-ów. A jak coś by było potrzeba to daj znać.



Cytat:
Jeżeli średnia z tendencją do małej znajomość mechaniki Warhammera nie będzie przeszkodą to chętnie bym zagrał postacią: Davandrell Zielony Liść (elf, ranger, łucznik)?
- Słaba znajomość mechy nie powinna być przeszkodą. No ale te KP z cyferkami to jednak trzeba podesłać na start.

- Davandrell to kobieta jbc Ale spoko można wziąć jej mechę i zrobić mężczyznę i ogólnie nową postać no albo po prostu grać kobietą.


@Wszyscy


- Sprawdźcie czy macie dostęp do tych linków docowych i innych bo zdarza mi się wrzucić a zapominam udostępnić
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-02-2022, 14:44   #5
 
Lua Nova's Avatar
 
Reputacja: 1 Lua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputację
Linki już działają, mi w każdym razie.

Z mechaniką powinnam dać radę, nie moja pierwsza postać do młotka W razie czego będę pytać. Zamierzam wykorzystać moją starą postać, muszę tylko ją fabularnie dopasować i mechanicznie do wymagań tej kampanii.
 
__________________
Nawet jeśliś czysty jak kryształ i odmawiasz modlitwę przed zaśnięciem, możesz stać sie likantropem, gdy lśni księżyc w pełni...
Lua Nova jest offline  
Stary 13-02-2022, 14:44   #6
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post

- Słaba znajomość mechy nie powinna być przeszkodą. No ale te KP z cyferkami to jednak trzeba podesłać na start.
Jeśli dobrze rozumiem to KP z cyferkami jest gotowe jeżeli zdecyduję się wybrać jedną z gotowych postaci, a taki mam zamiar i wtedy zostaje tylko dorobienie historii i koncepcji postaci?

Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post

- Davandrell to kobieta jbc Ale spoko można wziąć jej mechę i zrobić mężczyznę i ogólnie nową postać no albo po prostu grać kobietą.
Jak tak to nawet więcej opcji i ciekawsze możliwości odgrywania postaci.

KP w jakiej formie podsyłać?
 
Connor jest offline  
Stary 13-02-2022, 15:02   #7
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Linki już działają, mi w każdym razie.
- Oki, dzięki za potwierdzenie


Cytat:
Z mechaniką powinnam dać radę, nie moja pierwsza postać do młotka W razie czego będę pytać. Zamierzam wykorzystać moją starą postać, muszę tylko ją fabularnie dopasować i mechanicznie do wymagań tej kampanii.
- Szpoko, pasi, jbc to pytaj



Cytat:
Jeśli dobrze rozumiem to KP z cyferkami jest gotowe jeżeli zdecyduję się wybrać jedną z gotowych postaci, a taki mam zamiar i wtedy zostaje tylko dorobienie historii i koncepcji postaci?
- Tak. Te gotowe mechaniczne KP są uszyte pod wymagania tej sesji (2 000 pkt). Jak ktoś chce może coś im poprzesuwać statów a jak nie to może użyć takie jak są. Tak czy inaczej do tych cyferek trzeba dorobić literki czyli tą całą fabułę. Dobrze aby ta fabuła odpowiadała na te pytania z pkt 5-go.



Cytat:
tak to nawet więcej opcji i ciekawsze możliwości odgrywania postaci.
- Szpoko, tak tylko zaznaczam dla jasności. Owo trio pojawiło się w jednej scenek w poprzedniej sesji ale to raczej był ich epozodyczny występ, ot przypadkowi podróżni spotkani przez BG w przydrożnej karczmie



Cytat:
KP w jakiej formie podsyłać?
- W Google Doc. Tylko dajcie mi udostępnienie abym mógł tam czytać i pisać. Bo jak są jakieś poprawki czy insze rozmówki o nowej KP to łatwiej to załatwiać na dole danej KP.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 13-02-2022 o 15:03. Powód: Nie ten guzik mi się wcisnął i edyciłem teraz na cytat a nie pogrubienie :)
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-02-2022, 15:09   #8
Highlander
 
Connor's Avatar
 
Reputacja: 1 Connor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputacjęConnor ma wspaniałą reputację
OK to siadam do historii w takim razie i podsyłam w miarę niezwłocznie KP.
 
Connor jest offline  
Stary 13-02-2022, 15:29   #9
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
OK to siadam do historii w takim razie i podsyłam w miarę niezwłocznie KP.
- Oki, szpoko to trzymam kciuki i jak coś byś utknął z czymś to daj znać


---

Edyta 2022.02.13

- W "Ściądze" dokleiłem mapki Ostlandu na samym dole.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 13-02-2022 o 16:04. Powód: Dodanie info o mapkach w "Ściadze".
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-02-2022, 22:10   #10
 
Lua Nova's Avatar
 
Reputacja: 1 Lua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputacjęLua Nova ma wspaniałą reputację
Karta postaci jako tako jest, historia postaci też. Zostało skończenie ekwipunku i przydupasi

Pipboy79 Wysłałam ci linki na PW.
 
__________________
Nawet jeśliś czysty jak kryształ i odmawiasz modlitwę przed zaśnięciem, możesz stać sie likantropem, gdy lśni księżyc w pełni...
Lua Nova jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172