Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-05-2022, 18:03   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2] - Kultyści - Lato

Scenka



Miejsce: Nordland; Neues Emskrank; Dzielnica Portowa; koga “Stara Adele”
Czas: 2519.06.27; agt; wieczór
Warunki: ładownia, jasno, ciepło, gwar rozmów; na zewnątrz jasno, sła.wiatr, pogodnie, ciepło




link: https://www.stivesgallery.co.uk/imag...our_lights.jpg

Zbór



Nad zatoką wzdłuż jakiej wybudowano Neus Emskrank kończył się ciepły, letni dzień. Mewy jeszcze piszczały nad wodą i miastem ale one też już szykowały się do zakończenia dnia. Mieszkańcy, dokerzy oraz marynarze kończyli swój dzień roboty i udawali się do domów, tawern i karczm aby nasycić żołądki i ugasić pragnienie. Zaś w trzewiach jednej ze starych kryp jaka już od dawna nie pływała tylko bujała się na falach przyboju robiąc za pływający magazyn robiło się coraz tłoczniej i głośniej. W miarę jak kolejne postacie podchodziły do burty “Starej Adele” stukały umówione hasło a po chwili słyszeli nieregularne kroki i nad burtą pokazywała się głowa starego bosmana obwiązana chustą na marynarski wzór. Widząc kto przyszedł spuszczał na dół drabinę po której można było wejść na pokład a potem do tylnej nadbudówki i schodami na dół do krótkiego korytarza i ładowni. Gdzie można było spotkać znajome twarze jakie często nie widziało się od zeszłego tygodnia. Można było usiąść przy stole do wspólnego posiłku. Jak zwykle królowały ryby. To akurat nie było dziwne w portowym mieście. A Kurt był mistrzem w łowieniu, przyrządzaniu i podawaniu ryb. Nawet ze zwykłych płotek potrafił zrobić całkiem smaczną zupę rybną albo gulasz. Ale dzisiaj na stole królował tłusty sum i młody tuńczyk. Suma Kuternoga złapał sam a tuńczyka kupił od znajomego rybaka. Ale część rzeczy i tak trzeba było kupić. Odkąd zabrakło Karlika który sponsorował te posiłki trzeba było robić zrzutki podczas tych zborów. I to co się uzbierało jednego tygodnia szło na zrobienie gościny w następnym.

Schemat się powtarzał co tydzień. Przywitanie, wspólny posiłek przy stole, luźniejsze pogaduchy o plotkach i strapieniach a także załatwianie pomniejszych spraw pomiędzy członkami zboru. W końcu to była jedna z niewielu okazji gdzie mogli się spotkać w jednym miejscu osoby z całkiem różnych warstw społecznych co poza burtami tego zboru byłoby nie takie proste. W samym zborze zaś mniej się liczyło pochodzenie a bardziej osiągnięcia dla grupy, staż i zaufanie jakim się cieszył u pozostałych. Tak zimą Egon awansował ze względnie świeżego rekruta na kogoś kto dorównywał autrytetem Kurtowi a ponad nim byli już tylko Silny i Łasica. Więc nawet jeśli na zewnątrz dla zachowania pozorów ktoś komuś musiał czapkować czy całować w rączkę to tutaj panowały dość braterskie i rodzinne relacje. W końcu w razie wsypy wszystkich ich by czekał marny koniec co pokazał ostatniej zimy przykład śmierci Karlika. Dziś jednak wyczuwało się większą ekscytację i podniecenie. Bo już w poprzednim tygodniu Starszy obiecał, że zapewne będzie miał do ogłoszenia coś interesującego. I faktycznie tak się stało. Gdy umył w misce ręce, wstał ze swojego miejsca w centrum złączonych stołów i wyszedł na środek ładowni. Zaraz za nim podążyła Merga. Znak, że właściwe spotkanie właśnie się zaczyna.




link: https://i.pinimg.com/originals/ac/06...e51f6cb354.jpg


- Drogie dzieci! Spójrzcie na nas! Spójrzcie na siebie! Rok temu nie było nas nawet pół tuzina! A teraz? Dwa tuziny! Spójrzcie jak rośniemy w siłę! To znak! To znak jak bardzo skorumpowane i zdeprawowane jest to miasto! To społeczeństwo! Jak bardzo podatne jest na podszepty naszych patronów! Nieważne którego! Nieważne skąd kto pochodzi i czym się zajmuje! Nieważne co ma na sumieniu! Wszyscy mogą znaleźć u nas swój dom i schronienie! Wszyscy możemy walczyć z reżimem zakłamanych ciemiężycieli którzy nas uciskają i oddają cześć słabym, fałszywym bogom! To my mamy rację! To my jesteśmy wyjątkowi, my jesteśmy wybrańcami prawdziwych bogów! To my zaprowadzimy w tym mieście nasze porządki! Wyrównamy rachunki krzywd! Dziś my musimy zginać karki! To my musimy się do nich fałszywie uśmiechać i udawać pokorę! Ale to się skończy! Nadejdzie dzień gdy to oni padną u naszych stóp i będą jęczeć o naszą łaskę! Oni będą się żreć między sobą dla naszej przyjemności i walczyć o okruchy z naszego stołu! Nie dzisiaj i nie jutro ale ten dzień w końcu nadejdzie! Pomścimy śmierć Karlika! Wygnanie Sebastiana! Mordęgę naszych sióstr i braci zakatowanych w kazamatach! Poddanych kaźni i straconych dla uciechy bezmózgiej tłuszczy! To my będziemy na szczycie i urządzimy to miasto po swojemu! - zamaskowany mężczyzna znany na zborze jako Starszy zaczął przemowę. A, że był płomiennym mówcom od razu porwał swoją publiczność. Dały się słyszeć oklaski, okrzyki poparcia i buntu na zastaną za burtami rzeczywistość. Wszyscy byli w jakiejś mierze buntownikami i rewolucjonistami walki z obecnym systemem. Dlatego ten system nie mógł dać im pardonu i musiał ich zniszczyć. Ale najpierw musiałby ich odnaleźć. A to jak dotąd siłom sterowanym z ratusza się nie udało. Ale przyjemnie było posłuchać jego przemowy jaka niosła nadzieję, że los się odmieni i to oni będą w końcu na górze.

- Pierwszym krokiem będzie odnalezienie darów jakie zesłali nam bogowie. One gdzieś tu są. Szepczą do nas. Słyszymy ich głos. Ale trudno było go zrozumieć. Ale na szczęście jest z nami nasza czcigodna wyrocznia która potrafi usłyszeć mowę bogów i zrozumieć ich przesłanie. - Starszy zakończył przemowę żegnany oklaskami i cofnął się o krok do tyłu wskazując na rogatą kobietę o niesamowitym blasu bijącym z oczu i fioletowej skórze.




link: https://i.imgur.com/szvwUUK.png

- Dziękuję ci mistrzu. - Merga skinęła głową oddając hołd swojemu gospodarzowi i opiekunowi. Od chwili uwolnienia wiedźmy oboje okazywali sobie wzajemny szacunek stając się z czasem duetem który zarządzał całą grupą.

- Myślę, że udało mi się odczytać słowa naszych patronów na tyle, że wreszcie mamy wskazówki jakie mogą nas doprowadzić do upragnionego celu. Każda z Czterech Sióstr zostawiła w tej okolicy skarby poświęcone swoim patronom. Co więcej odkryłam niedawno, że to zapewne tylko pierwszy krok i jest coś więcej. Dlatego echo tych tropów nakładało się na siebie i mnie tak długo zwodziło. Ale wreszcie mogę na to spojrzeć z właściwej perspektywy. - wyrocznia przechodziła spojrzeniem od twarzy do twarzy siedzących za złączonymi stołami i mówiła ciepłym, łagodnym głosem w jakim brzmiała jednak pewność siebie poparta wiedzą i doświadczeniem.

To, że gdzieś “tutaj” są jakieś artefakty pozostawione przez legendarne Cztery Siostry to wiedzieli wszyscy na zborze już od paru miesięcy. Niestety nie wiedzieli wiele więcej dlatego nie bardzo było jak zacząć te poszukiwania. Ale wreszcie mieli przełom.

Norra jaka poświęciła się krwawemu bogowi zostawiła swój wyczuwalny dla Mergi ślad w lesie. To musiało być w jakimś lesie, polana i stos czaszek na niej. Gdzieś na południu od miasta. Znamię było silne więc musieli być wyczuleni na wszelkie oznaki niezrozumiałego szału, ataków, buntów, walk i ogólnie aktom przemocy i rozlewowi krwi. Zwłaszcza takiego pozornie bezsensownego. Tak silny artefakt jaki Merga wyczuwała aż stąd musiał też jakoś wpływać i na umysły śmiertelników jacy byli znacznie bliżej tego miejsca.

Oster zafascynowana Oczulkiem Nurgle powędrowała i wracała ze wschodu. Ona ukryła swój dar gdzieś pod ziemią. W jakiejś dziurze, jaskini, lochach czy czymś takim. Powinno być tam dużo wody, stojącej, zatęchłej wody w jakiej roi się od robactwa. Czyli pasowałoby to preferencji Ojczulla. Ta woda oznaczała, że może to być gdzieś w pobliżu moża, jeziora czy rzeki. No i jakieś lochy, ruiny czy coś takiego pod ziemią. Oznaką tego mogą być ogniska nieznanych chorób i innych błogosławieństw jakie tak szczodrze Ojczulek zsyłał na ten ziemski padół.

Soren, wyuzdana ulubienica Księcia Przyjemności powędrowała na południe, w głąb kontynentu znacząc swój szlak spłodzonymi bękartami różnej maści. Ona też zostawiła prezent dla swoich wyznawców i tych co zdecydowali się podążać jej drogą. Tu jednak wyrocznia miała pewien dylemat. Wszystko wskazywało, że ów artefakt powinien być gdzieś na południu. W wodzie lub blisko niej, przy rzece, jeziorze, strumyku. Pewnie w ładnej i sielskiej okolicy sprzyjającej miłości wszelakiej i natchnieniu artystów. Bardzo możliwe, że miało to jakiś związek z syreną i alabastrem. Bowiem to nagłe pojawienie się wszelakich syren czy w snach, plotkach czy jako alabastrowych figurek w ciągu paru ostatnich miesięcy to też zapewne nie był przypadek. I ta syrena z Wrakowiska może być tego częścią. W każdym razie pamiątka po Soren powinna wabić do siebie kochanków i dewiantów, poetów i malarzy aby tam znależli ukojenie i spełnienie.

Vesta zaś przemawiała do Mergi najsilniej. Być może dlatego, że poświeciły się temu samemu patronowi. A być może dlatego, że ten artefakt wydawał się być najsilniejszy lub był najbliżej. Całkiem możliwe, że na terenie samego miasta lub blisko niego. Raczej na zachód od rzeki Salt jaka rozdzielała miasto na dwie połowy. Objawem działania mocy Vesty powinny być dziwne zjawiska, zaburzenia czasu, nietypowe sny i wizje związane z czasem i symbolami z nim związane. Po prostu trzeba było mieć otwarty umysł na wszelkie nienaturalne zjawiska.

- A oprócz tej sprawy z Czteremia Siostrami jest jeszcze coś. - Merga zakończyła omawiać to jakich śladów i gdzie powinni wypatrywać ale zanim zaczęli o tym rozmawiać wszyscy to podjęła nowy wątek. Spojrzała jednak na zamaskowanego lidera zboru aby teraz ten podjął ten wątek. Ten skinął jej głową i stanął obok niej zwracając się do pozostałych.

- Tak. Merga wkrótce nas opuści. Wróci w swoje rodzime strony. Do Norsci. Jesteśmy w trakcie organizowania tej wyprawy. Wróci do nas prędzej czy później aby wspomóc nas w poszukiwaniach swoimi wyjątkowymi umiejętnościami ale też przez jakiś czas jej nie będzie. To jest też okazja dla nas. - Starszy przedstawił wieść jaka była nowością. Odkąd bowiem udało się uwolnić błękitnoskórą i złotooką wyrocznię cały czas była z nimi i chyba nikt się nie spodziewał, że mogłaby ich opuścić. Ta wiadomość wywołała na większości zebranych poruszenie i zaskoczone spojrzenia i szepty.

- Tak, to prawda. Postaram się uzyskać tam pomoc dla nas. Ale nie ukrywam, że łatwiej by mi było coś ugrać jakby ktoś stąd popłynął ze mną. Ktoś silny i władczy. Moi współplemieńcy szanują silłę i zaradność. Mogą się sprzymierzyć z wielkim wodzem i silną armią. Ale pogardzają słabymi i żebrzącymi o pomoc. Na statek nie zabierzemy całej armii nawet jakbyśmy tu taką mieli. Ale też dobrze jakby mi towarzyszyli ludzie sprytni, silni i zaradni, jacy pomogliby mi przekonać moich sprzymierzeńców, że warto tu przypłynąć po chwałę i łupy. Że mają tu cennych i silnych sprzymierzeńców a nie słabeuszy i nieudaczników jacy liczą na ich łaskę bo sami nie umieją sobie poradzić. Dobrze też aby to bylu ludzie z więcej niż jednego patrona aby nie zamykać się na wsparcie od pozostałych. - złotooka mówiła prostymi słowami i poważnym tonem aby jej przekaz był czytelny i zrozumiały dla każdego.

- Czcigodna jest pewna, że ktoś z jej plemienia do niej dołączy podczas wyprawy powrotnej. No ale im lepsze wrażenie na nich zrobimy, im silniejszym partnerem w interesach się pokażemy tym będą nas poważniej traktować. I tym większy będziemy mieć na nich wpływ jak już będą tutaj. I swoją drogą dlatego też musimy znaleźć kryjówkę dla ich łodzi, ludzi i zapewnić im wikt i opierunek pewnie też i rozrywki bo inaczej ich krewki charakter może obrócić się przeciw nam wszystkim. Wiem, że to dla was nowość więc na razie tylko o tym mówię. Macie czas na przemyślenie nad tym wszystkim. Ale za tydzień chciałbym już mieć odpowiedź. Musimy wiedzieć kto by zamierzał zostać na miejscu i zająć się poszukiwaniami Sióstr a kto by szykował się na wyprawę na północ. Sama wyprawa raczej nie powinna ruszyć wcześniej niż w połowie przyszłego miesiąca. Jak macie jakichś zaufanych ludzi co byliby skłonni do wyprawy do Norsci to też dajcie mi znać, może uda się ich zwerbować. Załogę tego statku też musimy skompletować. - Starszy dopowiedział jakie są te wstępne zamiary na drugą połowę lata. Szykowało się sporo wypraw. Ale myśl o kontyngencie norsmeńskich wojowników nie jako piratów czy rabusiów ale jako sojusznikach wydawała się bardzo kusząca. Tylko to było jak z ostrym toporem co w nieumiejętnych rękach może pokaleczyć samego właściciela. Element był to bardzo krnąbrny i trudny do utrzymania w ryzach, zwłaszcza w większej liczbie. Mistrz dawał wszystkim swoim dzieciom czas do przyszłego zboru aby się nad tym każdy na spokojnie zastanowił. Chociaż od razu Łasica i Burgund przyklasnęły temu pomysłowi i co prawda nie zgłosiły się z miejsca na wyprawę do Norsci ale w sprawie dostarczania rozrywek norsmeńskich wojownikom i wojowniczkom jakby się takie też trafiły to były bardzo chętne. Vasilij zaś zgłosił, ze zna wybrzeże na tyle, że dla samego statku i jego załogi to by kryjówkę znalazł. Chociaż nie ukrywał, że bytowanie trudnej teraz do oszacowania liczby wojowników z północy byłoby dla niego trudne do zorganizowania bez wsparcia reszty kultu. Starszy jednak zapewnił go nie zostwią go samego z tym ambarasem i pochwalił jego postawę. Jak i obu łotrzyc bo właśnie o taką współpracę z Norsmenami chodziło.

Później zaczęła się już mniej planowa dyskusja wszystkich ze wszystkimi i o wszystkim. A na końcu te indywidualne rozmowy ze Starszym gdzie każdy mógł z nim porozmawiać o tych sprawach jakie niekoniecznie chciał poruszać przy wszystkich. Albo zapytać o radę czy zdać relację jak się posuwają sprawy jakie co jakiś czas mistrz zlecał niektórym kultystom. Nad portem słoneczny blask już dawno znikł gdy z jednej z zacumowanych na stałe kryp spuszczono drabinę. A potem co jakiś czas pojedyncze sylwetki, czasem duety, schodziły po niej na pirs po czym szły mieszając się z wieczornym, portowym gwarem i tłumem. Nic zdawało się nie wskazywać, że na tej starej i nieciekawej łajbie odbyło się jakieś nielegalne spotkanie. Dalej leniwie kiwała się na falach zatoki skrzypiąc cicho i uspokajająco wysłużonym drewnem i linami.


---




Siemka


- Powyższą scenką fabularną chciałbym powitać Was i zaprosić do sesji w realiach Warhammera. Jest to kontynuacja dopiero co zakończonej sesji “Kultystów”. Poprzednia toczyła się w zimą na początku 2519-go KI w Neus Emskrank, w portowym mieście na północy Nordlandu w Imperium. Dokładniej chodzi o tą sesję: http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...-kultysci.html


- Obecnie otwieram rekrutację do nowego rozdziału tych kultystycznych przygód. Będzie się on dział w lecie tego samego roku a więc mniej więcej pół roku po wydarzeniach z poprzedniej części. Wszyscy Gracze jacy ukończyli poprzednią część (Santorine, Obca, Lord Melkor) z automatu dostają się do obecnej części jeśli się do niej zgłoszą. Dla nich to będzie kontynuacja przygód tymi samymi postaciami. Ale jest miejsce dla nowych twarzy co chcieliby spróbować wcielić się w rolę heretyckich spiskowców i kultystów więc także nowych Graczy zapraszam serdecznie

- Sesja wydaje mi się o tyle nietuzinkowa, że tym razem BG wcielają się w rolę kultystów Chaosu. Więc taka zamiana standardowych ról gdy zazwyczaj to BG próbują tym nikczemnym kultystom udaremnić ich niecny plan. Tym razem jest na odwrót. Czyli BG bedą początkującymi kultystami Chaosu i będą knuć plany zakłócenia ładu i porządku na cześć i chwałę Mrocznych Potęg.

- Sesja ze względu na tematykę potencjalnie krwawą, brutalną, lubieżną czy kontrowersyjną, na możliwe trudne wybory stawiane przed BG i ich konsekwencje jest przeznaczona dla dorosłych Graczy którzy muszą się liczyć, że powyższe elementy będą występować w sesji w trudnym obecnie do przewidzenia natężeniu.

- Zbór Starszego (tego wokół którego toczą się przygody) to grupa uniwersalna, dla wszystkich wyznań Chaosu. Czyli to tzw. Chaos Niepodzielony. Niemniej większość kultystów (i BG i BN) uznaje wyższość któregoś z patronów nad innymi ot całościowo na grupę żaden nie zdobył wyraźnej przewagi nad innymi.

- Sesja raczej powinna być względnie “stacjonarna”. Czyli odbywać się na terenie miasta i w okolicach. Dlatego w ściądze nieco o tym mieście i okolicach popisałem by łatwiej było zaprojektować postać zakotwiczoną w tym mieście. Jednakże już od początku wiadomo, że szykują się wyprawy poza miasto i przetrząsanie samego miasta w poszukiwaniu śladów i artefaktów po Czterech Siostrach albo wyprawa do Norsci.



Ściąga



- Tutaj podaję doc ze ściągą do materiałów o sesji. Głównie miejsca, osoby, plotki, zdarzenia czyli fabuła. Myślę, że mogłoby to pomóc w projektowaniu KP. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...Qw47fqeE/edit#



Start



Sesja zaczyna się w Nordlandzie. W Neues Emskrank, niewielki port wybudowany ok 60 lat temu na południowym wybrzeżu Morza Szponów. Zaczyna się środku lata 2519 KI. Dokładniej pod koniec Vorgeheim czyli mniej więcej jak przełom lipca i sierpnia u nas, niedługo przed żniwami lub na ich początku. BG wcielają się w rolę kultystów ze zboru Starszego. Siły kultystów (ok 20 osób) w porównaniu do sił jakimi dysponują władze są w zdecydowanej mniejszości więc muszą się ukrywać i działać spiskowymi i partyzanckimi metodami. Nie ma mowy o otwartym działaniu w imieniu Chaosu.



Motyw drużynowy



- Każdy z grupki kultystów Starszego miewa sny. W zależności od patrona jakiego wyznaje lub różne jeśli takiego nie ma. Wszyscy w zborze wie, że te sny to jakaś forma zewu którejś z Czterech Sióstr. I wie, że Starszy, Merga i cały zbór jest zaangażowany w odszukanie tych artefaktów, wiedzy i skarbów Chaosu. To bezcenne artefakty które mogą znacznie wzmocnić możliwości grupy i otworzyć nowe drzwi o jakich obecnie trudno nawet sobie wyobrazić. Wszystko wskazuje, że te artefakty są ukryte albo w samym mieście albo gdzieś w bliższej lub dalszej okolicy i trzeba je odszukać i zdobyć. Niemniej na tą chwilę niezbyt wiadomo co to może być.



Motyw indywidualny



- Tutaj zostawiam pole do popisu. Chodzi o cel indywidualny jaki chce osiągnąć postać. Taki który nie jest sprzeczny z celem drużynowym. Może chodzić o zwerbowanie kogoś do własnej zboru, zdobycie jakiegoś przedmiotu, pozbycie się kogoś, awans itd. Coś wymiernego co będzie można jasno stwierdzić, że “Ok, to postać wykonała swój quest indywidualny więc… “. Najfajniej jakby motyw indywidualny był jakoś związany z motywem drużynowym.



Progres postaci


- Myślę, że przykład trójki BG jacy ukończyli sesję pokazuje, że ten progres jest. Postacie miały okazję poznać się z lokalnymi VIP-ami, kupić sobie nieruchomości, otworzyć własne biznesy czy zdobyć sobie nowych znajomych, kolegów i przyjaciół podczas przeżywania różnorodnych przygód. Więc może z dnia na dzień i z tury na turę tego nie widać jak jest się w grze ale jak się spojrzy wstecz z szerszej perspektywy na skromne początki to no przynajmniej ja widzę ten progres postaci. A myślę, że z nowymi postaciami może wyglądać to podobnie.



Kultyści



- Tytułowi kultyści to właśnie komórka kultystów do jakiej należą BG. Nie jest to jedyna taka sekta ale na niej skupia się oko sesyjnej kamery i fabuła. Obecnie ta grupa (zbór) liczy około dwóch dziesiątek członków. Plus nowi BG którzy by dołączyli w nowej przygodzia a fabularnie dołączyli do grupy po zimie. Zbór raz w tygodniu, o zmroku w Aubetag (7/8), grupa spotyka się razem na sabacie. Najczęściej odbywa się to na starej krypie zacumowanej na stałe przy nabrzeżu i oficjalnie robi za pływający magazyn. Łajbą zarządza i właściwie tam mieszka Kurt Kuternoga. Niemniej zbór ma też inne kryjówki. Poniżej prezentuję skróconą listę. Pełniejszy opis tych postaci jest w ściądze fabularnej do której link wkleiłem powyżej.


00 - Merga (RK 8) - wyrocznia i wiedźma, prawa ręka Starszego (Tzeentch)
01 - Starszy (RK 7) - zamaskowany, charyzmatyczny lider kultu (Chaos Niepodzielony)
02 - Łasica (RK 5) - dziewczyna z ferajny, włamywaczka i oszustka (Slaanesh)
03 - Silny (RK 4) - chłopak z ferajny trudniący się siłowymi rozwiązaniami (Khorne)
04 - Kurt (RK 3) - kuternoga, stary bosman i wilk morski (Chaos Niepodzielony)
05 - Egon (RK 3) - gladiator i potężny wojownik (Khorne; BG)
06 - Aaron (RK 2) - magister szarej magii i zawodowy pijus (Tzeentch)
07 - Versana (RK 2) - wdowa po kupcu i właścicielka magazynu i sklepu (Slaanesh)
08 - Kornas (RK 1) - eunuch i wojownik, ochroniarz Versany (Slaanesh; p. Versany)
09 - Strupas (RK 2) - żebrak i nosiciel garbu, pcheł i smrodu (Nurgle)
10 - Pirora (RK 2) - młoda szlachcianka z Averlandu i mecenas sztuki (Slaanesh; BG)
11 - James (RK 1) - ochroniarz Pirory (Slaanesh; p. Pirory)
12 - Joachim (RK 2) - magister niebiańskiej magii, astrolog i astronom (Tzeentch; BG)
13 - Rupert (RK 1) - rybak i właściciel łodzi (p. Joachima)
14 - Norma (RK 2) - toporniczka i berserker z plemienia Mergi i jej ochroniarz (Khorne)
15 - Lilly (RK 1) - dwupłciowa mutantka z kopytami, z jaskini odmieńców (Slaanesh)
16 - Gretchen (RK 1) - wyzwolona zimą z kazamat mutantka (Chaos Niepodzielony)
17 - Burgund (RK 1) - dziewczyna z ferajny i kamratka Łasicy (Slaanesh)
18 - Rune (RK 1) - były maruder, po przybyciu do miasta odparł na krwawy zew (Khorne)
19 - Sigismundus (RK 1) - bezwzględny eksperymentator (Nurgle)
20 - Onyx (RK 1) wyzywająca hedonistka lubiąca przygody z dreszczykiem (Slaanesh)
21 - Tobias (RK 1) poszukiwacz zakazanej wiedzy (Tzeentch)


- Poza ostatnią czwórką (Rune , Sigismundus, Onyx, Tobias) pozostali to BG, ex-BG, ich pomocnicy lub BN-i. Ostatnia czwórka jest nowa, nie było ich na poprzedniej sesji, odzwierciedlają napływ nowych kultystów którzy odpowiedzieli na zew którejś z Sióstr i dali się zwerbować do kultu. Jeśli komuś podpasowały ten pobieżny szkic postaci może je sobie przygarnąć czy potraktować jako wzór do własnej KP.



Mecha



- Mecha w grze będzie. Ale mechą raczej zajmował się będę ja. Dla Graczy nie jest ona niezbędna poza etapem tworzenia postaci. I może potem w razie ewentualnego rozwoju za PD. Od Graczy wymagam głównie terminowych postów. Jeśli ktoś by miał jakieś deklarki czy pytania o mechę to nie ma sprawy ale jak mówię, znajomość mechy na co dzień codzienny w grze nie jest niezbędna. W razie potrzeby mogę pomóc czy z cyferkami czy literkami podczas tworzenia KP, wystarczy zapytać



Homerule



- Sesja jest prowadzona w świecie Warhammera, dokładniej 2-giej edycji, na trochę przed Burzą Chaosu. To akurat myślę, że sesyjny standard jeśli chodzi o fabułę i mechę uniwersum. Ale, że mam swoje nawyki i naleciałości ze stołowych sesji w młotka oraz bitewniaka (Warhammer Fantasy Battle) to jednak mam też sporo homerule bez których ciężko by mi się prowadziło sesję młotka. Co chyba powinno być widać na etapie tworzenia postaci. Jeśli gdzieś wprowadzam swoją własną zasadę modyfikującą lub zastępującą tą z podręcznika to zazwyczaj staram się o tym uprzedzić.



Google Doc



- Na tym etapie wstrzymam się z konkretami. Sporo zależy od tego kto się zgłosi i jakie ma podejście do docowania. Ja tam nie mam oporów pisać wspólnych postów w turze Graczy. No ale nikogo nie zmuszam. Dobrze by wszyscy uczestnicy sceny a więc w szerszym zakresie i sesji, mieli tutaj podobne zapatrywania. Bo jak połowa będzie korzystać z doca a połowa nie to tak ni w 5 ni w 9. Co nie jest problemem jeśli sesja często jest sandboxem i każdy BG ma swoje indywidualne scenki ale może prowadzić do nieporozumień i złych emocji gdy są wspólne scenki fana i antyfana doca. Z dociem można załatwić więcej rzeczy podczas jednej tury no ale to też wymaga większego zaangażowania i poświęconego czasu. Dlatego przy każdym zgłoszeniu chciałbym aby się Gracz wypowiedział jakie ma podejście do docowania. Poprzednia sesja była w sporej mierze docowa. Jakby wyszło w tej to jeszcze rzecz do obgadania.



Tempo sesji



- Tak jak zwykle u mnie czyli najbardziej mi odpowiada tempo 5+2. Czyli zwykle tura Graczy to 4-6 dni na zmajstrowanie odpisu a mnie zostaje reszta na zmajstrowanie swojej tury. I zazwyczaj ja kitram dla siebie pt - nd na swoje odpisy. I zazwyczaj ten system w sesji działa całkiem nieźle. Jeśli ktoś nie da rady wyrobić się z postem albo wie, że go nie będzie bez problemu przyjmuję L4. Natomiast irytują mnie opóźnienia. Mam trochę tych swoich sesji do odpisów w weekendy więc brak kompletu może spowodować opóźnienie mojej tury do następnego weekendu. Więc szanujmy się nawzajem i swój czas i nerwy



Drużyna Kultystów



- Pomysł na tą sesję to gra kultystami. Dlatego nie przyjmę innych KP niż KP kultystów. Żadnych tajnych agentów Inkwizycji ani nic takiego. BG muszą być zaprojektowani jako kultyści z przekonania. Tacy co w ciągu ostatnich paru miesięcy dołączyli do obrzędów na “Starej Adele” z własnej woli i przekonania. Przez całe życie mogli być praworządnymi obywatelami Imperium albo nie. Może od dziecka przejawiali pewne skłonności które zaprowadziły ich do ładowni starej krypy a może to było nagłe odkrycie. Może komuś coś wyrosło coś czego żaden zdrowy człowiek nie powinien mieć? No tego nie wiem ale wiem, że to mają być kultyści z wyboru i przekonania. No i ludzie. Ewentualnie ludzcy mutanci.



ARK



- Czyli motto według prowadzę wszystkie swoje sesje: Akcja - Reakcja - Konsekwencje. Czyli każdy sam pisze swoje cv. I to w sesji a nie w KP Może się nawet zdarzyć, że jakiemuś Graczowi uda się zabić własną postać



Oko kamery



- Oko kamery w moich sesjach prawie zawsze koncentruje się na BG. Ale to oznacza, że BG są najważniejsi dla owej kamery ale niekoniecznie nie są najważniejsi w hierarchii. Nie są pępkiem świata. I różne rzeczy mogą dziać się w tym samym czasie nawet poza obrazem ukazanym przez kamerę w danej scenie.



Czego nie trawię?




- Bierności, braku decyzyjnosci, metagry, wgrywania RPG-ów, jednolinijkowców, wiecznego grymaszenia, cichotwardzielowania, chorobliwie oryginalnych postaci bez umiejętności integracji z innymi, railroad, znikania z sesji. Jeśli podpadasz pod któraś z tych kategorii może przemyśl jeszcze czy to sesja dla Ciebie.



Tworzenie Postaci





0 - Koncept


- Wymyśl sobie koncept postaci. Kto to ma być, w czym ma się specjalizować, skąd pochodzi, jak wygląda i dlaczego parę miesięcy temu zdecydowała się wstąpić do zakazanego kultu. W końcu to śmiertelnie niebezpieczne dla duszy i ciała. Możesz nawet wybrać sobie po opisie profesji z podręcznika. Zawczasu pomyśl o miejscu w hierarchii społecznej czyli Randze. Bo wpływa ona na posiadane zasoby oraz reakcję społeczeństwa.

- Jeśli moja mechanika Bastionu Ci nie odpowiada albo z jakichś powodów nie chcesz się z nią zaznajamiać nie ma sprawy. Możesz otworzyć podręcznik podstawowy Warhammera 2 i skompletować jakąś profesję początkową wedle podręcznika. Mniej więcej powinno wyjść podobnie. Zamiast rzutów początkowych wszystkie cechy główne masz na 30 + rozwinięcia jakie wynikają z wybranej profesji. Ale licz się z tym, że w grze będzie stosowana moja mechanika Bastionowa, zbliżona do oryginalnej ale jednak nie taka sama.


1 - Personalia i wygląd

- Wymyśl personalia, ksywa, wiek, znajdź awatar (bez mang) dla postaci i wpisz w KP.


2 - Cechy startowe**

- Bazowo, dla ludzi masz następujące statystyki podstawowe:

(wszystkie podstawowe na 30, Żyw 12, A 0, Mag 0, Szy 4, Ranga 1.)

- Wszyscy BG muszą być ludźmi lub ludzkimi mutantami.


3 - Rozwój postaci

- Masz do dyspozycji 3000 pkt. Możesz je rozdysponować dowolnie według poniższego cennika:

Cechy dwucyfrowe (od WW do OGŁ) o 5 = 100 PD (max do 50).
Żywotność o 1 = 200 pkt. (max o 4).
Atak o 1 = 300 pkt. (max do 2)
Mag o 1 = 500 pkt. (max do 2)
Szybkość o 1 = 200 PD. (max o 1 na całą grę).
Ranga o 1 = 200 pkt (max do 5).
umiejętność profesyjna = 100 PD.

- Na koniec każdej turze rozdaję PD-ki więc przez sesję można sobie dalej rozwijać swoją postać a nawet pomocników.


4 - Umiejętności i Zdolności

- Masz do dyspozycji 20 darmowych dowolnych zdolności i umiejętności podstawowych oraz 5 umiejętności zaawansowanych. Jeśli chcesz, możesz się wzorować na jakiejś wybranej profesji z podręcznika. Oprócz tego jeśli chcesz za powyższą pulę punktów możesz sobie dokupić coś jeszcze wedle powyższego cennika.


5 - Ekwipunek


- Postać gdzieś mieszka i coś posiada na terenie miasta lub w okolicy. To co to jest to głównie zależy od posiadanej Rangi. Z Rangą 1 ma pewnie wynajmowaną klitkę lub mieszka na dziko w jakimś pustostanie. Z Rangą 3 może mieć jakieś standardowe mieszkanie w kamienicy. Z Rangą 5 może mieć już własny lokal czy niezbyt zadbaną kamienicę.

- Co do zasobów to wymień tutaj 5 przedmiotów najbardziej charakterystycznych dla Twojej postaci. Ma je albo u siebie w domu, albo na krypie, albo w jakiejś skrytce albo po prostu przy sobie. Opisz te 5 przedmiotów. Postać może mieć więcej tych przedmiotów, zwłaszcza jak jest “stacjonarna” czyli ma jakieś lokum itd. dlatego zwykłych, codziennych przedmiotów nie ma co wymieniać.

- Tego typu przedmioty są przeciętne dla postaci o danej pozycji i zawodzie. Czyli u ulicznego rzezimieszka nie będzie to miecz wysadzany diamentami jako broń ręczna tylko zapewne zwykła pała do ogłuszania i zastraszania ofiar. Możesz wybrać jakąś profesję z podręcznika z jaką identyfikujesz swoją postać i wziąć posiadany ekwipunek za wzór. Jeśli są jakieś niejasności w tej materii to można konsultować ze mną podczas rekruty te przedmioty. W każdym razie chciałbym aby one były i zostały opisane co to właściwie jest.

- Jeśli natomiast chodzi o poręczność przedmiotów to przedstawiam listę poniżej, głównie broń jest na tej liście. Każda postać może unieść bez kłopotu tyle slotów przedmiotów ile ma Siły. Czyli jeśli na Siły 4 to ma do dyspozycji 4 sloty przedmiotów. Ma to o tyle znaczenie, że duże przedmioty mogą zajmować więcej niż 1 slot. Więc całkiem prawdopodobne jest, że jeśli postać będzie miała więcej tych przedmiotów to nie zdoła samodzielnie ich wszystkich zabrać ze sobą na raz.

Lista podróżnego ekwipunku standardowego:

- zestaw podróżny 10/10 (sprzęt do gotowania, jedzenia, biwakowania itd.)
- zapasowe ubranie 1/2/3 (1 ciężkie - na słoty, 2 średnie - na średnią pogodę, 3 lekkie - koszule, bielizna itd.)
- racje dobowe x3
- nóż x1
- br.długa x1 (miecz, szabla, topór itd.)



Lista ekwipunku indywidualnego*. W nawiasie kostka dmg i ewentualnie zasięg:

- br. krótka 0.5 sl. (S + k4)
- br. długa 1 sl. (S + k6)
- br. ciężka 2 sl. (S + k10)
- br. drzewcowa 2 sl. (S + k6 ~ różnie)
- łuk 1 sl. (3 + k6; 50/100/200 m)
- długi łuk 1 sl. (4 + k8; 60/120/240 m)
- kusza pist. 1 sl. (2 + k4; 10/20/40 m)
- kusza lekka 1 sl. (4 + k8; 60/120/240 m)
- kusza ciężka 2 sl. (5 + k10; 80/160/320 m)
- pistolet 0.5 sl. (3 + k4; 10/20/40 m)
- bandolet 1 sl. (3 + k6; 30/60/120 m)
- arkebuz 2 sl. (5 + k8; 50/100/200 m)
- muszkiet 2 sl. (7 + k10; 70/140/280 m)
- tarcza mała 1 sl. (przeciwnik -10 do trafienia tarczownika)
- tarcza średnia 2 sl. (przeciwnik -20 do trafienia tarczownika)
- tarcza duża 3 sl. (przeciwnik -30 do trafienia tarczownika)
- pancerz OP 1 = 1 sl. (1 OP = armor save na 10; 2 OP = as na 9+; 3 OP = as na 8+ itd.)

*sl = slot. Wzór jest prosty. KRZ 01 - 10 = 1 sl; KRZ 11 - 20 = 2 sl; KRZ 21 - 30 = 3 sl itd. Jak ktoś przeciąży swoją postać to dalej może działać ale ma -10 do testów cech głównych i -1 do SZY.

- Na liście skoncentrowałem się głównie na uzbrojeniu. Jeśli ktoś, coś by chciał mieć coś innego tego niech da znać o co się rozchodzi wówczas podyskutujemy co da się z tym zrobić


6 - Fabuła

- Coś co nie mieści się w powyższych punktach a uważasz, że wypadałoby powiedzieć o swoim bohaterze. Jaki jest, skąd jest, jak wygląda, z kim się zadaje, dlaczego się znalazł w Emskrank czyli fabularny, erpegowy standard o swojej postaci. Powinny to ułatwić poniższe pytania na których odpowiedzi chciałbym znaleźć w KP.


Kilka pytań:

1 - Motywacje do wstąpienia do kultu są różne. Ciekawość przed nieznanym, żądza zemsty lub wiedzy, chęć awansu w hierarchicznym społeczeństwie, chęć zemsty na kimś kto normalnie byłby poza zasięgiem, strach przed kimś potężnym. Jak było to u Ciebie? Dlaczego Twoja postać wstąpiła do kultu? Co cię do tego skłoniło? W końcu to grozi potępieniem nieśmiertelnej duszy i wypaczeniem śmiertelnego ciała.

2 - Różnie wygląda staż i hierarchia w kulcie. Każdy z was został zwerbowany parę miesięcy temu. Od jak dawna w tym tkwisz? (do ok 1-4 m-ce). Czym zazwyczaj zajmowała się Twoja postać przez ten czas? Każdy ma jakieś talenty i możliwości aby przysłużyć się grupie.

3 - Twoi sąsiedzi, przyjaciele, znajomi, zwierzchnicy i pracownicy. Kim są? Jak cię widzą? Przecież o ile nie są w kulcie to nie wiedzą z kim naprawdę mają do czynienia. Nie znają Twojej prawdziwej twarzy. Myślą, że kim jesteś? Czym się na co dzień trudnisz? Wymień ze 3 osoby spoza kultu i opisz swoje relacje z nimi z tego swojego codziennego otoczenia.

4 - Czy postać skłania się do któregoś z patronów Mrocznych Potęg? Czasem ludzie od początku są naznaczeni przez jakiegoś patrona. A czasem dopiero z czasem właśnie zaczynają się skłaniać ku jednemu z nich. A czasem nie czują takiej potrzeby wcale. Jak jest u Ciebie? Czy czujesz, że któryś z Wielkiej Czwórki szepcze do Ciebie szczególnie przekonywująco? Czy może nie?

5 - Przed czym lub kim kult chroni Twoją postać? Komu nalała sadła za skórę? Czego/kogo się obawia? Opisz chociaż w paru zdaniach o tym zagrożeniu.

6 - W doc ze ściągą jest lista Innych Miejsc. Wybierz sobie jedno lub dwa z nich i jakiego rodzaju plotkę wartą sprawdzenia Twoja postać dowiedziała się ostatnio o tym miejscu.

7 - W tym samym doc ze ściągą jest też kilka przykładowych osób. Wybierz przynajmniej trzy osoby do interakcji przyjaznej, neutralnej i wrogiej. Nawet jeśli nie osobiście to od pracowników czy innych stronnictw jakie taką osobę reprezentują. Czyli jedna z osób może być przyjaznym znajomym, druga neutralnym a trzecia wroga.

8 - Wymyśl przynajmniej jedno miejsce w którym bywa Twoja postać. Takie w którym lubi czy nie lubi przebywać ale po prostu całkiem nieźle zna. Może to być miejsce pracy, ulubiona knajpa, ulica, łąka w lesie, mieszkanie przyjaciela czy coś w tym stylu. Napisz chociaż ze 3 zdania o tym miejscu. Jak masz wenę możesz wymyślić więcej niż jedno miejsce. Takie coś co potem można wpisać w ściągę jako jedno z miejsc na mapie.



---


- Dla tych co chcą więcej mechy: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

- A tu podaję wersję KP w excel jeśli ktoś by wolał mieć cyferki w jednym miejscu. Ten excel jest do wspólnego użytku więc prosiłbym w razie potrzeby skopiować i nie bazgrać w tym excel aby inni też mogli skorzystać. A tu link: https://docs.google.com/spreadsheets..._ZE/edit#gid=0


- Jeśli ktoś chce grać ludzkim mutantem nie ma sprawy. Jeśli wyznaje Chaos Niepodzielony niech doklei sobie do KP 3k1000 a jeśli któregoś z czterech patronów to 3k100 a ja sprawdzę jakie ma mutacje do wyboru. Z tych trzech będzie można wybrać 1 dla swojej postaci. Jeśli komuś nie przypadną do gustu no będzie mógł z nich zrezygnować i zagrać standardowym człowiekiem. Ta pierwsza mutacja wlicza się do limitu tych które ktoś może posiadać zanim nie przemieni się w pomiot.


---


- I chyba tyle z mojej strony na tą chwilę Jak ktoś chce zagrać “po ciemnej stronie mocy” to zapraszam serdecznie do tej sesji Rekruta roboczo potrwa 2 tygodnie i na koniec tego terminu zobaczę jak się będą sprawy miały. Czyli do końca nd. 05.22.

- A póki co zapraszam do rekruty i na nową sesję przygód kultystów z Neus Emskrank
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 08-05-2022, 18:40   #2
Dział Fantasy
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 1 Avitto ma wyłączoną reputację
Osobiście tylko czytam "Kultystów", nie zagram w tej grze, ale jako czytelnik też mogę polecić - jeśli spełniasz warunki rekrutacji to sądzę, że w tej grze czeka dobra zabawa.
Poprzednia sesja obfitowała w ciekawe wydarzenia i nie zanosi się, by MG obniżył sobie poprzeczkę.

Na plus wybija się zwłaszcza szczegółowość świata przedstawionego.
 
Avitto jest offline  
Stary 08-05-2022, 19:52   #3
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Osobiście tylko czytam "Kultystów", nie zagram w tej grze, ale jako czytelnik też mogę polecić - jeśli spełniasz warunki rekrutacji to sądzę, że w tej grze czeka dobra zabawa.
Poprzednia sesja obfitowała w ciekawe wydarzenia i nie zanosi się, by MG obniżył sobie poprzeczkę.

Na plus wybija się zwłaszcza szczegółowość świata przedstawionego.
- Dzięki za zachęte, czytanie sesji i dobre słowo
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 09-05-2022, 12:44   #4
Edgelord
 
Zell's Avatar
 
Reputacja: 1 Zell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputację
Kusi. Muszę tylko mocno... przemyśleć. Ostatnio ciężej mi czasem pisać przez SM, bo palce focha strzelają, więc nie mówię na 100% tak, ale także 100% nie.
 
__________________
Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.
Zell jest offline  
Stary 09-05-2022, 20:01   #5
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Kusi. Muszę tylko mocno... przemyśleć. Ostatnio ciężej mi czasem pisać przez SM, bo palce focha strzelają, więc nie mówię na 100% tak, ale także 100% nie.
- No cóż, zapraszam serdecznie i trzymam kciuki za kciuki i resztę palców Zachęcam aby spróbować jak coś by jednak nie dało rady to zawsze można zrzygnować a kto wie? Może się uda
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 14-05-2022, 20:07   #6
Edgelord
 
Zell's Avatar
 
Reputacja: 1 Zell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputację
To już tu zapytam. Wolisz mechę i fabułę na raz czy ma być od razu wysłane, jak się któreś napisze?
 
__________________
Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.
Zell jest offline  
Stary 14-05-2022, 22:40   #7
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
To już tu zapytam. Wolisz mechę i fabułę na raz czy ma być od razu wysłane, jak się któreś napisze?
- Jak komu wygodniej. Nie musi być 100% KP na raz. Zwłaszcza jak rekruta jeszcze trwa i jest czas coś się podpytać czy poradzić. No ale już na sam koniec rekruty to wolałbym po 100% literek i cyferek w komplecie


- A jakby co to mała aktualka na ten półmetek rekruty


Santo - Egon (Khorne) wojownik i gladiator > zimowy BG, KP skończona
Obca - Pirora (Slaanesh) szlachcianka i artystka > zimowy BG, KP skończona
Lord Melkor - Joachim (Tzeentch) magister niebios i astronom > zimowy BG, KP skończona
Icarius - Vasilij (niesprcyzowany) herszt przemytników > zimowy BG, KP skończona
Seachmall - wstępny koncept
Zell - wstępny koncept
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 18-05-2022, 11:23   #8
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- A gdyby ktoś, coś potrzebował z gotowych KP na wzór to tu podaję link z kilkoma gotowcami z sąsiedniej sejsi ale limity powinny być podobne. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...Jdg92fxt8/edit
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 23-05-2022, 11:29   #9
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy

- To z uwagi na pw przedłużam termin rekruty do końca pt 05.27
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-05-2022, 15:04   #10
Edgelord
 
Zell's Avatar
 
Reputacja: 1 Zell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputację
Tu napiszę, bo szybciej. Jaki wymiar avatara? Może ślepam, ale...
 
__________________
Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.
Zell jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172