Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-01-2023, 01:50   #1
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
[The One Ring] Rohan - rekrutacja do Bractwa Skaczącego Konia


Cytat:
Rohan

Rok 2961 Trzeciej Ery Słońca

Dwadzieścia lat minęło nim przebrzmiały echa Bitwy Pięciu Armii u stóp Samotnej Góry. Mirkwood zdawał się być bardziej mrocznym, mimo że ludy Dzikich Krajów doliny Anduin, w jego cieniu zdawały się rosnąć w siłę. Miasto na Jeziorze kwitło jako jeden z głównych centrów handlowych północy, a Królestwo Dalii umacniało swe granice i więzi z potężnym Ereborem. Po drugiej stronie Gór Mglistych, w Bree i w Shire świat nadal kończył się na Ostatnim Moście, a w Królestwie Tharaduila elfy coraz częściej myślały o oczyszczeniu całego Wielkiego Zielonego Lasu z Cienia, tak jak Noldorowie posyłali długie spojrzenia ku zachodowi kontemplując nieuniknione opuszczenie Śródziemia.

Zaś daleko, daleko na południu, leżała, pośród zielonych kobierców przepastnych łąk, kraina obca ludom północy, choć wielu z jej mieszkańcami dzieliło wspólnych przodków.

Rohan w 2961 roku trzeciej Ery Słońca żył swoimi problemami, o innych krainach wiedząc tyle, co one o nim, lub mniej jeszcze. Riddermarchia historię swego ludu spisywała nie na woluminach Białego Miasta, lecz w żywej pamięci pieśni i opowieści z dziada pradziada, gdzie przeszłość ludu Eorla mieszała się z legendami tworząc mit nie aż tak odległej historii sprzed czterystu lat. Odkąd Władcy Koni osiedli u stóp Gór Białych, a w cieniu Lasu Fangorn, na otwartym morzu zielonych traw przecinanych serpentynami rzek i strumieni byli z każdym nowym pokoleniem więcej Rohirrimami, a mniej Eotheodami. O rodowodzie zaś plemienia Eotheoda dziś nie pamiętał już chyba nikt, bo nawet nie wszyscy kustosze zbiorów bibliotek Minas Tirith wiedzieli o zapomnianych woluminach kronik zbierających kurz przez tysiąc lat.

Thengel władał na tronie w Edoras już ósmy rok. Był szesnastym władcą z kolei i siódmym w drugiej linii królów, a mimo to nadal niemalże obcym w ojczyźnie przodków, która nie była domem, w którym dojrzał, wykształcił się i ożenił. Śmierć rodziciela rzuciła mu trudne wyzwanie podjęcia obowiązku objęcia tronu i powrotu z Gondoru, którego kulturę i dziedzictwo od kilkudziesięciu lat brał za swoje. Spuścizna pięćdziesięcioletniego władania ojca bynajmniej ułatwiała mu obecną pozycję na tronie. Zmarły król Fengel zostawił Rohan podzielony, skłócony braterskimi waśniami i napięciem walki o wpływy i władzę między Marszałkami Marchii i starymi rodami. Choć podczas jego panowania, nie było zagrożenia zewnętrznego, to lud wycierpiał wiele pod wodzą egoistycznego, kapryśnego króla, który zabiegał o pełny brzuch i trzos bez dna z równie żarłocznym apetytem co byle troll.
Jego syn, jako szesnastoletni młodzian opuścił ojczyznę wybierając dwór włodarzy Gondoru, a wrócił czterdziestoośmioletnim mężczyzną z kilkuletnim synem i cudzoziemską żoną, by zastąpić niedojrzałego ojca.

W cieniu tych wydarzeń, kilka miesięcy po objęcia tronu, opiekujący się wieżą Orthank Saruman Biały, okrzyknął się władcą Isengardu i Doliny Czardzieja coraz otwarciej współpracując z pozbawionymi króla plemionami Dunlandu. Rok później, ożył wulkan Góry Przeznaczenia, a na codzienne dnie Śródziemia kładł się ukradkiem coraz dłuższy i mroczniejszy cień.

Nikt nie pilnował otwartych granic Rohanu. Nie było to praktycznie możliwym do osiągnięcia. Jednak każdy cudzoziemiec wędrując przez krainę, mógł być pewnym napotkania w pierwszym lub drugim dniu podróży przez zielone łąki, górskie doliny lub zamglone bagna Marchii, patrolu chorągwi jasnowłosych Mistrzów Koni. Lud Rohanu choć witał kupców i cudzoziemców, to bynajmniej z otwartą ufnością. Każdy nowy przybysz, stawić się musiał w Edorasie i prosić króla o pozwolenie przemieszczania lub osiedlenia w granicach Marchii.
Powyżej to wstęp oryginalnej rekrutacji do trwającej od 2020 sesji. W Rohanie jednak upłynął tylko jeden rok i obecnie jest 2961 III Ery Słońca (zaktualizowane w cytacie).

Rasa

Tym razem rekrutacja jest skierowana tylko do postaci Eorlingów. Obecnie nie ma żadnego Władcy lub Władczyni Koni. Jest specjalizująca się w leczeniu uczona Gondoryjka (Efcia), jest cichociemny młody awanturnik Leśny Człowiek (sieneq) oraz równie ciemny co buńczuczny dunlandzki prowodyr z Doliny Czarodzieja (Mart).
Potrzeba Dzieci Éorla, przyda się fucha przewodnika, mile widziany Lore Riddermarchii. Obecnie Bractwo trochę cierpi bez głębszej wiedzy o regionach.




Historia postaci

Postać będzie:

1. rozwinięta o około: 12 Punktów Doświadczenia, 30 Punktów Rozwoju.
2. bez 2 Punktów Nadziei
3. z 1 tymczasowym Punktem Cienia
4. z 1 Sanktuarium i 1 Patronem
5. z 5 Punktów Skarbu

Więc na PW w historii proszę uwzględnić powyższe plus wszystko, o czym gracz nie chce, aby nikt inny jeszcze wiedział oprócz mnie.

Natomiast w tym temacie proszę napisać post, który przedstawiałby postać. Tak, aby zobaczyć nie tylko kim jest i jak wygląda BG, ale i jaki jest, jak go ludzie widzą, etc.. no i jako próbka pióra gracza, próba uchwycenia klimatu Śródziemia jak go autor posta sobie czuje.


Posty w sesji
Zazwyczaj ilość słów nie idzie w parze z ich jakością, ale nie ukrywam, że będę zwracał uwagę na dotychczasowy dorobek gracza. Preferuję osoby czerpiące większą przyjemność z operowania piórem nad suchą deklarację do wymachiwania kostką. Nie znaczy to, że sesja nie będzie mechaniczna. Będzie, bo bez mechaniki nie ma gry, jest tylko lanie wody na młyn fantazji.

Z Google Docs korzystamy przy kluczowych dialogach lub ewentualnych walkach.

Długość postów. Ani długa, ani krótka, lecz w sam raz. Wolę czytać zgrabne posty średniej długości niż jednolinijkowce lub niekończące się ściany tekstu.

Częstotliwość odpisów to minimum raz na dwa tygodnie dla graczy i dla mnie. Staram się odpisywać szybko, ale różnie to bywa, stąd taki sam termin i dla mnie.

Nie napiszę, że każdy ma równe szanse, ale prawie. Znajomość tolkienowskiego uniwersum, podstawy mechaniki (mile widziane jak i doświadczenie w The One Ring), gra w moich dotychczasowych sesjach, czyli znajomości, oraz forumowa historia kończenia zaczętych sesji, oraz warsztat grafomański, to wszystko będzie miało z pewnością jakieś tam znaczenie.

Wszystkim życzę weny, przyjemności z tworzenia postaci i zaraźliwego zapału do grania, który nie wypala się po kilku kolejkach sesji lub w oczekiwaniu na koniec rekrutacji, która potrwa do czasu, gdy dostanę czego szukam. Dostaną się tylko najbardziej pasujące mi i graczom postacie.

Zakończenie (wstępnie) 10 lutego.

Mam nadzieję z tej rekrutacji wyłonić choć dwie rohirrimskie postacie, ale i jedna dobra się nada.

Awatar - zdjęcie 200 pikseli szerokości.


Przydatne linki:

http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...ego-konia.html ([The One Ring] Bractwo Skaczącego Konia)

http://lastinn.info/komentarze-do-se...materialy.html ([TOR] Materiały)


Imiona można tworzyć, choć jeśli nie wie się jak, to lepiej wybrać z listy.

http://www.darkshire.net/jhkim/rpg/l...ings/names.pdf

Jestem do waszej dyspozycji i odpowiem na pytania, które można zadawać na PW lub w tym temacie.
KP na PW.

W KP ma być:

1. Kod z kreatora postaci. The One Ring - Online Character Sheet (czytajcie opisy ze znaków zapytania, które są przy niemal wszystkim, to ułatwi zrozumienie tych terminów i opcji, które reprezentują).
2. Historia postaci + avatar.

W tym temacie:
1. Zgłoszenie ogólne + fabularne przedstawienie postaci w formie sesyjnego postu.


W poście poniżej, będą fabularne opisy mniej lub bardziej istotnych postaci z różnych części Rohanu. Jakieś informacje przemycane z tego co aktualnie lub od dawna w trawie piszczy. Może się przydać do tworzenia postaci.

Obecna sesja zaczyna obracać się wokół królewskiej próby zjednoczenia Rohanu po latach rządów Fengela. Stary król zostawił królestwo skłócone między głównymi klanami. Trochę intryg, trochę problemów wewnętrznych, trochę zewnętrznych. Póki co były dwie fazy przygodowe. W pierwszej bractwo zaciukało Śnieżnego Trola. W drugiej, póki co, dyplomacją unikało rozlewu krwi wypełniając królewską przysługę. W przyszłości może być różnie. Od wyborów graczy zależą proporcje między walką, a dyplomacją. Szykują się też konflikty i zagrożenia, których inaczej niż siłowo raczej nie da się ogarnąć. To kampania, a dokąd zaprowadzi, to czas pokaże. Obecnie głównym teatrem są obie Bruzdy oraz Zachodnia Marchia zamieszkała przez klany dunlandzkie i Wulfringów.
W takim tempie jak teraz, to lata grania. Oby tylko forum dopisało brakiem padów bazy.

 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 10-01-2023 o 03:32.
Campo Viejo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172