Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-01-2023, 22:53   #11
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
Co ma zawierać zgłoszenie do sesji? I gdzież miałoby takowe zalec? Tu azaliż na PW?
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 14-01-2023, 23:35   #12
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Marrrt, na ten moment wystarczy mi wstępna deklaracja zainteresowania, jakiś szkic pomysłu na postać. Do tego informacja czy znasz zasady tego systemu, czy mechanicznie stworzysz postać sam czy zrobimy to razem. To na tym etapie byłoby wszystko.

Do wszystkich zainteresowanych - potraficie otworzyć pliki ukryte w linku, który Wam podałem dwa posty wcześniej?
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest teraz online  
Stary 15-01-2023, 01:32   #13
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ketharian Zobacz post
Do wszystkich zainteresowanych - potraficie otworzyć pliki ukryte w linku, który Wam podałem dwa posty wcześniej?
Tak, przejrzałem nawet podręczniki. Bardzo fajnie, że je zebrałeś. Moje pierwsze szukanie wrzuciło mnie na jakiś port SRD D&D 5 dla TESa.
Jak będziesz miał wolną chwilę (i pewnie sam jeszcze dokładniej zaznajomisz się z systemem) daj znać również zasady startowe tworzenia postaci (lub po prostu goła postawa). Nie traktuję tego wiążąco na tym etapie ale fajnie byłoby móc szkicować na jakiejś bazie.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest offline  
Stary 15-01-2023, 09:55   #14
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Popieram Johna. Dla mnie taka formatka też byłaby pomocna w tworzeniu postaci.
Materiały mega fajne. Dziękuję za podesłanie.
Na razie przeglądnąłem ten o nekromantach i zacząłem mieć wątpliwości czy to dobra postać do tej sesji. Jak to widzisz? Dałbyś radę znaleźć dla niej powód przyłączenia się do drużyny?
Od razu mówię, że realia historyczne świata mnie trochę przerastają i ciężko mi ogarnąć kto z kim i dlaczego. Przy mechanice też potrzebowałbym pomocy. Ale jeśli ogarniesz mechanikę i pomożesz mi osadzić postać w świecie to znajdziesz zaangażowanego gracza. Pytanie tylko czy szukasz takiego?
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 15-01-2023, 17:59   #15
 
Dhratlach's Avatar
 
Reputacja: 1 Dhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputacjęDhratlach ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ketharian Zobacz post
Marrrt, na ten moment wystarczy mi wstępna deklaracja zainteresowania, jakiś szkic pomysłu na postać. Do tego informacja czy znasz zasady tego systemu, czy mechanicznie stworzysz postać sam czy zrobimy to razem. To na tym etapie byłoby wszystko.
Skoro na tym etapie tyle starczy, to ode mnie coś pewnie może być, ale co to jeszcze nie wiem. Postać robiłbym sam, choć z konsultacją
 
__________________
Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem!
Dhratlach jest offline  
Stary 16-01-2023, 08:39   #16
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację



Pomyślałem chwilę nad założeniami scenariusza i proponuję stworzyć postacie na bazie 1800 Crp (wypośrodkowałem pomiędzy Low i Medium Campaign Power Level). Mam dwa pomysły na poprowadzenie sesji - wstępny z misją na zlecenie altmerskiego historyka oraz jeśli gracze będą zadowoleni z gry i żądni kontynuacji, przejście na wyższy poziom fabuły w postaci pełnej kampanii na Stros M'Kai.

Jak już wspominałem, bohaterowie nie muszą się znać, wszyscy będą należeli do znacznie większej ekspedycji zwerbowanej na potrzeby misji, więc pierwsze znajomości mogą zacząć budować już na pokładzie żaglowca. Istotne jest, aby na krótko przed rozpoczęciem przygody znajdowali się w Kowadle, stolicy Złotego Wybrzeża, które krótko po zniknięciu cesarza Aquilariosa dokonało secesji od Cesarstwa i stało się niezależną tyranią. Od razu napiszę też kilka słów na temat samego Stros M'Kai. Dawna kolonia Yokudan, obecnie jedynie nominalnie należąca do królestwa Redgardów, koncentruje się na dużym portowym mieście Hulding, gdzie rezyduje obecny władca wyspy, korsarz zwący się Bhosek. Do portu zawijają regularnie statki Redgardów, znacznie rzadziej bretońskie czy te należące do neutralnych państw-miast. Z racji toczonej wojny nie mają tam wstępu okręty Dominium czy Paktu, ale na wyspie żyją przedstawiciele wszystkich gatunków i ras, mniej lub baczniej obserwowane przez ściągających haracz z każdego siepaczy Bhoseka.

Poza murami pyszniącego się przemijającą chwałą miasta rozciągają się wydmy i wzgórza właściwej części wyspy, przecięte kilkoma górskimi masywami i porośnięte sporadycznie gęstą roślinnością w pobliżu cieków wodnych. Hulding jest miastem kupieckim, uprawa ziemi czy przemysł praktycznie nie istnieją na Stros M'Kai. Dawne yokudańskie farmy już dawno obróciły się w ruinę, kilka podmiejskich kopalni rud metali ledwie wegetuje. Poza Hulding wyspę dzielą pomiędzy siebie dzikie zwierzęta oraz wojownicze klany goblinów, które mają dość rozsądku, aby trzymać się na dystans od miasta, ale które chętnie wsadzą do kotła każdego podróżnego złapanego na pustkowiach.

W ostatnich latach Hulding stało się mniej lub bardziej otwarcie bezpieczną przystanią dla piratów łupiących szlaki handlowe na Morzu Acebejskim, plądrujących również bretońskie jednostki. Po wybuchu Wojen Trzech Chorągwi na rozkaz króla Redgardów Fahara’jada piraci opłacający się Bhosekowi mieli zaprzestać grasowania na bretońskich szlakach, ale mało który z nich poszedł za wezwaniem władcy. Hulding wciąż kwitnie jako korsarska przystań, gwarne i kolorowe, a jednocześnie niebezpieczne i okrutne. Zbudowane na yokudańskich fundamentach, portowe miasto zachwyca charakterystyczną architekturą, ale naznaczone jest jednocześnie ostatnimi pozostałościami po jeszcze wcześniejszych mieszkańcach tej wyspy - Dwemerach. Należące do nich podziemne miasto Bthzark pozostaje ukryte głęboko pod górami, lecz chociaż Dwemerowie zniknęli bezpowrotnie w odległej przeszłości, stworzona przez nich maszyneria wciąż pracuje tłocząc gorącą wodną parę do budynków, które wieki później zbudowali na wyspie przybywający tam z Yokudy emigranci.






Grek, wplecenie nekromanty w przygodę nie będzie łatwe, ale nadal jest możliwe - musisz się jedynie liczyć z tym, że Twoja postać będzie ofiarą ostracyzmu ze strony niemal wszystkich NPCów od chwili, w której Twoja profesja stanie się powszechnie znana. Od tego momentu najważniejszą rolę będzie grała reputacja BG, bo jeśli okaże się, że Twój bohater dzięki nekromancji wzbudzi zainteresowanie bezwzględnego i okrutnego włodarza wyspy Bhoseka, będzie bezpieczny pod jego protekcją. Najlepiej byłoby zatem, abyś rozpoczął grę incognito i zaczął wskrzeszać umarłych dopiero w jakimś punkcie zwrotnym fabuły - zejście z pokładu żaglowca w otoczeniu gromadki szkieletów może się zakończyć linczem postaci jeszcze w prologu.

Jeśli nie chciałbyś ryzykować i miałbyś zamiar zmienić koncept, chętnie pomogę w stworzeniu alternatywnej postaci. Proponuję zacząć od przejrzenia dostępnych ras i gatunków, a potem wspólnie zastanowimy się nad opcjami profesji i historii postaci.
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest teraz online  
Stary 16-01-2023, 09:09   #17
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
@Ketharian
Dziękuję za radę.

Skomplikowanie świata nadal mnie przeraża.

Koncepcja na nekromantę była taka, że specjalizowałby się w czytaniu umysłów zmarłych. Nawet chyba znalazłem odpowiedni rytuał w podręczniku. No ale głównym problemem dla mnie w chwili obecnej jest znalezienie motywacji dla postaci dlaczego chciałaby uczestniczyć w tej wyprawie, a wynika to z niezrozumienia polityki/zależności w świecie.

Ale zabrałem się tak jak radziłeś za główny podręcznik. Nie wiem tylko czy starczy mi samozaparcia i czasu żeby przez to przebrnąć.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 16-01-2023, 10:36   #18
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał GreK Zobacz post
@Ketharian
No ale głównym problemem dla mnie w chwili obecnej jest znalezienie motywacji dla postaci dlaczego chciałaby uczestniczyć w tej wyprawie, a wynika to z niezrozumienia polityki/zależności w świecie.
W temacie motywacji przychodzą mi na myśl co najmniej trzy powody: zwyczajna chęć zysku (dobrze płatne zlecenie), konieczność ucieczki gdziekolwiek (Złote Wybrzeże to obecnie tyrania, gdzie łatwo nadepnąć władzom na odcisk) oraz żądza wiedzy (wymarła rasa Dwemerów fascynuje wielu badaczy i adeptów wszelakiej maści).

Wskazany przeze mnie podręcznik ma pewną kolosalną wadę, został mianowicie stworzony na potrzeby fanów TES, którzy znają setting z ekranów komputerów; tym samym pozbawiony jest praktycznie jakiegokolwiek przewodnika po świecie. Mam dla Ciebie następującą propozycję (oraz dla wszystkich innych chętnych dysponujących niewielką znajomością tego uniwersum): przejrzyj najpierw strony 22-31 podręcznika, gdzie znajdują się opisy dostępnych ras i wybierz dwie najbardziej trafiające w Twoje gusta. Ja napiszę Ci parę słów na temat każdej z nich, a wtedy wybierzesz finalne pochodzenie i zabierzemy się za koncept profesji. Co Ty na to?




(szlachcic Mrocznych Elfów, zwanych również dunmerami)
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest teraz online  
Stary 16-01-2023, 11:25   #19
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Jest to jakiś pomysł. Dziękuję za ofertę pomocy.
Nie lepiej jednak wyjść od profesji i do niej dobrać rasę? Tak tylko pytam
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)
GreK jest offline  
Stary 16-01-2023, 13:39   #20
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał GreK Zobacz post
Jest to jakiś pomysł. Dziękuję za ofertę pomocy.
Nie lepiej jednak wyjść od profesji i do niej dobrać rasę? Tak tylko pytam
Jak Ci wygodnie - i chyba teraz czas już najwyższy, aby wyjawić kolejną kwestię techniczną. Mianowicie w tym systemie nie ma profesji jako odrębnych klas zawodowych. Mechanika mocno czerpie tutaj ze Skyrima, bazując na zestawie umiejętności i talentów. Ucząc się ich tworzysz postać, która może być kimkolwiek zechce, od wojownika i złodzieja, po maga i uczonego oraz wszelkie hybrydy pomiędzy. Chociaż przyjmuje się, że większość NPC posiada umiejętności magiczne w stopniu zbyt znikomym, aby potrafić czarować, to jednak zakłada się, że potrafią to wszyscy BG, jeśli tylko zechcą (czyt. jeśli wyuczą się metodyki odpowiedniej szkoły magii oraz zaklęć). System dopuszcza też tworzenie nowych czarów (będzie można z tego korzystać).

I zauważyłem (a przynajmniej tak mi się wydaje), że w podręczniku nie ma jednej istotnej szkoły, mianowicie magii runicznej polegającej na tworzeniu gotowych runów używanych później w prosty sposób do zaklinania przedmiotów. Jeśli faktycznie jej nie ma, stworzymy ją na własną rękę opierając się na bogatej bazie runów z ESO.




(altmerska wojowniczka-czarodziejka)

oraz krótka sekwencja bitewna prezentująca tę bohaterkę w akcji

https://www.youtube.com/watch?v=XaI-EOVpDvo


 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest teraz online  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172