Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-02-2023, 18:10   #1
 
Quantum's Avatar
 
Reputacja: 1 Quantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputację
[WFRP 2e] Zemsta Liczmistrza [18+]


W postaci, która potykając się brnęła po usianym kamieniami górskim zboczu, z trudem można było rozpoznać człowieka. Jego starą, pomarszczoną twarz znaczyła długa, zmierzwiona broda a oczy płonęły obłędem. Mamrotał do siebie jakieś niezrozumiałe słowa, idąc jak we śnie na sztywnych nogach. Jego umysł był pusty. Nie widział otaczającego krajobrazu, nie słyszał lodowatego wiatru, nie czuł zimna chłoszczącego deszczu ze śniegiem. Nie zwracał uwagi na górali, którzy widzieli go z daleka i zamykali swe drzwi na zasuwy, strasząc przed snem dzieci opowieściami od Duchu Skał.

Czasami jednak coś sobie przypominał. Nie wszystko, tylko oderwane fragmenty przeszłości, przelatujące przez umysł niczym migawki z dawnego życia. Widział piękne, biało szare kości tych, którzy byli jego sługami, tonące w czerni oczodoły na tle których odcinały się czerwone ogniki nienaturalnej mocy. Widział je zwracające się ku niemu z miłością i uwielbieniem. Umysł co rusz podrzucał mu inne wspomnienia, także te niekomfortowe, gdy go ścigano. Wtedy jego zmęczone, wodniste oczy rozszerzały się, a wykręcone nogi próbowały poruszać się szybciej. Gdy mózg przewijał mu ten kalejdoskop wspomnień, czuł całym sobą, że go oszukano. Że ścigał go każdy żyjący człowiek. Wiedział, że skradziono mu moc i chwałę. Płonął z chęci ich odzyskania. Gdyby tylko mógł pamiętać jak i dlaczego...

Gdy szedł wśród górskich szczytów, wieczór był paskudny - lodowaty wiatr wgryzał się w skórę, na domiar złego zacinał gruby śnieg. Mężczyzna jednak zdawał się nie zwracać na to uwagi. Opatulony łachmanami, w których się obudził, po prostu szedł przed siebie. Nie wiedział dokąd idzie - nigdy tego nie wiedział - ale prowadziły go nogi, a reszta ciała i umysł posłusznie podążały za nimi. Być może, myślał, wciąż jest ścigany, ale nie wiedział tego na pewno. Wiedział tylko tyle, że musi iść. Nagle poślizgnął się i upadł, uderzając się w głowę. Przez moment ból przywrócił mu jasność myślenia - stwierdził, że leży u podnóża małego kurhanu. Coś kryjącego się głęboko w jego umyśle powiedziało mu, że kiedyś takie miejsca jak to miały dla niego specjalne znaczenie. Próbował sobie przypomnieć jakie, ale nie był w stanie.

Wielki kamień, zamykający wejście do grobowca był popękany. Jego fragment odpadł, pozostawiając szczupłemu człowiekowi wystarczająco dużo miejsca, by wślizgnąć się do środka. Chciał się ukryć, a jego chory umysł podpowiedział mu, że podobne miejsca były kiedyś dla niego przyjazne. Kochał je. Wpełzł więc do środka, niczym robak, skulił się w ciemnościach, obejmując kolana rękoma i powoli zaczął się kołysać. Przód-tył, przód-tył. Stwierdził, że w jakiś sposób ten ruch jest przyjemny. Uspokajający. Jak za dawnych, bardzo dawnych lat, których nie potrafił już dotknąć umysłem i duszą.... gdy czysty umysł dziecka chłonął matczyną miłość.

"Heinrichu Kemmler..."

Rozczochrana, krwawiąca głowa obróciła się gwałtownie, oczy bezskutecznie wpatrywały się w bezdenną ciemność. Czy tylko wyobraził sobie ten szepczący głos?

"Heinrichu Kemmler..."

Słowa były znajome, ale nie pojmował ich znaczenia. Głos był miękki, ciepły. Obiecywał przyjaźń. Jakby gnany nagłą potrzebą znalezienia się blisko tego głosu, mężczyzna zaczął czołgać się głębiej w ciemność, byle bliżej kojącego tembru. Gdy tak wlókł się po wilgotnej, zimnej posadzce, jego umysł nawiedziło uczucie podobne zbliżaniu się do ognia, który ogrzewał, nie wydzielając ciepła. Znów czuł, że powinien sobie coś przypomnieć, ale myśl ulatywała nagle, gdy tylko spróbował się na niej skupić.

"Heinrichu Kemmler..."

Nagle w jego głowie eksplodowało tysiące gwiazd. Podniósł się energicznie i wygiął do tyłu w łuk. Odpryski pamięci zalśniły w umyśle, zlewały się ze sobą. Połączyły w całość.

- Heinrich Kemmler... - wyszeptał do siebie. Usta odzwyczaiły się od mówienia, słowa przychodziły z trudnością. Ale zaczął sobie przypominać. - To ja jestem Heinrich Kemmler.

- Dobrze, bardzo dobrze, przypomniałeś sobie. Okradli cię, Heinrichu Kemmler. Twoi wrogowie próbowali cię zniszczyć. Znam twe cierpienie, Heinrichu. Przywrócę ci twoją moc...

Opadł na kolana, z ust wyrwał się zdławiony jęk. W jednej chwili setki, jeśli nie tysiące obrazów przeleciało mu przed oczami. Nagle wszystko sobie przypomniał; zdemaskowanie w Nuln, ucieczkę przez Reikland w góry, mnicha, który go zdradził. Wszystko.

- Mogę na powrót uczynić cię silnym, Heinrichu. Mogę umożliwić ci zemstę. Chcesz tego?

Obszarpana postać zebrała się z ziemi i przyklękła. Oczy w mig zapłonęły inteligencją, głos stał się pewny i spokojny.
- Kim... czym... jesteś?
- Jestem narzędziem zemsty, o którym marzysz, Heinrichu. Jestem twym największym pragnieniem. Chcesz wrócić do dawnego życia, czyż nie? Chcesz być potężny? Chcesz się zemścić, prawda?

Kemmler zmarszczył gniewnie brwi i zacisnął pięści. Jego gardło wyrzuciło tylko jedno słowo:
- Tak!
- Zatem powiem ci, co musisz zrobić...







Witam serdecznie!

Powyższym wstępem zapraszam Was do mojej kolejnej rekrutacji i kolejnego podejścia do Warhammera. Wiem, że ostatnie dwie moje sesje nie zostały dokończone z różnych względów, jednak teraz mam wystarczająco dużo czasu, żeby tę doprowadzić do końca. Zresztą, jest to jeden z Młotkowych klasyków, który pierwotnie ukazał się do bitewniaka, a następnie został zaadaptowany do 1 edycji WH. My jednak rozegramy go sobie na mechanice 2 edycji, która w moim sercu zajmuje szczególne miejsce. No i postaram się też dodać coś od siebie w kwestii fabularnej, żeby nie wszystko zadziało się tak, jak w oryginale. Przejdźmy zatem do szczegółów.

KONWENCJA I REALIA

Brudny, niebezpieczny świat nie wybaczający błędów. Zaczniemy późną jesienią 2515 roku, czyli kilka dobrych lat przed Burzą Chaosu, w momencie w którym widać już pierwsze oznaki zbliżającej się zimy. Klasztor La Maisontaal znajdujący się w Górach Szarych poszukuje ludzi do pracy, a ogłoszenia na ten temat (patrz wyżej) rozwieszono w całym Reiklandzie, jak i we wschodniej części Bretonii, co umożliwia tworzenie postaci zarówno na podstawie głównego podręcznika jak i dodatku "Rycerze Graala". Sama mini-kampania zawiera w sobie elementy, w których sprawdzą się różni bohaterowie - będzie walka, momenty typowo socjalne, na odgrywaniu kończąc. Miło by było dostać karty od osób, które lubią odgrywać swego bohatera i nie do wszystkiego na drodze podchodzą z toporem czy mieczem

MECHANIKA

WFRP 2ed. Cała mechanika po mojej stronie podczas sesji, a Wasze obcowanie z nią ograniczy się tylko do stworzenia postaci i ewentualnych deklaracji, co robicie w czasie walki lub gdy będziecie chcieli przetestować jakąś umiejętność. No i dalszego rozwoju bohatera. Mechanika jest w samej sesji niewidoczna i opisy walk czy innych działań będą bardziej “filmowo-książkowe”, a nie odzwierciedleniem rzutów 1:1. Niemniej, jeśli ktoś wg podręcznika ma zostać ranny w prawą rękę, to w opisie zostanie ranny w prawą rękę.

Co do tworzenia postaci - druga profesja + 700PD oraz darmowe rozwinięcie. Przejście na drugą karierę jest darmowe, jednakże jeśli ktoś chce przejść na profesję z innego drzewka rozwoju, musi "zapłacić" 200PD. Profesje dowolne, turlać na statystyki możecie sobie sami, obowiązuje Łaska Shallyi. Dwie losowe zdolności możecie wylosować lub wybrać, co Wam bardziej pasuje pod postać. Ekwipunek to podstawowy zestaw awanturnika z Księgi Zasad + ten z obu profesji. Niechciane przedmioty z profesji można sprzedać za połowę ceny podręcznikowej. Na początkowy majątek rzucacie sobie sami (2k10, gdyby ktoś nie wiedział) a od MG dostajecie ekstra 50 Karli. Żywotność maksymalna dla wybranej rasy, zaczynacie z 1 PP. Punkty Szczęścia nie będą wykorzystywane w tej kampanii. Podczas tworzenia postaci można wykupić za 200PD umiejętność spoza drzewka umiejętności postaci, jednak trzeba to jakoś fabularnie umocować w historii.

Co do ras, to dozwolone są człowiek, khazad i niziołek. Świat to w większości ludzie, więc miejcie to na uwadze przy tworzeniu postaci. Nie przyjmę więcej, niż jednego krasnoluda i niziołka do drużyny. Tak samo szlachcica czy czarodzieja. Można korzystać z wszystkich oficjalnych podręczników do tworzenia postaci, zatem umiejętności/zdolności regionalne z Dziedzictwa Sigmara możecie rozważyć, nie są jednak obligatoryjne.

Jeśli chodzi o profesje, to tylko oficjalne. Nie chcę żadnych ukrytych kultystów Chaosu czy innych takich. Co do charakteru BG, to bez złych. W tej kampanii trzeba będzie działać drużynowo.

TUTAJ jest szablon KP, z którego powinniście skorzystać. Kopiujecie całość do swojego doca i wypełniacie.

BOHATER

Oprócz mechaniki proszę również umieścić opis wyglądu i osobowości. Nie musi to być długi wywód, bo w pierwszym aspekcie będę miał awatar, żeby sobie zobaczyć postać a w drugim wiem, że pełny charakter bohatera zwykle wykuwa się dopiero na sesji, więc krótki opis tego, jakimi kieruje się zasadami, czego się boi (każdy się czegoś boi), co jest dla niego ważne, co lubi i czego nie lubi w zupełności wystarczą. Reszta nam wypłynie w przygodzie. Choć jeśli ktoś wie, jakim konkretnie chce zagrać typem, może spokojnie opisać, ale nie wymagam.

Historia też długa być nie musi, maksymalnie 2A4 ale nie mniej niż pół A4. Tutaj zdaję się na Was, ale proszę bez jakichś zapychaczy typu opowiadania, dialogi czy scenki rodzajowe - chcę mieć normalnie rozpisaną historię bohatera. Urodził się tu i tu, miał matkę, ojca, albo był sierotą, przeżył to i to, a to popchnęło go na szlak w poszukiwaniu lepszego życia.

Avatar postaci to 200 pikseli szerokości, 250 wysokości. Najlepiej w planie bliskim (zbliżenie), ew. w półbliskim (półzbliżenie). Kolorowy, digital art najlepiej, bez mangi czy zdjęć aktorów. Kompletne KP wysyłacie mi na PW.

Jeśli chodzi o rozwój postaci, gramy na Punkty Doświadczenia. Dostaniecie je co rozdział kampanii. Ile? To zależy od tego, jak się spisywaliście/angażowaliście czy jak odgrywaliście postać. Między 100 a 300. Nie każdy musi dostać tyle samo, życie nie jest sprawiedliwe. Zwłaszcza w Starym Świecie.

TECHNIKALIA

Przyjmę nie więcej, niż 5 graczy, a zacznę już z 4 chętnymi. Obowiązuje konkurs kart, a nie kto pierwszy, ten lepszy.

Tempo planuję szybkie, ale nie zabójcze - 4 dni dla graczy, 3 dla siebie. Doca nie będziemy używać, a ewentualne dialogi między postaciami rozgrywać sobie będziecie własnymi sposobami. Co do postów, to nie muszą to być epistoły, na awatar styknie - najważniejsze, żebym miał tam reakcję na akcję przedstawioną w swoim poście, czyli działanie postaci.

Nowicjuszom Młotkowym dziękuję, gdyż nie mam czasu ani na pomoc przy tworzeniu KP ani na tłumaczenie zasad. 18+ przy tytule wątku oznacza, że szukam graczy dojrzałych, bo chociaż nie zamierzam epatować erotyką i innymi takimi klimatami, to jednak będzie brudno i momentami obrzydliwie przy opisach. Może też zdarzyć się rasizm wobec postaci innej, niż ludzka, więc uprzedzam co bardziej wrażliwych na tym punkcie.

Wstępnie rekrutacja potrwa do 10.03 włącznie. Stworzenie postaci nie zajmuje dużo czasu i jeśli zbiorę komplet fajnych postaci, rekrutację mogę zamknąć przed tym terminem o czym będę informować.

To chyba tyle, w razie pytań, zapraszam.

Quanti.
 
__________________
In the end... you only have yourself.
Quantum jest offline  
Stary 28-02-2023, 19:16   #2
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Wstępnie zainteresowana, szczegóły na PW
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline  
Stary 28-02-2023, 20:47   #3
 
Klejnot Nilu's Avatar
 
Reputacja: 1 Klejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputacjęKlejnot Nilu ma wspaniałą reputację
Jakieś szacunki ile cała przygoda/kampania miałaby potrwać? Zdaję sobie sprawę, że szacunki jedno, a rzeczywistość drugie, ale chociażby orientacyjnie?
 
__________________
The cycle of life and death continues.
We will live, they will die.
Klejnot Nilu jest offline  
Stary 28-02-2023, 22:52   #4
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Taka klasyka zachęca, ale muszę zobaczyć jak stoję z czasem.

Czy jak ktoś dawno temu miał do czynienia z tym scenariuszem, to problem? Nie wszystko pamiętam, poza tym jest kwestia oddzielenia wiedzy gracza od wiedzy postaci.
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 01-03-2023, 09:14   #5
 
Quantum's Avatar
 
Reputacja: 1 Quantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputację
Alex, czekam więc na PW

Klejnot Nilu, jeśli będziemy utrzymywać podane przeze mnie tempo (z czego pewnie ja będę szybciej odpisywał niż w te 3 dni, które sobie założyłem), to powinniśmy zamknąć się w 6-7 miesiącach grania. Tak przynajmniej myślę.

Lord Melkor, jeśli grałeś dawno temu to nie problem. Byle nie wykorzystywać wiedzy gracza i będzie git.
 
__________________
In the end... you only have yourself.
Quantum jest offline  
Stary 01-03-2023, 10:13   #6
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Wyrażam wstępne zainteresowanie. Popracuję nad kartą.
 
Gladin jest offline  
Stary 01-03-2023, 10:18   #7
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Rezerwuję sobie, jeśli nikt tego jeszcze nie zrobił oBłędnego rycerza, w sensie szlachetnie urodzonego, życiowo sponiewieranego

P
b
.
 
__________________
Bielon "Bielon" Bielon
Bielon jest offline  
Stary 01-03-2023, 11:07   #8
 
Quantum's Avatar
 
Reputacja: 1 Quantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputację
Gladin, dzięki za kolejną szansę, którą chcesz mi dać.

Bielon, odpisałem na PW
 
__________________
In the end... you only have yourself.
Quantum jest offline  
Stary 01-03-2023, 13:45   #9
 
Wired's Avatar
 
Reputacja: 1 Wired nie jest za bardzo znany
Też wstępnie jestem zainteresowany.

Cytat:
Napisał Bielon Zobacz post
Rezerwuję sobie, jeśli nikt tego jeszcze nie zrobił oBłędnego rycerza, w sensie szlachetnie urodzonego, życiowo sponiewieranego
.
Mówisz o bretończykach od Pani Jeziora? W sumie dobre pytanie do MG, można? bo ich zdolności (cnoty) wymagają punktów szczęścia których nie będzie w sesji, a awans w karierze obecności w Bretonii... :/
też myślałem o rycerzu ale po poczytaniu zacząłem przeglądać tych imperialnych bo u Rycerzy Graala (opis kariery na stronie 53) druga profesja przykuwa go do Bretonii, o ile błędny rycerz może przemierzać świat swobodnie by dowieść swojego męstwa to już bycie rycerzem królestwa oznacza stanowisko na dworze i nadania ziemskie i już nie rumakuje po Starym Świecie bo ma liczne obowiązki w kraju. Jest tam akapit przekładający to na mechanikę (zakaz wejścia na rycerza królestwa bez powrotu do Bretonii i rycerskiego nadania). Dopiero Rycerz Próby znowu podróżuje, ale again zwykle po Bretonii bo jego Próba kończy się na pojedynku z Zielonym Rycerzem Pani Jeziora, czyli znowu fabularny wymóg związany z Bretonią by zakończyć profesję i wejść na kolejny szczebel kariery.
 

Ostatnio edytowane przez Wired : 01-03-2023 o 13:49.
Wired jest offline  
Stary 01-03-2023, 13:53   #10
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Zastanowię się. Teoretycznie roboty miałbym niewiele, bo mógłbym po prostu awansować Floriana z WW w ramach recyklingu. Chyba że urodzi mi się jakiś inny koncept. Zobaczymy.
 
Aro jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172