|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-05-2023, 00:50 | #1 |
Reputacja: 1 | Traveller - Kosmiczna saga przemytnicza
Ostatnio edytowane przez Morph : 04-05-2023 o 00:25. |
02-05-2023, 10:22 | #2 |
Dział Postapokalipsa Reputacja: 1 |
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis! |
02-05-2023, 11:25 | #3 |
Reputacja: 1 | Termin, to w sumie nie wiem. Powiedzmy wstępnie 7 dni od dzisiaj. Czyli 10 maja przy dobrych wiatrach sesja mogła by ruszyć. Zawsze ewentualnie można pomyśleć o przedłużeniu rekrutacji, jak będzie trzeba. Co do liczby graczy, to myślę, że 3-5 osób to optimum. Znajomość mechaniki nie jest niezbędna. Tworzenie postaci, to tylko rzuty i dokonanie kilku wyborów dotyczących profesji i umiejętności. W razie konieczności będę starał się przybliżać niuanse systemu, jak i i uniwersum. |
02-05-2023, 13:07 | #4 |
Reputacja: 1 | Tworzenie postaci to losowa rzecz, więc znajomość mechaniki zbędna, bo w dużej mierze to kości wybierają za Ciebie. Ale jakby co, Ketharianie, wiesz gdzie mnie znaleźć jakbyś miał pytania, chętnie pomogę. Udało mi się wyrollować akceptowalny szkielet mechaniczny, wokół którego mogę zrobić postać na jaką miałem pomysł. Ulicznik z żyłką do techniki (komputry, inżynieria, sensory, etc.) tak orientacyjnie. |
02-05-2023, 16:10 | #5 |
Reputacja: 1 | To prawda, że tworzenie postaci jest w dużej mierze losowe. Jednak wybory jakich się dokonuje na etapie poszczególnych karier, pozwalają w pewnym stopniu mieć wpływ na ostateczny kształt postaci. Inaczej będzie w końcu wyglądała postać, która na przykład ukończy trzy kariery jako Szlachetnie Urodzony, a inaczej gdy gracz zdecyduje się na trzy kontrakty wojskowe. Dodam, że tuż przed rozpoczęciem sesji podszlifujemy trochę jeszcze postacie. Szlifowanie będzie dotyczyło między innymi: - Zasady powiązania postaci - w skrócie gracz A proponuję, aby w jakimś wydarzeniu uczestniczyła postać gracza B. Dzięki temu obie postacie dostaną dodatkowy rzut umiejętności. Takich powiązań można mieć maksymalnie dwa i każde z nich musi być z inną postacią; - Grupowy pakiet umiejętności - jako drużyna wybieracie pakiet umiejętności, który będzie pasował do naszej kampanii i zadań, których planujecie się podejmować. Z pakietu gracze kolejno wybierają umiejętności, które są dopisywane do ich postaci. - Pakiet integracyjny - to taki mój wynalazek, który jest opcjonalny. Zakładamy, że postacie jako drużyny działają już jakiś czas razem. Dzięki temu mogą zdobyć nowe umiejętności lub poduczyć się tych, które już znają. Plus mają jakieś jedno losowe wydarzenie w którym wszyscy brali udział. Istnieje pakiet mniejszy (2-letni) i pakiet większy (4-letni). Na pakiet integracyjny muszą zgodzić się wszyscy gracze. Czas trwania okresu dolicza się do wieku postaci. |
02-05-2023, 17:33 | #6 |
Reputacja: 1 | Ja nie zagram z braków czasowych, ale... Nie głupie, aby wszyscy zrobili kartę tym zmyślnym generatorem (kradnę!), będziesz miał jednolitą wersję karty wszystkich graczy, no i da się poczuć prawdziwe uroki tworzenia postaci których podręcznik nie da
__________________ Rozmowy przy kawie są mhroczne... dlatego niektórzy rozjaśniają je mlekiem! |
02-05-2023, 19:20 | #7 |
Reputacja: 1 | Tworzenie postaci w Travellerze równie urokliwe jak gra gnojarzem w WFRP i inne mechaniki-kobyły z najntisów. Anyway, @Morph, przejmować się ekwipunkiem na tym etapie, czy zostawić na później? |
02-05-2023, 19:56 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja bym chętnie psioniczką zagrała Lubię psioników.
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
02-05-2023, 20:31 | #9 |
Reputacja: 1 | Aro historia Traveller sięga dużo dalej niż sławetne najntisy, a losowe tworzenie postaci jest kanoniczne. Jedni uwielbiają, a inni gardzą. O gustach się nie dyskutuje. Jeżeli masz dostęp do materiałów, to możesz się pobawić w ekwipunek. Nie ma problemu. kanna nie ma problemu. Lubisz psioników, to możesz grać psionikiem. Na początek zatem kilka ogólnych uwag. Psionika w Trzecim Imperium jest ogólnie zakazana i jej rozwój prowadzony jest w głębokim podziemiu. Niechęć głównego ludzkiego imperium do psioniki wynika po pierwsze z kilku wypadków, jakie miały miejsce oraz przede wszystkim z powodu wojny z rasą Zhodani. Jest to gatunek ludzi nie mających nic wspólnego z tym zamieszkującymi Ziemię, którzy psioniczne zdolności mają rozwinięte na bardzo wysokim poziomie. Cała ich cywilizacja opiera się na psionice. Dość specyficzna rasa, jak i ustrój w jakim funkcjonują. Odsyłam do moje sesyjnej wiki. Wasza drużyna przebywa w sektorze poza jurysdykcją największych imperiów, ale niechęć do psioniki jest dość powszechna u wielu ras i gatunków. Oczywiście znajdą się tacy, to będą z uznaniem wyrażać się o psionikach i znajdą wiele zastosowań dla ich zdolności. W sektorze, jakim startujemy z przygodą ze społecznego punktu widzenia psionik powinien być tolerowany, o ile nie będzie obnosił się ze swoją odmiennością. To tak w ramach nakreślenia ogólnego tła. Na początek dwa podstawowe pytania: - chcesz zagrać człowiekiem ze zdolnościami psionicznymi, czy jakąś obcą rasą u której ten talent jest bardziej to nazwijmy pierwotny? Jeżeli chodzi o gatunki homo sapiens, to nie tylko Zhodani mają psioniczne talenty. Także wśród homo sapiens sapiens, mogą się one pojawić. - chcesz całą swoją karierę oprzeć na psionice, czy ma ona stanowić tylko pewien element drogi twojej postaci? |
02-05-2023, 21:19 | #10 |
Reputacja: 1 | Impulsywna Pilot z ciągotami do hazardu i reputacją zdrajczyni. Prawdziwa piratka. Kiedy będziesz gotowy Morph to prześlę doka z mechaniką i pytaniami. |