lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [autorski]Mroczne Piętno (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/2124-autorski-mroczne-pietno.html)

Maciek292 03-12-2006 10:04

Doskonała historia, Conductor! Wszystko zrobione dobrze, poprawnie, proszę tylko, abyś zmienił charakter postaci, gdyż chodziło mi o wybór: dobry, zły, neutralny. Głosy te podliczę na koniec i wybiorę obowiązkowy dla grających, ewentualnie jeśli ktoś będzie bardzo chciał byc zły, to niech zmieni chociaż charakter na neutralny. Powracając do twej postaci, Conductor, wszystko jest zrobione pomysłowo i poprawnie. Zostajesz przyjęty do naszego grona. Gratuluję!
P.S. Co do systemu metrowego: będziemy raczej polegali na zdrowym rozsądku, np. krótkim mieczem możesz rzucic na odległośc 10 metrów, ale z wielkim, dwuręcznym mieczem będzie o wiele trudniej, prawda?

Maciek292 03-12-2006 10:15

Doskonale, Niha'i! Zrobiłeś ciekawą historię i interesującą postac. Jestes pierwszym graczem, który powiedział "Chcę byc zły!". Oczywiście, będę wyrozumiały, lecz nie tylko dla ciebie, ale także dla wszystkich tu grających, gdyż nikt nie jest idealny, każdy może się pomylic! Zostajesz przyjęty do grona graczy! Gratulacje!

Maciek292 03-12-2006 10:46

Myślę, że obecny skład wystarczy. Napiszę raz jeszcze, kto został przyjęty: leśny lef wojownik Seviolas, leśny elf łowca Endridil, człowiek wojownik Abel Nabunasir, człowiek rzezimieszek Niha'i Ajj Kana. Sądzę, że ten skład wam odpowiada. Lecz jeśli ktoś jeszcze chce się załapac, to najwyższy czas! Uwaga! Kto pierwszy ten lepszy, daje wam czas do jutra rano, aby się dopisac! Co do zakończenia rekrutacji: te postacie, które zostały przyjęte, muszą napisac że są gotowe. Śpeszcie się z porawianiem postaci - najwyższy czas, by zmienic swoje postacie tak, aby były zrobione poprawnie.
W tym poście chciałem też wyjaśnic znaczenie statytystyk, choc ich przeznaczenie jest chyba wiadome:
- Siła: jest niezbędna przy zadawaniu ciosów, podnoszenia ciężkich przedmiotów, manewrowaniu cieżką bronią oraz próbach wytrzymałościowych, np. zwisanie na urwisku skalnym, trzymając się jedną ręką za skałę lub też poprostu stanie na mustrze wojskowej przez kilka godzin bez wykonywania ruchu.
- Zwinnośc: jest potrzebna do szybkich uników w czasie walki, szybkiego biegu, wspinaczki, skakania lub też pływania. Lecz pisząc zwinnośc chodzi mi też częściowo o umiejętności strzeleckie, manewrowanie wytrtychami itp., itd.. Oczywiście, mogłem stworzyc dwie odmienne statystyki, ale staralem się wszystko maksymalnie uprościc, aby mniej doswiadczeni gracze mogli sie w tym wszystkim zorientowac.
- Charyzma: używa się jej w czasie prób przekonywania, namawiania, spiskowania, przemawiania, omamienia oraz ogólnie w czasie prób dyplomatycznych. Lecz sama charyzma nie wystarczy. Jeśli ktoś ma dużą charyzmę, to nie wystarczy, jeśli napisze w jednym zdaniu "Chcę go namówic do dolaczenia do drużyny", by tak się stało. Trzeba pisac tak duzo, na ile was stac, poniewaz dla mnie wazny jest tez styl porozumiewania sie gracza, choc charyzme oczywiscie tez będę brał pod uwagę.
- Koncentracja: jest niezbędna w czasie wykonywania czynnosci magicznych, prób stawienia oporu psychicznego, kocentrowaniu się na zadaniu oraz nie pozwolaniu manipulowac swą postacią. Lecz mam też na myśli takie czynności, jak np. zachowanie zimnej krwi w obliczu masakry widzianej na własne oczy, nieodzywanie się w czasie tortur itp., itd..
Mam nadzieję że opisałem to wszystko w mairę jasno. Macie pytania? Piszcie, odpowiem z pewnością.

Khajit 03-12-2006 11:45

)Jest już kilku graczy,ale jeśli jest jeszcze szansa to zamieszcze tu moją postać.

Yamira Achim Khajit(pozmieniałem miejsca :)
człowiek
Nekromanta
Historia:
Yamira z zadowoleniem wciągnął nosem powietrze.Zapach cmentarza jak zwykle był wspaniały i orzeźwiający.Nekromanta zaczął spacerować pomiędzy grobami.
-Od chwili mojego urodzenia wszyscy mną pogardzali,za pochodzenie,za wygląd.Nienawidziłem swoich rodziców.Przynajmniej dzięki nim poszerzyłem swoją wiedzę o ludzkiej i półelfiej anatomii-Tu Yamira wybuchł szaleńczym śmiechem.Śmiał się ,a powietrze poniosło jego śmiech do każdego zakątka cmentarzu.Po chwili się uspokoił,poszedł dalej aż trafił na czarny ,strasznie brudny nagrobek.-Tak,to było piękne.Porzucili mnie!Wrzucili w koszyku do rzeki!Dlaczego?Nie wiem i mam to gdzieś.
a ty matko?-
Zwrócił się do nagrobka-Co o tym myślisz,pamiętasz mój nóż?Stęsknił się za tobą!-Znowu zaśmiał się szaleńczo-A ty ojcze ,po śmierci bardzo mi się przydałeś.Może chcecie usłyszeć co stało się ze mną później?A więc znalazł mnie pewien młynarz,który oddał mnie swojemu panu.On postanowił mnie przygarnąć.Żyłem tam do piątego roku życia,kiedy wyruszyliśmy do miasta.Po drodzę napadli nas bandyci.Zabili mojego przyrodniego ojca i jego dwór,a możliwe że także i mnie gdyby nie pewien przypadek.Mianowicie gdy chciałem obronić ojca,złapać bandytę za rękę i odciągnąć razem z mieczem w bok,poczułem moc,tajemniczą moc,ktorej użyłem poświawdomie chwytając rzezimieszka za rękę.Przez chwilę , jego skóra zmarszczyła się pod moim dotykiem,cała ręka,łącznie z ramieniem wyglądała jakby należała do stuletniego starca.Po tym zdarzeniu bandyta puścił broń i ktoś zarzucił mi worek na głowę i mocno uderzył .Zemdlałem.
Zawieźli mnie do Garhrona,nekromanty,który od dawna poszukiwał dziecka na ucznia.
Przygarnął mnie,nie chciał przyjąć oferty zbójników,ale zainteresowały go moje moce.Jego nieumarłe sługi szybko przerobili bandziorów na galaretę.Cóż to było za widowisko!
-Znowu śmiech.Na początku nie byłem chętny do nauki,ale miałem tylko pięć lat.dwa lata później uwielbiałem nekromancje.Miałem kiedyś psa,niestety wpadł raz pod wóz gdy byliśmy w mieście.Garhron zabił woźnice i ożywił mojego psa!Był żywym trupem,ale nie rozkładał się,nie psuł.Widzicie???Wychował mnie.Po ukończeniu studiów magicznych , odwiedziłem,moją przybraną matkę.Wyjawiła mi sekret,że znalazł mnie młynarz , gdy płynąłem w koszyku po rzece.Wyruszyłem dowiedzieć się kim jestem.Po długim czasie was odnalazłem,tych którzy mnie porzucili!Z przyjemnością was wykończyłem!Nie wyobrażacie sobie nawet ile przeszłem.Przez was,przez waszą biede,waszą głupotę i ......-urwał nagle.Pomodlił się przed grobem.Uspokoił się.Westchnął i odszedł tam , gdzie nawet najdzielniejszy rycerz nie ośmielił się pójść,ale gdzie musiał odprawić okropne rytuały.
Osobowość:Yamira jest wiecznie ponury,czasami miewa napady szaleńczego śmiechu,lekkiego szaleństwa,wiele przeszedł.Jednak czasami okazuje drzemiące w nim pozytywne uczucie,czasami dobroć,czasami miłosierdzie itp.
Nekromanta lubi zagadki,niezwykłe miejsca i magię.Interesuje się również szermierką którą zawzięcie ćwiczy.
Siła:12
Zwinność:14
Charyzma:9
Koncentracja:15

Charakter:Różny->Najczęściej Zły,ale na ogół zamartwia się całymi dniami nad swoim losem
Ekwipunek:Długi miecz,czarna szata z kapturem ,wyekwipowanie magiczne oraz podróżne(posłanie,krzesiwo,hubka,trzy pochodnie itp.)drewniana,okrągła tarcza na plecach,nóż.

Conductor 03-12-2006 12:01

Cytat:

Co do systemu metrowego: będziemy raczej polegali na zdrowym rozsądku, np. krótkim mieczem możesz rzucic na odległośc 10 metrów, ale z wielkim, dwuręcznym mieczem będzie o wiele trudniej, prawda?
Chodziło mi jedynie o jednostki w jakich będziemy mierzyc odległość.

Co do charakteru mojej postaci to będę się raczej skłaniał ku neutralnemu, aczkolwiek przyjmuję możliwość przejścia na złą stronę.
Poprawione statystyki :
Siła:17
Zwinność:18
Charyzma:5
Koncentracja:10

Proszę jeszcze dodać do ekwipunku mały puklerz (nieco zmodyfikowany, by mógł być przywiązywany do kikuta)

Czy dostaniemy jakieś dokłądniejsze info odnośnie mechaniki jaką przewidziałeś w swoim systemie czy bedzie ona GM-side only? :)

I ostatnia sprawa: jak przedstawiać się będzie terminarz sesji? t/j ile będzie trwał jeden cykl postów (gracze + MG)? Czy zawsze będziemy czekali na wypowiedź wszystkich graczy?
Większość sesji bedzie prowadzona w wątku czy też raczej via PW? No i czy na starcie graczę będą tworzyć drużynę czy raczej wystartują samotnie?

Maciek292 03-12-2006 20:50

Doskonała, nieco mroczna historia, Khajit! Co do twojego nicku zauważyłem, że jest niemal identyczny jak na Berle Władzy. Wszystko jest zrobione dobrze i pomysłowo. Zostajesz przyjęty! Gratulacje!

Maciek292 03-12-2006 21:10

Przepraszam, Conductor, że nie do końca zrozumiałem twe pytanie. Jednostki są standardowe: milimetry, centymetry, metry, kilometry oraz mile. Ewentualnie stopy, łokcie i inne starsze miary. Twoje statystyki i ekwipunek zmien sam, nie wyrażam sprzeciwu wobec zmian, jakie zamierzasz wprowadzić. Co do mechaniki: bedziemy polegac raczej na zdrowym rozsadku, lecz w wypadku walki, bedzie to wygladalo ciut inaczej. Przed każdą walką pokażę wam statystyki stwora (siła, zwinnośc, koncentracja - charyzma tylko w wypadku humanoidów :) ). Jeśli chcesz otrzymać dokładniejsze informacje, napisz PW, a odpowiem. Kolejka grających na sesji bedzie wygladal w ten sposób:
- MG (na razie tylko ja)
- (gracz który się zgłosił pierwszy, potem drugi, trzeci itd.) Trey
- Vas
- Conductor
- Niha'i
- Khajit
Jeśli gracz nie odzywa się przez dwie godziny, omijamy jego kolejkę i zakładamy, że przez cały czas podąża za innymi graczami z drużyny i stara się blokować ciosy wymierzone w jego kierunku. Jeśli gracz przez te dwiee godziny się nie odezwie, wysyłam mu PW z informacja, iż została pominięta jego kolejka (ewentualnie dajcie mi swoje GG, to do bede pisal na GG). Sesje będą prowadzone w wątku. Na starcie gracze będą tworzyć grupkę, która spotka się raczej z przypadku, zapoznacie się w czasie sesji ( mam nadzieję że nie będzie konfliktów :) ).
Jeszcze jakieś pytania? Piszcie, z pewnością odpowiem.

Maciek292 03-12-2006 21:25

Ogłaszam wszem i wobec, że zamykam temat w sprawie rekrutacji, koniec, kropka! Wszystkie miejsca są zajęte, przykro mi. Może załapiecie się na kolejną sesję? Powodzenia!

Khajit 03-12-2006 21:41

chwila!
Kiedy rozpoczynamy sesje?
powiesz nam coś o naszej sytuacji?
Niektórzy są ograniczeni (szkoła ,praca ,studia itp.)i nie mogą odpowiedzieć.
(Osobiście będe sprawdzać sesje koło 15.00-16.00 i koło 19.00 lub 20.00)

Trey 03-12-2006 21:49

No właśnie zgadzam się z tym co napisał Khajit. Niewszyscy mają czas by odpisywać co dwie godziny. Jest szkoła jesli chodzi o mój przypadek ja siedze nan necie przeważnie od 17 do 23 a tak to zalerzy.Więc jeżeli byś mógł powiedz coś dokładniej jezęli chodzi o pomijanie tej kolejki.:D:D:D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:26.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172