lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Świat Mroku] Anioły Prędkości (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/2330-swiat-mroku-anioly-predkosci.html)

Solfelin 16-01-2007 01:32

Hmm. Możecie się porozumieć w tej sprawie - chodzi raczej o grupę, gang natomiast w mniejszej mierze, w znaczeniu, że możecie mieć "nieoficjalną", nielegalną jednostkę.

PS Przyjmuję też chętnie trochę przesadzone pomysły - jak rodzina (np. dwóch braci) przebudzonych, czy ta sama grupa (uliczny gang przebudzony przez jakiegoś innego, lepszego maga).

Byle tylko to było na gruncie społecznym. :-)

Rhamona 16-01-2007 09:09

Dobra to ja się piszę na tą sesję.

Pytanie: Skoro masz takie założenia przygody, byłoby dobrze abyśmy wszyscy byli z tej samej Tradycji?

Jeśli chodzi o mnie to do tej pory grałam: Verbeną, Kultem Ekstazy i raz Siostrą Akashic ;)

Pytanie: Czy przygoda ma zamiar być dynamiczna? Jeśli tak- nie wiem czy dam radę, gram w trzech sesjach i jedną prowadzę :)
Czasami już mi trudno przestawiać się zaraz z DD na ZC a potem jeszcze na Wampira LOL, ale propozycja grania w Maga jest na tyle kusząca, że chyba nie da mi spokoju :D

Pytanie: Czy tworzymy postacie w kropkach? Jestem okropną statsiarą, kropki pozwalają mi poczuć psychikę i naturę postaci, lubię widzieć w czym jest dobra a w czym nie. Poza tym jak patrzę na Sfery, to łatwiej wpadam na Roty. Jeśli tworzymy postacie w kropkach to powiedz ile dajesz :)

Pytanie: Czy wymagasz wypaszonej HP (ponad 5 stron)? Jeśli tak, postać prześlę ci za tydzień, jeśli tylko zarys (1 strona) do końca tygodnia czekaj na PW.

Oczywiście proszę o rychłą odpowiedź ;)

PS: Mam małą wiedzę praktyczną jeśli chodzi o Maga, ale z klimatem sobie poradzę ;)

Bortasz 16-01-2007 09:33

Ja dorzucę tylko że zagram pewnikiem "Małą Chinką" Dla nie wtajemniczonych życie: 3 Więc Verbena mnie kusi ale z nutką Ekstazy i odrobiną Maruderstwa. Co do Kabały to mogę dostosować się do każdej która zaakceptuje Hedonistę świra.

Poprę Rhamona, z kropkami że musza być wtedy wiem na co sobie mogę pozwolić i dają mi zarys odgrywania postaci. I od razu zapytam jak jest z Cechami Pozycji dla przykładu Mienie?

Historie postaci nie wiem kiedy stworze S.E.S.J.A. :/ Części mechaniczną i zarys psychologiczny powinienem do końca tego tygodnia ale niczego nie mogę obiecać.

Ratkin 16-01-2007 21:44

Verbana? Kultyści Ekstazy? Uch... ciężko mi będzie do tego dopasować jakąś postać żeby wyszła wmiare paczka nam :P Ale to dobrze - będzie bardziej wymagająco dla mnie z tego powodu :D

Bortasz 16-01-2007 21:56

Ja proponuje by dogadać tutaj kwestie kabały i tworzyć postacie które już ze sobą współpracują. Historie wspólnie wydłużyć o rok czy pół życia w grze naszej współpracy i będzie dobrze. Jak myślicie?

Ratkin 16-01-2007 22:04

Jestem nawet bardziej niż za - myśle że mimo tego że nie przepadam za wspomnianymi Tradycjami to uda się zrobić jakąś stosowną postać, jednak w takim wypadku potrzebuje się bardziej ja dostosowywać do waszych propozycji niż sam coś na pierwszy ogień rzucać.

Esco 16-01-2007 22:06

Eeeee - Rhami statsiara, eeeeee !!! :P A ktos tu jeszcze niedawno mowil ze "kropki nie sa wazne, liczy sie tylko historia postaci" - ahahahahha :D - wydalo sie :P

Ja gram pierwszy raz wiec nie bede sial - dostosuje sie z postacia zeby pasowala do reszty druzyny. Czekam na sugestie.

Solfelin 16-01-2007 22:08

Cytat:

Napisał Rhamona
Pytanie: Skoro masz takie założenia przygody, byłoby dobrze abyśmy wszyscy byli z tej samej Tradycji?

Może być i jedna Tradycja i mieszana. :-) W każdym razie, w mieście jest takie zamieszanie, że obcowanie z własną Tradycją czy bratnią Tradycją jest tak samo ryzykowne. ;-)

Cytat:

Napisał Rhamona
Pytanie: Czy przygoda ma zamiar być dynamiczna? Jeśli tak- nie wiem czy dam radę,

Dynamiczna ma być akcja, przygoda może się troszkę ciągnąć. :-)

Cytat:

Napisał Rhamona
Pytanie: Czy tworzymy postacie w kropkach? Jestem okropną statsiarą, kropki pozwalają mi poczuć psychikę i naturę postaci, lubię widzieć w czym jest dobra a w czym nie. Poza tym jak patrzę na Sfery, to łatwiej wpadam na Roty. Jeśli tworzymy postacie w kropkach to powiedz ile dajesz :)

Cytat:

Napisał Bortasz
Poprę Rhamona, z kropkami że musza być wtedy wiem na co sobie mogę pozwolić i dają mi zarys odgrywania postaci. I od razu zapytam jak jest z Cechami Pozycji dla przykładu Mienie?

Kropki, łatwiej mi objąć postać patrząc po statystykach. ;-)

Od razu podaję zasady:
7/5/3 kropek na atrybuty, z tym, że dozwolone jest mieszanie (np. 8/4/3); jednak ograniczeniem - maksymalnie 4 kropki (w czasie przygody będzie można zwiększyć permanentnie),

tak samo na zdolności, 13/9/5 (można mieszać), ograniczenie zwykłych punktów - max 3, z wolnych punktów można podwyższyć do poziomu 4,

przy czym, przy zdolnościach prosiłbym o specjalizacje bez względu na poziom - np. przy "Prowadzeniu" - czego prowadzeniu? Pojazdu dwu-kołowego czy cztero? "Zabezpieczenia" - co dokładnie? Sejfy? Zamki?

Cechy pozycji: 9, (ale zaraz podam koszty rozdawania punktów wolnych, zatem radość może się okazać przedwczesna :-)

Sfery: 5 plus dwie oparte na Tradycji,
przy Sferach proszę wybrać dodatkowo 5 "punktów eterycznych" Sfer, maksymalnie na dwie Sfery; będzie to wskaźnik oznaczający moc Dzikiej Magyi (kontrolowanej przez narratora) - powinny to być Sfery związane z Waszym Przebudzeniem, takie żywioły, które są w jaki sposób związane z Waszym dzieciństwym magyicznym bądź nie; (np. postać w dzieciństwie lubiła pływać - zatem i wodę - a więc i żywioł - i tym samym ma 5 dodatkowo punktów spontanicznej magyi w Siłach),
punkty eteryczne przeznaczane na Dzikią Magyię nakładają się na siebie, tzn. są bez zsumowania (tak jakbyście mieli np. dwie różne Sfery o takiej samej nazwie, dwie różne z powodu ich rodzaju),

Arete: 1,

Siła Woli: 5,

Wolne punkty: 25,

Przy czym koszty cech są inne:
Atrybut: 5,
Zdolność: 2 (wiedza za 1 punkt, za poziom jakieś wiedzy powyżej 3 - a więc tylko poziom 4, dwa punkty wolne)
Cechy Pozycji: 3
Arete: 9 (ale za to można mieć Arete maksymalnie 4 poziomu na początku)
Siła Woli: 1
Sfery: 7
Kwintesencja: 1 punkt wolny za 1 punkt Kwintesencji (jak mówiłem o fabule, wspominałem o walce o Źródła Kwintesencji).

Ograniczenia, co do Cech Pozycji:
można mieć maksymalnie poziom 5 CP,
przy czym niektóre są ograniczone, m. in.
Mienie 4 (przy Wpływach na 3 poziomie możecie mieć poziom Mienia 5),
Węzeł - maksymalnie 1,
Poufały max 3,
koszt CP "Sprzymierzeńcy" (nadnaturalni) - 5 punktów wolnych, przy śmiertelnikach (Akolitach) zwykle 3.

Punkty doświadczenia są wg zasad w podręczniku. :-)

Cytat:

Napisał Rhamona
Pytanie: Czy wymagasz wypaszonej HP (ponad 5 stron)? Jeśli tak, postać prześlę ci za tydzień, jeśli tylko zarys (1 strona) do końca tygodnia czekaj na PW.

Hm, zwykła historia, ale plus dokładne wyjaśnienie jak postać nabyła swoje zdolności oraz przybliżoną psychikę, motywacje i tendencje postaci (bo jak wiadomo, czasami zdarzy się jej coś zrobić "innego", bez szablonowego).

Bortasz, wystarczy zarys też zdolności - po prostu piszesz, np.:
Wiedza Finanse 4, Prawo 2 - szkoła wyższa w Dawson, itd.
Historia - może być zwięzła, ale na tyle przejrzysta i kompletna, by postać się sama kleiła i tłumaczyła w przygodzie. ;-)

Ratkin 16-01-2007 22:40

Oioi 8)

A jak z Wadami i Zaletami? Bo np mamy 25pkt wolnych ale wykupienie arete na 4 to zakup za 27... więc zakup tego to chyba opcja tylko czysto teoretyczna :P

Solfelin 16-01-2007 23:46

Zalety i Wady normalnie. :-)

Wiem, że taki zakup kosztuje 27. :-) Dlatego gdyby ktoś na takie szedł, to musi dać swojej postaci jakąś wadę. :-)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:58.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172