|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-01-2007, 02:32 | #11 |
Reputacja: 1 | Hmm. Możecie się porozumieć w tej sprawie - chodzi raczej o grupę, gang natomiast w mniejszej mierze, w znaczeniu, że możecie mieć "nieoficjalną", nielegalną jednostkę. PS Przyjmuję też chętnie trochę przesadzone pomysły - jak rodzina (np. dwóch braci) przebudzonych, czy ta sama grupa (uliczny gang przebudzony przez jakiegoś innego, lepszego maga). Byle tylko to było na gruncie społecznym.
__________________ Soulmates never die... |
16-01-2007, 10:09 | #12 |
Banned Reputacja: 1 | Dobra to ja się piszę na tą sesję. Pytanie: Skoro masz takie założenia przygody, byłoby dobrze abyśmy wszyscy byli z tej samej Tradycji? Jeśli chodzi o mnie to do tej pory grałam: Verbeną, Kultem Ekstazy i raz Siostrą Akashic Pytanie: Czy przygoda ma zamiar być dynamiczna? Jeśli tak- nie wiem czy dam radę, gram w trzech sesjach i jedną prowadzę Czasami już mi trudno przestawiać się zaraz z DD na ZC a potem jeszcze na Wampira LOL, ale propozycja grania w Maga jest na tyle kusząca, że chyba nie da mi spokoju Pytanie: Czy tworzymy postacie w kropkach? Jestem okropną statsiarą, kropki pozwalają mi poczuć psychikę i naturę postaci, lubię widzieć w czym jest dobra a w czym nie. Poza tym jak patrzę na Sfery, to łatwiej wpadam na Roty. Jeśli tworzymy postacie w kropkach to powiedz ile dajesz Pytanie: Czy wymagasz wypaszonej HP (ponad 5 stron)? Jeśli tak, postać prześlę ci za tydzień, jeśli tylko zarys (1 strona) do końca tygodnia czekaj na PW. Oczywiście proszę o rychłą odpowiedź PS: Mam małą wiedzę praktyczną jeśli chodzi o Maga, ale z klimatem sobie poradzę |
16-01-2007, 10:33 | #13 |
Reputacja: 1 | Ja dorzucę tylko że zagram pewnikiem "Małą Chinką" Dla nie wtajemniczonych życie: 3 Więc Verbena mnie kusi ale z nutką Ekstazy i odrobiną Maruderstwa. Co do Kabały to mogę dostosować się do każdej która zaakceptuje Hedonistę świra. Poprę Rhamona, z kropkami że musza być wtedy wiem na co sobie mogę pozwolić i dają mi zarys odgrywania postaci. I od razu zapytam jak jest z Cechami Pozycji dla przykładu Mienie? Historie postaci nie wiem kiedy stworze S.E.S.J.A. :/ Części mechaniczną i zarys psychologiczny powinienem do końca tego tygodnia ale niczego nie mogę obiecać.
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
16-01-2007, 22:44 | #14 |
Reputacja: 1 | Verbana? Kultyści Ekstazy? Uch... ciężko mi będzie do tego dopasować jakąś postać żeby wyszła wmiare paczka nam :P Ale to dobrze - będzie bardziej wymagająco dla mnie z tego powodu |
16-01-2007, 22:56 | #15 |
Reputacja: 1 | Ja proponuje by dogadać tutaj kwestie kabały i tworzyć postacie które już ze sobą współpracują. Historie wspólnie wydłużyć o rok czy pół życia w grze naszej współpracy i będzie dobrze. Jak myślicie?
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |
16-01-2007, 23:04 | #16 |
Reputacja: 1 | Jestem nawet bardziej niż za - myśle że mimo tego że nie przepadam za wspomnianymi Tradycjami to uda się zrobić jakąś stosowną postać, jednak w takim wypadku potrzebuje się bardziej ja dostosowywać do waszych propozycji niż sam coś na pierwszy ogień rzucać. |
16-01-2007, 23:06 | #17 |
Reputacja: 1 | Eeeee - Rhami statsiara, eeeeee !!! :P A ktos tu jeszcze niedawno mowil ze "kropki nie sa wazne, liczy sie tylko historia postaci" - ahahahahha - wydalo sie :P Ja gram pierwszy raz wiec nie bede sial - dostosuje sie z postacia zeby pasowala do reszty druzyny. Czekam na sugestie. |
16-01-2007, 23:08 | #18 | |||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Od razu podaję zasady: 7/5/3 kropek na atrybuty, z tym, że dozwolone jest mieszanie (np. 8/4/3); jednak ograniczeniem - maksymalnie 4 kropki (w czasie przygody będzie można zwiększyć permanentnie), tak samo na zdolności, 13/9/5 (można mieszać), ograniczenie zwykłych punktów - max 3, z wolnych punktów można podwyższyć do poziomu 4, przy czym, przy zdolnościach prosiłbym o specjalizacje bez względu na poziom - np. przy "Prowadzeniu" - czego prowadzeniu? Pojazdu dwu-kołowego czy cztero? "Zabezpieczenia" - co dokładnie? Sejfy? Zamki? Cechy pozycji: 9, (ale zaraz podam koszty rozdawania punktów wolnych, zatem radość może się okazać przedwczesna Sfery: 5 plus dwie oparte na Tradycji, przy Sferach proszę wybrać dodatkowo 5 "punktów eterycznych" Sfer, maksymalnie na dwie Sfery; będzie to wskaźnik oznaczający moc Dzikiej Magyi (kontrolowanej przez narratora) - powinny to być Sfery związane z Waszym Przebudzeniem, takie żywioły, które są w jaki sposób związane z Waszym dzieciństwym magyicznym bądź nie; (np. postać w dzieciństwie lubiła pływać - zatem i wodę - a więc i żywioł - i tym samym ma 5 dodatkowo punktów spontanicznej magyi w Siłach), punkty eteryczne przeznaczane na Dzikią Magyię nakładają się na siebie, tzn. są bez zsumowania (tak jakbyście mieli np. dwie różne Sfery o takiej samej nazwie, dwie różne z powodu ich rodzaju), Arete: 1, Siła Woli: 5, Wolne punkty: 25, Przy czym koszty cech są inne: Atrybut: 5, Zdolność: 2 (wiedza za 1 punkt, za poziom jakieś wiedzy powyżej 3 - a więc tylko poziom 4, dwa punkty wolne) Cechy Pozycji: 3 Arete: 9 (ale za to można mieć Arete maksymalnie 4 poziomu na początku) Siła Woli: 1 Sfery: 7 Kwintesencja: 1 punkt wolny za 1 punkt Kwintesencji (jak mówiłem o fabule, wspominałem o walce o Źródła Kwintesencji). Ograniczenia, co do Cech Pozycji: można mieć maksymalnie poziom 5 CP, przy czym niektóre są ograniczone, m. in. Mienie 4 (przy Wpływach na 3 poziomie możecie mieć poziom Mienia 5), Węzeł - maksymalnie 1, Poufały max 3, koszt CP "Sprzymierzeńcy" (nadnaturalni) - 5 punktów wolnych, przy śmiertelnikach (Akolitach) zwykle 3. Punkty doświadczenia są wg zasad w podręczniku. Cytat:
Bortasz, wystarczy zarys też zdolności - po prostu piszesz, np.: Wiedza Finanse 4, Prawo 2 - szkoła wyższa w Dawson, itd. Historia - może być zwięzła, ale na tyle przejrzysta i kompletna, by postać się sama kleiła i tłumaczyła w przygodzie.
__________________ Soulmates never die... | |||||
16-01-2007, 23:40 | #19 |
Reputacja: 1 | Oioi 8) A jak z Wadami i Zaletami? Bo np mamy 25pkt wolnych ale wykupienie arete na 4 to zakup za 27... więc zakup tego to chyba opcja tylko czysto teoretyczna :P |
17-01-2007, 00:46 | #20 |
Reputacja: 1 | Zalety i Wady normalnie. Wiem, że taki zakup kosztuje 27. Dlatego gdyby ktoś na takie szedł, to musi dać swojej postaci jakąś wadę.
__________________ Soulmates never die... |
| |