Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-01-2007, 22:27   #21
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Okej, przekonałeś mnie. Btw. postać jest wręcz idealna! I podoba mi się historia z ostrzem. Zara przedstawię wam moją postać.
 
Yaneks jest offline  
Stary 27-01-2007, 22:36   #22
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Czekamy, czekamy... Będzie to jakiś zmodyfikowany kiślevczyk, którego wcześniej pokazywałeś? Skoro już zaakceptowałeś postać to zamieszczam ją na nowo.

Moja postać to człowiek, fechmistrz na usługach samego Karla Franza- Imperatora.
Nie liche pieniądze trzeba zaoferować, by podjął jakieś zadanie...Naprawdę nieliche.
 
 
Stary 27-01-2007, 22:47   #23
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


Imię: Quatrius
Rasa: Człowiek
Profesja: Łowca Czarownic

WW: 72 (85 ze swoim ostrzem)
US: 70
K: 75
Odp: 70
Zr: 60 (70 w swoich rękawiczkach ze smoczej skóry)
Int: 65
Sw: 70
Ogd: 70
A: 2 (3 ze swoim ostrzem)
Żyw: 18 (20 z amuletem)
S: 7
Wt: 7
Sz: 4
Mag: 12
PO: 8
PP: 5 (opisane w historii)
Umiejętności:
Dowodzenie, Hazard, Jeździectwo, Mocna Głowa, Plotkowanie, Powożenie, Przekonywanie, Przeszukiwanie, Skradanie się, Spostrzegawczość, Targowanie, Ukrywanie się, Wycena, Zastraszanie, Wiedza Imperium, Język Staroświatowy, Unik, Splatanie Magii,
Zdolnści:
Twardziel, Odporność Psychiczna, Silny Cios, Ogłuszanie, Bardzo silny, Urodzony wojownik,

Quatrius urodził się w Sylvanii, krainie rządzonej przez wampiry. Do dwudziestego roku życia żył, i walczył ramię w ramię ze swoimi złaknionymi krwi kolegami. Staczał wielkie bitwy z setkami łowców wampirów. W końcu zdecydował opuścić rodzimą krainę, by wsławić się w Imperium. Tuż przed wyruszeniem, jeden z lordów wręczył mu wspaniałe, czerwone ostrze, które ma moc wysysania życia wroga. Piękny, pokryty tajemniczymi symbolami miecz, dał Quatriusowi Niezwykłe moce w walce. Po chwili dołączył się sługa, wręczając mu rękawice ze smoczej skóry, i jego towarzysz w walce, Quintus, dając mu wampirzy amulet, który dodatkowo uodparniał go na ciosy wrogów.
Po długich tygodniach podróży, dotarł do niewielkiej wsi, niedaleko Altdorfu. Od razu wyczuł naznaczonych wampiryzmem. Jednak wampiry nie dostrzegły w nim wampirzej aury, którą nosił przez całe życie. Jeden z nich przekonał się, w jakim byli błędzie. Zaczaił się na Quatriusa w ciemnej uliczce, po czym próbował go ugryźć. Ten wyjął swój miecz krwi, i przyłożył wampirowi do gardła, po czym zaczął wysysać z niego krew. Kiedy opuszczał wioskę, otoczony był klęczącymi w hołdzie "wampirkami".
Kilka podobnych przygód później, dotarł do Altdorfu. Nie został tam miło przyjęty, zwłaszcza przez kolegium życia, które nakazało wygnać go z miasta za jego aurę. Nie zgodzono się na to. Quatrius przez 15 lat mieszkał w Altdorfie, ćwicząc się w walce, strzelaniu i siłowaniu się. Po schwytaniu wielu przestępców, otrzymał od Cesarza miano Łowcy Czarownic, jednej z najbardziej prestiżowych nagród Imperium. Bez wahania Quatrius wyjechał z Altdorfu z powrotem do Sylvanii. Sytuacja nie była dobra. Jego koledzy wampiry nie radzili sobie z najazdami łowców, przez co zostali wyparci do zamku jednego z największych Lordów Sylvanii. Jednak gdy pod obleganym zamkiem zjawił się słynny Łowca Czarownic, nikt nie zdawał sobie sprawy, kim tak naprawdę jest. Wyjął swój miecz, i raził każdego w polu widzenia. Po drugiej kuli ognia którą miotnął w pobliską katapultę, łowcy wampirów rozpieszchli się, zostawiając zamek wolnym. W nagrodę Quatrius dostał najlepszej jakości zbroję płytową. Jednak dostał jeszcze bardziej zaszczytną nagrodę. Stał się jednym z niewielu tych, którzy zostali przeznaczeni do zrobienia czegoś ważnego. Quatrius opuścił wolną Sylvanię, i udał się do Wolfenburga, gdzie oczekiwał nadejścia niebezpieczeństwa. I doczekał się. Dzisiaj, zostało mu przeznaczone zniszczyć jednego z największych potworów współczesnego świata, demona Argerotha. Pojechał na miejsce zbiórki, by stanąć twarzą w twarz z legendarnym potworem.
Wyposażenie:
Miecz Krwi (+4 do obrażeń)
Najlepszej jakości zbroja płytowa (+4 do Wt)
Mała kusza
Miecz imperium (S: 0)
 
Yaneks jest offline  
Stary 27-01-2007, 23:06   #24
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Pare uwag:
1 Pełna zbroja płytowa daje +5
2Wampiry nie dysponują tak potężnymi magicznymi artefaktami, najpotężniejszy jaki mogą zrobić krasnale daje +3 do obrażeń, a one są w tym najlepsze:/
3Mówiłem już,że magia 10 jest niemożliwa, a ty dajesz 12 zresztą to ma być wojownik, łowca czarownik, więc nie powinien być jednocześnie magiem, to tak jakby miał ze 3 razy więcej expa niż ja, to nie fair
4 Ty dałeś, że wszystkie staty po 40 na początek? ja rzucałem 2k10+20...
5 Nie możesz mieć 75 krzepy, chyba, że jesteś krasnoludzkim zabójcą demonów...tylko on może tyle mieć.
W warhammerze jak masz 4 magi to jesteś najlepszy w Altdorfie. Zrozumcie.
 
 
Stary 27-01-2007, 23:16   #25
 
Felix's Avatar
 
Reputacja: 1 Felix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodze


poprawiłem statystyki sprawdź czy dobrze.

Imię: Albrecht
Rasa: Człowiek
Profesja: Arcymag kolegium światła
WW: 45
US: 41
K: 38
Odp: 41
Zr: 40
Int: 66
Sw: 73
Ogd: 37
A: 1
Żyw: 18
S: 3
Wt: 4
Sz: 4
Mag:5
PO: 1
PP: 2
 
Felix jest offline  
Stary 27-01-2007, 23:22   #26
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Tak odrobinę więcej inta i ogłady, chyba, że wylosowałeś beznadziejnie. Ogólnie dobrze. ale WW możesz miec 45 więc obniz o 2.
Ad historia łowcy czarownic- Łowcy nienawidzą magów i nie parają się czarami, najchętniej wszystkich by zabili, ale prawo zabrania, więc nie mozna być jednocześnie łowcą i magiem...
Łowcu nadto nie interesują się przestępcami,lecz guślarzami chaotykami itp, zwykłych złodziei mają gdzieś, chociaz zdażają się tacy, który meldują o nich tym, do których zajmowanie się nimi należy, strażnikom miejskim.
 
 
Stary 27-01-2007, 23:27   #27
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


no ogłade bym podwyższył, bo jako czarodziej światła musisz wzbudzać zaufanie. I poziom magii bym też zwiększył, bo na 12 masz wyrąbiste czary.
aha, homeo, poziom magii to co innego niż poziom rozwinięcia. W księdze czarów np. jest pożoga zagłady (czy jakoś tam) od 12 poziomu magii. Zrozum wreszcie. A poza tym Warhammer jest szeroki i stawia na wyobraźnię, więc można wymyślać różne rzeczy.
BTW, łowca czarownic jest jednocześnie czarodziejem i wojownikiem. Możecie sobie poprawiać rzeczy, ja lubię od czasu do czasu rozróbę więc wale takie staty, ale mi jest wtedy nudno. Ja wam nie będę aż tak pomagał w walce. Jeżeli chcecie mieć również wyrąbistą postać to proszę, tylko niech staty będą chociaż zrównowazone (a nie np. 100 int 27 sw albo 100 int i 100 ww).
 
Yaneks jest offline  
Stary 27-01-2007, 23:30   #28
 
Felix's Avatar
 
Reputacja: 1 Felix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodzeFelix jest na bardzo dobrej drodze


niestety w kościach nie miałem szczęścia .mam pytanie.zdolniści i umiejętności sie nie zerują po przejściu na kolejną profesje tak jak statystyki?


homeosapiens jeszcze jedno.skoro tak dobrze znasz zasady to wierz pewnie tez że Yaneks jako MG może zmieniać,naginać a nawet łamać zasady jeżeli uzna to za stosowne.(w granicach rozsądku)
 
Felix jest offline  
Stary 27-01-2007, 23:35   #29
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
O boże Yaneks, jak ty o niczym nie masz pojęcia...
Każdy jeden punkt magii, który posiadasz daje ci możliwość rzucenia kością k10. Za pomocą tych rzutów ustala się poziom mocy...
Więc 12k10 chcesz rzucać? To prawie pewna śmierć, poczytaj o przekleństwach Tzennecha...
Zdolności i umiejętności podobnie jak i statystyki się nie zerują, rozwija się je dalej. Podam przykład. Jestem najemnikiem. Mam 35 ww. Zdobywam na sesjach expa, wykupuje rozwinięcia wszystkie, w tym ww. Mam obecnie 45(35+10). Przechodzę na profesję weteran. Zdobywam expa na sesjach i mogę już mieć 55ww(35+20[tyle może rozwinąc weteran-do tego 45, które mamy dodaje kolejne 10 i mam w sumie 20, czyli max dla weterana]). Następnie zostaje fechtmistrzem, on ma +40 do ww. To znaczy że moje 55 mogę powiększyć do 35+40 czyli 75...Umiejętności nigdy nie tracisz. Jeżeli wykupujesz ją jeszcze raz, to masz+10, potem+20 do testów, więcej mieć nie można.
 
 
Stary 27-01-2007, 23:37   #30
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


Jezu, czy ty człowieku nie rozumiesz, że RPG polega na wyobraźni i wymyślaniu różnych śmiesznych rzeczy? Po czytaj sobie kolego księgę magii, i popatrz na różne fajne czary, i na potrzebne poziomy. Najprostszy czar dla maga śmierci wymaga 3 poziomu mocy. To też prawie pewna śmierc? Jak chcę coś rozświetlić, to muszę mieć 3 poziom mocy. Więc chyba pomyliłes cechy.
 
Yaneks jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172