Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-02-2007, 21:15   #1
 
Nightbringer's Avatar
 
Reputacja: 35 Nightbringer ma wyłączoną reputację
[Warhammer 40k.] Tartarus Defenders

Szukam 5-6 osób do sesji. Sesja nie będzie przebiegała ściśle według zasad (pod warunkiem że ktoś się zgłosi). Mile widziani twórczy gracze. A teraz może coś o sesji. Czas sesji to osławiona pierwsza kampania Krwawych Kruków(Blood Ravens). Miejscem będzie planeta Tartarus. Co do graczy chcących wziąść udział w sesji , prosze przysyłać karty postaci wraz ze zgłoszeniami. Aha jeszcze jedno nie toleruje graczy typu ,,wpadam do środka i zabijam wszystich". Tak więc moje ofiary eee znaczy gracze zgłaszajcie sie, pytajcie o co chcecie itd. Dozwolona rasa to ludzie.

Krótki opis karty postaci:
Imię nazwisko BG
Opis przeszłości
wiek
profesja:
umiejętności: 3 dowolne
broń:
ekwipunek

Każda postać otrzymuje: ubranie, buty, manierka, prowiant na 3 dni, 10 imperialnych kredytów, koc, sztućce, miska, mydło i wolną wolę.

Profesje wstępne:

Marine bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty/magazynki, granatnik
zasada specjalna:1 implant(rozrusznik serca, implant siatkówki, implanty uszu, implanty węzłów mięśniowych, implant apteczkowy z 3 dawkami leku)
Pancerz: hełm, naramienniki, napierśnik, nagolenniki(kolor czerwony)
Broń:bolter, nóż i magazynek

Latający marine:
Dodatkowy ekwipuneklecak odrzutowy
Dodatkowe umiejętnościbsługa broni białej
Pancerz:hełm, naramienniki, napierśnik,nagolenniki(czerwony)
Brońistolet boltowy, nóż i magazynek

Medyk bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka,
Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Pancerz:naramienniki,hełm,nagolenniki,napierśnik (białe)
Brońistolet laserowy, miecz łańcuchowy i magazynek

Grenadier bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej,
Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej
Pancerz marine
Broń : ciężki bolter i pas boltowy

Zwiadowca bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów,
Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper
Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej
Pancerz:napierśnik, naramienniki,
Brońistolet boltowy lub laserowy i magazynek

Saper bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali
Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie
Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej
Pancerz:napierśnik, nagolenniki
Brońistolet boltowy i magazynek

Dowódca oddziału(zaawansowane) bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny , sztankar, implanty komunikacyjne
Dodatkowe umiejętności: pilotaż maszyn naziemnych
Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej)
Pancerz:naramienniki, nagolenniki, napierśnik
Brońistolet boltowy i dwa magazynki, miecz łańcuchowy

Umiejętności:
Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp.
Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp.
Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy
Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie
Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów
Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.)
Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się
Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych
Obsługa broni białejostać była szkolona w obsłudze broni białej(miecze łańcuchowe itd)




Broń:
Krótka:
Pistolet laserowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest bardzo lekka i niezawodna.
Baterie można ładować
-Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym
Pistolet plazmowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Pistolet boltowy -Średnia szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-W tę lekką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium
-Wady: Duża waga



Szturmowa:
Karabin Laserowy -Średnia szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna.
Baterie można ładować
Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika.
-Wady:
Shotgun -Średnia szybkostrzelność
-Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości
-Ogień pojedynczy lub seria
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna
Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera
-Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc
Autogun -Duża szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest lekka
Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika
-Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach
Bolter-ogień ciągły
-Ogień pojedynczy, ciągły lub seria 25 pocisków
-W tę broń wyposaża się tylko kosmicznych marines. Zasilana przez 25 nabojowe magazynki
Zalety: poręczny, amunicja dostępna w imperium
Wady:zacina się w kontakcie z wodą

Ciężka:
Miotacz ognia –Ogień ciągły
-Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C.
-Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie
-Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie
Broni nie wolno zamoczyć
Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/)
Ograniczony zasięg, tylko 15m
Hellgun – Średnia szybkostrzelność
-Ogień ciągły
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii
-Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty
Broń jest niezawodna
Akumulator można ładować
-Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źródło energii
Broń jest ciężka
Plasmagun -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Meltagun –Mała szybkostrzelność
- Ogień pojedynczy
- Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał
-Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym)
-Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi
Ciężki Bolter-ogromna szybkostrzelność
-ogień ciągły
-broń zasilana jest pasem boltowym 100 sztuk naboi
-broń ta wprost rzyga pociskami i razrywa wrogów
-niszczy każdy rodzaj pancerza
-Wady: ciężka, nieporęczna, długi czas przeładowania

Wyrzutnia rakiet: -Bardzo mała szybkostrzelność
- Pojedynczy ogień
Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet:
- Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel.
- Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty.
Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających
Posiada tryb autonamierzania
łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles
Wady: Trzeba ręcznie ładować

Biała(?):
Miecz łańcuchowy:
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Topór łańcuchowy:
Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne.
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Miecz energetyczny (tylko dla dowódców)
Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Szpony energetyczne (tylko dla dowódców)
Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Deamon Hammer(tylko dla mistrza zakonnego)
Młot ten generuje pole mistycznej energii która wprost dezintegruje wrogów. używają go tylko mistrzowie zakonni i inkwisytorzy.
Zalety: Broń podnosi energię duchową wojownika i przebija każdy pancerz
Wady: Młot może zniszczyć posiadacza

Granaty
Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień
Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach
Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym.
EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m
Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach.
Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności
Granaty plazmowe:spopielają wrogów
 
__________________
Sa dni, Są cwile , Są ludzie i Są debile.
Nightbringer jest offline  
Stary 01-02-2007, 21:26   #2
 
darklord's Avatar
 
Reputacja: 0 darklord ma wyłączoną reputację
Ja z chęcią zagram tylko jak ma wyglądać karta postaci

Edit:
Ok dzięki już wiem karte wyśle na pw
 
darklord jest offline  
Stary 02-02-2007, 10:05   #3
 
denis's Avatar
 
Reputacja: 55 denis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodze
a nie ma librarianow i kolesi z "mocami " ...

a i co to znaczy :
Każda postać otrzymuje: ubranie, buty, manierka, prowiant na 3 dni, 10 imperialnych kredytów, koc, sztućce, miska, mydło i wolną wolę.


Nie zamierzasz prowadzic Marinom ?
O ile wiem ( a wiem ) marini w WH40 k sa medyfikowani genetycznie i przez czas jakis bardzo skutecznie sa obiektem prania mozgu ..


i co to znaczy :

umiejętności: 3 dowolne - co rozumiesz przez "dowolne " ?
 
denis jest offline  
Stary 05-02-2007, 23:50   #4
 
Nightbringer's Avatar
 
Reputacja: 35 Nightbringer ma wyłączoną reputację
Ok żadna postać nie otrzymuje wolnej woli i 3 dowolnych umiejętności
A tu masz postacie z mocami:
Librian
Dodatkowy Ekwipunek:Laska energetyczna(jak miecz energ.)
Dodatkowe umiejętności:Pole statyczne(moc), Słowo imperetora(moc), Psychiczna inkwizycja(moc), obsługa broni białej
Wyposarzenieistolet boltowy, magazynek
Pancerz:napierśnik, naramienniki, nagolenniki, hełm libriana

Kapelan
Dodatkowy ekwipunek:Berło(jak miecz energ.)
Dodatkowe umiejętności:Litania(moc), obsługa broni białej
Wyposarzenie:bolter, magazynek
Pancerz:napierśnik,naramienniki, nagolenniki, hełm

Liste mocy wyślę póżniej
 
__________________
Sa dni, Są cwile , Są ludzie i Są debile.
Nightbringer jest offline  
Stary 06-02-2007, 15:10   #5
 
denis's Avatar
 
Reputacja: 55 denis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodze
" Genetycznie wspomagani, superludzcy wojownicy, stworzenie z ciała samego Cesarza, Space Marines są największymi obrońcami ludzkości, wytrwale stając naprzeciw koszmarnych stworzeń w niegościnnej galaktyce. Są super – ludźmi w każdym aspekcie, dzięki brutalnemu reżimowi genetycznej modyfikacji, treningom psychologicznym i życiu w ścisłej dyscyplinie, którą tylko wybrani mogą wytrzymać. Space Marine mogą przeżyć zadane im rany, które w normalnych warunkach zabiłyby przeciętnego człowieka, walcząc w najgorszych jakie można sobie wyobrazić warunkach, zachowując wiarę w swoją niepowstrzymaną i jedyną słuszną siłę. Space Marines są żywym odbiciem Woli Cesarza. "


Moj Librarian jest do twojej dyspozycji ....
Cała znana mojej postaci histroie wysle ci jeszcze dzis najpozniej jutro ...
 
denis jest offline  
Stary 06-02-2007, 21:44   #6
 
LMGray's Avatar
 
Reputacja: 151 LMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znanyLMGray wkrótce będzie znany
Rezerwuje sobie jedno, małe miejsce.
Postać prześle hmm... dzisiaj.

Pozdrowienia i mam nadzieję do szybkiego spotkania na froncie.
 
__________________
"Niektórzy patrzą na świat i pytają: Dlaczego?
Inni patrzą na swoje marzenia i pytają: Dlaczego nie?"
George Bernard Shaw
LMGray jest offline  
Stary 08-02-2007, 17:50   #7
 
Nightbringer's Avatar
 
Reputacja: 35 Nightbringer ma wyłączoną reputację
Kilka odpowiedzi:
Stoytelling.
Sesje poprowadzę na podstawie gry komputerowej Warhammer 40k Dawn Of War.
Moce postaci bierzemy z batla.
 
__________________
Sa dni, Są cwile , Są ludzie i Są debile.
Nightbringer jest offline  
Stary 09-02-2007, 08:56   #8
 
denis's Avatar
 
Reputacja: 55 denis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodzedenis jest na bardzo dobrej drodze
Jezeli moge zasugerowac to"Chaos Gate " ma wicej wspolnego z WH40k niz "Dawn of War " ...
Jezeli chodzi o moce , to mam jakas bardzo stara edycje WH ... wiec prosi bym o wrzucenie na PW opisow obecnie istniejacych mocy , z ktorych bedziesz / korzystal .

I jeszcze jedna sprawa - na poczatku pisales ze potrzba ci 5-6 graczy , rozumiem ze jak bedzie nas mniej ( a jest o ile widze 3 ) to zawieszasz projekt ?
 
denis jest offline  
Stary 09-02-2007, 09:15   #9
 
hanzo's Avatar
 
Reputacja: 64 hanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znany
czy to gramy gwardiom imperialną jakim korpusem lub space marines jakimi zakonami .
 
__________________
"Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie.
Hattori Hanzo"
hanzo jest offline  
Stary 09-02-2007, 09:18   #10
 
hanzo's Avatar
 
Reputacja: 64 hanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znanyhanzo wkrótce będzie znany
przepraszam za pomyłkę czy można grać innym zakonem
 
__________________
"Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie.
Hattori Hanzo"
hanzo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:44.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166