|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-02-2007, 19:07 | #1 |
Reputacja: 1 | [Neuroshima] Dom Nadziei. [center:c0233c80c5] FOR THE TRANSFORMERS[/center:c0233c80c5] Mam zaszczyt poprowadzić sesje wraz z Sir Herbatką Której celem jest zniszczenie Molocha. A o to zarys przygody: Transformersi to grupa założona przez Autobota. Człowieka, który poświęcił swe życie dwóm celom. Ocaleniu Ludzkości i Zniszczeniu Molocha. Chcemy by postacie graczy były Ludzimi jacy zostaną wysłani przez różne organizacje, takie jak np. Posterunek, Gangi z Detroit Paru wysoko postawionych ludzi z Nowego Jorku oraz kilku szlachciców z Appalachów żeby wspomóc go w jego misji. Prosilibym żeby postacie były ochotnikami na tą misję, nie jest to jednak obowiązkowe. Co do kim można iści to zdecydowaliśmy że Mutanty, Cyborgi jak i zwykli śmiertelnicy są mile widziani. Kartę postaci prosiłbym wysyłać do nas obu. A właśnie tak trochę mechaniki. Poprosiłbym by postacie były zrobione według tej tutaj podanej: WoD Postacie, jako że powinny być już trochę zaawansowane otrzymują na starcie 30 Pdków. Jest to po to by, co do zasady każdy dostał tyle samo. I żaden gracz nie był pokrzywdzony. Co do cech pozycji. To startowe 5 punktów macie włożone w pozycje Ekwipunek, co oznacza że jak ktoś napisze ze jeździ czołgiem Będzie jeździł czołgiem. Ja jeno poproszę w takim układzie o dane techniczne pojazdu między innymi zużycie paliwa ]:-> Za punkty wolne można jeszcze dokupić sobie z cech pozycji: Świtę: Maks na 1 poziom. Może to być przyjaciel krewny Zwierze. Prosiłbym o jak najdokładniejsze opisanie takiej postaci. Dlaczego z wami podróżuje? Jakie są wasze relacje? itp. Itd. Kontakty: Maks 2 Jeżeli chcecie mieć informatorów w jakimś miejscu. Ale uprzedzam ze teren działań to całe stany a kontakty ma się tylko do miejsca pochodzenia. Sprzymierzeńcy: Maks. 2 tak jak wyżej oni są dości przywiązani do miejsca, więc przydatności może być wątpliwa. Niezbyt wpływowi. Mienie: Brak. Jak stworzyć Mutanta/cyborga? Specjalne cechy takich postaci są do dogadania . Najpewniej jakaś Dyscyplina wampirza będzie je symulować. Będa one zakupione za punkty wolne z godnie z tamtejszymi tabelkami. Co do wszędobylskich chorób to nic z cyklu Ebola i tym podobne zakaźne. Startowo proszę założyć ze ma się jakąś chorobę jak Anemia, Hemofilia, Alergia, Rak czy coś podobnego jest to kwestia do dogadania. Bycie zdrowym kosztuje 8 Punktów wolnych To tyle mechaniki. Jest ona raczej potrzebna tylko mi bym miał podstawę. W założeniu ma to być Storytelling. Co do założeni świata. To jedziemy na następujących podręcznikach: Neuroshima Alternativ, Wyścig, Wieści z Frontu Podręczniki do ściągnięcia Co do graczy oczekuje postaci w miarę oryginalnych z Celem w życiu najlepiej takim który pcha was do Transformersów. Jeżeli chcecie tylko przeżyci z dnia na dzień to nie tutaj. Przykładowy cel to np. Lepsze jutro dla Rodziny. Wraz z Sir Herbatką Postaramy się zapewnić dobrą zabawę, emocje i dramatyczną rozgrywkę. Co do tego kto się załapie To kolejności nadesłania niema tu znaczenia tylko przyjemności z czytania historii oryginalności i widzimisie dwóch MG. Sesja nie zacznie się przed 20 lutym z uwagi na moja sesje w realu.
__________________ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho |