|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-02-2007, 21:30 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer 2ed.] Kuźnie Nuln Witam ponownie. Zapraszam wszystkich do gry w ostatnią część Kampanii "Ścieżki przeklętych" zatytułowaną Kuźnie Nuln. Sesję będę oczywiście prowadził zgodnie z książką. Przypomnę, o czym jest mniej więcej kampania: Imperium grożą olbrzymie hordy Chaosu. Wojna jest nieunikniona, i zbliża się wielkimi krokami. W Nuln rodzi się nadzieja wszystkich mieszkańców - wkrótce ma zostać odsłonięty prototyp niezwykle potężnej armaty, nazwanej od wielkiego, choć kontrowersyjnego bohatera, Magnusa Pobożnego. W roku 2301, roku agresji Chaosu na Kislev, Magnus, wielki wyznawca Sigmara, przekonany o jego boskości, w Nuln zaczął zbierać wokół siebie podzielających jego poglądy. Jego poczynania doprowadziły do tego, że szybko przejął władzę w Imperium. Zasłynął z pogodzenia w Middenheim wyznawców Ulryka i Sigmara. Wkrótce po tym zgromadził liczne oddziały ludzi, elfów i krasnoludów, pokonał armię Chaosu w Kislevie. Rok później został osadzony na tronie Imperium. Teraz Imperium ponownie grozi zagłada. Skupieni na grupowaniu oddziałów władcy zapomnieli o obecnej sytuacji w Nuln, w związku z czym nie dostrzegli rosnącego zagrożenia. Mieszkańcy miasta zauważyli częste rozruchy w co ciemniejszych częściach miasta. "Kuźnie Nuln" to ostatnia część kampanii. W niej, gracze muszą odnaleźć i zniszczyć ostatni z trzech artefaktów skrywających duszę Xathrodoxa Krwawego Obdzieracza. Mało tego, w mieście działa Rolf Vogt, który usiłuje przełamać bariery zaczarowanego więzienia wielkiego Xathrodoxa. Jego ochronę stanowi morderczy golem jego własnej roboty. Rolf Vogt, zniewolony przez Xathrodoxa uwięzionego w Pucharze Gniewu, jest przekonany, że rozkazuje mu sam Sigmar. Jest także przekonany, że Sigmar chce zejść na ziemię. Vogt, nie będąc w stanie odnaleźć odpowiednio ładnego ciała, razem z wynajętym szewcem morduje najładniejszych szlachciców Nuln, i z ich skór, oczu i włosów buduje golema. Jeżeli drużyna nie zdoła powstrzymać, czeka ich starcie z wielkim demonem. Potrzebuję 5 graczy do tej kampanii. Postacie muszą kończyć drugą, lub trzecią profesję. Profesje dowolne, rasy również. Zaczynacie na pokładzie luksusowego statku Imperator Wilhelm. Więcej wam nie mogę powiedzieć. Uprzedzam, że scenariusz dzieje się tylko w przeciągu siedmiu dni, ale jest to cała sieć skomplikowanych intryg, których na pewno od początku nie załapiecie. Co obowiązkowe? Znajomość topografii Nuln, znajomość zasad Warhammera Co do postaci? Imię, rasa, profesja, poprz. profesja, wiek, wzrost, waga, kolor oczu, kolor włosów i uczesanie, ekwipunek, cechy, zdolności umiejętności. Cechy w przypadku postaci kończącej 2 profesję mają być w większości porozwijane, a w przypadku 3 - nigdy w życiu. Postać ma zawierać BARDZO CIEKAWĄ HISTORIĘ. Historię dotarcia do Nuln przedstawię wam na początku sesji. Ponieważ nie posiadam Popiołów Middenheim ani Wież Altdorfu, więc poprowadzę Kuźnie Nuln jako odrębny scenariusz. Sam rozplanuję wam historię dotarcia do Nuln korzystając z fajnego roździału podręcznika :P Właśnie ze względu na nieznajomość pozostałych dwóch części muszę skorzystać z opcji prowadzenia przygody jako odrębnej całości. Postacie muszą zawierać ekwipunek, umiejętności i zdolności obowiązkowe dla danej profesji, dlatego myślę, że MUSICIE posiadać Warhammer Fantasy Roleplay podstawkę. Ja z wami nie gram, bo nie chcę psuć wam zabawy. Aha, preferuję graczy, którzy nie posiadają podręcznika "Kuźnie Nuln". A, postacie ślijcie na PW. I co że jestem płodnym MG, ale po prostu lubię Warhamca, więc korzystam... Potrzebuję DOKŁADNIE pięciu graczy, bo inaczej... A z resztą nieważne :P Pięciu graczy, każda rasa, i to co napisałem wyżej. |
11-02-2007, 23:30 | #2 |
Reputacja: 1 | Ja tylko tak na marginesie. Bo już za dużo sesji wziąłem na siebie, a do tego szykuje mi się jeszcze prowadzenie sesji w spadku po GM-ie, który zaginął w akcji. Ale, ale bo zbaczam z tematu. Yaneks. Jesteś chyba najbardziej płodnym autorem sesji jakiego widziałem na tym forum. Co nie spojrzę to nowa sesja. I kto prowadzi. No tak znowu Yaneks. Pozdrawiam.
__________________ "Angels Banished from heaven have no choice but to become demons" |
12-02-2007, 14:55 | #3 |
Reputacja: 1 | Witam. Chetnie zagram mam tylko mały problem. W młotka grem długo, jednak to jest moje pierwsze podejscie do grania w necie. W sumie bylbym wdzieczny za ogolny opis jak taka sesja ma wygladac. pozdrawiam |
12-02-2007, 19:00 | #4 |
Reputacja: 1 | Nie mogę odpowiedzieć ci na to pytanie, ponieważ odpowiedzi są setki w dziale pomoc i sesje do Warhammera. Nie zadawaj takich pytań to dłużej pożyjesz... |
12-02-2007, 19:57 | #5 |
Reputacja: 1 | A oto jak zaczyna się pierwsza sesja "Kuźni Nuln": Po długich poszukiwaniach, wielu stoczonych bojach, wreszcie udało wam się osiągnąć cel waszego pobytu w stolicy Imperium - Altdorfie. Jeszcze wczoraj toczyliście ciężką bitwę z heretykiem, która zakończyła się waszym zwycięstwem. Drugi artefakt skrywający drugą część duszy demona Xathrodoxa został unicestwiony. Gabrielle Marsner, po otrzymaniu sztyletu Yul K'chaum niezwłocznie zniszczyła go, niszcząc także drugą część zabójczej mocy Xathrodoxa Krwawego Obdzieracza. Teraz znajdujecie się w Altdorfie, najgęściej zamieszkanym mieście Imperium Sigmara. Po usłyszeniu Mrocznej Przepowiedni wiecie, co macie robić. Wszyscy doskonale pamiętacie treść złowieszczej wróżby: Krwawy Obdzieracz bezlitosny i dumny Khornowi w twarz splunął znad własnej trumny Krwawy Bóh zemsty pozbawił go ciała Ale esencja Obdzieracza przetrwała Nadal żyje - w Mosiężnej Czaszce Nadal żyje - w sztylecie Yul K'chaum Nadal żyje - w Pucharze Gniewu Uwięziony i spętamy, pożada krwi Gdy ją dostanie, znów nastaną jego dni. Udało wam się już zniszczyć Mosiężną Czaszkę w Middenheim, oraz sztylet Yul K'chaum dopiero wczoraj tutaj, w Altdorfie. Niedawno poznaliście bardzo ładną, a zarazem uprzejmą, młodą kobietę, szlachciankę. Przedstawiła się wam jako Katarina, pochodząca z Praag w Kislevie. W tym samym czasie, jeden z was otrzymał wiadomość od znajomego szlachcia, mieszkańca Altdorfu. Przedstawił wam jej treść: Oczekuję przybycia dziś o dziewiątej wieczorem, gospoda "Gościnny Hrabia". Proszę się nie spóźnić. -k Nikt nie wie od kogo przyszła tak naprawdę ta wiadomość. Nikt nie wie też, czy adresat (jeden z was) przyjdzie na "umówione" spotkanie. Wiecie jedno: musicie odnaleźć Puchar Gniewu, ale nie wiecie gdzie go szukać. Jedno jest pewne: trzeba się spieszyć. Z Nuln nadchodzą wieści o rozruchach mutantów w podziemiach. Dalsza część po rozpoczęciu sesji. ZAPRASZAM. |
17-02-2007, 11:02 | #6 |
Reputacja: 1 | Vist, mam nadzieję, że znasz mechanikę Warhammera. Jeżeli tak, to napisz postać i wyślij mi ją. Ja nie odrzucam każdego ze względu na jego znajomość Warhammera, która jest oczywiście tutaj wskazana. Poczytaj trochę w pomocy i poprzeglądaj inne sesje, to zobaczysz, jak się gra w necie w RPG. |
17-02-2007, 23:01 | #7 |
Reputacja: 1 | Okej jest gracz, konkretnie Szarlej: Imię: Rawandil Nazwisko: Umriel Rasa: Elf Kolor oczu: niebieski Kolor włosów i uczesanie: proste blond włosy do połowy pleców Profesja: Wędrowny Czarodziej Poprzednia profesja: Uczeń Czarodzieja Wiek: 29lat Cechy: WW 34 +5 39 US 42 +5 47 K 31 ODP 33 +5 ZR 41 +10 51 INT* 41 +20 61 SW* 43 +25 68 OGD 35 +10 40 A 1 ŻYW 11 +3 13 S 3 WT 3 SZ 5 MAG 0 +2 2 PO 0 PP 2 Umiejętności: Czytanie i pisanie; Język tajemny (magiczny); Nauka (magia); Przeszukiwanie; Splatanie magii +10; Spostrzegawczość; Wykrywanie magii; Znajomość języka (klasyczny, eletharin, staroświatowy, kislewski); Wiedza (elfy); Pływanie; Przekonywanie; Plotkowanie; Zdolności: Błyskotliwość*; Magia prosta (tajemna); Dotyk mocy; Zmysł magii; Bystry wzrok; Opanowanie*; Widzenie w ciemnościach; Magia tajemna (ognista kula); Magia powszechna(magiczna broń); Magia powszechna(podniebny chód); Morderczy pocisk; Ekwipunek: Falcjon (szabelka)(przy prawym boku); Nóż(przy lewym boku); Łuk(na plecach); 10 strzał; plecak: -koc; -misa i sztućce; -kubek; -księga wiedzy tajemnej; sakwa: -15zk; -krzesiwo i hubka; przybory do pisania; |
20-02-2007, 17:55 | #8 |
Reputacja: 1 | Chętnie zagram . Karte wysyłam na pw.
__________________ Sa dni, Są cwile , Są ludzie i Są debile. |
22-02-2007, 11:29 | #9 |
Reputacja: 1 | Ludzie, aby zagrać w tym scenariuszu trzeba znać świat Warhammera. A zwłaszcza jego podstawy. Nie przyjmuję postaci Zabójcy Demonów, który jest elfem! Trzeba myśleć! WYraźnie jest napisane, że profesję zabójcy demonów może wykonywać JEDYNIE KRASNOLUD Bardzo proszę o przemyślenie postaci zanim ją się zgłosi. Nightbringer, zaplanuj tą kartę jeszcze raz. Ogólnie bardzo mi się podoba, ale nadal pozostawia wiele do życzenia. |
22-02-2007, 11:31 | #10 |
Reputacja: 1 | przepraszam ale HAHAHAHAHA ... jakby mozna było zagrac krasnoludzkim tancerzem wojny to sie pisze na Twoja sejse |