|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-02-2007, 21:58 | #1 |
Reputacja: 1 | Warhammer 40k Tartarus Defenders Szukam jeszcze trzech osób do sesji Która odbywa się tutaj: http://lastinn.info/p49950.html#49950 Osesji: Warhammer 40000. Gramy space marines zakon krwawych kruków. Storytelling. karty przysyłajcie na PW. Krótki opis karty postaci: Imię nazwisko BG Opis przeszłości wiek profesja: umiejętności: broń: ekwipunek Każda postać otrzymuje: ubranie, buty, manierka, prowiant na 3 dni, 10 imperialnych kredytów, koc, sztućce, miska, mydło i habit Profesje wstępne: Marine bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty/magazynki, granatnik zasada specjalna:1 implant(rozrusznik serca, implant siatkówki, implanty uszu, implanty węzłów mięśniowych, implant apteczkowy z 3 dawkami leku) Pancerz: hełm, naramienniki, napierśnik, nagolenniki(kolor czerwony) Broń:bolter, nóż i magazynek Latający marine: Dodatkowy ekwipuneklecak odrzutowy Dodatkowe umiejętnościbsługa broni białej Pancerz:hełm, naramienniki, napierśnik,nagolenniki(czerwony) Brońistolet boltowy, nóż i magazynek Medyk bonusy: Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka, Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc Wady: nie może używać broni ciężkiej Pancerz:naramienniki,hełm,nagolenniki,napierśnik (białe) Brońistolet laserowy, miecz łańcuchowy i magazynek Grenadier bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej, Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej Pancerz marine Broń : ciężki bolter i pas boltowy Zwiadowca bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów, Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej Pancerz:napierśnik, naramienniki, Brońistolet boltowy lub laserowy i magazynek Saper bonusy: Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej Pancerz:napierśnik, nagolenniki Brońistolet boltowy i magazynek Dowódca oddziału(zaawansowane) bonusy: Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny , sztankar, implanty komunikacyjne Dodatkowe umiejętności: pilotaż maszyn naziemnych Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej) Pancerz:naramienniki, nagolenniki, napierśnik Brońistolet boltowy i dwa magazynki, miecz łańcuchowy Umiejętności: Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp. Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp. Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.) Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych Obsługa broni białejostać była szkolona w obsłudze broni białej(miecze łańcuchowe itd) Broń: Krótka: Pistolet laserowy -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy, -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6 -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest bardzo lekka i niezawodna. Baterie można ładować -Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym Pistolet plazmowy -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy - Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa. -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego -Wady: Ciężko dostępna amunicja Bardzo duża waga Pistolet boltowy -Średnia szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy, -W tę lekką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium -Wady: Duża waga Szturmowa: Karabin Laserowy -Średnia szybkostrzelność -Ogień pojedynczy -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6 -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest niezawodna. Baterie można ładować Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika. -Wady: Shotgun -Średnia szybkostrzelność -Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości -Ogień pojedynczy lub seria -Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest niezawodna Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera -Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc Autogun -Duża szybkostrzelność -Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków -Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki -Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium. Broń jest lekka Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika -Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach Bolter-ogień ciągły -Ogień pojedynczy, ciągły lub seria 25 pocisków -W tę broń wyposaża się tylko kosmicznych marines. Zasilana przez 25 nabojowe magazynki Zalety: poręczny, amunicja dostępna w imperium Wady:zacina się w kontakcie z wodą Ciężka: Miotacz ognia –Ogień ciągły -Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C. -Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie -Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie Broni nie wolno zamoczyć Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/) Ograniczony zasięg, tylko 15m Hellgun – Średnia szybkostrzelność -Ogień ciągły -Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii -Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty Broń jest niezawodna Akumulator można ładować -Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źródło energii Broń jest ciężka Plasmagun -Mała szybkostrzelność, -Ogień pojedynczy - Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa. -Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy -Wady: Ciężko dostępna amunicja Bardzo duża waga Meltagun –Mała szybkostrzelność - Ogień pojedynczy - Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał -Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym) -Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi Ciężki Bolter-ogromna szybkostrzelność -ogień ciągły -broń zasilana jest pasem boltowym 100 sztuk naboi -broń ta wprost rzyga pociskami i razrywa wrogów -niszczy każdy rodzaj pancerza -Wady: ciężka, nieporęczna, długi czas przeładowania Wyrzutnia rakiet: -Bardzo mała szybkostrzelność - Pojedynczy ogień Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet: - Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel. - Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty. Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających Posiada tryb autonamierzania łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles Wady: Trzeba ręcznie ładować Biała(?): Miecz łańcuchowy: Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić Topór łańcuchowy: Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne. Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić Miecz energetyczny (tylko dla dowódców) Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd. Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Szpony energetyczne (tylko dla dowódców) Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd. Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6 Deamon Hammer(tylko dla mistrza zakonnego) Młot ten generuje pole mistycznej energii która wprost dezintegruje wrogów. używają go tylko mistrzowie zakonni i inkwisytorzy. Zalety: Broń podnosi energię duchową wojownika i przebija każdy pancerz Wady: Młot może zniszczyć posiadacza Granaty Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym. EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach. Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności Granaty plazmowe:spopielają wrogów
__________________ Sa dni, Są cwile , Są ludzie i Są debile. |