lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D 3.0] Mroczne Kopalnie (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/2581-d-and-d-3-0-mroczne-kopalnie.html)

Huor 15-02-2007 21:58

[D&D 3.0] Mroczne Kopalnie
 
Witam wszystkich forumowiczów.

Zapraszam do sesji Dungeons and Dragons "Mroczne Kopalnie".

Sesja przeznaczona jest dla graczy początkujących. Jednak uwaga! gracz musi znać system. Może to być na przykład dla niego/niej pierwsza sesja RPG PBF, jednak nie pierwszy kontakt z Dungeons and Dragons w życiu.

Nie mam jakiś większych wymagań co do ras, czy klas. Jednak jest jedno, powinny one być zaciągnięte z podręcznika gracza dla wersji 3.0.

Jest to sesja, nie kampania. Jak sama nazwa mówi, będzie rozgrywała się głównie w podziemiach, w Greyhawku.

Cytat:

(standardowo :P)

W karcie postaci powinny znaleźć się:

Informacje ogólne o postaci:
Imię i nazwisko (bądź pochodzenie):
Rasa:
Klasa:
Wiek: (wolałbym, aby drużyna nie była stara...)
Wzrost:
Waga:
Wyznanie (jeżeli wybierzesz jakieś innego boga niż z Podręcznika Gracza, proszę o link do jego opisu.)
Charakter:
Płeć:
Rozmiar:

Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie:
Kolor oczu:
Karnacja:
Budowa ciała: (np. muskularna, szczupła. Wiadomo, nie można być muskularnym bez powodu, trzeba podać powód, dla którego postać 1-szo poziomowa jest dobrze zbudowana :P )
Inne informacje: (Proszę o rozpisanie się. To pomoże mi, oraz innym graczom ustosunkować się do postaci. Pomoże też utrzymywać klimat Story Telling)

Opis Charakteru
-Chyba nie trzeba opisywać.. po prostu opis postaci. (w 3-osobie, np. Mężczyznę cechuje sprawiedliwość)

Atrybuty i modyfikatory (System ustalania wartości atrybutu jest następujący: Na początku masz 8 każdego atrybutu.. masz 32 punkty na "rozdanie". 8-13 kosztuje 1 punkt, 14-16 dwa punkty oraz 17-18 trzy punkty).
wzór:
Nazwa Atrybutu | Wartość | Modyfikator
np.
Siła | 16 | +3

Umiejętności
wzrór:
Nazwa umiejętności | Modyf. specjalny + modyfikator z atrybutu + ranga = wynik
np.
Ciche poruszanie | 2 + 4 + 3 = 9

Atuty, umiejętności rasowe i klasowe
Atuty:
-x
-x
Umiejętności klasowe:
-x
...

Czary (tylko odpowiednie klasy)

[/b]Ekwipunek[/b]
Wpiszcie sobie ekwipunek standardowy. Następnie do początkowego złota dodajcie liczbę 30 sz.
Za złoto, które posiadacie możecie dokupić dodatkowe wyposażenie. (przyda się :P ). Zapiszcie nazwę przedmiotu, jego wagę oraz cenę, wg Podręcznika Gracza.)

Wpisując ekwipunek zapiszcie wszystkie informacje na temat broni/zbroi itp.

Inne
I tutaj

Rzuty Obronne, Bazowa premia do ataku, inicjatywa, języki, KP (napisać skąd wartość), PW, szybkość, udźwig i inne, które uważacie za konieczne.

Rekrutacja zakończy się około piątku wieczoru, może soboty rano.
Ważna sprawa. (może nawet kilka..)

Proszę o podesłanie historii. To znacznie ułatwi nam granie.
2. Gracz powinien utrzymywać kulturę i klimat.

To chyba wszystko.. pozdrawiam serdecznie wszystkich i zapraszam!

Astaniel 16-02-2007 13:55

Cytat:

Atrybuty i modyfikatory (System ustalania wartości atrybutu jest następujący: Na początku masz 8 każdego atrybutu.. masz 32 punkty na "rozdanie". 8-13 kosztuje 1 punkt, 14-16 dwa punkty oraz 17-18 trzy punkty).
Mam pytanko co do powyższego. Znaczy to, iż by mieć atrybut na poziomie 18 trzeba wydać 6 punktów?

Astaniel 16-02-2007 14:04

Aha już rozumiem. Dzięki za wyjaśnienie, ja po prostu zawsze rzucałem kośćmi w celu stworzenia postaci.

Jeszcze jedno: czy to, że nie znam świata Greyhawka w czymś przeszkadza? Zasady D&D mam wykute na pamięć :P ale grałem tylko w Faerunie.

Huor 16-02-2007 15:45

Nie, nie, znacznie więcej - 16.

Spójrz. Jeden punkt z puli kosztuje Cię podniesienie atrybutu między 8 a 13.
Czyli. Masz 8, wydajesz jeden punkt, masz 9, następny, następny, następny, następny i masz wartość atrybutu 13.
Teraz podniesienie atrybutu o 1 kosztuje Cię 2 punkty z puli. Czyli, wydajesz dwa punkty a atrybut rośnie o 1.
Mając już 16, podniesienie atrybutu i jeden kosztuje Cię aż trzy punkty.

Tak więc możesz mieć dwie 18-nastki, jeżeli nie podniesiesz żądnego innego atrybutu.

Huor 16-02-2007 16:52

Hmm... powiedzmy, że nie ;)
Nie wydaje mi się, że wiedza na temat tego świata będzie niezbędna ;)

p.s. jakaś koncepcja co do postaci?

Astaniel 16-02-2007 18:44

Mam pewną koncepcję ale dopracowanie jej mi trochę zajmie. Czy mógłbym prosić o przeniesienie końca terminu rozpatrywania postaci na trochę późniejszy? Na przykład na sobotnie południe?

Huor 16-02-2007 19:22

Tak. Rekrutację zamknę o 17 w sobotę... (oczywiście.. bardzo około :D)
Do tego czasu chcę mieć wszysktie karty postaci!

Sesję zaczniemy w sobotę wieczorem (wieczór = 20) lub w niedzielę rano.

Maslakus 17-02-2007 09:20

ja jestem chętny a moją karte wyśle na PW

Morte 17-02-2007 13:04

Ha! a ja już wysłałam ^^

Balzaac 17-02-2007 13:44

Przedziwna sprawa, Morte - ja też! Mam nadzieję, że Twoja postać zniesie jakoś moją...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172