Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-03-2007, 23:11   #1
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
[autorska] Tacy jak ty 2!

Witam!
Żeby z góry było jasne – szukam 3-4 graczy kreatywnych, odważnych, oryginalnych, dość doświadczonych i zdolnych pisać codziennie barwne, staranne posty. Po tym ataku do rzeczy...

Dotąd przez kilka miesięcy, przy współudziale dzielnej drużyny XD, prowadziłam sesję autorską „Tacy jak ty”. Sesja dobiegła końca i zastanawiam się nad drugą jej częścią. Do tego jednak potrzebowałabym paru nowych utalentowanych graczy. Zamieszczam zatem ogłoszenie, że ich poszukuję. Po pierwsze, kandydaci....

PRZECZYTAJCIE kawałek sesji „Tacy jak ty” – OSTATNIE kartki, nie pierwsze, bo tam się wszyscy rozkręcaliśmy Zobaczcie, czy odpowiada wam taki styl prowadzenia sesji. NIE CHCĘ graczy którzy po 2 turach stwierdzą „to nie dla mnie, spadam stąd”. Szukam WYTRWAŁYCH, kreatywnych, oryginalnych postaci !!! Takich jak Astral, Avalanche, Legion(opisy wspomnień i scena śmierci!XD), Vriess czy Waldorff na poprzedniej sesji (wymienieni w porządku alfabetycznym XP)

ZASADY:
- Tura trwa dobę! Zazwyczaj kończy się o 22.00 (tradycja) W czasie tury-doby gracz ma obowiązek zamieścić 1 post! J Dwa, góra trzy – np. jeśli rozmawia z innymi graczami. Jeśli zobaczę że ktoś milczy trzy tury z rzędu, a BYWA na forum online, i nie powiadomił mnie że np. jest chory, wyjeżdża itd., to WYWALĘ Z SESJI !!!! Jeśli macie jakąś planowaną nieobecność, po prostu powiedzcie i tyleJ Wtedy uznaję to bez problemu. Ale od razu mówię – chcę graczy którzy mogą pisać BARDZO często, przynajmniej ten raz dziennie. Poza opisami na zakończenie tur robię czasem tzw. „wtrącenia”, które przyspieszają akcję – wtrącenia to posty które zaczynam znaczkiem „x” i takim też je kończę. Jesli ktoś nie napisze posta na 24 h uznajemy że jego postac po prostu podąża za resztą drużny.
- Kolejność postowania nie jest ustalona. Staramy się jednak NIE CZEKAC aż „ktoś napisze bo ja nie mam pomysłu na post”... NIE CHCĘ takich graczy „bez pomysłu”!!! L Gracie w RPG, i albo gracie albo chowacie się za plecami drużyny, co jest bardzo drażniące dla mg i reszty graczy – a wtedy do widzenia... Nie bać się podejmować wyzwania, jestem naprawdę wyrozumiała Gość który świetnie odgrywa swoją postać i rzuci się do ataku na wroga, ma większą szansę przeżycia niż gość który schowa się za plecami reszty i z pozoru jest poza zasięgiem wroga. Już się MG postara, żeby w zasięgu wroga się znalazł taki obibok ;3
- Posty piszemy barwne, staranne, bez błędów ortograficznych i w miarę możliwości no... jak najlepsze ŻADNYCH postów jedno, kilku linijkowych!!! Nie wymagam super talentu pisarskiego, ale nie chce czegoś w stylu: „zamykam drzwi. Siadam. Patrzę przez okno.” Można to ująć np. tak: „zamknąwszy za sobą drzwi, usiadłem na krześle i w zamyśleniu spoglądałem przez okno”... Myślę, że to oczywiste.
- Prawo nie działa wstecz i to GRACZ ma obowiązek zerkać na kartę i pamiętać jakie umiejętności ma jego postać!!! Jeśli np. gracz: nasłuchuję. MG: nic nie usłyszałeś. A zaraz gracz mi wyjedzie oburzony: „ale ja mam czuły słuch!” – trudno, przepadło. Należy postępować tak: mówimy co robimy zaznaczając umiejętności naszej postaci pogrubiona czcionką, np. Wytężam mój czuły słuch, czy coś dosłyszałem? Albo: jako córka cienia staram się ukryć w cieniu za kolumną. Myślę to już jasne
- NIE MA rzutów kośćmi itd., więc o tym czy dana akcja się powiedzie decyduje głównie pomysł i OPIS akcji – im staranniejszy tym większa szansa że się uda.
- Jestem wyrozumiałym MG XD. Otwarta na dziwne pomysły graczy. Nie zabijam zbyt często
- Żadnego ewidentnego obrażania innych graczy (uwaga na cięty język Vriessa, on gra po prostu taką postać
- Walka wygląda tak: gracz wpierw zaznacza że zamierza walczyć z daną postacią. Np. „widząc że wróg mnie zauważył, dobywam miecz i z bojowym okrzykiem biegnę ku niemu”. Tu kończymy ten post, dalej ja decyduję czy wróg przyjął walkę i opisuję jej początek. Im ładniejszy opis tym więcej ciosów zadacie celnie
- Uważnie czytamy posty!!!!!!!!! Jeśli np. NB mówi: „mam na imię X”, a za chwilę w poście gracz mi pisze: „powiedz jak masz na imię”, to odejmuję Punkty Doświadczenia!!!
- Punkty doświadczenia przyznaję za odgrywanie postaci, dobre pomysły, udane akcje itd. Praktycznie za każdy udany post przypadnie wam troszkę pd. Poziom zyskujecie co 150 pd; poziom to Pż i 1 umiejętność lub 1 nowy czar.

Więc tak... historia poprzedniej sesji w skrócie; pewien demon założył się z innym demonem że śmiertelnicy którzy stracili swe dusze nie zdołają już ich odzyskać. Drugi demon, aby udowodnić że to nie prawda, wysłał grupkę śmiałków do Groty Życia po kryształy ich dusz. Po długiej i męczącej podróży śmiałkowie dotarli do groty, lecz gdy przynieśli kryształy demonowi, ten zdradziecko pozabijał swych „podopiecznych” i zabrał ich kryształy dusz, które jak się okazało, miały mu posłużyć do stworzenia potężnej broni. To... w sumie tyle. Tu zaczyna się ciąg dalszy historii...

Członkowie drużyny poprzedniej, którzy chcą kontynuować i mają już postacie: Astral – irbis wojownik, Avalanche- człowiek, upadły paladyn, Vriess- człowiek, nekromanta.

Dla nich historia będzie inna niż dla nowych ;>

Nowi;
Miewałeś już różne sny w życiu; koszmary które zbudziły cię w środku nocy, bezsensowne, acz zabawne mieszaniny wspomnień i wytworów umysłu, frywolne fantazje, lub po prostu widziałeś ciemną pustkę wypełniającą jednostajnie myśli. Jak dotąd nigdy jednak nie nawiedziły cię tak niepokojące sny jak te...
Pierwszy sen był tylko cichą ciemnością z której dobiegł obcy ci głos. „ogień nadchodzi”.
Zbudziłeś się rankiem, wyspany i rześki. Zająłeś się własnymi sprawami, nie kłopocząc się snem. Przypomniałeś sobie o nim dopiero, gdy osada w której przebywałeś stanęła spłonęła niemal doszczętnie tego popołudnia. Ot, ktoś zapomniał o zapalonej lampie oliwnej..
Kolejny proroczy sen nadszedł dwa dni później. „Demon nadchodzi”. Następnego ranka czułeś się bardzo nieswojo. Cały czas wypatrywałeś na horyzoncie demona. A był tuż obok ciebie. W duszy kogoś, komu ufałeś. Kogo kochałeś.
Jeszcze opłakiwałeś śmierć nieszczęśnika, któremu demon skradł duszę, zostawiając nieumarłe ciało, gdy przyśnił ci się kolejny sen. „Nadchodzi zagłada. Znajdź Jego dzieci, aby go zgładziły. Idź, szukaj odważnego w czarnej zbroi, bystrego w białej puszystej szacie, sprytnego w towarzystwie kości. Tylko wasze zjednoczone siły sprawią, że złączą się żywy ogień, wiatr lodu i oko światła”. Wyruszyłeś więc w świat, każdego dnia zastanawiając się, czy czynisz słusznie i czy kiedykolwiek odnajdziesz tych wspomnianych we śnie.
Zeszłej nocy byłeś na pokładzie statku płynącego wzdłuż wybrzeży Krainy Słońca. Zmęczony, zasnąłeś w swej kajucie. Obudził cię potworny huk grzmotów i silne kołysanie. Wybiegłeś na pokład; czarne fale wdzierały się na pokład... Tyle tylko pamiętasz...

SPRAWY TECHNICZNE:
- Świat gry autorski. Wymieszane elementy fantasy po prostu. Wystarczy przeczytać fragment sesji „tacy jak ty” część 1 dla rozeznania.
- Sprawy geograficzne – nie ma ustalonej mapy świata. Jeśli ktoś sobie wymyśli że pochodzi z wioski X, w górach Y, spoko. Teren po którym się poruszacie opisuje jednak MG! Nie ma też ustalonych religii itd... Jeśli ktoś chce być wyznawcą Moradina, spoko. Wyznawca Boga X – spoko;3 Czyli możecie brać Bóstwa znane z Warhamera, D&D, albo stworzyć własne.
- Gracze NIE POWINNI sami opisywać otoczenia!!! Jeśli np. MG pisze: „widzisz drzewo” a gracz; „ooo, to magiczne drzewo elfów!” to MG się wkurza Staram się opisywać otoczenie szczegółowo, ale nie jestem w tym dobra. WIĘC, jeśli interesuje was szczegółowo „co widzicie, co słyszycie, co czujecie, jaki co ma kolor” itd., piszcie te pytania na moje gg! Jeśli wymyślacie i opisujecie efekty waszych czarów i umiejętności – np. piszecie że zrywa się silny wiatr, robi się zimno itd., - z reguły takie coś nie szkodzi fabule, a urozmaica rozgrywkę, więc nie wściekam się za to podobnie z opisami mniej znaczących pomieszczeń, np. waszych pokoi w karczmie – Mg mówi jakie są meble, ale czy macie fioletowe zasłony, czy różowe, naprawdę wszystko mi jedno, a czasami nie mam możliwości aby opisywać każdy mniej znaczący szczegół.
- Często wysyłam graczom wiadomości na gg „tylko dla nich”. Dlatego KONIECZNIE podajcie mi swoje nr gg jeśli już zostaniecie przyjęci!

Nowi gracze, potrzebna wam oczywiście karta postaci. Więc:
Imię:
Rasa:
Profesja:
Wiek:
Wygląd:
Historia postaci:
Ekwipunek:

‘Zdjęcie’ postaci – mile widziane ale nie konieczne

Co do rasy – można grac:
- elfem – umiejętność rasowa widzenie w ciemnościach, większa zwinność
- człowiekiem
- krasnoludem – umiejętność rasowa widzenie w ciemnościach, więcej Pż
- reptylionem – ot, jaszczurolud umiejętność rasowa – widzenie w ciemnościach, doskonały pływak, więcej Pż, MINUSY do: napotkane postacie (poza reptylionami) reagują na ciebie z reguły wrogo, toteż ciężko ci np. negocjować, czy targować się. Co do gry reptylionem – elokwencja i ogłada nie za duża proszę, no i czasem bezokoliczników używamy... Do uzgodnienia.
- Centaurem @@ - nazwijcie mnie szaloną...XD Wszystkiego trzeba spróbować XD więc... Centaury mają zdolności rasowe; więcej Pż, zwiększona odporność na magię. MINUSY do; mała zwinność (choć biegają bardzo szybkoXD), nienawiść magów – czyli napotkani magowie z reguły nie będą chcieli z tobą rozmawiać, targować się itd...
- ... – Taaak, jeśli ktoś ma oryginalny ale niezbyt przesadzony pomysł na rasę, to mogę dyskutowaćJ Smoki, feniksy, zmory itd. odpadają oczywiście...

profesja:
- wojownik
- mag
- złodziej
- .... itd. – jestem otwarta na ciekawe propozycjeXD Ktoś chce być elfim łowcą, spoko. Reptylion szaman? Bez problemu. Kapłani, zabójcy, kupcy, bardowie – jest w czym wybierać, byle rozsądnie

Następnie, każdy nowy gracz wybiera sobie 4 umiejętności lub 4 czary związane jakoś z jego historią. Jeśli ktoś od dziecka był wychowywany na kapłana, to nie może mieć umiejętności typu „cios w plecy”, jeśli ktoś jest magiem ognia nie może mieć czaru „ożywienie szkieletu”, jasne? XD Umiejętności są do uzgodnienia, oczywiście.

UWAGA NOWOŚC!
Postanowiłam wprowadzić Punkty życia (Pż). Każda rana to oczywiście odejmowanie tych punktów. Pż=0 – śmierć.
Wraz ze zdobywaniem wyższych poziomów wzrasta oczywiście ilość Pż, zależnie od rasy. Spokojnie, nie jestem złośliwa (czasamiXD) i nie zabijam w drugiej turze... chyba że ktoś naprawdę sobie zasłuży... ;3
Więc; elf – wyjściowo 50 Pż, +5 Pż za poziom.
człowiek – wyjściowo 70 pż, +10 Pż za poziom.
Krasnolud, reptilion, centaur – wyjściwowo 70 Pż, +20 Pż za poziom.
Uwaga – naprawdę nie zabijam często, więc nie chcę spraw typu „bardzo chciałbym zagrac elfem, ale elfy mają mało Pż więc zagram reptylionem”...- i potem gracz odkgrywa „zelfiałego jaszczuroluda” i MG się wkurza:/
Zobaczymy czy ten pomysł wypali

Może trochę skomplikowanie to wyszło, ale w sumie nie ma się czego bać więc zapraszam kreatywnych i odważnych XD

Wszelkie pytania tutaj lub na mój PW!


Czekam na zgłoszenia, potrzebuję 3-4 graczy! O przyjęciu do sesji decydować będzie oryginalność postaci i jej ciekawa historia, oraz styl pisania! pozdrawiam!
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline  
Stary 24-03-2007, 01:29   #2
 
Extremal's Avatar
 
Reputacja: 1 Extremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemu
A mogę ja się dopisać? Tak bardzo chciałbym zagrać w Twojej sesji Ale ja nie wiem jak wyglądają Tacy jak Ty Jak ktoś ich nie zna to nie może zagrać?:P (joke)

Czekam z niecierpliwością na następną sesję;]
 
__________________
Jednogłośną decyzją prof. biskupa Fiodora Aleksandrowicza Jelcyna, dyrektora Instytutu Badań Nad Czarami i Magią w Sankt Petersburgu nie stwierdzono w naszych sesjach błędów logicznych.
"Dwóch pancernych i Kotecek"
Extremal jest offline  
Stary 24-03-2007, 12:07   #3
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
A żeby było jasne - TAK, ci co nie mają pojęcia o czym był pierwsza sesja (choc zamiescilam małe streszczenie mogą spokojnie zagrac! Właściwie częśc 2 jest zupełnie nową przygodą
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline  
Stary 24-03-2007, 18:54   #4
 
Chrapek's Avatar
 
Reputacja: 1 Chrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłośćChrapek ma wspaniałą przyszłość
Nosz kurde, tej...

Ej, no ludzie zbierzcie się, co to za zastój ;/? Będę nieszczęśliwy jeśli sesja się nie zacznie do poniedziałku a wszystko na to wskazuje ;(... Co to, nie ma na tym forum już żadnych dobrych graczy?..
 
__________________
There was a time when I liked a good riot. Put on some heavy old street clothes that could stand a bit of sidewalk-scraping, infect myself with something good and contageous, then go out and stamp on some cops. It was great, being nine years old.
Chrapek jest offline  
Stary 24-03-2007, 18:56   #5
 
Extremal's Avatar
 
Reputacja: 1 Extremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemuExtremal to imię znane każdemu
Eh smutna prawda, ludzie ewidentnie boją się podjąć tak dobrej sesji by jej nie spartolić Trudno z ulicy zgarniemy lepszych graczy niż mamy czekać nie wiadomo ile na odzew...
 
__________________
Jednogłośną decyzją prof. biskupa Fiodora Aleksandrowicza Jelcyna, dyrektora Instytutu Badań Nad Czarami i Magią w Sankt Petersburgu nie stwierdzono w naszych sesjach błędów logicznych.
"Dwóch pancernych i Kotecek"
Extremal jest offline  
Stary 24-03-2007, 19:19   #6
Nansze
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Ja bym z chęcią pisała się na tę sesję. Postaram się kartę jeszcze dziś napisać, i wysłać oczywiście. I mam nadzieję, że Mg się spodoba :P


P.S
Mg ze sposobu pisania ma coś z Liny Inverse
 
 
Stary 24-03-2007, 19:50   #7
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację


Dobra, jakże bym mógł nie wziąć udziału w dalszej części sesji (ciekawe, co na mnie inni gracze )


Imię: Astaroth

Rasa: Demon

Profesja: Wojownik

Historia:
Astaroth musi wysilić się, żeby przypomnieć sobie swoją pełną historię.
Dawniej był młodym szlachcicem. Miało go czekać awanturnicze życie, prawdopodobnie szybko zakończone w jakiejś bitwie. Jednak los zdecydował inaczej. Na swojej drodze spotkał wyrocznię (tak po prawdzie była to bezzębna staruszka uzależniona od melisy [skłon ku poetyckim zdolnością Chrapka] siedząca nad dziurą w ziemi, z której wydobywały się wulkaniczne wyziewy). Po dłuższym zastanowieniu nawet przypomina sobie jej imię. Almena, czy jakoś tak. W każdym bądź razie, ta naciągaczka (później przekonał się, że był w błędzie, gdyż była najprawdziwsza wyrocznia) powiedziała mu, że droga do potęgi wiedzie go przez ruiny znajdujące się w tej okolicy. Były to szczątki kasztelu, o którym nie pamiętano niczego poza tym, że tutejszy możnowładca wymordował wszystkich swoich ludzi.
Astaroth, wtedy jeszcze będący Blackerem nie uwierzył w plotki, jakoby był on nawiedzony. Okazało się, że się mylił, gdy jego serce zostało rozszarpane przez cienie. Wtedy to, gdy pogrążył się w ciemnych odmętach śmierci Rith, demon dla zabawy wyciągnął go znad ,,progu, zza którego się nie wraca". Co gorsze, zebrał wszystkie duchy z ruin i zamknął je w ciele Blackera. Miały one doprowadzić go (ku uciesze Ritha) do obłędu, ale zamiast tego wraz z jaźnią Blackera złączyły się w jedną istotę. Tak oto powstał Legion

Legion miał być bezwolnym golemem demona, jednak wyrwał się spod jego kontroli. Od tego czasu towarzyszył mu ciągły ból, którego nic nie mogło uśmierzyć. Nic ani nikt, poza demonem Asgaravahillem, który zjawił się w najmniej spodziewanym momencie, gdy Legion wylądował w celi. Wtedy to, demon dał mu wolność, ukoił ból i obiecał mu, że ,,pozwoli jego esencji przejść na wyższy poziom świadomości'. Co dziwne, gdy przy wykonywaniu zadania Legion poległ w boju z nekromantą Vriessem, członkiem drużyny, która uwolniła go z celi Asgaravahill dotrzymał słowa. Przemienił go w demona. Legion porzucił swoje stare imię i przybrał nazwę Astarotha. Do szczęścia pozostał mu jeden cel. Zemsta na Rithu. Zauważył także, że reszta drużyny została ukarana za swoją naiwność. Teraz być może zrozumieją, o co mu chodziło. Odczówał do nich pewien sentyment, poza tym, tym razem mają wspólny cel. Zależy tylko, jak go przyjmą po jego ,,zdradzie", a na dodatek w takiej formie. Miał nadzieję, że zrozumieją, że nie robił tego z własnej woli. Pomagając im, pomoże jednocześnie sobie i uspokoi resztki swojego sumienia.


Wygląd: Astaroth, gdy przybiera formę żywą wygląda prawie jak dawniej. Jest dobrze zbudowanym, barczystym mężczyzną. Ma około dwóch metry wzrostu, kródką, czarna kozią bródkę, czarne, średniej długości włosy rozsypane w nieładzie. Jednak teraz źrenice zasłaniają mu całe oczy, z ust wystają kródkie kły. Poza tym ma mlecznobiałą skrórę a jego głos wydobywa się bardziej z trzewi niż z ust.



Uzbrojenie: Dwa miecze: ,,Smutek 14 wdów" i ,,Miecz rozpaczy"

Astaroth, gdy podróżował z drużyną zauważył, że demon z którym palladyn był zespolony nie był w jego duszy, tylko w jego mieczu, pomagając mu swą siłą w walce. On również z tego skorzystał. Chciał mieć czysty umysł, bez ciągłych szeptów, ale nie chciał się pozbyć swoich lokatorów - zżył się z nimi, a gdyby pozbawił ich ,,nosiciela" skazałby je na odejście w niebyt. Dlatego specjalnie wybrał dwie szable. Jedną z nich, był jego stary ,,smutek 14 wdów", najprawdopodobniej wyrzucony przez eksplozję. Ostrza nieśmiertelnego nie widział, najprawdopodobniej zostało w grocie. Już miał tam wejść, ale poczół świętą aurę bijącą od tego miejsca. Najprawdopodobniej próba wtargnięcia tam skończyłaby się tragicznie. Potrzebował drugiego miecza. I znalazł go. Obserwował młodego szlachcica (bardzo podobnego do niegdysiejszego Blackera), który przyłapał swoją żonę na zdradzie. Żonę spalił żywcem, a kochankowi wyłupił oczy, odciął język, ręce i nogi po czym zaniósł do medyka, który go odratował (skazał go na bycie bezwolnym ,,pniakiem" do końca dni, będącym jedynie obciążeniem dla rodziny ). Potem powlókł się do ruin spalonego domu i przy zwęglonym ciele żony podciął sobie żyły. Będąc pewnym, że tak silne emocje zostawiły swoje odbicie w mieczu Astaroth wziął go. Następnie przelał duchy w obydwa miecze. Teraz ostrza charakteryzują się niebieskawą poświatą. Gdy demon wpada w ognistą furię jego furia łączy się z furią esencji duchów w mieczach ostrza zapalają się gwałtownym granatowym płomieniem, paląc połączonym gniewem swoich wrogów
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett

Ostatnio edytowane przez Blacker : 25-03-2007 o 22:14.
Blacker jest offline  
Stary 24-03-2007, 21:41   #8
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację


Blacker – jakże mogłabym cię nie przyjąć? Witamy zatem! (dalszą "częśc" twojej karty uzgodnimy)
Więc, do drużyny należą póki co: Chrapek, Extremal, Tammo i Blacker. Byli „w planie” że tak powiem XD zatem potrzeba nam jeszcze 3 góra 4 graczy.

Nansze – z Liny Inverse mam tylko avatara i słabość do GaurregoXD Z natury jestem jak Amelia XD
Zapraszam, zapraszam! czekam z niecierpliwością na kartę!

Hmmm no jednego odważnego kandydata już mamy! Czy ktoś jeszcze się odważy? XD
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline  
Stary 24-03-2007, 22:30   #9
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację


Post Karta postaci Kalt

Imie: Kalt

[b]Rasa: [B/] Człowiek

[b]Klasa: [B/] Wojownik , amator myśliwy

Często rodzinie Kalta doskwierała bieda dlatego musiał polować dla najbliższych, lecz jego umiejętności łucznicze są dość słabe. To tylko dlatego by [b]Kalt[B/] używając łuku nie trafił sobie w oku tylko potencjalnego wroga . Co do woja to proste. Po ciężkim dniu na polu (ojciec mojego bohatera był farmerem) nie mając nic nadzwyczajnie ciekawego do roboty ćwiczył ,,Speenem`` swoim ostrzem z wymyślonym przeciwnikiem lub czasami swoim przyjacielem [b]Nabidem[B/]. No więc już wiecie czemu takie klasy

[b]Wiek: [B/] 19

[b]Wygląd: [B/] Kalt jest dość wysokim młodzieńcem, o długich czarnych włosach. Niektórzy mówią, że odziedziczył urodę po matce zaginionej w lesie kiedy Kalt miał 5 lat, która nigdy więcej nie wróciła. Od tej pory w rodzinnym domu zawsze było smutno.

[b]Historia: [B/] Kalt urodził się w małej rolniczej wiosce pośród średnich gór. Jego ojciec był farmerem jego dziad też. Jego pradziad... też był farmerem, prapradziad... bohaterem wielkiej bitwy . Wątpicie prawda, każdy też wątpił i mówił jak to ojciec Kalta
,,Synu nie wiem po co ci to opowiadałem... HEHE... naszą pracą była rola i nią jest, twój prapradziad JESTEM TEGO PEWIEN TEŻ BYŁ ROLNIKIEM taką role dla naszej rodziny wybrali bogowie. I twoim przeznaczeniem nie jest być wielkim wojownikiem`` Lecz cóż to wmawiać to Kaltowi był uparty jak osioł, jak się uparł to się uparł.
Co roku w rodzinnej wiosce chłopaka było nieoficjalne święto. Powracał wielki bard Tisher pochodzenia rodzimego. Swymi opowieściami o smokach ich skarbach, księżniczkach, wielkich magach oraz wielkich artefaktach jeszcze bardziej zachęcały młodzieńca do przygód. W osiemnaste urodziny po biesiadzie NAPRAWDĘ UDANEJ ZAPEWNIAM WAS! Chłopak nie był szczęśliwy. Ojciec wiedział, że nie utrzyma syna od wyruszenia w świat.
,,Żegnaj, niech cię bogowie błogosławią`` Wyruszył w świat.

Ekwipunek:
-Krótki miecz ,,Speen`` (Zwykły miecz. Kalt czuję do niego duży sentyment, na nim nauczył się władać bronią)

-Krótki łuk-15 strzał (Zwykły własnej roboty łuk. Co do strzał chyba nie trzeba wyjaśniać )

-Kiepskiej jakości drewniana tarcza (zrobiony przez Hunwalda wioskowego cieśli. Nie wytrzyma silniejszego ciosu :P ,ale dobra na początek)

-Naramiennik (tak dla picu )

-Ubranie słabej jakości (zwykłe codzienne odzienie Kalta. Stare, wychodzone lecz nadal spełnia swoją role. Jeśli interesuje was bliższy opis to szara(dawniej biała) koszulka oraz ciemno zielone spodnie wykonane z zwykłego materiału .

Wiem historia mało oryginalna. Jednak mam nadzieję, że szanownej GM się spodoba Co do umiejętności ciągle myślę :P
 

Ostatnio edytowane przez Pinn : 25-03-2007 o 13:18.
Pinn jest offline  
Stary 24-03-2007, 22:43   #10
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację


cóż, nad wyglądem postaci mógłbyś popracowac trochę tzn jaką ma zbroję chociaż, czy co tam nosi, bo TEGO z avatara akurat nie widac
historia zabawna nawet! biedak, rodzinna tradycja go przytłoczyła XD poczekamy kto się jeszcze zgłosi no i... zobaczymy pozdrawiam!
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:41.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172