Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-04-2007, 20:53   #1
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
[Autorski] Mitologia

Ponieważ z nieznanych mi powodów (lol wut?) sonda w innym temacie została zamknięta po jednym głosie, odpalam rekrutację do sesji Mitologia.

Gracze są starożytnymi Grekami, z niewielką świadomością panującej nieustannie wojny, których życia uzależnione jest od pijanej dziewki zwanej wyrocznią. Sesja polega na rozwikłaniu dworskiej intrygi we dworze króla Itaki, Odyseusza. Panuje on już 10 lat po powrocie z Troi (30 lat po zakończeniu wojny), jednak w pałacu znowu się coś święci. Służący szepczą coś, lecz kiedy król podchodzi, natychmiast milkną. Od czasu do czasu część uzbrojenia ginie ze zbrojowni, sojusznicy zerwali kontakty. Mieszkańcy plotkują o rzekomej wojnie z byłym sojusznikiem Troi, Ismaros, które Odyseusz zniszczył 30 lat temu. Wielki, paskudny Kraken, sługa Posejdona sterroryzował Itakę czyniąc jej dostęp do Morza bezużytecznym.
Od razu mogę powiedzieć, że działalność graczy nie ograniczy się do dworu Odyseusza. Będą dalekie podróże, walki z legendarnymi potworami, błąkanie się, zakładanie miast, spotkania z herosami.
W sesji wymagana jest przeciętna znajomość mitologii greckiej. Jako że mitologię znam najlepiej w otoczeniu, to o mnie nie macie się co martwić. Dla lepiej zorientowanych w historii, scenariusz zaczyna się w roku 1170 p.n.e., czyli dokładnie 30 lat po skończeniu wojny Trojańskiej (zakładając, że owa się odbyła, i jak zakładają historycy, w 1200 p.n.e.). Wiek, w którym Bogowie schodzą na ziemię w postaci ludzi, tocząc między sobą nieustanne wojny, w których centrum znajdują się miasta Grecji.
Występujący w grze bogowie (w kolejności od najsilniejszego):
Zeus (Cyklopi)
Posejdon (Kraken)
Hades (Cerber, Tanatos)
Demeter (Meduza)
Hera (Chimera)
Atena (Hydra)
Artemida (Dzik z Kalidonu)
Apollo (Scylla)
Afrodyta (Hektor)
Ares (Smok)
Hefajstos (Talos, olbrzym z brązu)
Hermes (Minotaur)
Dionizos (Menady)
W nawiasach podano potwory służące bogom (bohaterowie również są, np. Hektor działa jako wysłannik, mimo, że zginął na wojnie).

Wiem, że potwory jako wysłannicy bogów nie są zbyt mitologiczni, ale to służy jako urozmaicenie.

Jak tworzyć postacie? Oto i sposób:
Profesje:
Hoplita - najczęściej walczą w formacji zwanej falangą. Posiadają 10 - metrowe piki, krótkie miecze i niewielkie tarcze. Walczą albo bez pancerza, albo z niewielkim, spiżowym opancerzeniem. Mogą także rzucać oszczepami.
Łucznik - walczą w rozproszeniu, z dystansu. Ich maksymalny zasięg w miarę celny to 30 m. Noszą krótkie miecze lub sztylety, ale nigdy dzidy.
Procarz - najgroźniejsi w walce na max. 10 metrów miotają kamienie z owiniętego materiału (procy). Potrafią zasypać wroga gradem kamieni z odległości nawet 50 metrów.
Kawalerzysta - walczą opancerzeni spiżem lub brązem, zawsze długimi mieczami. W zanadrzu mają także krótsze miecze, oraz sporą tarczę, no i oczywiście konia. Popularną ich formacją jest klin.
Kapłan - wybierają boga, po czym oddają mu swoje życie. Są uosobieniem cech tego boga. Kapłan Aresa będzie znakomitym wojownikiem, a kapłan Dionizosa nałogowym pijakiem, za to kapłan Zeusa może miotać niewielkie błyskawice z dużych odległości. Dalsze instrukcje prywatnie.

Oto cechy kapłanów wybranych bogów:
Zeus - jego kapłani mogą miotać gromy, niszcząc każdego po kolei. Żyją krótko, potem służą Zeusowi na Olimpie. Nie potrafią walczyć wręcz, ale ich dotyk zabija.
Posejdon - mają wielką władzę nad wodą. W grupie potrafią zatapiać nawet miasta i wyspy.
Hades - umieją wywoływać miejscowe trzęsienia ziemi.
Demeter - słabi kapłani potrafią jedynie niszczyć plony.
Hera - potrafią rzucać klątwy, o których działaniu decyduję ja.
Atena - mądrzy, i dobrzy w walce.
Artemida - wyborni łucznicy, najczęściej amazonki. Kochają zwierzynę.
Apollo - wieszcze i dobrzy łucznicy.
Afrodyta - jedyne co potrafią, to ważenie eliksirów miłosnych.
Ares - doskonali wojownicy, zawsze na rydwanach, tratują wrogów niczym taran. Są jednak głupi.
Hefajstos - doskonali kowale, dobrze walczą młotem. Niestety są kulawi.
Hermes - ich atutem jest ogromna szybkość i zdolność latania.
Dionizos - robią doskonałe wino, zawsze są pijani. Potrafią jednak wezwać na pomoc menady.

Cech nie róbcie, będę decydował czy trafiacie czy nie.


Wskazówka, czyli miejsca, które odwiedzicie:
Itaka, Sparta, Knossos, Ismaros, Askania (niedaleko Troi), Mykeny, Korynt, Olimpia.


To tyle.
 
Yaneks jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:43.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172