Na razie sesja się nie zaczęła, bo mam tylkie dwie kompletne z postacie z czterech niezbędnych..Poza tym mogą dojść jeszcze cztery postacie dodatkowo. Więc nadal czekam na chętnych |
Hej ja z miłą chęcia też się dołącze jeśli jeszcze można, Zagrałbym łowcą człowiekiem, tylko na zasadach 3,5 dobra ? bo 3,0 to taka nie dorobiona wersja jest troche. |
Abishai, wysłałem poprawioną historię jakiś czas temu, chyba we wtorek to było. Daj znać jakie poprawki mam wprowadzić. |
Ja też chętnie pogram! Karta na PW. |
Złe wieści..Obecnie mam awarię neta,co powoduje że nie mogę rozpocząć gry w tym tygodniu. Niemniej liczę na to, że uda mi się ów problem rozwiązać jak najszybciej i rozpoczać grę pod koniec następnego tygodnia..Co do maili i pw związanych z grą które do mnie dotarły, to jak tylko będę miał naprawione łącze to natychmiast odpowiem na nie. Z góry przepraszam za kłopoty i apeluję ocierpliwość. Pozdr.Abishai |
Odzyskałem juz dostęp do neta i zabrałem się za kwestie końcowe. Na razie są trzy postacie w pełni skompletowane Postać Odysei Postać Ammana Postać Malahaja Poza tym jest kilku obiecujących chętnych. Graczy mozę być maksymalnie osiem, więc nie ma sie co martwić, rekrutacja trwa. Cytat:
|
Rozgrywka rozpocznie się wkrótce z pięcioma postaciami. Do trzech poprzednich dołączy. Postac Rasgana Varryaalda |
Też chętnie dołączyłbym się do gry, ale na rpg i systemach się średnio znam. Kiedyś grałęm w D&D ale już wszystko zapomniałem :-( Mógłbyś mi abishai przesłać na pw karte postaci, którą bym uzupełnił i umiejętności przydatne dla elfa druida (bo z umiejętności do D&D dla druida pamiętam jedynie 'empatie zwierząt' |
Dla tych co mieli niewielką styczność AD&D krótki samouczek do tworzenia postaci od strony mechaniki 1) Na poniższej stronie są pliki rtf dotyczace systemu 3,5 co prawda wolałbym postaci w 3,0..ale jak sie nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma. System Reference Document v3.5 PL :: Wirtualny Sklep ISA Z tej strony trzeba ściągnąc pliki dotyczące atrybutów, atutów,...Żeby uprościć sprawę poniżej są zestawy atrybutów startowych które przepisałem z Przewodnika Mistrza Podziemi. Należy je zmodyfikować na podstawie pliku rasy. Oraz możecie rozdysponowac trzy punkty pomiędzy dowolne atrybuty (co ona znaczą jest opisane w pliku atrybuty) Barbarzyńca: S 15, Zr 14, Bd 13, Int 10 , Rzt 12 , Cha 8 Bard: s 10 , Zr 13, Bd 12, Int 14, Rzt 8, Cha 15 Czarodziej: S 10, Zr 14, bd 13, Int 15, Rzt 12, Cha 8 Druid; S 10, Zr 14, Bd 13, Int 12, Rzt 15, Cha 8 kapłan: S 13, Zr 8, Bd 14, Int 10, Cha 12 Łotrzyk S 12, zr ,15, Bd 13, Int 14, Rzt 10, Cha 8 Mnich S 14, Zr 13, Bd 12, Int 10, Rzt 15, Cha 8 Paladyn S 14, Zr 8, Bd 12, Int 10, rzt 13, Cha 15 tropiciel S 14, Zr 15, Bd 13, Int 10, rzt 12, Cha 8 Wojownik S 15, Zr 13, Bd 14, Int 10, Rzt 12, Cha 8 Z pliku atuty możecie wybrac sobie pięć atutów plus atuty wynikające z klasy i rasy. Pamietjacie o tym, że część atutów ma wymagania które trzeba spełnić żeby je wybrać. W pliku klasy jest napisane: jakie umiejętnosć klasowe ma dana klasa postaci, jakiej wartości ma rzuty obronne na danym poziomie, ile punków życia zyskuje co poziom i ile punktów umiejętności. Oraz wypiasen są zdolności klasowe (premiowy atut oznacza możliwość wybrania dodatkowego atutu) . napisane też ile czarów może mieć na poziom i ile może rzucić. Szczgóły dotyczace czarów są w plikach podstawy magii i czary. Ekwipunek rozrzucony jest po kilku plikach broń pancerze etc.. |
Do gry dołączyła postać Mohikanina.. Zostały tylko dwa miejsca. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:31. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0