|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-05-2007, 15:33 | #21 |
Reputacja: 1 | Panda znasz jakąkolwiek klasę Mag? Bo ja widzę tylko czarodzieja, czarnoksiężnika, nekromantę, druida, kapłana... maga nigdzie nie ma. Poza tym wilk to DODATEK. Nie BROŃ tylko DO-DA-TEK. DODATEK. Bronią może być nóż, rękawica z wilczymi pazurami. Ale może ty wsadzasz mu rękę w odbyt i sam się nim posługujesz (wiesz w ogóle co to broń?) Ostatnio edytowane przez Marok : 07-05-2007 o 15:45. |
07-05-2007, 17:22 | #22 |
Reputacja: 1 | Wiem... Eh, osobiście odechciało mi się grać tu. Dzięki za kilka drobnych wskazówek, reszcie życzę dostania się do sesji. Pozdrawiam Panda |
07-05-2007, 21:00 | #23 |
Reputacja: 1 | Imię: Anselma Rasa: Półelf Klasa: Łowca Charakter: Chaotyczny Cechy: Witalnosć - 2 Kondycja - 2 Inteligencja - 2 Zręczność - 3 Charyzma - 1 Magia - 1 Szybkość - 2 Celność - 2 Wygląd: 170 cm; 60 kg; jasna cera, lekko spiczaste uszy, ognisto - brązowe oczy, złocisto-brązowe, lokowane włosy sięgające do końca łopatek. Umiejętności: Myślistwo - 1 Zielarstwo - 2 Walka bronią białą - 2 Wspinaczka - 2 Pływanie - 1 Językoznastwo - 2 Ekwipunek: Koszula-len, spodnie-bawełna, majtki-len, płaszcz-brązowy, kozaki podwijane, miecz długi-jednoręczny z bardzo ładnie zdobioną rękojeścią, nóż, który jest umieszczony w bucie prawym, skórzana torba: krzemień, krzesiwo, hubka, Orzeł: grubodzioby, cały czarny. |
07-05-2007, 21:53 | #24 |
Reputacja: 1 | Panda, proszę graj. Wszystkie karty postaci załadowane (Megan przykro mi, ale nic ci nie pisałem o złocistych włosach ani ognistych oczach półelfów). Czy wszyscy gotowi do gry? (Przypominam, że odpowiadam co 1-2 dni i piszemy dość długie (co najmniej 5 linijek) posty) |
07-05-2007, 22:04 | #25 |
Reputacja: 1 | Zwarci i gotowi! Przynajmniej ja... O ile się oczywiście dostałam...
__________________ Sore wa... Himitsu desu ^_~ |
07-05-2007, 23:02 | #26 |
Banned Reputacja: 1 | Gotowy, KP poprawione jakby co. |
07-05-2007, 23:04 | #27 |
Reputacja: 1 | Karta poprawiona. Tak jak moi przedmówcy, można zacząć. |
07-05-2007, 23:14 | #28 |
Reputacja: 1 | ja równiez jestem gotowa... choć jutro będe mogła odpisywać dopiero po południu - niestety poranek mi zajmuje matura i jestem wtedy niedostępna :P
__________________ Każdy powinien mieć motto. Nawet jeśli jest dziwne: "I'm greedy, not stupid..." Widzicie? |
08-05-2007, 09:17 | #29 |
Reputacja: 1 | KP karta postaci: IMIĘ I TYTUŁY: Alvantir "szary świt" RASA: niziołek KLASA: druid CHARAKTER: neutralny(1) WYGLĄD: wzrost 98, waga 50. niziołkowaty, druid o niebieskich, przenikliwych oczach w których odbija się niebo, twarz młoda od magii natury, spojrzenie mocne, często chłodno badające rzeczywistość, długie białe włosy, krótka broda opleciona sznurkami z kolorowymi piórami, zielona długa szata bez zbędnych ubarwień, u dołu zabrudzona ziemią, drewniana bukowa laska trzymana w zmęczonej ale silnej dłoni. CECHY: Witalność: 2 Kondycja: 1 Inteligencja: 2 Zręczność: 1 Charyzma: 1 Magia: 3 (+1) Szybkość: 2 (+1) Celność: 1 (+1) UMIEJĘTNOŚCI: językoznastwo - 2 żywiołactwo - 3 przywołanie - 2 walka bronią obuchową - 1 krycie w cieniu - 1 zmiana koloru źrenic - 1 EQUI: koszula z lnu majtki z lnu spodnie z lnu zielony płaszcz bukowy kij srebrny sztylet skórzana torba krzemień krzesiwo hubka zwierzę - cętkowaty puchacz (siedzi na ramieniu) HISTORIA: Alvantir pochodzi z kontynentu niziolków, urodzil się Kressch'fez - mieście położonym na krańcu wielkiego lasu. Już od dzieciństwa przejawiał niesamowitą pasję do natury i umiejętności z nią związane, całe dnie spędzał w lesie często z dala od pobratyńcow, za przyjaciól mając rośliny i zwierzęta. Jego dziadek który go wychowywał zabrał chlopca, gdy ten skończyl 12 wiosen do gaju druidów ukrytego w głebi puszczy. Tam Alvantir poznawał dotychczas nieznane mu tajniki magii natury. Znalazł tam wielu przyjaciól o podobnych zdolnościach i doskonalił się w ich gronie. Pewnej burzowej nocy na gaj napadli naslani skrytobójcy i zabili wielu młodych druidów z niewyjaśnionego powodu, w tym najlepszego przyjciela Alvantira. On sam wychądząc cudem cało z bitwy zaprzysięga zemstę i zmienia się. Staję się coraz bardziej nieufny i z chlodnym umysłem opanowuje coraz to potęrzniejsze tajniki magii żywiolactwa. Zostaje w grupce ocalałych przyjaciol, niufając innym, zaczyna widzieć że sam jest zdolny opanowania wyższych kręgów magii natury... Ostatnio edytowane przez Druidzki spokój : 09-05-2007 o 19:44. |
08-05-2007, 15:05 | #30 |
Reputacja: 1 | no to kiedy zaczynamy?? bo już się nie mogę doczekać :]
__________________ Discordia (łac. niezgoda) - bogini zamętu, niezgody i chaosu. P.S. Ja tylko wykonuję swój zawód. Di. |