Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-05-2007, 15:57   #1
 
Marok's Avatar
 
Reputacja: 49 Marok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodze
Post [autorski] Storytelling KD

Storytelling Klejnotów Dusz

Wszedł do komnaty. Kamienne ściany były pokryte ledwo widocznymi znakami. W smamym środku był ołtarzyk. Obok niego stała beczka, ale jej zawartość nie była zwykła - żywe klejnoty. Niby co to są żywe klejnoty? Rubiny, szafiry, opale, bursztyny, kryształy, diamenty i podobne do nich kamienie, ale z zaklętymi w nich duchami. Postać podeszła do beczki i wyciągnęła dłoń w czarnej rękawicy.
ŁUBUDU!
Strzał z krasnoludzkiej strzelby był śmiertelny. Ale nie był trafiony. Jaszczurolud ledwie umknął, ale udało mu się. Zniszczony jednak został jego kostur z najsilniejszym magicznym przedmiotem jaki istniał na Ziemi. Czaszką dusz. Sam zaklął w nią duchy swych najważniejszych, najzdolniejszych i najsilniejszych wrogów. Teraz zniknęli. Zniknęli w sferze śmierci. Jaszczurolud postanowił się dostać, bo nie miał do nich całkowitego dostępu w sferze życia. Ale musiał zginąć.

- Znowy nie trafiłeś idioto! Teraz musisz trafić - okrzyczał młodego krasnoluda jego dziadek. Mały trzymał strzelbę już nie dymiącą, ale ciepłą. Krasnoludy nareszcie mogły sprawdzić swój wynalazek - mini-wyrzutnię ołowianych pocisków. Młody, imieniem Ghrom, ozwał ją strzelbą by było krócej. - Teraz będzie rzeźnia.
Stary załadował swój inny model strzelby, wycelował w okno i strzelił. Rozległ się wrzask. Straszny wrzask, od którego dziad i jego wnuk pomarli na swych miejscach. I nie dowiedzieli się, że spełnili najskrytsze marzenie jaszczuroluda-nekromanty. A mianowicie zbadania świata zmarłych zwanego Sferą Śmierci. Także i jego mordercy zniknęli w Sferze Śmierci, ale cała Sfera Życia odetchnęła. Przecież ŻADEN, absolutnie żaden kapłan nie wskrzesi takiego monstra.


Witajcie w sesji storyteling. To było ździebko historii. Strasznej historii, która nie powinna byc dokończona. Ale nie martwcie się. Nekromanta-jaszczurolud nigdy więcej nie powrócił do Sfery Życia. I tylko raz widziano go w Sferze Astralnej. Dalsza historia była krótka i spokojna. Wam przyjdzie zmagać się z zagadkami Sfer i potworami w nich. Ale wasze postacie nic nich wiedzieć nie będą.

Storytelling KD:
Cechy postaci (rozdaj 10 pkt):
Witalność
Kondycja
Inteligencja
Zręczność
Charyzma
Magia
Szybkość
Celność
Rasy:
- Człowiek: wzrost 160 cm – 180 cm; waga 70 kg – 100 kg; +1 Zręczność, +1 Szybkość, +1 Inteligencja
- Elf: wzrost 145 cm – 160 cm; waga 60 kg – 80 kg; spiczaste uszy, blada cera, zielone oczy, czarne włosy, mały nos; +1 Magia, +1 Inteligencja, +1 Charyzma
- Drow: wzrost 170 cm – 195 cm, waga 75 kg – 95 kg; lekko spiczaste uszy, czerwone oczy, czarna cera, białe włosy, szerokie barki; +1 Kondycja, +1 Zręczność, +1 Szybkość
- Krasnolud: wzrost 130 cm – 145 cm, waga 75 kg – 110 kg, kobiety nie mają bród, duży nos, długie ręce; +1 Kondycja, +1 Inteligencja, +1 Zręczność
- Ork: wzrost 150 cm – 170 cm, waga 75 kg – 90 kg; zielonobłękitna skóra, dwa kły w dolnej szczęce, rdzawo-brązowe oczy; +2 Kondycja +1 Witalność
- Niziołek: wzrost 90 cm – 125 cm, waga 50 kg – 60 kg; jasnobrązowa skóra; +1 Szybkość, +1 Magia, +1 Celność
- Jaszczurolud: wzrost 170 cm – 235 cm, waga 80 kg – 125 kg; zielone lub brązowe łuski, błoniaste skrzydła lub długi ogon, gadzi pysk, czerwone oczy, brak włosów; +2 Kondycja, +1 Szybkość
Klasy - kategorie, którymi się posługują; dodatki klasowe:
Kapłan - wskrzeszanie, leczenie, wspomaganie, boża moc; +1 Magia, +1 Zręczność
Nekromanta - nekromancja, demonologia, klątwoznawstwo, alchemia; +1 Magia, +1 Charyzma
Czarnoksiężnik - magia ziemi i ognia, alchemia, demonologia, wspomaganie; +1 Magia, +1 Zręczność
Czarodziej - magia (wszelka), alchemia, klątwoznawstwo, wspomaganie; +1 Magia, +1 Celność
Druid - magia natury, zielarstwo, przywoływanie, żywiołactwo; +1 Magia, +1 Szybkość
Łowca - pływanie i wspinaczka, myślistwo, zielarstwo, walka bronią białą; +1 Zręczność, +1 Inteligencja
Wojownik - wędrówki, walka bronią białą, strzelectwo, inżynieria; +1 Kondycja, +1 Zręczność
Barbarzyńca - wędrówki, walka bronią białą, szał, strzelectwo; +2 Kondycja
Złodziej - kieszonkostwo, skrytobójstwo, strzelectwo, włamanie; +1 Zręczność, +1 Szybkość
Specjalne:
Strzelec (krasnolud) - obsługa broni palnej, armat, strzelectwo, walka bronią białą
Alchemik (elf) - alchemia, zielarstwo, ziołolecznictwo, leczenie
Strażnik (jaszczurolud) - nauczanie, językoznawstwo, walka bronią białą, strzelectwo
Ekwipunek:
Koszula (wybrać materiał: len, wełna, bawełna), spodnie (wybrać materiał: len, wełna, bawełna), majtki (wybrać materiał: len, wełna, bawełna), płaszcz, broń (kostur, miecz, łuk itp...), broń (2), skórzana torba, krzemień, krzesiwo, hubka, dodatki (zwierzę, łańcuszek, rękawice...)
Historia:
Istnieją trzy kontynenty: Tungru (wschód, północ i południe), Qimohr (zachód, połdnie), Pamioca (zachód, północ). Na Tungru żyją czerwoni ludzie, na Qimohr czarni ludzie i Jaszczuroludy, a na Pamioce reszta (biali ludzie, elfy, drowy, krasnoludy, orki, niziołki).
Nie ma wojen, ale zanosi się na małą wojenkę elfów i krasnoludów z orkami (posądzają ich o pokrewieństwo z goblinami). Ludzie z Tungru niewiedzą nic o Qimohr i Pamioce oraz na odwrót. Elfy zajmują się szeroko rozwiniętą alchemią i magią, krasnoludy jako jedyne opanowały inżynierię skomplikowanych maszyn i stworzyli strzelby, pistolety i armaty, drowy zajęły się zielarstwem i handlem z orkami, a orki szkolą się głównie w walce i wytapianiu metali (krasnoludy wolą kamienie szlachetne), jaszczuroludy skryły się w dżunglach, czarni ludzie doszlo do epoki kamienia (ale z ludzi są najbardziej zdolni w magii), czerwoni ludzie zaś są w epoce brązu i czasem zajmują się szamaństwem. Qimohr i Pamioca są zbyt odległe od Tungru, żeby mieszkańcy tych kontynentów iedzieli o sobie.
Charakter (1. dodatki levelu do odpowiednich skilli, 2. dodatkowe skille, 3. dodatki do cech):
1.Agresywny - szybko wybucha, nie ma cierpliwości; Szał Bojowy +1
1.Neutralny - jest cierpliwy, ale ma swe granice, w trakcie gry można zmienić; Językoznawstwo +1
1.Spokojny - jest ogromnie cierpliwy, trudno go zdenerwować; Wędrówki +1
2.Chaotyczny - nie uznaje zasad, które mu nie pasują; Ucieczka
2.Neutralny - uznaje prawo na swój sposób, w trakcie gry można zmienić; Ucieczka lub Dowodzenie
2.Prawożądny - uznaje prawo jakim jest i chroni go; Dowodzenie
3.Zły - wszystkiego pragnie dla siebie nie podobają mu się żebracy; +1 Witalność
3.Neutralny - nie pragnie wszystkiego tylko dla siebie (zazwyczaj też dla rodziny, przyjaciół), w trakcie gry można zmienić; +1 Inteligencja
3.Dobry - pragnie zrobić coś dla innych, nie odmawia jałmużny; +1 Charyzma
Umiejętności:
Mamy 10 pkt. do rozdania. każda umiejętność kosztuje 1 pkt. Skille mają po 3 poziomy, każdy poziom kosztuje 1 pkt. Umki wymyślacie wy (ja wymyślę co dają )
Karta postaci:
Imię i tytuły:
Rasa:
Klasa:
Wygląd (całe ciało):
Cechy:
Umiejętności:
Equi:
Historia:
Zapraszam serdecznie do gry!

KP do tematu (żeby rasy i klasy się nie powtarzały). Wymagam dobrego prowadzenia postaci (psychika) i częstego odpowiadania (na bieżąco).

PS. Do umiejętności musicie wliczyć językoznawstwo (1lvl - 1 język, 2lvl - 2 języki, 3lvl - 3 języki, wymagany: wspólny) Języki: elficki (drowy i elfy), roślin (do rozmów z roślinami i zwierzętami), kosmosu (uniwersalna mowa wszystkich sfer), wspólny (wszystkich), krasnoludzki (krasnoludy), gobliński (gobliny, orki), ziemny (do rozmów w ziemi), giganci (trolle, cyklopy, olbrzymy) i morski (woda i jaszczuroludy).
 

Ostatnio edytowane przez Marok : 05-05-2007 o 21:43.
Marok jest offline  
Stary 05-05-2007, 16:03   #2
 
Panda's Avatar
 
Reputacja: 537 Panda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodnie
Hm, może być ciekawe. KP koło północy
 
Panda jest offline  
Stary 05-05-2007, 16:30   #3
 
Khalida's Avatar
 
Reputacja: 473 Khalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnie
j/w - jeszcze do końca dzisiejszej doby otrzymasz moją KP
 
__________________
Każdy powinien mieć motto.
Nawet jeśli jest dziwne:
"I'm greedy, not stupid..."
Widzicie?
Khalida jest offline  
Stary 05-05-2007, 22:14   #4
 
Discordia's Avatar
 
Reputacja: 30 Discordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodzeDiscordia jest na bardzo dobrej drodze
zapowiada się interesująco bardzo chętnie się przyłączę, a KP dostaniesz jutro koło wieczora
 
__________________
Discordia (łac. niezgoda) - bogini zamętu, niezgody i chaosu.

P.S. Ja tylko wykonuję swój zawód. Di.
Discordia jest offline  
Stary 05-05-2007, 23:34   #5
 
Khalida's Avatar
 
Reputacja: 473 Khalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnieKhalida jest jak niezastąpione światło przewodnie
Karta postaci:
Imię i tytuły: Emilia „Czarna Dłoń”
Rasa: Człowiek
Klasa: Złodziej.
Wygląd: Średniego wzrostu, na oko 169 cm wzrostu. Szczupła, zgrabna sylwetka. Rude włosy i jasnozielone oczy. Ma ładne, delikatne prawie dłonie, które już nie raz splamione były krwią. Wygląda młodo, na parenaście, góra 20 lat.
Cechy:
Witalność 1
Kondycja 1
Inteligencja 2 (1+1)
Zręczność 4(2+1+1)
Charyzma 1
Magia 1
Szybkość 4(2+1+1)
Celność 1
Charakter – 2.Chaotyczny.
Umiejętności: kieszonkostwo 2, skrytobójstwo 2, uniki 1, włamanie 2, ucieczka 2, językoznawstwo 1
Equi: Koszula (bawełna),
spodnie (bawełna),
majtki (bawełna),
płaszcz,
broń (metalowa rękawica z długimi szponami i licznymi kolcami)
broń (2 długie noże),
skórzana torba,:
krzemień,
krzesiwo,
hubka,
dodatki (rękawiczki skórzane, wytrychy, maska, pasek z sakwami)
Historia: Urodziła się, oczywiście na Pamioce, w zwykłej mieszczańskiej rodzinie. Rodzice posyłali ją na naukę tkactwa, jednakże to wcale ją nie interesowało. Życie rodzinne miała jak najbardziej udane – bardzo kochała rodziców i swoje rodzeństwo, jednakże nie mogła znieść jedynie faktu że sami wybrali dla niej przyszłość, nie pytając ją o zdanie. Dlatego też zaczęła wymykać się z domu i prowadzić własne życie. Bardzo szybko odkryła noce życie miasta w którym się urodziła i stała się jego integralną częścią. Częścia tak istotną, że wkrótce opuściła dom rodzinny na dobre i zamieszkała na ulicy. Została przyjęta do gildii, najpierw złodziejskiej, potem skrytobójców. Tam zyskała przydomek „Czarna Dłoń” i od tamtej pory tak właśnie na nią mówią, sama zresztą też przedstawia się tym tytułem.
Często rozważa opuszczenie miasta i podróże, jednakże jak do tej pory nie podjęła żadnej konkretnej decyzji.
 
__________________
Każdy powinien mieć motto.
Nawet jeśli jest dziwne:
"I'm greedy, not stupid..."
Widzicie?

Ostatnio edytowane przez Khalida : 07-05-2007 o 07:34.
Khalida jest offline  
Stary 06-05-2007, 02:35   #6
 
Panda's Avatar
 
Reputacja: 537 Panda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodnie
Oto moja KP

Karta Postaci

Imię i tytuły: Fear da'Hell

Rasa: Pół Demon

Klasa: Mag

Wygląd (całe ciało): Fear wyglądał jak zwykły człowiek. Wysoki (180cm) mężczyzna, o kruczoczarnych włosach, które sięgały do barków. Twarz smukła, mały nos i średnie usta. Jego czerwone oczy nadawały mu ponury wygląd. Ubrany był w czarną koszulę z bawełny oraz spodnie z tego samego materiału, również czarne. Ręce okryte rękawicami, by nie pokazywać pazurów. Na sobie miał zarzucone czarny płaszcz z kapturem. Przy pasie miał przewieszony miecz. Miecz ów wyglądał imponująco. Rękojeść bez zdobień obwiązana ciemnym rzemieniem, ostrze zaś piękne, długie. Bił z niego blask. Na ostrzu wygrawerowany napis w starym języku demonów. Ów napis głosił "A Mrok zapanuje nad światem".

Cechy:
Witalność - 1
Kondycja - 1
Inteligencja - 2
Zręczność - 1
Charyzma - 1
Magia - 1
Szybkość - 2
Celność - 1

Charakter: Agresywny

Umiejętności:
(Skill) Lewitacja - 2
(Skill) Teleportacja - 2
(Magia) Przywołanie Mgły - 1
(Magia) Mrok - 1
(Skill) "Włamywanie się" do umysłu wroga - 2
(Magia) Strach - 1
Język - 1 (wspólny)

Equi:
Koszula - Bawełna
Spodnie - Bawełna
Majtki - Bawełna
Płaszcz - Czarny
Broń1 - Miecz, który opisałem wyżej
Broń2 - Sztylet o czarnym ostrzu z wygrawerowanym napisem "Zapomnienie"
Dodatek - Wilk o czarnej sierści

Historia: Matka Feara zakochała się w demonie. Oczywiście nie wiedziała o tym, że jej wybranek jest demonem. Tak więc żyli razem i spłodzili syna. Matka od razu zobaczyła, że coś z nim nie tak. Dziecko miało czerwone oczy i pazury. Wtedy ojciec Feara powiedział matce kim jest. Obiecał, że wyszkoli malca na wielkiego maga. Tak więc zrobił. Młody Fear chłonął nauki jak gąbka. Szybko stał się potężnym magiem. Wyruszył z domu z zamiarem przebyć cały kontynent. Jego wygląd sprawił, że nie miał przyjaciół, prócz czarnego wilka.


Pozdrawiam
Panda
 

Ostatnio edytowane przez Panda : 07-05-2007 o 23:03. Powód: Drobne poprawki.
Panda jest offline  
Stary 06-05-2007, 13:41   #7
 
Marok's Avatar
 
Reputacja: 49 Marok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodzeMarok jest na bardzo dobrej drodze
To może poprawcie to trochę. Panda - co to za klasa Mrok? Jakie macie języki? Oto jest przykład KP który tak też powinien być TUTAJ (w temacie) umieszczony (Mam nadzieję, że każdy wie czy o niego chodzi ):
Imię i tytuły: Sir Urknight

Rasa: Ork

Klasa: Łowca

Charakter: Spokojny

Wygląd: wzrost 170 cm, waga 85 kg, zielonoseledynowa skóra, rdzawe oczy, głównie chodzi z ponurą miną, dwa kły w dolnej szczęce większe niż normalnie u orków, włosy rzadkie, brązowe, spadające na łopatki w strąkach (coś w stylu dredów), ma mnę zatwardziałego wojownika (wiek: 135 lat).

Cechy:
Witalność 2 (1 + 1)
Kondycja 4 (2 + 2)
Inteligencja 2 (1 + 1)
Zręczność 2 (1 + 1)
Charyzma 1
Magia 0
Szybkość 2
Celność 2

Umiejętności:
Strzelanie z łuku (2)
Walka toporem i siekierą (1)
Pływanie (1)
Ukrywanie się (1)
Skradanie się (2)
Myślistwo (1)
Językoznawstwo: wspólny, orczy (2)
Wędrówki (1) (Jeśli rozdałbym 1 na tą umkę dostałbym +1 za charakter, ale że nie rozdałem to mam po prostu 1 lvl)

Ekwipunek:
Koszula z wełny
Spodnie z wełny
Majtki z wełny
Płaszcz skórzany
Łuk
Kołczan:
Strzały (15)
Skórzana torba (":" oznacza że to jest w niej):
Krzemień
Krzesiwo
Hubka
Wilk
Skórzane rękawice (bez palców)

Historia:
Urknight zawsze pilnował w górskim lasku swego terytorium przed druidami elfickimi. Gdy jednak odebrały życie nowemu gatunkowi, który wychodował (wilkuriony - wilki większe dwa razy niż normalne, ale łagodniejsze i wszystkożerne) postanowił się zemścić. Jednak oni porozchodzili się po świecie i teraz ich szuka. Ma ze sobą półwilkuriona (ocalił jedną samicę, więc połączył ją ze zwykłym wilkiem), którego ludzie uważają za nadmiernie rozrośniętego wilka.

TAK POWINNA WYGLĄDAĆ WASZA KARTA POSTACI!!! I proszę nie powtarzać ras ani klas dobra? Magie dostępne dla was: magia ognia, wody, ziemi, powietrza, światła, mroku, zniszczenia (ogień + ziemia lub woda + ziemia). Panda możesz mieć DODATKOWO UMIEJĘTNOŚĆ LATANIA GDYŻ DEMONY MOGĄ. ALE ZA *** (WYLGARYZMY OMIJAMY) NIE WIEM SKĄD CI SIĘ TU WZIĄŁ SZATAN. Poza tym to półdemon powstaje z rodziców: demon + człowiek, elf, ork lub jaszczurolud. Liczę na współpracę i poprawienie kart postaci.
 
Marok jest offline  
Stary 06-05-2007, 13:45   #8
 
Panda's Avatar
 
Reputacja: 537 Panda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodniePanda jest jak niezastąpione światło przewodnie
OK OK Już zmieniam Proszę się nie denerwować
 
Panda jest offline  
Stary 06-05-2007, 13:58   #9
Banned
 
Reputacja: 0 Revan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znanyRevan wkrótce będzie znany
Imię: Revan
Płeć: Męzczyzna
Rasa: Drow
Klasa: Nekromanta
Wiek: 76 lat
Wygląd: Revan mierzy ponad 188cm, waży około 70kg. Jest trochę inny od swoich pobratymców, jest mniejszy w barach, ma dłuższe uszy, ale cerę wciąż ciemną, fioletową. Jego ciało zdobi kilka blizn, ma po kilka kolczyków w swoich uszach (na lewym po 4, na prawym po 5). Ma gorejące, czerwone oczy i białe włosy.

Charakter: 3.Zły

Cechy:

Witalność - 1 (0+1 charakter)
Kondycja- 1 (0+1 rasa)
Inteligencja - 3 (3)
Zręczność - 3 (2+1 rasa)
Charyzma - 1 (1+1 klasa)
Magia - 3 (2+1 klasa)
Szybkość - 2 (1+1 rasa)
Celność - 1 (1)

Umiejętności (w nawiasie jak rozdysponowałem punkty):

Językoznawstwo (wspólny, gobliński) - 2 lvl
Nekromancja - 2 lvl
Alchemia - 2 lvl
Demonlogia - 1 lvl
Akrobatyka - 1 lvl
Walka bronią białą - 2 lvl
Czytanie, pisanie, nauki ścisłe - 1 lvl

Ekwipunek:
- Szara wełniana koszula, szare wełniane spodnie, szare majtki wykonane z lnu.
- Płócienny, czarny płaszcz z kapturem, lekko podniszczony.
Broń (1) - Kostur przymocowanym w gnieździe ametystem.
Broń (2) - Chopesz - orientalna broń, używana przez egipskich piechurów. Ten model jest bardziej współczesny, Revan wykupił go od pewnego orka, który sprzedawał liczne dziwa. Miecz wykonany jest z dziwnego, czarnego metalu. Od rękojeści idzie w górę na jakieś 30cm prosto, a potem zaczyna się sierpowo przedłużać, na jakieś 70cm, w rękach wprawnego wojownika jest to mordercza broń.
Skórzana torba: Hubka, krzemień, krzesiwo, kilka książek mało znanych, drowich pisarzy..
Skórzane rękawice, mieszek, pas, buty z długimi cholewami.

Historia: Revan urodził się w mieście Mahar - Dun, położonego głęboko w mrocznej puszczy, które pełniło funkcję ostoi dla strudzonych, drowich wędrowców , oraz centrum handlowego na zachodzie z goblinoidami. Było tutaj także sekretne bractwo mroku, zły kult czczący mrocznych bogów, a także kolegium czarnej magii.

Revan zrodził się z elfickiej służebnicy, którą pan wolał zachować dla swoich osobistych pobudek. Była niezwykle piękna, chociaż lata w tym podupadłym społeczeństwie odcisnęły piętno także na jej uroku. Ojciec Revana, Fadrim był niezwykle wpływowym człowiekiem, był kapłanem Boga Mordu, Rhizael'a, któremu nie leżało w interesie mieć dziecko z niewolnicą, chociaż bardzo pragnął mieć potomka. Szczęśliwie dla Revan'a, przyjął go do swego domu i wychowywał go najlepiej jak potrafił, a matkę... matkę Revana, piękną Natashe złożył w ofierze Rhizael'owi, o czym jego syn, nigdy się nie dowiedział.

Revan w domu swojego ojca pobierał wiele nauk, czytania i pisania, krasnomówstwa, matematyki, co spowodowało, że stał się niezwykle mądrym drowem. Nauczył się także walki białą bronią, od wielu znakomitych Mahar - Duńskich fechmistrzów, chociaż i tak wolał zajmować się swoją ukrytą pasją... A była nim nekromancja. Ojciec zginął w okrutnych męczarniach, zamordowany przez jakiegoś fanatyka, jednak nie wzdrygnęło to nim ani trochę, raz się jest na wozie, a raz pod wozem, prawda? Gdy osiągnął 40 lat, najniższy próg rekrutacji w czarnym kolegium, wstąpił doń by pobierać mroczne nauki. Najpierw był nowicjuszem, jednak szybko awansował na czeladnika, a potem zyskał status czarodzieja wędrownego, zresztą wszystkie terminy są wspólne dla różnych kolegiów.

Gdy skończył równe 63 lata, wyszedł pierwszy raz na powierzchnię. Prawda była taka, że większość drowów nie opuszczała swoich podziemi, gdyż nie mieli zwyczajnie interesu. Revan był na stałe związany z kolegium, jednak miał go dosyć, gdy tylko otrzymał pierwszą misje spotkania się z pewną osobą od swojego mentora, udał się na wybrane miejsce i zwyczajnie zabił swojego rozmówce. Nikt się o tym nie dowiedział, ślad po nim zainął, jednak kolegium nie zapomina o swoich uczniach... wysłano za nim sporo łowców, jednak ci, którzy podobno go widzieli, nie wrócili żywi, a reszta wracała ze szczątkami wieści.

Ostatni raz widziano go w orkowej wiosce. Żył tam przez kilka lat w przyjaznych stosunkach z zielonoskórymi. Postanowił sobie za punkt nauczyć czegoś tych stworzeń o magii, nauczał także czytania i pisania, matematyki, geografii, itd, a w zamian miał godziwe życie. Zresztą sam pobierał różnych nauk, nie koniecznie pacyfistycznych, bo od samych orkowych berserkerów. Gdy jednak nekromanci z jego rodzinnego miasta dowiedzieli się o nim, musiał ruszyć w kolejną, podróż w nieznane...

EDIT:
Poprawki naniesione.

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Revan : 06-05-2007 o 22:43.
Revan jest offline  
Stary 06-05-2007, 14:18   #10
 
Nergala's Avatar
 
Reputacja: 68 Nergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znanyNergala wkrótce będzie znany
Imię i tytuły: Lucy "Dziecko Krwi"

Rasa: Człowiek

Klasa: Wojownik

Charakter: Neutralny (1)

Wygląd: wzrost 170 cm, waga 55 kg, alabastrowa cera, czerwone włosy ścięte przed ramionami, niebieskie oczy, (18 lat)

Cechy:
Witalność 2
Kondycja 3 (2 + 1)
Inteligencja 2 (1 + 1)
Zręczność 3 (1 + 1 + 1)
Charyzma 1
Magia 0
Szybkość 2 (1 + 1)
Celność 2

Umiejętności:
Walka dwoma mieczami (2)
Inżynieria (2)
Skradanie się (2)
Skrytobójstwo (1)
Językoznawstwo: wspólny, elficki (2)
Wędrówki (1)

Ekwipunek:
Koszula z bawełny
Spodnie z bawełny
Majtki z bawełny
Płaszcz skórzany za kolana
Buty skórzane do kolan
Miecz
Tarcza
Skórzana torba:
Krzemień
Krzesiwo
Hubka
Wilk
Skórzane rękawice

Historia:
Ojciec Lucy jest rycerzem w pobliskim mieście, matka jest szwaczką. Jako jedyna dziewczyna wśród swojego rodzeństwa, musiała byżo trenować, aby bracia jej nie gbębili. Naśladowała ćwiczenia ojca i sama uczyła się obsługi miecza. Gdy tata zauważył to, zaprowadził Lucy do swojego garnizonu i zostawił, aby trenowała razem z młodymi rycerzami. Kiedy skończyła 16 lat, opuściła rodzinne miasteczko i wyruszyła w poszukiwaniu przygód. Zaciągnęła siedo Gildii Wojowników i tam uczyła się fechtunku miecza i tarczy.
 
__________________
Sore wa... Himitsu desu ^_~

Ostatnio edytowane przez Nergala : 06-05-2007 o 16:01.
Nergala jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168