lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] „ A ja urodziłem się dwadzieścia lat po wojnie… i nie zastałem tu pokoju” (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3239-autorski-a-ja-urodzilem-sie-dwadziescia-lat-po-wojnie-i-nie-zastalem-tu-pokoju.html)

Foliescu 22-05-2007 21:45

[Autorski] „ A ja urodziłem się dwadzieścia lat po wojnie… i nie zastałem tu pokoju”
 
Witam, chciałbym zafundować Wam i sobie odrobinę przygody w realiach postapokaliptycznych…. Nie, nie zamierzam ciągać nikogo po pustyniach New Kalifornia Republic, czy zagrzewać do walki z Molochem. Nie. Żyć i umierać będziecie w gruzach tego co nazywano niegdyś Europą… Centralną Europą. Jak będzie? Zimno, głodno i brudno… Tak, tak Polska w okowach nuklearnej zimy nie jest przyjemnym miejscem do życia.

Wiecej informacji o tym świecie znaleźć można na : Forlorn World .. /projekt póki co jest amatorski więc chyba bana nie dostanę/ „papierowe rpg” jest jego odpryskiem jeno.

Konkrety: Potrzebuję trzech, do pięciu graczy (zakładam wprowadzanie postaci w trakcie sesji.. no i sporą rotację w trakcie gry… złośliwi mówią że FW to symulator zdobywania bieguna północnego- kanalie…) Częstotliwość pisania postów zapewne jeden dziennie. Nie chciałbym jednak by przerwy w komunikacji trwały dłużej niż dni trzy.

Postacie… prawie tak jak w fallu… siedem cech.. siła, percepcja, kondycja, charyzma, inteligencja, zręczność i instynkt.. liczba punktów na to wszystko- trzydzieści osiem. Jeśli ktoś chce mieć więcej- niech napisze.. znajdzie się mu jakieś choróbska, wrzody, ropnie i uzależnienia. Dodatkowo proszę napisać jakiego skilla postać ma najlepiej rozwiniętego.. czy będzie to strzelanie z kuszy, broń krótka, czy też serwajwal… A- ważne- gramy tylko ludźmi.

Co do ekwipunku.. zobaczę postacie.. powiem ile mają przy sobie papierosów na wymianę i dam skróconą listę ekwipunku. I wtedy sobie ekwipunek „wykupicie”.

A teraz żebyście państwo wiedzieli w jakiej dziurze wylądujecie…

„Arschloch leży na dosyć często uczęszczanej trasie wschód- zachód (wiem jak to brzmi...).. hmm uczęszczana w tym przypadku oznacza że zazwyczaj co dzień lub dwa pojawia się tam jakiś strudzony wędrowiec, zaprzęg czy sanie żaglowe. Każdy kto tam był na długo zapamięta to miejsce...śmierdzi tam gównem straszliwie po prostu. Cóż, nazwa obiegowa nie wzięła się znikąd. Dlaczegóż śmierdzi? Bo mieszkańcy przerabiają gówno.. w zamian otrzymując metan. No ale po kolei.

Arschloch powstał na gruzach jakiegoś kołchozu.. dużego kołchozu.. na tyle dużego ażeby w głównym budynku znalazły się trzykondygnacyjne piwnice ( obiekt o przeznaczeniu wojskowym???). Z tego powodu, a także dlatego że Odra- ważny szlak komunikacyjny- leży jedynie kilkadziesiąt kilometrów na wschód, miejsce to zostało zasiedlone przez kilkunastoosobową grupę exżołnierzy/bandytów.. z czasem zaczęli się tam pojawiać myśliwi, ktoś założył farmę.. ktoś inny stwierdził że pędzenie samogonu jest bardziej opłacalne niż bieganie po zaspach mając czterdziestkę na karku...

Obecnie Arschloch liczy około 50 stałych mieszkańców.. dodatkowo bawi tam zazwyczaj około 20 przybyszów.. myśliwych, handlarzy czy „zwykłych” podróżnych.

Jak wygląda na pierwszy rzut oka? Ano kilka zrujnowanych magazynów i hal, solidnie rozpieprzony kilkukondygnacyjny budynek- zwany mleczarnią.. a wszystko to wokół placu pokrytego ubitym brudnym śniegiem i zagraconego kilkoma doszczętnie wypatroszonymi wrakami ciężarówek. Cały ten bajzel otaczają resztki parkanu, jakieś kawałki drutu kolczastego, paliki z „tulipanami”.. Widać że od paru lat nie było to naprawiane.. zresztą po co? Zaspy nierzadko maja 3 metry wysokości, więc budowanie wszelkich płotków niema większego sensu.

Ważną rzeczą o której należy wspomnieć są 3 farmy, oddalone od głównego placu o jakieś kilkaset metrów.. jak wyglądają? Zazwyczaj składają się z jakiejś ziemianki czy piwnicy oraz jednej, dwóch „szklarenek”...największa z nich ma ok 100m2.. zbudowana jest z fragmentów okien, starych szyb samochodowych i kawałków folii. To dzięki nim w Arschloch przez większą część roku można zakupić świeżutkie pokrzywy, cebulę, ziemniaki czy soję.

Co ciekawego można w sercu osady znaleźć? Po pierwsze i najważniejsze- bar, sklep i noclegownię. Mieści się to wszystko w piwnicach starej rozlewni mleka. Dodatkowo na niższych poziomach są pomieszczenia zajmowane przez miejscową elitę, pomieszczenie z agregatem prądotwórczym i piecem centralnego ogrzewania.

Kolejnym ważnym budynkiem jest gnojownia- piwnica jednej z obór... /wiadomo że było tu mnóstwo bydła przed wojną... krowie kości zaścielają większość budynków/. Tutaj stoi kilka kadzi w których fermentuje gówno i inne odpadki. Mieszka też tutaj Jurgen Gnojarz i jego kilku pomocników. Zapach im już nie przeszkadza.. „od smrodu jeszcze nikt nie łumar” powiadają. Z gnojowni poprowadzone są rury w kierunku starej rozlewni mleka i warsztatu- doprowadzany jest nimi metan.

Właśnie.. warsztat.. mieści się w jedynej nie zawalonej hali. Hala ta podzielona jest na kilka sektorów.. tak zwany parking- gdzie umieszcza się wszelakie pojazdy. Kolejnym jest obora- ten fragment jest na tyle dobrze ocieplony że zazwyczaj panuje tam temperatura powyżej zera. To tu można zostawić pociągowe bydlę, a także przespać się za fajkę czy dwie. Ostatnią i najważniejszą częścią jest warsztat. Prowadzi go dziarski staruszek Grigorij. To tutaj można zreperować kałacha, zamówić kuszkę- taką ażeby akurat do ręki pasowała. Ba! Grigorij wie nawet jak zreperować samochód.

Jest jeszcze jedno ważne miejsce.. sam niewiem dlaczego nie powiedziałem o nim wcześniej. Zasadniczo to od niego powinienem zacząć- mówię o „norze doktora”. Podziemiach rzeźni chyba, bo wszystkie ściany są wyłożone są glazurą. To tu mieszka i pracuje doktor Angele- jedyny lekarz w promieniu 50 kilometrów.

Wszystko to połączone jest kilkoma podziemnymi tunelami. Część z nich to solidne żelbetowe korytarze wybudowane jeszcze przed wojną, a część to wykute w wiecznej zmarźlinie lochy, umocnione kawałkami dykty, belek i przerdzewiałego żelastwa. To że korytarze istnieją umożliwia szybkie i wygodne przemieszczanie się. Nie wspominając o luksusie! Rzadko która lokacja jest w stanie się czymś takim pochwalić!

Oczywiście jest jeszcze kilka ziemianek, szałasów czy zagospodarowanych pomieszczeń, ale mieszkają w nich zwykli złomiarze czy myśliwi. Słowem- nikt ciekawy.”

A więc czekam.. a paluchy przymarzają mi do klawiatury.

Kolmyr 22-05-2007 22:36

No to jakby co KP wysłałem Ci na PM czekam na odpowiedź

sante 22-05-2007 22:41

Akcja gry będzie się działa tylko w tej mieścinie? Czy też historia pójdzie dalej w świat (a dokładnie Polskę)?

Foliescu 22-05-2007 23:12

Masz odpowiedź :)...

Co do sesji.. cóż wszystko od Was zależy.. prawdę mówiąc roboty w Arschloch nie ma wiele... ale ponoć w gnojowni dają trzy skręty i michę zupy dziennie...:P
Tak na serio- miejsce to jest jedynie punktem startowym.. oczywiście nie przewiduję od razu zwiedzania zrujnowanej Wawy czy Katowic.... ale w okolicy powinno się też dziać coś ciekawego ... [Nie licz tylko na to że uratujesz pół świata, znajdziesz gecka etc.. nagrodą winno być to że przeżyjesz.. do następnego poranka]

Saul2 22-05-2007 23:25

W którym roku rozgrywa się akcja? Wiem, że na pewno po 2030...

sante 22-05-2007 23:31

Mnie nigdy nie interesowało w Falloucie szukanie GECKa. :) Szczerze to nawet go nigdy nie znalazłem. Eksploatacja świata jest zawsze najzabawniejsza i wczuwanie się w postać (kobieta z seksapilem (i podobnymi perkami np. gigolo :D) grywa w pornusach, robi jako dziwka, daje na lewo i prawo tym którzy mogą coś dać w zamian (oczywiście ta postać to tylko przykład :) ). Przeczytałem już trochę informacji na stronce i chyba wyśle KP. Tylko musze je dobrze przemyśleć (czyt. Skończę czytać to co jest na stronce gry):)

Foliescu 22-05-2007 23:41

Sante- cieszę się bardzo..

Saul.. circa about roku 2070... tyle że pamiętaj- historia alternatywna.. więc nanotechnologii nie przewiduję.

Saul2 23-05-2007 01:32

Ten rok 2070 nawet mi podpasował. :) KP już wysłałem.

Foliescu 23-05-2007 17:02

Cennik…

Waluta.. nie ma jako takiej…. Jej rolę pełnią skręty, papierosy, fasola czy też stare żetony telefoniczne… Jaki jest średni zarobek nieszczęśnika na lodowych pustkowiach? Ano 5-10 żetonów (czy czegokolwiek).. mało cholernie.. na krawędzi przeżycia…ale nikt nie mówił że będzie łatwo.

Skręt- trochę tytoniu, mchu i zeschłych ziółek- 1żt
Papieros przedwojenny- 5żt
Placuszek- trochę soi, mielonej kory + jakieś nasionka- 1żt
Duży placek- coś koło kilograma- 5 żt
Witaminki 1 drażetka- 2-5 żt
Polopiryna 1 drażetka- 20 żt
Guma z amfetaminą- 20 żt
Antybiotyk 1 drażetka/ ampułka- 50żt
Pięćdziesiątka „samozgonu”- 1 żt
duży wypatroszony szczur- 5żt
kilo psa z kością 10-15żt
litr paliwa- mieszanina ropy spirytu i szczyn- 50żt

nabój 9mm makarow- 4żt
naboje pistoletowe rzadziej spotykane- 5 i więcej
nabój 5,56- 12żt
nabój pośredni 7,62 –10 żt
naboje karabinowe 7,62, takoż inne naboje natowskie- 15 żt
nabój 12ga- 25 żt
bełt 3-5 żt

mała kuszka 100 żt
kusza 300 żt
samopał 9mm 100+ żt
samopał 5,56/ długa lufa/ 300 żt
kulomiot 600+ żt
pistolet p82 400+ żt
kałach 3000żt
dwururka 1500 żt

bagnet/dobry nóż 40żt
zaostrzony płaskownik 20żt
maczeta z resora 100żt
siekiera 100-200 żt

koc/derka/ponczo 40-80 żt
podkoszulek 10 żt
sweter 100żt
kubrak z psiego futra 250 żt
kurtka mundurowa 100+ żt
spodnie/kalesony 40+żt
łapcie ze skóry i kory 20żt
stare tenisówki 40żt
gumiaki 150żt
glany 300żt
kożuch 400żt
płaszcz 200żt
kawał folii 10żt
czapa uszanka 100żt

No i ilość kaski którą dysponujecie (jest to wypadkowa waszych zdolności handlowych) . Kaskę ową możecie wydać na zakup ekwipunku.. tudzież trzymać te skręty czy przedwojenne malborasy i szpanować tym przed biedakami ()

Sante… 400żt
Kolmyr.. 800żt
Saul2.. 200żt

Mat 23-05-2007 17:19

Jeśli jest jeszcze możliwość przyłączenia się to z chęcią wyśle karte postaci.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:38.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172