Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-05-2007, 23:09   #1
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację
[Autorski] Prohibicja

Witam

Podjąłem próbę prowadzenia swojej pierwszej sesji pt. Życie po życiu. Tematyka nietypowa i brak mojego doświadczenia, mimo świetnego składu graczy sprawiły, że sesja upadła. Teraz, gdy (według mnie) zdobyłem trochę doświadczenia podjąłem kolejną próbę. Realia bardziej stereotypowe, jednak nie byłbym sobą, gdybym nie zrobił czegoś oryginalnego. I tak nasunął mi się pomysł na ,,prohibicję"


W pięknym kraju, Polską zwanym od jakiegoś czasu panuje pokój. Niewielu już pamięta, że został on zdobyty mnogością wojen, intryg i dyplomacji (kolejność od najczęstszego do najrzadszego sposobu). Kraj ten, dzięki swojemu usytuowaniu, na odciętej od kontynentu wyspie, położony ok. dwóch miesięcy żeglugi zapewnił sobie stały pokój, podbijając lub wchłaniając inne państwa na wyspie

Przynajmniej tak sądzono, przez dziesięć lat od włączenia ostatniego kraju do ,,Związku Monarchistycznych Republik Słowiańskich".

I wtedy wszystko się zepsuło

A zaczęło się od stopniowej, lecz zdecydowanej monopolizacji rynku alkoholowego. Organizacja ,,Imperium" po kolei wykapowała wszystkie bimbrownie, gorzelnie i winnice. Ci, którzy nie chcieli ich odsprzedać ginęli w wypadkach, tracili interes w nagłym pożarze lub trafiali do lochu za oszustwa podatkowe. Po dwóch latach od pojawienia się organizacji posiadała ona 95% całego biznesu alkoholowego.

A nagle wszystko upadło. Wszystkie firmy niezależne wycofały się z rynku, a samo ,,Imperium" wycofało z rynku wszelkie alkohole, oprócz piwa. Piwa, które zresztą smakowało jak końskie szczyny (sprzedaż wśród skrzatów osiągnęła zawrotną ilość). Wszystkie zakłady alkoholowe, które powstawały dziwnym trafem albo upadały w momencie wejścia na rynek, albo ich produkty niczym nie różniły się od imperialnych. Trunki z czasów ,,przedimperialnych" kwaśniały i traciły smak

W tenże sposób, cały prawdziwy alkohol znikł z rynku i nic nie wskazywało na to, żeby mógł powrócić


Wtedy rozpętał się chaos

Pierwsze do walki ruszyły smoki, których ognisty oddech, jak wiadomo pochodzi z oparów nie przetrawionego alkoholu i siarki, którymi leczą kaca. Otwarły się bramy podziemnych miast i krasnoludy, które o brak alkocholu oskarżały elfich magów ruszyły na wojnę. Elfy stwierdziły, że to musi być sprawka ludzi, ludzie że orków a orkowie, że wszystkich innych.

W ten pechowy czas król zmarł na marskość wątroby (przebitej sztyletem), potomek króla popełnił samobójstwo (strzelając sobie trzynaście razy z kuszy w plecy) a monarchini, która była w ciąży pechowo spadła ze schodów. Agencje skrytobójcze nieźle wtedy zarobiły. W sytuacj, gdy w kraju panuje chaos i nie ma czasu na wybór nowego króla trzeba było ustanowić regenta. Kandydatów było kilkunastu, gdyż rościli sobie prawa do tego tytółu wszyscy lordowie i żaden z nich nie miał zamiaru zrezygnować.

A każdy z tych lordów miał własną fortecę w prowincji, której był namiestnikiem i opłacał własną armię zawodową

W ten sposób wybuchła wojna domowa.

Po całym kraju rozlazły się grupy samozwańczych wybawicieli, próbujących rozwikłać ten problem. Przynajmniej nie będą powiększać problemów z przeludnieniem. Tylko, jak tu można być poszukiwaczem przygód, gdy nie można odpocząć od trudów życia awanturnika w karczmie przy gorzałce?

I tutaj, wkraczają gracze - wszakże którejś z drużyn musi się udać uratować świat (czyt. odzyskać alkohol). Wszakże żadne społeczeństwo tak istnieć nie może - bez trunków świat robi się z powrotem szary i ponury


Trochę więcej informacji o świecie

Rasy (wiem, wiem - nic oryginalnego)

Człowiek
Ludzie, najmłodsza z ras, jednak najbardziej powszechna. Od zarania dziejów w ludzkiej naturze stoją konflikty, gdyż to one są motorem ich postępu. Jedyna z ras, która tak naprawdę dąży do samozagłady – niszcząc siebie wzajemnie, jak i swoje środowisko

Ork
Orkowie, rasa ,,dzieci ognia” żyje z wojny. Prawdziwy Ork musi być bezwzględny, zarówno dla przyjaciół jak i wrogów. Rasa ta, woląca żyć w swoich własnych, klanowych skupiskach rzadko integruje z innymi rasami


Elf
Elfy są szczuplejsze i bardziej zwiewne od ludzi. Głównym ich atrybutem jest zręczność, w której trenowane są od młodości. Las jest ich domem, w którym czują się najlepiej, od walki w szeregu wolą walkę partyzancką

Mroczny elf
Mroczne elfy, w czasach, których już nikt nie pamięta zostały wyklęte i wyrzucone z szeregów elfiej rasy. Jedynym szczegółem, który odróżnia ich od zwykłych elfów jest ich twarz. Ostrzejsze rysy i mniejsze oczy nadają im lekko drapieżny wygląd


Krasnoludy
Zwani podziemnym ludem, nieco przypominają ludzi. Odróżnia ich jednak to, że są najstarszą rasą. Są niższego wzrostu i dużo mocniejszej budowy. Zwykle żyją w swoich wspaniałych, podziemnych miastach, jednak czasami opuszczają je i wyruszają na powierzchnię

Niziołki/Gnomy (zrównałem ich)
Bliscy ,,kuzyni" krasnoludów. Cechują się niskim wzrostem, jednak są szczuplejsi od krasnoludów. W walce wolą polegać na swoim sprycie, niż na sile. Mają wręcz dziedziczną żyłkę do interesów




Profesje (także nic nowego - ale cóż wymyślić?)

Wojownik
Wyszkolony do walki w szeregu, ramię w ramię ze swoimi towarzyszami. Idealnie zorganizowany i przystosowany do walk w większości warunków

Szli, równymi szeregami. Nasza forteca była świetnie ufortyfikowana, ale nawet najgrubsze mury nie powstrzymają siły determinacji. Parli naprzód, mimo, że nasi łucznicy dziesiątkowali ich szeregi. Szli, bo taki mieli rozkaz. A my musieliśmy się cofać…

Berserker
Furiat. Straceniec. Nikt, ani nic nie jest go w stanie powstrzymać przed atakiem, chyba, że sama śmierć.

O zgrozo! To był pogrom. Mieliśmy dziesięciokrotną przewagę, kiedy pierwszy z nich, rycząc na całe gardło rzucił się na przód. Biegł, mimo ciężkich ran, mimo pewnej śmierci. Wpadali między nas, niczym żywe kłęby broni. Widziałem jednego, który nie miał lewej ręki, a z piersi sterczały mu trzy strzały. A on dalej walczył

Paladyn
Wiara w ideały, honor i prawość dają im niezłomność charakteru. Rzadko kiedy można usłyszeć, o zdradzie lub dezercji paladyna

To dziwny typ ludzi. Wierzą w przestarzałe ideały, w bzdurne hasła. Ale one dają im siłę, pozwalają pokonywać zmęczenie i przekraczać własne siły. Coś takiego wartałoby wprowadzić i u naszych żołnierzy

Czarny rycerz
Wojownicy, u których nie można być niczego pewnym. Potrafią dla złota, chwały bądź zemsty wbić miecz w plecy najlepszemu towarzyszowi


Zdrada, chciwość, nadmierna ambicja. Ilu one doprowadziły na skraj. Jednak i z tamtąd można znaleźć nadzieję. Może w tym pomóc najpiękniejsze z uczuć. Nienawiść. To ona pozwala czerpać siłę, o której niewielu z nas ma pojęcie. Jest ona równie potężna, co święte ideały paladynów, których mimo wszystko nie udało nam się wykorzystać

Mag energii
Człowiek, który dzięki swojej pracy nauczył się wykorzystywać swoją energię, w postaci potężnych wyładowań

Po ukończeniu ostatniego roku w akademii wreszcie dostaliśmy dyplom. Przed uczelnią od razu czekali werbownicy różnych służb. Ja nie chciałem się do żadnej przyłączyć, więc nasłano na mnie kilku zbirów. Jakież było zdziwienie, gdy pierwszego z nich uderzyła błyskawica…


Piroman
Dzieci ognia, żywe pochodnie. Wśród wielu wzbudzają strach samymi pogłoskami, o płonących straceńcach

Poczuj ogień w swoim ciele. Odnajdź iskrę w swojej duszy, Usłysz, jak szepczą płomienie. One pragną wolności. Uwolnij je więc! One pokażą ci drogę, pozwolą zobaczyć piękno. Czyż wszystko nie jest piękniejsze, w czerwonym odblasku pożogi?


Mag umysłu
Niektórzy z tych, którzy obrali ścieżkę mocy dzięki długiej pracy i wielu wyrzeczeniom rozwinęli swój umysł jako broń

Twierdzisz, że ty jesteś silny? Że twoje mięśnie górują nade mną? Mylisz się. Nie jesteś pierwszy. Poprzedni uciekł skomląc jak zbity pies. A ty jak się poczujesz, gdy twoja własna broń rzuci się na ciebie?

Nekromanta
Ci, którzy rozumieją ścieżki śmierci, jej potęgę oraz piękno mogą oddać jej swój talent i zostać nekromantami

Że co? Jestem bezsilny? Mylisz się. Każdy z was, prędzej czy później zawita na łono śmierci. A wiesz, kto z nas wtedy zatriumfuje, gdy twoje zwłoki posłusznie wstaną i będą mi służyć? Po drugie pomyśl – ilu jest żywych, a ilu już umarło?

Eterysta
Niektórzy magami nie zostają z wykształcenia, ale z urodzenia. Osoby takie, mimo że potężne nie są w stanie w pełni kontrolować swojego talentu, będąc niebezpiecznymi zarówno dla wrogów, jak i dla przyjaciół

Czy wiesz, jakie to straszne, gdy czujesz w sobie moc. Nie taką, jak inni magowie. To nie ty kontrolujesz ją, ale ona Ciebie. Rozkosz w bólu. A potem przychodzi zdziwienie, skąd te trupy się tu wzięły…


Oczywiście, rasy i klasy nie są sztywne - jeśli gracz chciałby zagrać inną rasą/klasą, to żaden problem - wystarczy napisać do mnie PW

Przykładowa karta postaci

Imię:

(ewentualnie) Nazwisko/przydomek:

Rasa:

Klasa:

Rys psychologiczny, charkater (bardzo ważne - w przypadku większej ilości kart atut decydujący)

Historia: (nie musi być bardzo długa - za to treściwa - co postać dotąd robiła)

Umiejętności: Zgodne z profesją i historią - 3, dla maga mogą to być zaklęcia, dla barbarzyńcy np. szał berserkerski - co wam tylko przyjdzie na myśl (jeśli ktoś nie będzie miał na nie pomysłu, chętnie podpowiem, co najlepiej nadawałoby się dla danej klasy


Przyjmę ok. 5 graczy, w zależności od tego, ilu się zgłosi. Karty proszę mi przesyłać na PW. Ostrzegam, system jest czysto storytellingowy i dotąd był testowany tylko w rozgrywce ,, na żywo". Nie jestem pewien, jak się sprawdzi w PBF, więc z góry przepraszam
Chcę też ostrzec, że MG ze mnie nie najlepszy, więc lepiej nie mieć zbyt wielkich nadziei

Rekrutacja będzie trwała równo tydzień, do piątku wieczór (1 czerwca). Sesję planuję rozpocząć albo za tydzień w piątek, albo w sobotę

Poza tym - mam zamiar zrobić sesję z choć lekkim humorem, co nie znaczy, że postać nie może być zamkniętym w sobie mrukiem - wręcz przeciwnie. Charakter jest w 100% dowolny

I zaznaczam - nie toleruję postaci epickich, tanków i przepakowańców

(ja wiem, system może i średnio orginalny, historia świata uboga i dość szmatława, ale może i to wpływa na jej ,,urok"?

Pozdrawiam
Blacker

Ps. W razie niejasności co do świata/czegokolwiek proszę o kontakt przez PW lub GG (numer: 4694379 <- zawsze niewidoczny)
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett

Ostatnio edytowane przez Blacker : 26-05-2007 o 08:22.
Blacker jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172