Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-06-2007, 10:50   #1
 
Reputacja: 1 Druidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodze
[autorski] MROŹNE KNIEJE

Jesteście czeladnikami w Akademii magii Anrallasill zwanej również Akademią półprzezroczystego księżyca. Jest to piękna, ogromna budowla z grubymi murami z sześciennych idealnie dopasowanych błękitnych skał. Prosperuje sobie niczym wielkie, bogate miasto.
Występuje w niej drabina klas, od młodszego ucznia, ucznia, czeladnika, starszego czeladnika, po maga, mistrza magii i arcymaga.
Większość stanowią mężczyźni, lecz jest też trochę kobiet, ale żadna z nich nie należy do kręgu arcymagów.
W dolnej części potężnych sal warowni znajduje się wielki plac z rożnymi domkami należącymi do kowali, zielarzy, medyków i farmerów, którzy pracują ku chwale Anrallasill.


Przygoda zaczyna się gdy po kilku latach studiów nad wielkimi czarodziejskimi księgami i wieloma pouczeniami w stosunku do was przez waszych mistrzów, gdy zaznajamiacie się z różnymi, podstawowymi arkanami magii...


Pewnej nocy gdy smacznie śpicie, zostajecie wyrwani z lóżka przez alarmujących strażników - Wróg się zbliża !!!- tak, cała armia czarnych rycerzy i nekromantów z odległej twierdzy czarnych sztuk, wypowiedziała wojnę. Powód pozostał nieznany, jedni twierdzą że ich arcynekromanta oszalał, inni że chce przejąć Anwallasill. Tak czy owak tej nocy rozpoczęła się krwawa bitwa, braliście w niej udział. Różnobarwne magiczne kule latały w powietrzu, szczęk mieczy odbijał się echem w wielkich salach, Pocisku paliły ziemię i burzyły mury, , bitwa cudem została wygrana, lecz wielu waszych przyjaciół zginęło na waszych oczach, a ocalali nekromanci obiecywali zemstę. Ich wojska były o wiele większe niż ta jedna armia. Akademia znalazła się na krawędzi upadku.


Nie macie sojuszników w tej wojnie, żadne okoliczne państwo (a jest ich mało) nie chce zadzierać z nekromatnami. Największy arcymag Anrallasill Entten Iboriones postanowił poprosić o pomoc barbarzyńców z wielkiego szczepu wydry, którzy mieszkali w odległych mroźnych krainach. On sam przez wielu laty był tam i zaprzyjaźnił się z przywódcą Rehhomem. Zostawił mu wtedy pod opiekę potężny artefakt, który był zbyt potężny aby go przechowywać nawet w akademii.


Następnego wieczoru Entten zbiera grupkę kilku niepozornych czeladników i jednego strażnika, dając im ważną misję; mają wyruszyć w odległe mroźne ziemie i odnaleźć wodza klanu wydry. Arcymag wręcza im wielki, topornie kłuty pierścień pokryty dziwnymi znakami - wystarczy że wręczycie go Rehhomowi...dalej sprawy potoczą się same...


Zostajecie wezwani do pokoju teleportacji - niestety nasze portale nie mają wyjść na tak dalekie, skute lodem krainy dlatego najbliższy jest oddalony od waszego celu o wiele mil- tłumaczy za wami arcymag - przed wami długa droga. Zarazem przed wami pojawia się wielki, wykuty z marmuru okrągły teleport, jego wnętrze świeci na fioletowo.



poznane zaklęcia:
czary (sztuczki) młodszego ucznia: zmiana koloru soczewki, iskra, magiczna pieczęć, zauroczenie owada, śliskie dłonie (dłonie ofiary stają się niezwykle śliskie), porost roślin, słabe przyspieszenie.
czary ucznia: parzący dotyk, mrożący dotyk, spotęgowani głosu, zauroczenie zwierzęcia, przywołanie jajka na twardo, aura męstwa, zwiększenie wytrzymałości broni białej, chodzenie po spokojnej tafli wody, fosforyzująca
trupia czaszka, odepchnięcie, widzenie zmysłami zwierzęcia(5 sekund), łuski ochronne, drążenie (w ziemi powstaje otwór 1x1 m), iluzja zbroi, magiczne więzy, zwiększona intuicja.
czary czeladnika: kula ognia, kula lodu, kolczaste ręce (na dłoniach pojawiają się setki, cienkich igieł; atak z bliska), przywołanie wilka/ rysia/ nietoperza, płaska bariera energii, otwieranie prostych zamków, leczenie lekkich ran, telekineza (odległość 3m, ciężar 1 kg), prostsze uciszenie, zwykła iluzja, rozproszenie iluzji tarcza ognia/ lodu/ powietrza/ ziemi, trujące lassa, zmiana barwy głosu, pajęcza sitka (grube nici), kontrola wiatru (jeśli jest), przenikanie (jedynie ręką przez dowolny obiekt), kameleon (50%).

dostępne klasy:
czeladnik x3
strażnik x1

KP:

Imię:
Klasa:
Charakter: (nastawienie do świata, innych postaci i istot, przykładowe zachowanie w skrajnych sytuacjach)
Historia: (zawrzeć dlaczego wstąpił do Anrallasill i w jakim wieku)
Wygląd:
przesyłać na PW

Ekwipunek
czeladnik:
krotki srebrny miecz przy pasie, sakiewka z cennymi minerałami, kij, gruba skórzana szata ze znakiem akademii, plecak, żywność (chleb, ryż, mięso, ryby, woda)
strażnik:
wielki dwuręczny miecz pokryty runami, przy pasie miecz, Kusza na plecach, potężna zbroja z wielkimi opływowymi naramiennikami, plecak, żywność (chleb, mięso, szynka, ryby, woda)
Można dopisać jakieś drobne rzeczy typu naszyjnik, obrazek itp.


inne informacje:
walka odbywa się na logikę, niema żadnych liczb (jeśli chcecie zabić żuka prędzej go zdepczecie niż przekłujecie mieczem)
zaklęcia wyższych kręgów czerpią więcej many
mana odnawia się w czasie odpoczynku, jej ilość też jest na logikę,
strażnik zna zaklęcia pierwszego poziomu
zwoje mogą zawierać inne zaklęcia niż wyuczone w Anrallasill, uczeń może używać zwojów dla czeladnika, straszy czeladnik zwojów dla maga.
na karty czekam do końca świata (tzn. do przyszłego piątku)


-czym jest ów potężny artefakt ?
-dlaczego nekromanci wypowiedzieli wojnę ?
-czy misja bohaterów powiedzie się ?

..WITAJCIE W MROŹNYCH KNIEJACH...
 

Ostatnio edytowane przez Druidzki spokój : 06-06-2007 o 15:03.
Druidzki spokój jest offline  
Stary 06-06-2007, 12:54   #2
 
Reputacja: 1 Amir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skał
Bardzo ciekawa sprawa. pieszę się jako strażnik. karte zaraz wyślę.
 
__________________
Koniec świata nastał już tyle razy że już nawet nie ma na co specjalnie czekać
Amir Juneaid jest offline  
Stary 06-06-2007, 14:44   #3
 
Reputacja: 1 dupensztyk ma wyłączoną reputację
hmmmmm.... tak sie zastanawiam czy poza czeladnikami i straznikem bylo by miejsce dla orka barbarzyncy ?? prosze o odpowiedz numer GG: 493493, moglbym sie naprzyklad pojawic gdzies w drodze do klanu wydry jako jeden z ich czlonkow i jakos pomoc podroznikom ?? z gory dziekuje
 
dupensztyk jest offline  
Stary 06-06-2007, 15:11   #4
 
Reputacja: 1 Druidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodze
jasne, jako że drużyna liczy tylko 4 osoby, może pojawić się w czasie podróży jeszcze kilka innych postaci. Tylko że do klanu wydry nie należą orki , ale możesz być jakimś samotnym orkiem łowcą.
 

Ostatnio edytowane przez Druidzki spokój : 06-06-2007 o 15:15.
Druidzki spokój jest offline  
Stary 07-06-2007, 14:10   #5
 
Reputacja: 1 dupensztyk ma wyłączoną reputację
dziekuje za zgode i mam jeszcze jedno pytanie czy mam juz wyslac moja karte postaci ??
 
dupensztyk jest offline  
Stary 09-06-2007, 11:02   #6
 
Reputacja: 1 Druidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodzeDruidzki spokój jest na bardzo dobrej drodze
na razie nie, nie wiadomo czy w ogóle sesja dojdzie do skutku, pewnie niewielu ludzi lubi się wcielać w samych czeladników
 
Druidzki spokój jest offline  
Stary 09-06-2007, 18:24   #7
 
Reputacja: 1 dupensztyk ma wyłączoną reputację
a cha ok to w razie czego prosze pisać na GG:493493 | jeszcze mam tylko ostatnie pytanie kiedy mniejwiecej bymy zaczeli sesje ??
 
dupensztyk jest offline  
Stary 09-06-2007, 22:42   #8
Nig
 
Reputacja: 0 Nig może tylko marzyć o lepszym jutrze
No to ja się skuszę na czeladnika. Wyślę KP jak będzie pewne, że sesja się odbędzie.

PS: To mój pierwszy post, więc wszystkich witam.

pozdrawiam
 

Ostatnio edytowane przez Nig : 12-06-2007 o 18:35.
Nig jest offline  
Stary 09-06-2007, 23:03   #9
 
Reputacja: 1 Amir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skałAmir Juneaid jest jak klejnot wśród skał
No to mamy 2 z 4 niezbędnych graczy. 50% to juz coś. Dobrze że jeszcze mamy orczą pomoć

Witam w drużynie mr.Nig.
 
__________________
Koniec świata nastał już tyle razy że już nawet nie ma na co specjalnie czekać

Ostatnio edytowane przez Amir Juneaid : 09-06-2007 o 23:05.
Amir Juneaid jest offline  
Stary 12-06-2007, 16:25   #10
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Widzę, że brakuje graczy.... No cóż... poświęcę się i wejdę w rolę czeladnika
Jakie rasy są dostępne? Tylko człowiek?
 

Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 12-06-2007 o 17:00.
Alaron Elessedil jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172