Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-06-2007, 13:02   #1
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Mały przewrót w wielkim piekle

Karczma " Oko zapomnienia" ukryta była wśród wzgórz Harmonijnej Domeny Zewnętrza , głęboko tuż przy samej osi krainy. Budynek był stary, wykonany z cyklopowych murów, z małymi okienkami. W środku nie było żadnych gości, poza orantem który pełnił tu rolę karczmarza, o zaszytych oczach i ustach. Nie przeszkadzało mu to jednak w wykonywaniu obowiązków.
Rakszasa o imieniu Alsenuemor ze zdziwieniem przyglądał się swemu obliczu w pobliskim lustrze. Nie żeby nie uważał się za przystojnego. Ale w naturze tej rasy leży kłamstwo i blef. I Alsenuemor był częściej w formie półelfa niż w swej naturalnej postaci.
Ale tutaj, tak blisko osi magia nie działała...Dlatego "Oko zapomnienia" cieszyło się zasłużoną sławą miejsca w którym można było odbyć dyskretne spotkania bez zwracania uwagi istot nawet tak potężnych jak bogowie.
Pod warunkiem, że się wiedziało o istnieniu tej karczmy. A Alsenuemor wiedział, i ci którzy go wynajęli też.
Wkrótce mieli przybyć oni.. Wysokiej rangi istoty z Baatoru. Dość potężni by wzbudzać strach demonów z Otchłani. Nie dość potężni by samodzielnie sięgnąć po władzę. Potrzebowali siebie nawzajem, jednocześnie w ogóle sobie nie ufali. Potrzebowali łącznika, kogoś kto pomoże im w tym dziele. I tę rolę wyznaczyli rakszasie. Opłacili go zresztą sowicie. Wkrótce w nozdrza rakszasy uderzył zapach siarki. Nadchodzili.


Co nieco o przygodzie..

Rozgrywać się ona będzie głównie w dziewięciu piekłach Baatoru, choć w zależności od woli graczy może przeskoczyć na dowolny inny plan obowiązujący w podstawowej kosmologii D&D- Wielkiego Koła planów. Bogowie są tacy jak w księdze planów (Boccob i reszta). Gracze będą się wcielać w role wysoko postawionych w hierarchii "czartów" planujących strącenie jednego z władcy piekieł z tronu i zajęcie jego miejsca. Oczywiście jest jeden problemik.. władca może być tylko jeden . Dlatego trzeba będzie nie tylko planować pozbycie się władcy, ale także sojuszników, gdy przestaną być potrzebni.

Wymagania co do graczy:

- Znajomość Księgi Planów- trudno coś planować, jeśli nie zna się środowiska w którym postać egzystuje.

- Kreatywności i pomysłowości. - Ta przygoda ma charakter otwarty, to działania postaci będą ją napędzać.. Choć pojawią się mini przygody wynikające z ról jakie wasze postacie będą pełnić w społeczeństwie czartów, to główny watek przygody leży w rękach waszych postaci. W tej przygodzie nie będzie bowiem prowadzenia za rączkę.

-Rozgrywka będzie raczej nastawiona na knucie i polityczne rozgrywki.. Diabły to nie chaotyczne demony. Tu liczy się spryt i finezja , a nie brutalna siła.

Wymagania co do postaci:

Rasa: preferowana rasa to dowolny rodzaj diabłów o skali wyzwania nie większej niż 16 . Niemniej dopuszczam do gry inne stworzenia o skali wyzwania do 16 poziomu. Z wyjątkiem poniższych.

Nie można jako postaci wybrać:
- konstruktu
- demona
- istoty o standardowej inteligencji 4 i niższej
- istoty o randze półboskiej lub boskiej

Można natomiast wziąć istotę dobrą (np. upadłym aniołem ), pod warunkiem zmiany charakteru na dozwolony.
Wybrać można dowolnego stwora spełniającego wymagania, a opisanego w bestiariuszach wydanych w Polsce. A także stworów z netu pod warunkiem podania linka do strony na której został opisany.

Dozwolony charakter : Praworządny zły i neutralny zły

Dozwolony poziom: ze względu na to jaki charakter ma przygoda poziom jest zastępowany skalą wyzwania.
Skala wyzwania potwora wynosić może najwyżej 16. Jeśli wybierzecie potwora o skali wyzwania niższej od 16 to możecie dodać jej dowolne poziomy klasowe ( oprócz paladyna i oczywiście ) do wyrównania przy czym suma skali wyzwania i poziomów klasowych nie może przekroczyć 16.
NP. Alsenuemor jest rakshasą o skali wyzwania 10, otrzymuje więc 6 poziomów mnicha.
Można też zagrać standardową rasą, na poziomie 16.

Co powinien zawierać opis postaci:

Imię:
Rasa:
Charakter: praworządny zły lub neutralny zły
Ewentualne poziomy klasowe.
Ewentualne atuty wynikające z poziomów klasowych.
Ewentualne czary wynikające z rasy/poziomów klasowych
Ewentualny ekwipunek:
Ewentualne wyznanie :tylko druidzi, kapłani i tropiciele
Rola: -diabły to istoty praworządne złe. Dlatego ich struktura organizacyjna charakteryzuje się biurokratycznym uporządkowaniem. Wasze postacie nie są wolnymi strzelcami tylko pełnią konkretną rolę, wysłańców, wielkich wojowników, generałów, zarządców...etc.
I są podporządkowani jednemu z książąt piekieł.
Ewentualni zausznicy: pamiętajcie jednak że w przeciwieństwie do zdrady lojalność nie jest specjalizacją czartów
Historia postaci:
Jak wasza postać doszła do danego stanowiska, co robiła zanim zjawił się w piekielnych czeluściach ? (jeśli nie jest rodowitym czartem).
Historia decyduje o akceptacji rasy, roli, ekwipunku , poziomów klasowych i zauszników.. I o przyjęciu do sesji.

Planuję przyjąc do gry od 4 do 6 postaci..Ze wzgledu na trudny charakter rozgrywki trudno mi ustalic kiedy zakończe rekrutację
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 16-06-2007 o 20:27.
abishai jest offline  
Stary 16-06-2007, 13:32   #2
 
K.D.'s Avatar
 
Reputacja: 1 K.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumny
Cytat:
NP. Alsenuemor jest rakshasą o skali wyzwania 10, otrzymuje więc 6 poziomów mnicha.
W00t? A cóż to za niezbalansowany powerhouse? Postać(potwór) o SW 16 jest odpowiednikiem wyzwania dla czterech postaci graczy na 16 poziomie. Ten Twój rakshasa będzie potężniejszy niż postać na 16 poziomie(razem z poziomami mnicha, odpowiada on postaci na 20 poziomie, nie szesnastym). Dla równowagi lepiej byłoby trzymać się zasad, tzn. LA + HD = EPP, a potem pododawać poziomy tak, by wyszło EPP 16. Obecny system dyskryminuje postaci 'zwykłe', czyli ludzi, elfy i inne rasy bez LA i rasowsych kostek wytrzymałości wobec potworów, zwłaszcza, że są chytre sposoby na obniżenie SW przy użyciu konkretnych szablonów

A co do sesji, bardzo intrygujący pomysł i już myślę nad postacią, choć nie wiem, czy stanę na wysokości zadania, dawno nie robiłem żadnej naprawdę wysokopoziomowej postaci i już mój munch-zmysł trochę przyrdzewiał
 
__________________
"Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi"

Ostatnio edytowane przez K.D. : 16-06-2007 o 13:51. Powód: Bo zupa była za słona :D
K.D. jest offline  
Stary 16-06-2007, 13:47   #3
 
Mettalium's Avatar
 
Reputacja: 1 Mettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znanyMettalium wkrótce będzie znany
Dobra, ja się na to piszę. Kartę postać przyślę za... niedługo.
A tak przy okazji, jak już ją napiszę to gdzie ją wysłać?

[Edit]

Gramy na 3 czy 3 i 5?
 
__________________
To była długa (i kosztowna) awaria...

Ostatnio edytowane przez Mettalium : 16-06-2007 o 14:15.
Mettalium jest offline  
Stary 16-06-2007, 14:50   #4
 
Markus's Avatar
 
Reputacja: 1 Markus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znanyMarkus wkrótce będzie znany
Mrrr... zdrada, spiski, diabły i cała reszta... to jest właśnie to, co tygryski lubią najbardziej Wstępnie zgłaszam się do sesji, a co z tego wyniknie to się dopiero okaże.

Na dobry początek mam parę pytań:

Czy to, którego Władcę Dziewięciu gracze będą "detronizować", jest ustalone z góry, czy może oni sami wybiorą sobie cel?

Jak widzisz taką rozgrywkę? Bo chyba normalna forma gry nie sprawdzi się np. głupotą byłoby opisywanie w sesji, że planujesz zrobić coś niemiłego innemu graczowi- zero zaskoczenia

Jak dużą dowolność w opisywaniu świata zostawiasz graczom? Czy sami mogą tworzyć, opisywać i kierować jakiś mało istotnych BN np. służbę, albo posłańców?

Jak wysoko możemy stać w hierarchii Dziewięciu Piekieł i jak znaczne możemy mieć powiązania (i władze ) z/nad innym diabłami? Jedynym ograniczeniem jest zdrowy rozsądek?

Jak częstych wymagałbyś odpowiedzi do sesji?

To na razie tyle, choć jak znam siebie samego na pewno wpadną mi do głowy jeszcze jakieś pytania.

Pozdrawiam
 
Markus jest offline  
Stary 16-06-2007, 16:09   #5
 
Legion's Avatar
 
Reputacja: 1 Legion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znanyLegion wkrótce będzie znany
Przyznaje że pomysł intrygujący i także zgłaszam chęć wbicia kilku sztyletów w plecy

Mam jednak kilka pytań:

- ilu graczy przewidujesz w sesji ?
- kiedy planujesz ją rozpocząć zabawę ?
 
__________________
Nothing else
Legion jest offline  
Stary 16-06-2007, 20:19   #6
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cieszy mnie tak szybki odzew.. szczerze mówiąc nie spodziewałem się tak prędko reakcji. A teraz do spraw bieżących.

Cytat:
W00t? A cóż to za niezbalansowany powerhouse? Postać(potwór) o SW 16 jest odpowiednikiem wyzwania dla czterech postaci graczy na 16 poziomie. Ten Twój rakshasa będzie potężniejszy niż postać na 16 poziomie(razem z poziomami mnicha, odpowiada on postaci na 20 poziomie, nie szesnastym). Dla równowagi lepiej byłoby trzymać się zasad, tzn. LA + HD = EPP, a potem pododawać poziomy tak, by wyszło EPP 16. Obecny system dyskryminuje postaci 'zwykłe', czyli ludzi, elfy i inne rasy bez LA i rasowsych kostek wytrzymałości wobec potworów, zwłaszcza, że są chytre sposoby na obniżenie SW przy użyciu konkretnych szablonów.

Cóż.. masz rację. Niemniej nie będzie to rozgrywka czysto kostkowa, a bardziej storytelling. Przy tylu HP musiałbym się nieźle narzucać kostkami podczas prostych pojedynków, a jeszcze jest wojna krwi z legionami walczącymi po obu stronach.

System SW + poziomy klasowe miał usprawnić / przyspieszyć tworzenie postaci pod względem mechaniki.
Bierzemy wybranego potwora/postać i dodajemy poziomy z określonej klasy.

Co do typowych bohaterów z D&D to fakt, są w nieco gorszej sytuacji, ale w końcu w Baatorze przeżywają nie najsilniejsi, a najsprytniejsi z śmiertelników ...
Poza tym dostaną ode mnie pewne dodatkowe zdolności i odporności, które nabyli służąc piekielnemu władcy plus czartowskie wszczepy i symbionty.


Cytat:
Czy to, którego Władcę Dziewięciu gracze będą "detronizować", jest ustalone z góry, czy może oni sami wybiorą sobie cel?
Wybór należy do was drodzy gracze.. Aczkolwiek odradzam Asmodeusza, silniejsi od waszych postaci próbowali.


Cytat:
Jak widzisz taką rozgrywkę? Bo chyba normalna forma gry nie sprawdzi się np. głupotą byłoby opisywanie w sesji, że planujesz zrobić coś niemiłego innemu graczowi- zero zaskoczenia.
Każdy gracz będzie oprócz oficjalnych postów na forum, będzie mógł mi na PW lub na maila(przy czym lepiej na maila) przesyłać działania dotyczace knucia wobec sojuszników które będę zbierał w specjalnych plikach. A gdy przyjdzie kulminacyjna danej intrygi . Przygotuje opis intrygi na podstawie przygotowanych postów i po konsultacji z danym graczem wkleję go do forum.


Cytat:
Jak dużą dowolność w opisywaniu świata zostawiasz graczom? Czy sami mogą tworzyć, opisywać i kierować jakiś mało istotnych BN np. służbę, albo posłańców?
Tak, mogą dowolnie kreować pomniejsze demony, a także tworzyć opisy w granicach wyznaczonych przez ramy uniwersum D&D. Przy czym mogą kreować jedynie istoty od nich słabsze.. Nigdy równe sobie lub silniejsze.
I pamiętajcie.. Lojalność w Baatorze, to iluzja.


Cytat:
Jak wysoko możemy stać w hierarchii Dziewięciu Piekieł i jak znaczne możemy mieć powiązania (i władze ) z/nad innym diabłami? Jedynym ograniczeniem jest zdrowy rozsądek?
Wasze postacie będą wysoko ustawione w hierarchii piekieł, bo tylko takie postacie mogą sięgnąć po władzę nad warstwą. Jeśli postać gracza będzie wojownikiem to elitarnym, jeśli dowódcą to co najmniej legionu. Jeśli handluje niewolnikami, to jest władcą małego handlowego imperium. Władza nad innymi czartami będzie zależała od pełnionej roli. Pamiętajcie jednak że każda postać ma nad sobą władcę danej warstwy.
Ps. nie mozna grać ochroniarzami osobistosci Baatoru, za mało swobody działania.


Cytat:
Jak częstych wymagałbyś odpowiedzi do sesji?
Dwa razy na tydzień , było by dobrze, ale raz na tydzień to minimum. Można częściej.


Cytat:
- ilu graczy przewidujesz w sesji ?
- kiedy planujesz ją rozpocząć zabawę ?
- Od czterech do sześciu.
- To zależy od ilości i jakości zgłoszeń. Nie mam ustalonego terminu rozpoczęcia, a chciałbym jak najszybciej.



Cytat:
A tak przy okazji, jak już ją napiszę to gdzie ją wysłać?
Możesz umieścić tutaj.. I tak wasze postacie będą dobrze znać swoje historie.. W końcu buntu nie planuje się z nieznajomymi.
Możesz także na PW, lub na maila abishai@o2.pl

Cytat:
Gramy na 3 czy 3 i 5?
Możesz zrobić swoja postać w dowolnym z tych systemów. Statystyki bowiem są potrzebne mi, aby określić możliwości waszych postaci.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 16-06-2007 o 20:30.
abishai jest offline  
Stary 16-06-2007, 23:23   #7
 
Diakonis's Avatar
 
Reputacja: 1 Diakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znany
Tak przyglądam się i przyglądam. Bardzo ciekawy pomysł na sesję. Nietypowy jak dla systemu. Gratuluję Abishai.
Nie wiem czy wiecie ale co do prywatnych wiadomości do mistrza gry to można w poście umieścić znaczniki które odsyłają daną partię tekstu tylko i wyłącznie do jednego gracza. Od razu powiem że działają bo sam ich używam na sesji :P


Ukryte wiadomości w sesjach:
tagi (zamiast nawiasów należy używać nawiasów kwadratowych):
(ukryj="nazwa usera")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego użytkownika forum.

* z tego co zrozumiałem to trzeba do tego celu włączyć opcję sesji. Druga uwaga to że te znaczniki muszą być w linijce z tekstem, w innym wypadku nie działają.
 
Diakonis jest offline  
Stary 17-06-2007, 09:49   #8
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Myślałem o tym, ale..uznałem jest, że szkoda by było, gdyby inni gracze nie mogli poznać intryg toczących się za ich plecami..
Oczywiście dopiero wtedy ,gdy będzie już za późno
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 17-06-2007, 11:00   #9
 
Diakonis's Avatar
 
Reputacja: 1 Diakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znanyDiakonis nie jest za bardzo znany
No tak. Na koniec będzie wielka niespodzianka. Ale myślę że się dowiedzą jak te intrygi innych dobiorą im się do siedzenia.

Szykuje się iście szejtańska fabuła, powodzenia.
 
Diakonis jest offline  
Stary 17-06-2007, 13:04   #10
 
K.D.'s Avatar
 
Reputacja: 1 K.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumnyK.D. ma z czego być dumny
Koncept jest... Abishai, daj tu jakiś deadline, żeby mnie zmotywować do pisania
Cytat:
Aczkolwiek odradzam Asmodeusza, silniejsi od waszych postaci próbowali.
Proponuję Bela - bardziej interesuje go Wojna Krwi niż wewnętrzna polityka Baatoru, i nie ma sojuszników, a Asmodeusz nie miałby chyba nic przeciwko...
No i jest jeszcze Levistus, przywalony górą lodu Tego też można by było wygryźć.
 
__________________
"Uproczywe[sic] niestosowanie się do zaleceń Obsługi"

Ostatnio edytowane przez K.D. : 17-06-2007 o 13:21.
K.D. jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172