Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-06-2007, 00:36   #1
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
[APW]: Przygody Żywych Trupów

Karta rekrutacyjna:

Statystyki: (5 punktów do ulokowania)
Poziom: 0
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność: 2
Celność: 0

Statystyki mocy: (17 punktów do ulokowania)
Moce magiczne: 0 (max.5)
Moce pseudomagiczne: 0 (max.5)
Moce mutacyjne: 0 (max.5)
Moce techniczne: 0 (max.5)
Moce walki: 0 (max.5)
Moce przywódcy: 1 (max.5)

Posiadane moce:
- wybrać tyle ile posiada się poziomów
- pamiętać o limitach wynikających ze Statystyk Mocy
- pamiętać również o wymaganiach wpisanych w moce

Strój: (wybrać jeden)
- żołnierski (wersja: zieleń)
- żołnierski (wersja: miejska)
- żołnierski (wersja: pustynna)
- miejski (wersja: dżinsy + bluza)
- miejski (wersja: dresy)
- robotniczy (wersja: czerwony)
- robotniczy (wersja: czarny)
- robotniczy (wersja: niebieski)
- robotniczy (wersja: biały)
- robotniczy (wersja: żółty)
- robotniczy (wersja: zielony)
- zakonny (wersja: czarny)
- zakonny (wersja: biały z czerwonym krzyżem)
- zakonny (wersja: biały)
- zakonny (wersja: czarny z białą czaszką)

Ekwipunek: (wybrać dwa)
- Rewolwer (potrzebna amunicja b)
- Paczka amunicji b (12 sztuk)
- Pistolet (potrzebna amunicja a)
- Magazynek amunicji a (32 sztuki)
- Nóż
- Kij
- Łopata
- Racje żywności (na 8 dni)
- Hełm spawacza
- Spadochron w plecaku
- Schemat tworzenia amunicji a
- Schemat tworzenia amunicji b
- Stalowa tarcza (prostokątna)

Wygląd:
Wzrost: (najlepiej pomiędzy 160-200cm)
Waga: (najlepiej pomiędzy 60-100kg)
Sylwetka: (chudy, umięśniony, średni, gruby)



----------------------------------------------------------------------------

Karty wpisujemy do tematu, bez historii, imię możecie zamieścić jeśli nie chcecie mieć tego samego co nick z forum.

Sesja już rozpoczęta i są gracze (którzy mam nadzieję się tu niebawem pojawią - 5, zameldujcie się, gdy już tu będziecie), ale czytajcie dalej, zawsze mogę zrobić drugą sesję...

Komentarz jest głównie dla ludzi, którzy znają się trochę na tym systemie (mojego autorstwa)... ale przekopiowałem go w całości z poprzedniego forum, więc trochę wygląda jak wyjęte z kontekstu. Co do mocy to wiem, że jest ich dużo, ale wszystko mogę wytłumaczyć przez PW lub GG 4159090; nie musicie ich odrazu wszystkich czytać. Nie wiem czy będę wstanie prowadzić drugą drużynę, ale jeżeli znajdą się chętni zawsze mogą wypróbować system w tzw "Wojnach Żywych Trupów" - mechaniki troszeczkę mniej niż tutaj, a rozgrywka trwa około 5-6 stron zawsze na jednej planszy dość małej wielkości. Potrzeba 4-6 graczy.

Władcy Żywych Trupów [wersja Wojny Żywych Trupów]
- ucieleśnienie wojny, głodu, zarazy i śmierci
- przejmują ludzi, każde 10 ludzi = 1 poziom = 1 dodatkowa moc i 1 punkt żywotności
- mordują siebie nawzajem, zawierają sojusze, używają ekwipunku i mocy
Władcy Żywych Trupów [wersja Przygody Żywych Trupów]
- mają uczucia
- gracze tworzą drużynę
- drużyna zdobywa poziomy co pewien czas, niektórzy otrzymują specjalne nagrody za nadzwyczajne osiągnięcia

----------------stary tekst, skrót zasad i katalog mocy niżej------------

Jak widać małe zmiany w statystykach. Żywotność tak jak wcześniej powiększa się o 1 z każdym zdobytym poziomem. W tej grze można jednak zacząć z mniejszą ilością punktów niż wcześniej i można również zacząć z większą przeznaczając swoje wolne punkty na żywotność. Przeznaczając je na poziom również zyskamy punkt żywotność - jak kto woli. W tej grze trudniej trochę zdobywać poziomy, a każdy poziom to nie tylko punkt żywotności a również moc. Siła i Szybkość były wcześniej znane - tym razem jednak Siła przyda się głównie do techniki i walki, a Szybkość do ilości punktowanych akcji, które możecie przeprowadzić. Nowe statystyki: Wytrzymałość daję wam naturalny pancerz przed atakami, każde 2 punkty tej statystyki likwidują 1 punkt Obrażeń, który dostaniecie. Celność natomiast odpowiada za ataki dystansowe - do końca to jest jeszcze niedopracowane, ale przynajmniej początkowo każdy punkt tej statystyki dodaje 10% szansy do trafienia, która wynosi początkowo 20% dla każdego WŻT.

Statystyki mocy jak zawsze oznaczają limity jakie możecie osiągnąć w danej grupie mocy, a Strój i Wygląd pełnią głównie funkcje tła, więc nie jest tak ważny. Ekwipunek początkowy natomiast może być ważny.

Odwrotnie niż w innych grach tego typu bardzo rzadka zdarza się, że jeden z was zdobywa poziom, a reszta nie - tutaj zazwyczaj poziomujecie wszyscy w wyznaczonym miejscu - być może różnie ze względu na to jak gracie i jak bardzo wczuwacie się. W wyznaczonych miejscach również będziecie spotykać osoby, które dadzą wam Zadania, po których dostaniecie swoją nagrodę w postaci mocy i/lub ekwipunku. Sługi nie stworzone przez wasze moce są (przynajmniej na początku) bardzo cennym materiałem, więc "kto pierwszy ten lepszy", ale gdy któryś z was zginie jego słudzy dzieleni są pomiędzy innych członków drużyny. W tym miejscu należy również dodać coś o pożywieniu - musicie jeść mięso lub substytut - głodni zaczniecie dostawać kary do statystyk i mocy, a wreszcie umrzecie. Na początku każdy z was w grze otrzyma trochę mięsa na dzień, więc może lepiej wziąść prowiant w ekwipunku podstawowym... Ze zmian ważną jest jeszcze taka, że nie możecie siebie atakować nawzajem (ani ekwipunku/sług i niczego co jest sojuszników) - oczywiście przypadkowe ataki się zdarzają...

Gra przeznaczona jest dla 4-5 graczy, z czego gdy ktoś zginie kolejna osoba może być dorekrutowana i jego postać zaczyna odrazu z poziomem średnim drużyny.

Gra w pierwszej części jest toczona w niekończących się podziemiach (trochę na wzór Planu Żywiołu Ziemii z D&D).

Zapraszam do gry - nie trzeba tu dużo pisać, ale trzeba odpowiadać na update'y jak najszybciej. Karty tutaj, ewentualne pytania tutaj lub na PW.

ps. każdy od początku posiada moce Handel1, stąd 1 punkt musi być w Mocach Przywódczych


Katalog mocy:
Magia
Pseudomagia
Mutacja
Technika
Walka
Przywódca
Wampir
Wilkewil


Podstawowe informacje na temat Wampirów i Wilkewilów:
Wampir
Wilkewil
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 00:40   #2
 
Pavciooo's Avatar
 
Reputacja: 1 Pavciooo nie jest za bardzo znany
Smile

Cytat:
Napisał AC. Zobacz post
Sesja już rozpoczęta i są gracze (którzy mam nadzieję się tu niebawem pojawią - 5, zameldujcie się, gdy już tu będziecie)

Pavciooo zgłasza się
 
Pavciooo jest offline  
Stary 22-06-2007, 07:23   #3
 
t0m3ek's Avatar
 
Reputacja: 1 t0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znany
Że co to ja chciałem? A tak zgłaszam się.
 
t0m3ek jest offline  
Stary 22-06-2007, 09:33   #4
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
(chyba, żeby przyciągnąć nowych graczy musiałbym założyć mniejszą rekrutację do Wojen ŻW... nie ma nowych zainteresowanych?)
 
AC. jest offline  
Stary 22-06-2007, 12:50   #5
 
Drzewiec's Avatar
 
Reputacja: 1 Drzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodzeDrzewiec jest na bardzo dobrej drodze
Dżewo, czy jak wolicie Drzewiec, również gotów do sesji...będzie trzeba przyzwyczaić się do nowego forum, ale przynajmniej jakieś jest...
 
Drzewiec jest offline  
Stary 22-06-2007, 13:38   #6
 
Tevery Best's Avatar
 
Reputacja: 1 Tevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie cośTevery Best ma w sobie coś
Już jestem. Tevery/Grigorij stawia się w pełnej gotowości bojowej!
 
Tevery Best jest offline  
Stary 22-06-2007, 14:42   #7
 
Buaszeyos's Avatar
 
Reputacja: 1 Buaszeyos nie jest za bardzo znany
jestem.Gotowy do działania.
 
Buaszeyos jest offline  
Stary 23-06-2007, 11:13   #8
 
Duck's Avatar
 
Reputacja: 1 Duck nie jest za bardzo znany
Poszę bardzo AC

Statystyki:
Poziom: 4
Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 0
Żywotność 2
Celność: 1

Statystyki mocy:
Moce magiczne: 0
Moce pseudomagiczne: 0
Moce mutacyjne: 5
Moce techniczne: 5
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 3

Posiadane moce:
Piącha level 1,2
Ogon level 1,2

Strój:
-żołnierski(wersjaustynna)

Ekwipunek:
-Pistolet
-Racje żywności (na 8 dni)

Wygląd:
Wzrost: 178cm
Waga: 72kg
Sylwetka: średni
 
Duck jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172