Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-07-2007, 22:24   #1
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 626 Tammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemu
[L5K 1 ed] 12 Masek

Wiatr na wylot przewiewał niewielką świątynkę Jurojina. Leżącą na niewielkiej wysepce świątynkę można było ze wszech miar nazwać nietypową. Po pierwsze, sama wyspa. Świątynia położona była na potężnej, drewnianej tratwie, zbudowanej z bali, na planie kwadratu. Po drugie, wiodły do niej cztery bramy, piękne, kolorowo malowane torie, zdobione imionami Czterech Strażników, każda stała przy brzegu jeziora, idealnie tam, gdzie leżały cztery strony świata. Każda też toria wznosiła się z wody, nie sposób było podejść do jakowejś nie mocząc nóg. Zwyczajowo przepływało się łódką od odpowiedniej strony, zależnie z jaką sprawą przybywało się do światyni.

Każda z bram opatrzona była potężnymi urokami, a poświęcona jednemu z wiatrów, jeszcze w czasach, kiedy pamięć o chodzących po ziemi kami była naprawdę świeżą.

Trzecim powodem niezwykłości świątyni był fakt, że nie miała ona żadnego zakotwiczenia. Tratwa miała spore wymiary, przyozdobiona była paroma niewielkimi kamiennymi posążkami, stała też na niej sama świątynka, wraz z pomieszczeniami sypialnymi dla mnichów. Miejsca było na tyle, że od ścian świątyni do skraju tratwy można było spokojnie ćwiczyć kata.

Na tarasie, przy dwu posągach przedstawiających dwu najsłynniejszych mędrców i proroków Rokuganu, siedział w pozycji lotosu na oko trzydziestoletni mężczyzna o czarnych, krótko ściętych włosach. Czarna zbroja płytami opinała jego barczyste plecy, szeroką klatkę piersiową, przykrywała muskularne ramiona. Złote mempo przedstawiające wąsatego demona o wykrzywionych psich kłach leżało luźno przywiązane do wyrafinowanego kabuto, jakiego nie powstydziłby się żaden mistrz płatnerski. Czarne, pełne, zdobione cudną wprost grawerką miało nad czołem złoty półksiężyc.

Mężczyzna pieszczotliwym ruchem pogładził zimny metal hełmu, patrząc na odbijające się w wodzie odbicie Pana Onnotangu. Noc tętniła życiem, cichymi odgłosami ryb, okazjonalnym pluskiem wywołanym przez jakąś co bardziej swawolną - bądź niezręczną - sztukę, rechotem żab.

Oraz niemal bezszelestnym szmerem nieobutych stóp ślepca, który pewnie poruszał się po drewnianym pokładzie tratwy.

- Nie znam tej pozycji medytacyjnej, samuraju. Czy na ziemiach Twej rodziny zwie się ją Dłoń na Hełmie, czy też Udaję że Nie Jestem Spięty?

Przyłapany bushi uśmiechnął się z nieukrywaną sympatią patrząc na pomarszczone oblicze mnicha.

- Nazywamy ją Wcale się nie Martwię i czerpiemy wielką dumę, że nikt dotąd nie przejrzał naszego podstępu. Skoro jednak ślepcowi się to udało, będę musiał Cię zabić abyś nie wydał tajemnicy, głupi starcze.

Obrazie brakowało jednak jadu, a słowom ostrości. Kaszlący i charczący śmiech na krótką chwilę rozbrzmiał tam, gdzie przed momentem brzmiały słowa. Krótką, bo moment później śmiejący się starzec zgiął się w pół i rozkaszlał naprawdę.

Dłuższą chwilę później - którą siedzący bushi przeczekiwał z wyraźną zaciętością zaciskając dłoń na krawędzi kabuto i zmuszając się do siedzenia spokojnie, jakby starzec obok wcale nie wypluwał płuc - zapadła znowu cisza.

- Północna brama, mój synu - odezwał się wreszcie potężnego wzrostu, choć wyniszczony chorobą starzec o splątanych białych włosach i szeroko rozwartych, białych źrenicach ślepca. - Przybyli. Twoi ludzie nie żyją, tak samo moi. Zaczęło się.

* * *

Drodzy moi. Powyższe opowiadanie jest wstępem do kampanii 12 Masek, jaką chciałbym poprowadzić. Kampania owa rozgrywana będzie w świecie Legendy 5 Kręgów, z czasów pierwszej edycji i na takowej mechanice.

Teraz parę rzeczy dotyczących spraw organizacyjnych.

System: Legenda 5 Kręgów 1 edycja, rok 1114 oficjalnej linii fabularnej AEG
Mechanika: Legenda 5 Kręgów 1 edycja, d10. Wszelkie rzuty będę wykonywał ja, proszę więc o zaufanie. Do mechaniki wprowadzam niewielkie korekty, które postaram się przybliżyć tym postaciom, których one dotkną.

Ilość graczy: minimum 4, maksimum 8, jeśli koncepcje wymiotą mnie z butów mogę spróbować się poświęcić i dać więcej, choć to jest niestety ryzykowne.

BNi:

Osobom, które znam, lubię, respektuję, a które będą miały mniej czasu czy coś takiego, mogę powierzyć odegranie BNa od czasu do czasu. Każda taka chęć powinna być zgłoszona tutaj, wraz z preferencjami na takowego BNa. Nawet, jeśli w przygodzie go nie ma, to może się pojawić, jeśli nie będzie wzięty z kosmosu (czyt: innej bajki). Przypadki takowe będe rozpatrywał indywidualnie.

Zaproszenia:
Są 3 osoby, którym kiedyś obiecałem zaproszenie na moją pierwszą sesję tutaj, przy różnych okazjach, co daję tym osobom pewną przewagę nad zwykłym szarym śmiertelnikiem starającym się o przyjęcie. Niezbyt wielką, zaznaczę, znacznie większą przewagę daje znajomość świata czy stworzenie ciekawej karty postaci.

Warunki przyjęcia:

Warunki przyjęcia są proste. Historia postaci. Nie ukrywam, że mechanikę znam, będę też Was wspierał w wypadku jej nieznajomości. Natomiast klimat, świat i jego niuanse, to będzie niemal konieczne dla dobrej zabawy. Karty proszę przysyłać mi na PW. Będę brutalnie szczery - karta, która mnie nie zainteresuje, będzie sztampowa lub pisana nie po polsku, ma małe szanse przejścia.

Jako językowy purysta strasznie krzywię się na byki ortograficzne. Przystępując do tej sesji zgadzasz się, że będę Cię prosił o poprawki jeśli takowy walniesz a Ty będziesz owe poprawki czynił. Bardzo proszę o to.

JEDYNE KRYTERIUM PRZYJĘCIA TO KARTA POSTACI.*

Tworzenie postaci

Tworzycie postacie startowe. Będę aktywnie współuczestniczył w tym procesie, ponieważ aby drużyna miała ręce i nogi, nieco namieszam Wam w kartach, oczywiście konsultując takowe zmiany z Wami samymi. Pamiętajcie, postacie startowe to żółtodzioby, które nie miały okazji za wiele przeżyć. Natomiast - wymogi poza tym są następujące:
1) człowiek,
2) samuraj, (tu dopuszczę wyjątki, ale przeegzaminuję kogoś kto się porwie na coś tak ambitnego)
3) bushi raczej, niż ktokolwiek inny, lecz jeśli ktoś będzie miał ciekawy koncept na dyplomatę lub śledczego, zapraszam. W takich jednak wypadkach sugeruję jedno z dwojga: albo umiecie o siebie sami zadbać w niebezpiecznych chwilach, albo przekonujecie kogoś z graczy by robił Wam za yojimbo. Koncepty tak sparowane mają plusy w atrakcyjności jak o mnie chodzi, natomiast powiedzmy sobie wprost: będzie walka. I wysiłek fizyczny. I inne takowe.

Mówię stanowcze NIE:

- mnichom (choć nie Togashi czy Asako)
- shugenja (1 edycja ma ich zdecydowanie przepakowanych, więc będą pod ścisłą batutą MG)
- Nezumi, Kenku i całej reszcie im podobnych
- eta (ninja, aktorzy, mahotsukai etc.)
- gaijinom
- przepakom i dziwadłom wszelkiego autoramentu


* Dla Waszego dobra, zaznaczę to tutaj. Solinarius ostatnio wlepia ostrzeżenia za posty typu: zgłaszam się, karta będzie jutro. Aby Was uspokoić, JEDYNYM kryterium przyjęcia jest historia postaci, to, jak bardzo będzie ona ciekawa. Żadnych postów w stylu: piszę się, ja chcę, itp. Po prostu piszcie na PW o Waszych postaciach.



Zasady rozgrywki:
Zależnie od ilości graczy i rozbicia drużyny, turówka lub wolna amerykanka z ograniczeniami (nijak nie dopuszczę by ktoś wykonał 3 akcje a kto inny jedną, tylko dlatego że był mniej aktywny/obecny). Piszemy w 3 os. l.p, myśli w cudzysłowiach i boldem, "o tak", a kwestie dialogowe kursywą i w myślnikach:

- O tak - powiedział powstając.

Nieobecności będzie mi trzeba zgłaszać, bo dla płynności akcji będę podejmował decyzje za postacie nieobecne, jeśli się coś takiego nie zdarzy. Decyzje podejmowane w tym trybie będą zależeć od mego nastroju i tego, jak ciekawa jest postać gracza i jak dotąd fajnie grała (tak, będzie mi szkoda zabić za trzy dni nieobecności, ale po tygodniu się zacznę zastanawiać).

Krótkie posty będą Was boleć, bo ja będę posty pisał długie, wyjdzie, że kiedy BN przemaszerował przez pokój, pokonferował z trzema postaciami, napił się herbaty i przebrał w czyste kimono, wyście powiedzieli:

- Nie sądzę, panie.

Co ja uzupełnię o takie akcje jakie mi będą na rękę.

Punkty doświadczenia:

Postacie startowe to bieda, wiem. Ale, moi drodzy, to jest kampania. Fajne poczynania będą nagradzane, Honorem, Chwałą, punktami doświadczenia. Uważajcie. Będziecie zyskiwać też sojuszników i wrogów, możecie też Chwałę i Honor... stracić.


Na koniec co nieco o moich referencjach. Na forum jestem już trochę, z profilu możecie zerknąć jak piszę jako gracz, ponieważ to moja pierwsza tu rekrutacja. Z moim stylem pisania możecie zaznajomić się podążając za linkiem z mojego profilu, prowadzi on do opowiadania w klimatach Legendy, jakie jakiś czas temu piszę. Dodatkowo prowadzę na Zimowym Dworze, jako jeden z MG (linka nie mogę podać w wątku - regulamin - więc jak coś, pytajcie na PW).


No i na zakończenie: nie lubię prowadzić, wyznaję bowiem teorię że MG ma przekichane, ponieważ jego opowieść ma się podobać i dać satysfakcję i zabawę przede wszystkim graczom. Jestem otwarty na pomysły, sugestie, potrafię tłumaczyć parę rzeczy i nigdy nie prowadziłem na zasadzie MG kontra gracze, a moi BNi to ludzie, każdy ma wady i każdego można albo przechytrzyć, albo pobić, albo po prostu poprosić o pomoc. BG też chciałbym mieć takich, co to raczej powiedzą co się podoba a co nie, a w komentarzach mniemam że będzie miejsce na dyskusje wszelakie.

Rekrutację uważam za otwartą!
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 05-07-2007, 01:43   #2
 
Hael's Avatar
 
Reputacja: 49 Hael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodzeHael jest na bardzo dobrej drodze
Jak zatem rozumiem, mamy Ci przysyłać tak historię, jak klasyczną KP, na wzór tej, którą można znaleźć na końcu podręcznika?
 
__________________
Ich bin ein Teil von jener Kraft
Die stets das Böse will
Und stets das Gute schafft...
Hael jest offline  
Stary 05-07-2007, 09:07   #3
 
Francois de Fou's Avatar
 
Reputacja: 57 Francois de Fou ma wyłączoną reputację
kiedy masz zamiar zakończyć rekrutację? (dzisiaj kupuję podręcznik do L5K i chcę wiedzieć ile mam czasu by się ze wszystkim zapoznać w miarę szczegółowo)
 
__________________
Tańcząc jak tobie zagrają, spraw by grali to co chcesz tańczyć...
Francois de Fou jest offline  
Stary 05-07-2007, 10:52   #4
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 626 Tammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemu
Termin rekrutacji jest celowo nieokreślony, natomiast nie sądzę, bym miał zamykać ją wcześniej niż za dwa tygodnie. Wręcz na pewno tego nie zrobię, nawet jeśliby minimalna ilość postaci pojawiła się już teraz.

Zatem Francois, spokojnie przyjmij, że masz minimum dwa tygodnie czasu na lekturę.

Hael, jeśli chcesz przysłać mi wypełnioną kartę postaci, w rodzaju tej z podręcznika, upewnij się, że człowiek, który nie uczestniczył w jej tworzeniu (jak ja) będzie w stanie z niej odczytać historię postaci. Wiem, że da się to zrobić, ale to rzadka umiejętność.

Jeśli nie jesteś pewien, że Ci się to uda, zawsze możesz skorzystać z innej formy: przesłać mi opowiadanie o swoim bohaterze, opisać go i jego historię, zrobić szkic postaci (jak w szkołach opis bohatera) czy narysować komiks (plusy za oryginalność ).

Wpierw pragnąłbym poznać historię postaci, potem jej współczynniki, choć nic nie mam do kolejności przeciwnej, jeśli Wam tak bardziej wygodnie. Przy czym zaznaczę raz jeszcze, by było to absolutnie poza wątpliwościami - historia postaci to kryterium przyjęcia do sesji.

pozdrawiam serdecznie,
Tammo
PS. W razie pytań zachęcam by tu pisać. Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 06-07-2007, 00:38   #5
 
obce's Avatar
 
Reputacja: 232 obce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie coś
Witaj

Zanim będę mogła stworzyć dokładny szkic postaci potrzebowałabym kilku informacji:

- w pierwszej edycji [jeśli mnie pamięć nie myli] istaniały Pomniejsze Klany: Wróbla, Osy itd., które później zostały wchłonięte przez klan Modliszki. Czy w twoim Rokuganie połączenie to już nastąpiło? Chciałabym poprowadzić przedstawicielkę rodziny Tsuruchi, więc jestem żywo zainteresowana odpowiedzią :]

- w Europie rzecz ma się jakoś tak, że - generalnie rzecz ujmując - przodkowie honorują potomka. Im doskonalszy rodowód, tym większy splendor i powód do dumy. W Japonii natomiast sprawa nie jest do końca tak oczywista: pod pewnymi względami to postawa i postępowanie potomka "honoruje" przodków.
I stąd pytanie. Napisz mi, proszę, jak w twoich oczach wyglądają dwie sytuacje [szczególnie w odniesieniu do honoru oraz relacji z rodziną i dajmio]: jak na dziecko wpływa fakt, że jego ojciec [z przyczyn tu zupełnie obojętnych] został roninem. Oraz jak na ojca wpływa analogiczna sytuacja u dziecka.

No i oczywiście postaje kwestia trzecia: rola kobiety w społeczeństwie. Przychylasz sie do wersji z L5K czy raczej do historycznej Japonii?

obce
 
obce jest offline  
Stary 06-07-2007, 01:53   #6
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 626 Tammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemu
Obce,

Wspomniane wchłonięcie to 2-3 edycja. 1114 rok ma wszelkie wymienione przez Ciebie pomniejsze klany, w tym niedawno założony klan Osy.

W Japonii honor jest obustronny. Można być dumnym z poczynań przodków, można ich własnymi w dumę wprawiać (generalnie nie wydaje mi się to różne od sytuacji u nas, gdzie można było imieniu chwałę przynieść lub ująć, lub czerpać zeń chwałę, jaką przyniósł mu przodek, ale do rzeczy ).

Bardzo ładnie odwzorowuje to powiedzenie: Pożyczyłem od przodków imię i muszę zwrócić je niesplamione. Twoje rodowe nazwisko jest imieniem jakie nosił Twój daleki antenat, pierwszy Twego rodu.

Co do wspomnianych sytuacji: ojciec ronin wpływa na dziecko w sposób niezwykle różny, właśnie zależny od przyczyn, które tak zepchnęłaś na bok. Zilustrujmy to przykładami:

a) daimyo mówi, że jego człowiek wygra lub zostanie roninem. Jego człowiek przegrywa. Ale dziecko jest np. na tyle dorosłe, że już się nadaje do służby / służy (lub nie jest na tyle dorosłe, ale ma krewnych, protektora, lub daimyo nie każe nowemu roninowi brać ze sobą rodziny). Jak to wpływa? Utrata chwały, pewna nieufność (ojciec zawiódł swego pana), trzeba się odbić, pokazać, zrehabilitować honor rodziny.

b) daimyo zostaje oskarżony, pokazują dowody, jest potężny (statusem) świadek itp. Widzi się, że seppuku będzie jak nic. W niehonorowej akcji jakiś ronin (dzień wcześniej samuraj oskarżonego ale ktoby tam wnikał w detale) niszczy dowody / zabija świadka. Jak będzie traktowane dziecko takiego ronina? Jeśli daimyo ma jakieś ludzkie uczucia - świetnie. Gwarantowany awans, wspólna nauka z synem / córką daimyo, najlepsi sensei, zwiększenie statusu rodziny. Przy kutym na cztery nogi daimyo, dziecko może być odpowiednio szkolone (zabójca? yojimbo? szpieg?).

Przykłady są nieco uproszczone, ale mam nadzieję, że odpowiadają na pytanie. W drugą stronę sytuacja jest z grubsza ta sama, ojciec ma o tyle łatwiej, że wszystkie jego przeszłe dobre czyny świadczą o nim dobrze, o tyle trudniej, że jeśli takowych nie ma / ma mało / wykorzystał (został za nie wynagrodzony sowicie) to ciężej mu będzie popełnić następne, które go zrehabilitują.

Kobiety w Rokuganie:

Tutaj jest wypisane moje zdanie na temat dyskryminacji w Rokuganie i kobiet tamże. jak najbardziej uznaję kobiety bushi, samurai-ko, śledcze, dwórki czy dyplomatki lub artystki. Kobieta podążająca natomiast drogą samuraja niech się liczy, że niektórzy zobaczą w niej kobietę i będą chcieli ją poderwać, albo udowodnić jej, że jej miejsce jest w domu. Że niektóre żarty obiorą za cel właśnie jej kobiecość, że pewne zagrania będą na to obliczone. No i moje pytanie: czy składałaś przysięgę czystości razem z przysięgą wierności? Niektóre tak robią. Niektóre nie.

Jeśli macie pytania, piszcie. Z chęcią odpowiem. Obce, mam nadzieję, że odpowiedzi były wyczerpujące.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 06-07-2007, 15:38   #7
 
obce's Avatar
 
Reputacja: 232 obce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie coś
Dzięki wielkie za odpowiedź, która - owszem - wyczerpująca była.

Na marginesie powiem ci tylko, że rok 1114 [a więc 5 lat po powstaniu klanu Osy, jeśli się nie mylę] jest jednym z milszych prezentów od losu, jakie mogłam dostać. Pięc lat oznacza bowiem, że moja Osa była świadkiem wydarzeń, jakie doprowadziły do owego powstania. Taka sytuacja oferuje mi całe garście nowych, smakowitych wątków do wplecenia w postać. Cieszę się.

obce
 
obce jest offline  
Stary 06-07-2007, 16:45   #8
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 626 Tammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemu
Dokładnie 5 lat. Osa została założona w 1109.

Cieszy mnie, że patrzysz na to tak samo jak ja.

Moja sugestia: pomyśl, ile lat będzie mieć Twoja postać w chwili, gdy zaczniemy rozgrywkę. Pamiętaj, że masz pierwszą rangę, zazwyczaj 20-latkowie mają drugą, czasem nawet trzecią, jeśli są zdolni / wpływowi / się zasłużą. Pomniejsze Klany mają wolniejszy 'przyrost' prestiżu, co też dobrze jest wziąć pod uwagę.

Ustaliwszy, jaki wiek masz w momencie rozpoczęcia gry, odejmij pięć lat i będzie wiadome co mogła Twoja postać robić w dawnych czasach. Prawie na pewno jednak Tsuruchi będzie Cię znał z imienia i twarzy. Fajnie?
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
Stary 07-07-2007, 10:07   #9
 
obce's Avatar
 
Reputacja: 232 obce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie cośobce ma w sobie coś
Fajnie

Pierwsza ranga w wieku lat dwudziestu wydaje mi się zupełnie naturalna skoro sam "klan" liczy sobie pięc lat. To nie problem.

Problem mi się objawił dziś rano, gdy uświadomiłam sobie, że w przypadku Os stwierdzenie "chcę zagrać przedstawicielem tego klanu" to jedynie czubek wielkiej góry lodowej. Bo wszystko pięknie, ALE:
- nie wszyscy członkowie klanu noszą nazwisko założyciela (szczególnie, że Tsuruchi to przydomek);
- mało tego - nawet jeśli noszą je teraz - to pięć lat temu z całą pewnością nie;
- co pociąga za sobą kolejne pytania o rodziców postaci: komu służyli, co splotło ich losy z losami Tsuruchiego, jakie nazwisko rodowe posiadają itd., itd.
- a może z rodziny tylko ona przyłączyła się do Os zyskując miano odszczepieńca i czarnej owcy...
Im więcej zdobywam informacji na ten temat, tym pojawia się większa ilość drobiazgów do dopracowania. No i koniec końców trzeba tak naprawdę pisać nie jeden życiorys, nie jedną historię a kilka.

Dawno się tak dobrze nie bawiłam przy tworzeniu postaci.

obce
 
obce jest offline  
Stary 08-07-2007, 08:22   #10
 
Tammo's Avatar
 
Reputacja: 626 Tammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemuTammo to imię znane każdemu
Cóż mogę rzec? Nietypowa postać wymaga nietypowego podejścia.

Natomiast cieszę się, że się dobrze bawisz.

Posłałem Ci PW z choć częściowymi odpowiedziami.
 
__________________
Zamiast PW poślij proszę maila. Stare sesje:
Dwanaście Masek - kampania w świecie Legendy Pięciu Kręgów, realia 1 edycji
Shiro Tengu
Kosaten Shiro
Tammo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166