|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-07-2007, 22:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [Disciples II] Zemsta zielonoskórych Witam. Chciałbym poprowadzić sesję, której, prawdopodobnie, na tym forum jeszcze nie było. Gra osadzona jest w świecie gry komputer Disciples II (wraz ze wszystkimi dodatkami). Wiem, że część forumowiczów nigdy nie grała w DII, więc na końcu zamieszczam krótką instrukcję dla gracza. Z lasów, gór i podziemi wyłoniły się tysiące zielonoskórych. Orkowie, gobliny, trolle i ogry naparły na twierdze krasnoludów i ludzi, odcinając je od siebie. Elfy skryły się w swoich puszczach, legiony pana zniszczenia Bethrezena zniknęły w czeluściach piekieł. Słudzy Mortis, hordy nieumarłych rozsypały się w pył, udając prawdziwych zmarłych. Znienawidzone frakcje zdecydowały się na wspólne rozwiązanie problemu zielonoskórych. Każda ze stron wysłała do najwyższego szczytu położonego w Wysokiej Annulii, swojego posłańca. Od zawsze pozostająca w niczyich rękach kraina pozostała niezbadana, ale dyplomaci bez problemów dotarli do "szczytu". Pierwszy wystąpił dyplomata Imperium. Wysoki, postawny mężczyzna zaczął przemawiać: Wielkie Imperium Wszechojca oferuje swoje wsparcie, ale nie za darmo. W razie zwycięstwa nad zielonoskórymi, każda ze sprzymierzonych stron zobowiąże się do nieatakowania naszych ziem. Dodatkowo, żądamy także piątej części terytorium Wysokiej Annulii, jako nagrodę. - skończył. Od stron pozostałych delegacji dały się słyszeć pomruki niezadowolenia. Drugi wystąpił niski, brodaty krasnolud. Ekhem, ekhem... No więc... Krasnoludy zgadzajom siem na połonczeniem swych sił z nendznymi elfami, jeszcze nendzniejszymi ludźmi, śmierdzoncymi demonami i jeszcze bardziej śmierdzoncymi umarlakami, no. W razie zwycienstwa, każda ze sprzymierzonych ras zobowionże siem do zwrotu zajentych przez zielonoskórych twierdz krasnoludów, i odda piontom czenść Wysokiej Annulii jako nagrodem za wsparcie. No, byłoby normalnie na tyle. - wyburczał. Tym razem zdawało się, że wszystkie strony wybuchną krzykami, ale nic takiego się nie wydarzyło. Od strony południa wyszedł poparzony, płonący opętaniec. Zaczął mówić. Leghiony pothępionych zghodzą się na przhyłączhenie do bithwy pod wahunkiem, żhe khażda zhe sthon oddha dzhiesiąthą czhęść pophulacji jakho ofiarhę Bethrezenowi. - ludzie, krasnoludy i elfy nie wyglądały na zachwyconych. Nieumarli nie przejęli się. Tym razem wystąpił śmierdzący, oblepiony muchami nieumarły. Sssssłudzy Mortissss przyłączą sssssię do walki pod warunkiem, że cccccco piąty zzzzzzzmarły czzzzzzzłowiek zzzzzosssstanie oddany w ofierze śśśśśśmierciii. Dodatkowo żądamy dwóch piątych czzzzęśśśści Wyssssssokiej Annnnuliii. - wymówił widmowym głosem. Ludzie zaczęli szeptać między sobą. Ostatni wyszedł dumny, rosły elf. Sprzymierzone armie elfów dzikich i szlachetnych, oraz centaurów, zgodzą się na walkę pod warunkiem, że połowa lasów cesarstwa Nevendaar zostanie oddana pod władzę elfów. Żądamy także piątej części Wysokiej Annulii jako nagrodę za udział w boju. - wypowiedział dość szybko. Po chwili wystąpił decydent, człowiek o imieniu Graham Bode. Czy wszystkie strony zgadzają się na postawione warunki i wydanie po jednym ze swoich przedstawicieli, jako drużynę do walki z wrogiem? - wykrzyczał. Wszystkie strony zaczęły rozmawiać między sobą, aż wszyscy dyplomaci podnieśli ręce na znak zgody. Z ich szeregów wystąpiło pięciu wybranych. To wy, ma się rozumieć Potrzebuję dokładnie, tylko i wyłącznie, pięciu graczy. Dlaczego? Otóż do dyspozycji jest tylko 5 ras (grywalnych z D II). To jest: Przymierze elfów (Elfy) Górskie klany (Krasnoludy) Imperium (Ludzie) Legiony potępionych (Demony) Hordy nieumarłych (Nieumarli) Na początku każdy z chętnych musi wybrać klasę postaci. To są następujące: - Wojownik - Czarodziej - Strzelec - Wsparcie Potem wybieracie płeć. To bardzo ważne, ponieważ płeć otwiera jedne drogi, a zamyka inne. To znaczy, że kobieta nie może być opętanym (tak ustaliłem), a mężczyzna nie może być sukubem. To odnośnie płci Teraz przyszedł czas na profesję. Tutaj muszę się rozpisać, więc nie traćmy czasu: IMPERIUM WSKAZÓWKI ODNOŚNIE ODGRYWANIA POSTACI NA PW PO ZAAKCEPTOWANIU POSTACI Wojownik Giermek - może iść w kierunku: - Łowca czarownic -> Inkwizytor -> Wielki Inkwizytor - Rycerz -> Rycerz Imperium -> Anioł (LUB) -> Rycerz Imperium -> Paladyn -> Obrońca wiary (LUB) -> Paladyn -> Święty Mściciel Czarodziej Tutaj tylko jeden kierunek rozwoju: Uczeń -> Mag -> Czarodziej -> Biały Czarodziej Strzelec Łucznik -> Strzelec -> Imperialny Zabójca Wsparcie Droga 1: Akolita -> Kapłan -> Kapłan Imperium -> Hierofanta Droga 2: Akolita -> Kleryk -> Matriarcha (nie pytajcie mnie skąd to się wzięło. Powinna być matrona) -> Prorokini GÓRSKIE KLANY Wojownik Droga 1: Krasnolud -> Wojownik -> Góral -> Pustelnik Droga 2: Krasnolud -> Wojownik -> Góral -> Wilczy władca (Duch Fenrira) Droga 3: Krasnolud -Wojownik -> Weteran -> Czcigodny wojownik -> Mistrz Runów Droga 4: Krasnolud -Wojownik -> Weteran -> Czcigodny wojownik -> Król Krasnoludów Strzelec Droga 1: Miotacz toporów -> Kusznik -> Strażnik kuźni Droga 2: Miotacz toporów -> Kusznik -> Miotacz płomieni Czarodziej Droga 1: Lekkostopy -> Nowicjusz -> Alchemik Droga 2: Lekkostopy -> Nowicjusz -> Druid -> Arcydruid Wsparcie Droga 1: Górski olbrzym -> Skalny olbrzym -> Lodowy olbrzym -> Syn Ymira Górski olbrzym -> Skalny olbrzym -> Burzowy olbrzym -> Starszy Tyle Legiony potępionych Wojownik Opętany -> Berserk -> Antypaladyn -> Rycerz piekieł Czarodziej Droga 1: Wyznawczyni -> Czarownica -> Wiedźma -> Sukuba Droga 2: Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Sobowtór Droga 3: Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Demonolog -> Inkub Droga 4: Wyznawca -> Czarnoksiężnik -> Demonolog -> Pandemoniusz -> Modeusz Strzelec Gargulec -> Marmurowy gargulec -> Onyksowy gargulec Wsparcie Droga 1: Diabeł -> Demon -> Moloch -> Zwierz -> Tiamath Droga 2: Diabeł -> Demon -> Moloch -> Władca piekieł -> Włodarz Diabeł -> Demon -> Moloch -> Władca piekieł -> Zgłebiczart Już... prawie... Hordy nieumarłych Wojownik Droga 1: Wojownik -> Templariusz -> Mroczny władca Droga 2: Wojownik -> Zombie -> Wojownik szkieletów -> Czempion szkieletów -> Widmowy wojownik Czarodziej Tu dużo... Droga 1: Wtajemniczony -> Czarownik -> Upiór -> Śmierć Droga 2: Wtajemniczony -> Czarownik -> Upiór -> Zmora Droga 3: Wtajemniczony -> Czarownik -> Nekromanta -> Licz -> Arcylicz Droga 4: Wtajemniczony -> Czarownik -> Nekromanta -> Wampir -> Starszy wampirów Strzelec Duch -> Widmo -> Odcień Wsparcie Droga 1: Wiwerna -> Smok zagłady -> Smok śmierci -> Smoczy lisz Wiwerna -> Smok zagłady -> Smok śmierci -> Smok plagi prawie... Przymierze elfów Wojownik Droga 1: Centaur lansjer -> Szarżujący centaur Droga 2: Centaur lansjer -> Centaur strażnik -> Dziki centaur Czarodziej Droga 1: Adept -> Przewodnik -> Teurg Droga 2: Adept -> Przewodnik -> Archont Strzelec Dobra... Dostępne drogi: Zwiadowca -> Strażnik -> Strażnik gaju (ogień) Zwiadowca -> Strażnik -> Wartownik (woda) Zwiadowca -> Myśliwy -> Żądlec Zwiadowca -> Myśliwy -> Bandyta -> Łowca -> Grabieżca [b]Wsparcie: Droga 1: Leśny duszek -> Wyrocznia -> Opiekunka gaju -> Sylfida Droga 2: Leśny duszek -> Wyrocznia -> Opiekunka gaju -> Tancerka ognia TYLE! No więc wiem, że nazwy są kijowe, ale to są oryginalne nazwy Disciples II, więc wątpliwości kierować do wydawcy ;p Ponieważ niektóre profesje mają tylko dwa rozwinięcia, dla nich będę próbował wymyślać inne rozwiązania, by gra szybko się nie znudziła. Ale nie łudźcie się, od razu arcywampirem nie zostaniecie Zapewniam. Czego spodziewać się na sesji? Na pewno sporo walki. Ale nie będę zanudzał was smutami, jak to taki i taki ściął łeb temu i tamtemu, i w związku z tym limfocyty... i plepleple. Nie. Nie o to chodzi. Na pewno także trzeba będzie myśleć, także sporo. I najważniejsze. WSPÓŁPRACA! Wiem, że nieumarli z ludźmi się nie lubią, ale bez przymierza wszystkie rasy padną. Dlatego możecie rzygać na swój widok, ale chociaż z pozorów bądźcie dla siebie mili Pytania walić w temacie. Karty postaci na PW. Mają się składać z tego, co uważacie za słuszne Nie uznaję cech itp. JA decyduję o losach walki czyli czy trafiacie i z jaką siłą. Mam nadzieję, że to jasne. Chyba wsio. Zapraszam. |
10-07-2007, 22:40 | #2 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się jako pierwszy Disciples kocham ten tytuł Powrót Galleana przelazłem chyba sto razy kartę wyśle jutro oczywiście Legiony potępionych prawie zawsze przechodziłem nimi/ Edit: Choć naprawdę mało prawdopodobne jest to że Legiony i Hordy się przyłączyły Ba! że w ogóle przymierze, klany i imperium by chciała.
__________________ "If you want to make God laugh, tell him about your plans." Ostatnio edytowane przez Dreak : 10-07-2007 o 22:49. |
10-07-2007, 22:49 | #3 |
Reputacja: 1 | Ziomal, a czy w normalnych warunkach Amerykanie i terroryści by się połączyli? Nie. Ale jakby przylecieli kosmici i mieli wszystkich wystrzelać, toby był sojusz Na takiej zasadzie to działa. W Powrocie Galleana było wiele niespodziewanych sojuszy (np. Elfy dzikie ze szlachetnymi) we wspólnej sprawie. EDIT: Otrzymałem kartę postaci od jednego z graczy No więc pragnę wam przypomnieć, że profesję MUSZĄ BYĆ POCZĄTKUJĄCE. Czyli jeśli ten ktoś, kto zgłosił mi KP chce grać elfem strażnikiem gaju (ogień) to jego profesją jest zwiadowca, ponieważ Strażnik Gaju jest profesją zaawansowaną. Mam nadzieję, że teraz to jasne Ostatnio edytowane przez Yaneks : 11-07-2007 o 13:36. |
11-07-2007, 18:46 | #4 |
Reputacja: 1 | Właśnie zagram chętnie ale jeżeli załapię się na rekrutację po 22 więc jeśli będzie brak chętnych to zapisuje się na listę rezerwową |
12-07-2007, 08:32 | #5 |
Reputacja: 1 | O tej grze słyszałem ale nigdy w nią nie grałem. Jednak jestem ciekaw jak to będzie wyglądało i dlatego zgłaszam się i zaklepuje miejsce przeznaczone dla Górskich Krain (krasnoludy). Oczywiście zakładam że to storytelling.
__________________ Nic nie zostanie zapomniane, Nic nie zostanie wybaczone. Księga Żalu I,1 |
12-07-2007, 08:59 | #6 |
Reputacja: 1 | Ja też zgłaszam swoją kandydaturę do sesji i chciałbym być Imperialnym. |
12-07-2007, 09:05 | #7 |
Reputacja: 1 | No to i ja spróbuję swoich sił. W Disciple grałem nie raz. Zagram imperialnym czarodziejem.
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
12-07-2007, 10:07 | #8 |
Reputacja: 1 | Kokesz, tak, jest to Storytelling. Szarlej, wojto przesłał pierwszy KP i jest naprawdę bardzo fajna, dlatego Imperium jest już zarezerwowane. Spróbuj nieumarłymi albo demonami |
12-07-2007, 10:21 | #9 |
Reputacja: 1 | Tylko te rasy? To jednak nie, nie lubię grac nieumarłymi i opętanymi.
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
12-07-2007, 10:27 | #10 |
Reputacja: 1 | Hmm, Elf już jest... Mam nadzieję, że Kokesz się nie obrazi, jeśli wyślesz przed nim kartę krasnoluda. Nie wysłał, więc krasnolud jest jeszcze wolny (nie uznaję rezerwacji kart). |