|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-07-2007, 19:58 | #1 |
Reputacja: 1 | [Warhammer KS] Narodziny legendy Witam w mojej kolejnej sesji. Od razu przejdę do "punktacji": 1. Zasady gry Gra odbywa się głównie w Norsce, ale będą wypady do Kisleva, a nawet na tereny Imperium. W tytule napisałem "Warhammer KS". Oznacza to, że gramy w Warhammera na zasadach Księgi Spaczenia, przez co można grać jedynie postaciami Chaośników. Co do profesji. Przyjmuję wszystkie profesje początkowe, tzn. każda rasa. Ponieważ wiem, że w Chaosie kulty i plemiona ciągle ze sobą rywalizują, wprowadziłem lekko kompromisowe rozwiązanie. Gracze grają w drużynie, przez co gracze są rywalami. Jednak sytuacja zmusiła ich do podróżowania razem. Każdy z graczy jest banitą wybranego plemiona i kultu, dlatego samotnie nie mają szans. Dlatego grają drużyną. W odgrywaniu ma to takie znaczenie, że odnoszą się do siebie z wielkim dystansem (jak z Hong-Kongu do Nowego Jorku, największy na świecie :P ), kłócą się, ale nie dochodzi do bójek. Nie działają także na swoją niekorzyść, ponieważ obowiązują tu dwie zasady: Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. I Herkules d**a gdy nieprzyjaciół kupa. 2. Scenariusz Scenariusz jest oczywiście tajemnicą, ale piszę tu, czego spodziewać się po sesji. Będzie bardzo dużo podróży i walk. Jednak nie będzie brakować myślenia. Nie zdradzę nieuchronnego przeznaczenia graczy ale nie bójcie się, nie skończycie ani na stosie, ani jako ofiara dla mrocznych bóstw. Po sesji w sumie można spodziewać się wszystkiego. 3. Karta postaci Przedstawiam tu jeden, jedyny wzór karty postaci. Tworzymy ją zgodnie z Księgą Zasad. W karcie muszą być zawarte WSZYSTKIE informacje, łącznie z rozwinięciami i najdrobniejszymi szczegółami. Punkty przeznaczenia także, ponieważ nie raz ani nie dwa przyjdzie wam walczyć ze straszliwymi wrogami, których obawiają się nawet mroczni wybrańcy. Karta postaci musi zawierać krótką historię życia, od narodzin do wygnania (łącznie z powodami wygnania). Historia musi być rozbudowana i wielowątkowa, takie sobie najbardziej cenie, i takie mają priorytet. 4. Wymagania od graczy Mam kilka zasadniczych wymagań od potencjalnych graczy. Najważniejszymi z nich są posiadanie Księgi Spaczenia oraz perfekcyjna znajomość zasad WFRP. Oczywiście obowiązkowe jest także posiadanie Księgi Zasad. Przypominam, że postacie tylko i wyłącznie początkowe. Nie przyjmuję innych sposobów wysyłania KP. Nie przyjmuję profesji autorskich lub pochodzących z Księgi Zasad WFRP. Tylko Księga Spaczenia. Postacie nie mogą posiadać magicznych przedmiotów. Co do początkowych rozwinięć: tylko jedno, nic więcej. 5. Sposób gry Oto, jak mają wyglądać posty. To, co postać myśli piszemy w sposób: [i]To co myślę[/b] - pomyślał mój bohater (imię) To, co postać mówi piszemy Kursywą, po tym wstawiamy: - powiedział jakimś tam tonem mój bohater (imię) Teraz walka. W walce stosuję rozwiązanie mojego wykonania rzutu przed monitorem. Zapewniam, że nie będę wymyślał wyników, stawiam na łaskę losu. W mojej sesji istnieje pięć rodzajów ataków. Oto każdy z nich wraz z opisem: - Zwykły atak. Gracz pisze, że usiłuje uderzyć przeciwnika swoją bronią. Atak pozbawiony żadnych modyfikatorów chyba, że wymusza to sytuacja. - Atak wycelowany. Gracz pisze, w którą część ciała chce trafić. Przed tym warto jest spojrzeć, która jest nieopancerzona, podatna na ataki. W przypadku ataku bronią długą (miecz, młot, włócznia itp.) zyskuje ona modyfikator -20. W przypadku ataku bronią krótką (sztylet, kamień) atak zyskuje modyfikator -30. Atak bronią strzelecką wynosi -10, chyba, że wróg spodziewa się ataku i osłania tarczą - wtedy -30. - Wytrącenie broni. Gracz deklaruje chęć wytrącenia wrogowi broni. W przypadku ataku bronią długą, trzeba wykonać (a raczej ja wykonuję) rzut na trafienie. Wtedy o wytrąceniu lub niewytrąceniu decyduje przeciwstawny test Krzepy walczących. W przypadku broni krótkiej atak na trafienie wykonuję z modyfikatorem -10, a test krzepy jest wykonywany z modyfikatorem -10 dla atakującego. Nie można wytrącić broni bronią strzelecką chyba, że jest to broń palna. - Złamanie broni. Gracz deklaruje chęć zniszczenia broni przeciwnika. W przypadku ataku bronią długą wykonuję test WW. Jeżeli jest udany, wykonuję przeciwstawny test krzepy walczących. Aby zniszczyć broń test musi uzyskać przynajmniej 2 stopnie skuteczności. Jeżeli uzyska cztery lub więcej, broń zostaje roztrzaskana w pył. Jeżeli uzyska 2 lub 3, broń zostaje złamana i ma siłę -4. Jeżeli test udał się z 0 lub 1 poziomem skuteczności, broń traci 1 punkt siły. Nie można niszczyć broni bronią krótką lub strzelecką, nawet palną. Nie można także niszczyć broni magicznej, usiłowanie tego po udanych testach powoduje zniszczenie broni gracza, chyba że także jest magiczna. - Ogłuszenie. Gracz zamierza ogłuszyć przeciwnika. Atak ten można wykonywać tylko bronią długą. Na początku wykonuję test WW z modyfikatorem -20. Wtedy wykonuję test Krzepy gracza przeciwko Odporności wroga. 1-2 poziomy skuteczności ogłuszają wroga na 2 tury, 3-4 poziomy skuteczności powodują utratę przytomności przez wroga. Jeżeli wróg nosi pancerz o wartości 5 lub więcej, poziom skuteczności testu zmniejsza się o 1. Nie można ogłuszać wroga jeżeli nosi zbroję magiczną lub runiczną albo Gromrilową. Karty postaci proszę wysyłać na PW. Dziękuję, i zapraszam do gry. Ewentualne pytania proszę zadawać w tym temacie. EDIT: Potrzebuję 5 kart postaci. Jak mi się coś przypomni, to napiszę. Ostatnio edytowane przez Yaneks : 18-07-2007 o 20:40. |
19-07-2007, 14:55 | #2 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się i będę złowróżem oddającym cześć Tzeentchowi, jedno pytanie, można mieć na początku jakąś mutacje?
__________________ Poznaj mroczne tajemnice czterdziestego millenium |
19-07-2007, 15:07 | #3 |
Reputacja: 1 | Moment, sprawdzę w księdze... Dobra, zdecydowałem, że w ramach darmowego rozwinięcia możesz mieć jedną mutację. Ale w takim razie na początku nie możesz rzucać czarów *nie możesz Magii rozwinąć). |
19-07-2007, 19:57 | #4 |
Reputacja: 1 | Zagrałbym, ale niestety nie posiadam księgi spaczenia. To jest taki szczegół kategorycznie wykluczający mnie z gry. Trudno się mówi. |
19-07-2007, 20:05 | #5 |
Reputacja: 1 | Hm, w sumie mogę to zmienić, grunt, abyś znał DOSKONALE świat Warhammera. Nie jestem z ludzi, którzy buszują po książkach w poszukiwaniu informacji. Ja po prostu znam je na pamięć. Jeżeli będziesz potrafił grać Chaośnikiem nic o nim nie wiedząc, to w sumie możesz zagrać, ale pamiętaj, że musisz znać te modyfikatory... Jak coś to ci zeskanuję. Jaką chcesz grać postacią |
19-07-2007, 20:35 | #6 |
Reputacja: 1 | W tym sęk, że się tak wypowiem... ale po przemyśleniu mógłbym zagrać walniętym biczownikiem - wyznawcą Khorne'a. Okrutnikiem masakrującym ciała przeciwników, gdy tylko się da. Uzbrojony w morgenstern służący mu do rozłupywania czaszek przeciwników unieruchomionych wcześniej biczem. Uwielbia on pławić się wręcz we krwi. EDIT: Acha i kiedy kończy się rekrutacja, bo mógłbym wysłać kartę przed wyjazdem na wakacje i potem by zaczęła się gra. A i jeszcze uwielbia anarchię i ogólny chaos wokół niego i dąży do stworzenia takiego totalnego chaosu. Ostatnio edytowane przez Hawkmoon : 19-07-2007 o 20:39. |
19-07-2007, 20:37 | #7 |
Reputacja: 1 | No to Wojownik Chaosu (Khorne), bo biczownik to i profesja w podstawce, i przeciwnik po stronie "hałosu". |
19-07-2007, 20:44 | #8 |
Reputacja: 1 | No to wojownik. Możesz mi zeskanować i podesłać info o tymże wojowniku i o khornie. Bo w podstawce nie ma dużo. No i rasy jak są nowe poproszę wszystko to lub jeszcze więcej na - john93_93@o2.pl |
19-07-2007, 20:45 | #9 |
Reputacja: 1 | Wojownik Chaosu może być tylko człowiekiem. Inaczej jest Krasnoludem Chaosu, a on ma inne profesje. Zaraz zeskanuję i wyślę. Tylko powiedz jak :/ |
19-07-2007, 20:49 | #10 |
Reputacja: 1 | No wpakuj to do pdf'a i na maila, albo jeśli się nie zmieści to na rapidshare |