|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
27-07-2007, 18:24 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski] Przez galaktykę Jest rok 2986, rok zagłady ziemi. Wewnętrzne konflikty, wojna atomowa i nagły rozrost słońca pochłonął Ziemię jak wieloryby pochłaniały plankton. Ludzkość od trzystu lat przewidywała zagładę planety, i już w roku 2700 wysłała miliony kolonizatorów w kosmos, w poszukiwaniu drugiej planety. Znaleziono liczne planety, księżyce a nawet gwiazdy nadające się do zamieszkania. Ludzie podzielili się na liczne frakcje. Każda planeta otrzymała osobną nazwę i utworzono tam państwa. Jako centrum dla całego tego bałaganu ustanowiono wielką stację kosmiczną wielkości słońca, zbudowaną całkowicie z tytanu. Mieszkać tam mogli tylko przedstawiciele najwyższej władzy zwani Gharrusami, oraz najbogatsi mieszkańcy. Maykarthia, bo tak nazwali nowo zbudowaną planetę, stała się centrum handlu, dyplomacji i produkcji zbrojeniowej. Stacji bronią setki tysięcy myśliwców, okrętów wojennych oraz innych statków kosmicznych. Wytwarza ona tak potężną energię, że zakłócenia atmosfer innych planet da się odczuć nawet w sąsiednich układach gwiezdnych. Jednak planet nie starczyło dla wszystkich ludzi. Bezdomni, posiadający marne statki transportowe, zdecydowali się zbudować liczne własne stacje kosmiczne, wielkości ziemskiego Księżyca. Zdenerwowani, że nie pozwolono im zamieszkać na planetach, wypowiedzieli Maykarthianom (czyli także wszystkim zamieszkującym planety) wojnę. Zagrożenie z ich strony z początku nie wydawało się zbyt wielkie, jednak gdy rozpoczęli oni szturm Maykarthii, zdecydowano się na skupienie sił w jednym miejscu. Wielka bitwa miała miejsce w przestrzeni okalającej Wielką Stację. Życie straciły miliardy, kolejne miliardy wróciły do domów ranne. Potężna technologia Maykarthian pozwoliła im jednak wygrać wojnę, i rebelianci zgromadzili resztkę swych sił w stolicy, na księżycu Europa w Układzie Słonecznym. Rada trzynastu zdecydowała, że rebelianci nie mają szans w bezpośrednim starciu. Zdecydowano, że istnienie Europy powierzą pięciu wybranym pilotom-wojownikom. To są gracze, ma się rozumieć. Jesteście pilotami statków kosmicznych. W waszych rękach spoczywa istnienie dwustu milionów niewinnych istnień rebeliantów-bezdomnych. Oto wymagania co do kart postaci: Imię: Wiek: Pochodzenie: Specjalizacja: (podstępny atak, niewidzialność, snajperstwo, kumulacja mocy) oczywiście dla statku. Statek: Tutaj wybór dość szeroki: Myśliwiec DX 220, wyprodukowany 50 lat temu na Maykarthi, szybki i zwrotny, lekkie działo laserowe, napęd rakietowy Myśliwiec Draethius, wyprodukowany 20 lat temu na Ziemi, powolny, ale zwrotny, lekkie działo plazmowe, napęd rakietowy Myśliwiec THB, nowy, wyprodukowany na Maykarthi, powolny i trudno się nim steruje, ciężkie działo jonowe, napęd rakietowy Myśliwiec Phaeton 100, wyprodukowany 2 lata temu na Europie, szybki i zwrotny, lekkie działo kwantowe, napęd rakietowy Dodatki dla statków w trakcie gry. Teraz wasi kapitanowie: Uzbrojenie oczywiście Pistolet prochowy, potrafi przełamać osłonę Pistolet laserowy, nie łamie osłony, ale potrafi zabić jednym strzałem Granat dymny, uniemożliwia celne strzelanie Granad plazmowy, powoduje jedno, wielkie pierdut, morduje wszystkich w promieniu dwudziestu metrów Granat osłonowy, powoduje osłonę w promieniu trzydziestu metrów Miecz świetlny (to wiadomo) Tarcza laserowa, do obrony przed laserami, plazmą i mieczem świetlnym, a także zwykłymi kulami Pas osłonowy, po aktywacji osłania przez minutę. Ładowanie trwa godzinę. Spawarka acetylenowa (zwykła) Spawarka laserowa Oczywiście do wyboru: jeden pistolet, jeden rodzaj granatu, dwadzieścia sztuk, miecz, do wyboru: tarcza albo pas, oraz jeden rodzaj spawarki Później będziecie mieli dostępne ulepszenia do statków np. dodatkowy karabin lub jego ulepszenie, ochrona przed gorącem, osłona, pancerz a nawet nowy statek. Teraz sesja. W większości latanie statkiem, komunikacja za pomocą transpondera lub innego śmiesznego urządzenia, walka swoimi własnymi, prywatnymi urządzeniami tylko na planetach oraz w przypadku abordażu na statek. Podczas gry spotkacie licznych wrogów, tak myśliwce, jak krążowniki i inne diabelstwo. Pięć myśliwców, jak potężne by nie były, nie ma szans z krążownikiem. Do tego służy abordaż oraz taktyka. W grze postawiłem jednak na myślenie, będzie dużo zawiłości, intryg. Maykarthia nie jest ustabilizowana wewnętrznie, trwa walka o władzę, dlatego jest tam też dużo intryg. Jednak nie wszyscy Europejczycy (ten księżyc, nie kontynent) są z wami, więc są 3 strony: rada trzynastu (wasza strona), rebelianci (wrodzy europejczycy) oraz Maykarthianie. Waszym celem jest odbicie Maykarthi z rąk Maykarthian. Jednak jest to stacja tak potężna, że gra będzie trwała strasznie długo. Dlatego też nie spodziewajcie się natychmiastowego zakończenia. Potrzebuję dokładnie 5 graczy, jednak przyjmuję mniejszą liczbę. Nigdy powyżej. KP proszę wysyłać na PW. Pytania pisać w tym temacie. Proszę jednak o NIEDEKLAROWANIE swojej chęci zagrania, ale to tylko prośba. W grze nie będziecie otrzymywać PD, tylko pieniądze za wykonane misje. Będziecie otrzymywać nagrody w trzech walutach: Dolar Gubber (równowartość 5 dolarów) Bel (równowartość 10 gubberów, 50 dolarów) Zapraszam do tworzenia KP oraz zadawania pytań Sesja trafi do działu autorskie. |
28-07-2007, 00:57 | #2 |
Reputacja: 1 | Z wielką chęcią zagram. Ciekawy pomysł. Zobaczymy jak to wszystko się rozkręci. Daj mi kilka dni, to zapoznam się dokładnie z twoim systemem (patrz post wyżej) i podeślę ci gotową kartę postaci przez PW. |
28-07-2007, 09:43 | #3 |
Reputacja: 1 | Okej, rekrutacja potrwa do 3 Sierpnia. Czwartego napiszę pierwszy post, a 5 wyjeżdżam na dwa tygodnie. To da wam czas na zapoznanie się z kapitanami pozostałych statków z drużyny (tzn. waszymi towarzyszami). Regulamin gry podam w komentarzach. EDIT: Jadę na 7 dni w góry i 7 dni nad morze, ale będę próbował dobierać się do kafejek. |
28-07-2007, 10:03 | #4 |
Reputacja: 1 | Ja chętnie zagram ,KP wyślę ci dzisiaj przez PW |
28-07-2007, 12:35 | #5 |
Reputacja: 1 | Hmm... Gdzieś już to widziałem No nieważne i ja z przyjemnością zagram jako miłośnik spaceopery tylko na początek kilka pytań - Jeśli chodzi o pochodzenie to jaki jest wybór? Mamy sobie wymyślić jakąś kolonię?? - Te myśliwce to takie małe jednoosobowe latające pchełki czy miałeś coś większego na myśli (korwety małe fregaty czy coś ala Serenity z Firefly) jeśli tak to pewnie będziemy mieli jakąś załogę prawda? Ilu członków jeśli wiedzieć można? Na razie to wszystko. Jak kartę wymyślę to od razu wyślę. Ostatnio edytowane przez shade : 28-07-2007 o 15:28. |
28-07-2007, 15:31 | #6 |
Reputacja: 1 | Nie sądzę żebyś gdzieś to widział, sam to obmyśliłem. Może coś przypominać, ale nie wiem co. Pochodzenie: Dowolnie, chodzi o planetę. Nazwy do wyboru. Serenity z Firefly? Wtf, o czym ty mówisz? Myśliwiec to statek wielkości McDonalds'a wolnostojącego. Macie 5 osób: Nawigator Sternik 2x Technik/Mechanik Obsługa działa Wy jesteście kapitanami, więc i sterujecie, i obsługujecie karabiny, a załoga to tylko z rozkazu. |
28-07-2007, 17:08 | #7 |
Reputacja: 1 | Serenity to statek z serialu Sci-fi Firefly (co prawda był zaliczany do krążowników ale w sumie to ja go nie odróżniam od sokoła milenium). Serialu możecie nie znać bo mało u nas znany zresztą sam go nie oglądałem ob. Chyba nie był na żadnej polskiej stacji w ogóle emitowany (albo przynajmniej to przegapiłem). A tak co do twojego świata to jak dużą część galaktyki podbiła ludzkość (w procentach wystarczy). W jaki sposób się przemieszczamy między systemami jakimiś tunelami pod lub nadprzestrzennymi, nadświetlna, warp czy może jakieś gwiezdne wrota? Czy ludzkość nawiązała jakieś kontakty z innymi cywilizacjami czy są jak na razie sami. Czy sesja będzie się rozgrywać w 2986 roku czy ileś lat później? Jeśli później to jak się ma sytuacja w układzie słonecznym a dokładnie z gwiazdą dalej się rozrasta jest zapadnięta czy już wybuchła? Sporo pytań może nieistotnych ale lubię zagłębiać się w cudze światy. |
28-07-2007, 17:20 | #8 |
Reputacja: 1 | No więc zacznę od wytłumaczenia, co znajduje się między układami gwiezdnymi. Znajduje się tam energią, której każda, najmniejsza cząsteczka przyciąga bardziej, niż słońce Dlatego każdy statek, nawet najmniejszy wyposażony jest w teleport, który zamienia statek i jego załogę w energię elektryczną, i transportuje w wybrane miejsce. Jednak teleport zużywa tyle energii, że teleportować można się raz na 24 godziny. Gra rozpoczyna się 2986. Słońce na razie pochłonęło ziemię, na marsie już jest zbyt gorąco, aby dało się żyć. Cały układ słoneczny został opuszczony, ale planety w nim nadal służą jako schrony dla bezdomnych. Ludzkość podbiła na razie 0,11% galaktyki Ludzkość nie jest sama, jest jeszcze stworzona przez nich cywilizacja mechaniczna. Jednak nie stwarza ona zagrożenia, żyją własnym, mechanicznym życiem. Są jeszcze prymitywni kosmici w postaci robaków wielkości człowieka, które służą jako źródło energii. |
28-07-2007, 22:13 | #9 |
Reputacja: 1 | To ja też się zgłaszam!!! Niedługo wyślę KP! ja bym chciał prosić o wyjaśnienie, czym się różnią napędy i działa na statkach!! I może jakieś opisy o co chodzi ze specjalizacjami Ostatnio edytowane przez Beriand : 28-07-2007 o 22:25. |
28-07-2007, 23:17 | #10 |
Reputacja: 1 | Napędy na razie tylko rakietowe, więc się niczym nie różnią. Oto wyjaśnienie specjalizacji: Specjalizacja: (podstępny atak, niewidzialność, snajperstwo, kumulacja mocy) Podstępny atak: Potrafisz oszukać osłonę przeciwnika sprawiając, że statku broni tylko pancerz. Niewidzialność: Jesteś niewidzialny do czasu aktywacji działa lub osłony Snajperstwo: Potrafisz znaleźć lukę w pancerzu przeciwnika Kumulacja mocy: Potrafisz skumulować moc swojego działa. Pozwala Ci to uderzać wolniej, ale z mocą 3 razy większą. Czym się różnią działa? Laserowe: Podatne na osłonę, doskonale tnie pancerz i potrafi przebijać na wylot. Kwantowe: Uderza w całość statku. Jeżeli jest lekki, wprawia go w ruch obrotowy. Jest słabsze niż pozostałe, ale w przypadku słabego wroga uniemożliwia mu strzelanie. Jonowe: Uderza w niewielką powierzchnię statku. Duży ładunek jonowy dezaktywuje osłonę (chyba że strzał został przez nią zablokowany) i powoduje uszkodzenia elektroniki statku. Plazmowe: Uderza w niewielką powierzchnię z wielką mocą, ale nie czyni dodatkowych szkód. Z łatwością przebija pancerz, ale strzał jest podatny na osłonę. |