|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-07-2007, 19:35 | #1 |
Reputacja: 1 | [autorski][Harry Potter] To jest życie! Witam. Chcę poprowadzić sesję, której jeszcze na tym forum chyba nie było. Otóż jest to sesja osadzona w świecie J.K. Rowling Harry Potter. Na początku będzie ona polegać na rozwiązywaniu szkolnych sporów i takich tam mniej znaczących rzeczy, oraz przede wszystkim - nauce. Tak więc pierwsza część sesji będzie polegała na wprowadzeniu graczy do systemu. Zanim na dobre rozpoczną rozgrywkę, dogłębnie poznają mechanikę. Oto, jak tworzyć karty postaci: Imię i nazwisko: Wiek: Krew: Mugolska, połowiczna, czysta Dom: Hufflepuff, Ravenclaw, Gryffindor, Slytherin Wyposażenie: różdżka (długość, składniki), książki (używane, czy nie używane), zwierze (kot, sowa, żaba, szczur). MIOTEŁ nie dopuszczam. Specjalizacja (nauka poszczególnych zaklęć/eliksirów trwa 50% krócej): Eliksiry, transmutacja, zaklęcia i uroki, obrona przed czarną magią, czarna magia, zielarstwo, Tyle na początku. Mechanika gry. Poziom magii: na początku 1, ponieważ gracze nie znają zaklęć. Na każdym roku Hogwartu gracze otrzymują +1 poziom. Później można go ulepszać poprzez naukę potężnych zaklęć. Od tego poziomu zależy, jak silne zaklęcia może postać używa. Np. do zaklęcia Wingardium Leviosa potrzeba 1 poziom magii, a na zaklęcie Avada Kedavra potrzeba 20. Zawód: Na początku uczeń Zdawanie egzaminów: Tutaj trochę bardziej złożone. SUMy liczy się: 5 (poziom magii) + ilość znanych przez graczy zaklęć z danego przedmiotu + znajomość teorii gracza z danego przedmiotu + k100. Wtedy liczę procent. Wygląda to tak: 5 + 10 (zaklęcia) + 20 (max. procent znajomości teorii) + 38 (los) = 73% Gracz zdał suma z transmutacji na 73% czyli zadowalający. Ilość znanych zaklęć to ze wszystkich przedmiotów oprócz eliksirów. To tyle z mechaniki Zaklęć można się uczyć tylko ze swojego rocznika. Gracz może znać zaklęcie od 0% do 100%. Każda godzina ćwiczeń daje 10% na zaklęcia proste, 5% na zaklęcia o średnim poziomie trudności, 3 na trudne oraz 1 na bardzo trudne. Sesję będę prowadził inaczej, niż inne. Stawiam na rozbudowane opisy, styl ponad treść. Od graczy wymagam wysokiej frekwencji (min. 1 post dziennie). Jeżeli gracz nie odpowie 3 dni z rzędu, zostaje usunięty z gry, a ja otwieram rekrutację uzupełniającą. Zapraszam do gry! PS: Nie mam określonej liczby graczy, gdy uznam, że wystarczy, to napiszę. Jednak minimum 3 postacie. Gracze nie znają się ze sobą, ale pod koniec 1 roku będą znać się jak łyse konie |