|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
06-08-2007, 22:36 | #1 |
Reputacja: 1 | [WoW] Tajemnice z głębii Żyłeś sobie swoim tokiem życia, jak na poszukiwacza przygód przystało, zabijając potwory i ratując piękne damy. Nic nie wskazywało na to, że ten dzień będzie inny. Przyszedł do Ciebie goniec i nie tracąc czasu, ani się nie przedstawiając powiedział: - Szlachetny panie, mam dla Ciebie wezwanie do Darnassus od samej Tyrande Whisperwind - po czym wręczył Ci krótki list z pieczęcią kapłanki i datą spotkania. Obawiając się gniewu Najwyższej Kapłanki Księżyca postanowiłeś stawić się na tajemnicze spotkanie. Wyruszyłeś zatem do wspaniałego miasta Darnassus i stawiłeś się na spotkanie. Okazałeś list z pieczęcią jednej z osobistych strażniczek Tyrande, a ta poradziła Ci iść do pewnej komnaty wewnątrz Świątyni Księżyca. Kiedy dotarłeś na miejsce, zobaczyłeś, że komnata jest mała i podłużna. Było tam ustawione kilka krzeseł. Niektóre były zajęte, niektóre puste. Usiadłeś na jednym z nich i dostrzegłeś na końcu komnaty samą Tyrande siedzącą w wygodnym fotelu, najwyraźniej czekającą aż wszyscy przyjdą... Otwieram rekrutację do sesji World of Warcraft. Najpierw umieszczę opis świata, żeby osoby "spoza" tematu WoW'a także mogły zagrać. Świat WoW'a nazywa się Azeroth i dzieli się na trzy kontynenty: Kalimdor, Wschodnie Królestwa i Northrend. (Ten ostatni nie jest jeszcze dostępny dla graczy World of Warcraft ale najbliższy dodatek do gry ma to zmienić) Stolice: Stormwind - stolica ludzi, znajduje się w południowej części Eastern Kingdoms Ironforge - stolica krasnoludów i gnomów znajduje się w środkowej części Eastern Kingdoms Darnassus - stolica nocnych elfów, znajduje się w zachodnio-północnej części Kalimdoru Exodar - stolica draenei, znajduje się w zachodnio-północnej części Kalimdoru (na południe od Darnassus). Rasy w grze dzieli się na dwie grupy - te z Przymierza i z Hordy. Przymierze - ludzie, krasnoludy, gnomy, nocne elfy i draenei. Horda - orkowie, trolle, taureni, nieumarli i krwawe elfy. Ludzie - chyba nikomu nie trzeba opisywać. Ich specjalnością w grze jest dyplomacja i walka maczugami Krasnoludy - Mniejsza i grubsza wersja ludzi, którą też wszyscy powinni znać. Ich specjalnością w grze jest walka strzelbami, oraz tzw. Kamienna forma. Kiedy krasnolud aktywuje Kamienną formę, staje się niewrażliwy na trucizny, a jego skóra staje się bardzo twarda na kilka sekund. Gnomy - Jeszcze mniejsza wersja ludzi, choć oni już są chudzi. Ich specjalnością jest zwiększona umiejętność inżynierstwo, oraz tzw. rozumny umysł. Dzięki tej umiejętności gnomy mają więcej inteligencji niż inne rasy. Nocne elfy - Wysokie na ponad 6 stóp (ok. 1,9 metra) nocne elfy charakteryzują się niezwykłym pięknem i egzotycznym, fioletowym kolorem skóry. Mają także dziwnie długie uszy, na prawie pół metra. Ich specjalnością jest szybkość, zwiększająca ich szansę na uniknięcie ataku wręcz lub na odległość, oraz chowanie się w cieniu (działa inaczej niż u łotrzyków). Draenei - Nietypowe istoty, których statek Exodar rozbił się niedawno w Azeroth. Są wzrostu człowieka, mają gruby, krótki ogon i wysokie czoła, a niektórzy nawet macki wyrastające z szyi o długości nie większej niż 2 stopy. Ich specjalnością jest tzw. Dar Naaru. Dzięki tej umiejętności mogą uleczyć kogokolwiek w zasięgu wzroku w czasie 15 sekund, a moc leczenia zależy od poziomu postaci. Ich drugą specjalnością jest zwiększona umiejętność jubilerstwo. Ras hordy nie będę opisywał, ponieważ w sesji będą tylko te z Przymierza. Klasy W WoW'ie jest do wyboru 9 klas: Druidem można grać na dwa sposoby: żeby leczyć resztę drużyny, lub żeby walczyć z potworami pod postaciami różnych stworzeń (niedźwiedź, tygrys lub "moonkin" - nie wiem jak to przetłumaczyć). Jego drzewo talentów dzieli się na 3 części - balans, zmiana kształtów, odnawianie. Może używać zbrój rodzaju cloth i leather Łowca jest w WoWie nikim innym jak łucznikiem. Może mieć także zwierzątko - tygrysa, niedźwiedzia itp. J ego talenty idą w następujące strony: władca zwierząt, łucznictwo, przetrwanie. Może używać zbrój rodzaju cloth, leather i mail Maga chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. W WoW'ie dysponuje trzema rodzajami magii - ogniem, zimnem i czymś co twórcy gry nazwali Arcane, czyli magią normalną. Tak samo nazywają się jego talenty (ogień, zimno i magia normalna). Może używać tylko cloth Paladyn jest czymś między wojownikiem a kapłanem - równie dobrze tłucze przeciwników co leczy towarzyszy. Jego talenty to: świętość, ochrona i kara. Może używać wszystkich zbrój: cloth, leather, mail i plate, a ponadto i tarcz Kapłan jest w grze stworzony przede wszystkim żeby leczyć innych. Jednakże może także zadawać przeciwnikom obrażenia od cienia. Jego talenty to: świętość, dyscyplina i mrok. Łotrzyka chyba wszyscy znamy bodajrze z DnD. Jest równie dobrym złodziejem, co zabójcą, a kiedy trzeba to i dyplomatą. Jego talenty to: walka, subtelność i zaskakiwanie. Szaman jest podobny do paladyna - równie dobrze leczy, co bije, lecz z tą różnicą, że szaman używa mocy żywiołów, a paladyn jasności. Jego talenty to: żywioły, zaklinanie i odnowienie. Czarnoksiężnik jest podobny do maga, tyle że używa innych szkół magii - mrok i ogień. Ponadto może przyzywać demony (nie, nie całe armie). Jego talenty to: ból, demonologia i destrukcja Wojownik jest ważną postacią w grze. Najczęściej pełni funkcję "tanka" czyli tego, kto najwięcej obrywa w drużynie, lecz także nieźle sobie radzi z szalonym machaniem brońmi gdzie popadnie. Jego talenty to: furia, walka i ochrona. Czym są talenty?! Talenty są czymś w rodzaju uzupełnienia umiejętności. Na przykład czarnoksiężnik może kupić sobie umiejętność spalenie, a potem wybrać talent udoskonalone spalenie. Podczas gdy umiejętności się kupuje u trenerów, punkty talentów dostaje się za darmo przy każdym poziomie powyżej 10. (1 poziom = 1 pkt talentu). Profesje W grze istnieje 10 profesji - 3 zbierania i 7 produkowania. Profesje zbierania to: Górnictwo - wiadomo - kilof, żyła metalu i heja! Rudy różnych metali można znaleźć na stokach gór, lub w jaskiniach. Wymaga kilofa. Zielarstwo - także wiadome. Pozwala rozróżniać i zbierać rośliny, z których potem można uwarzyć miksturę. Oprawianie skór - niektóre zwierzęta jak choćby niedźwiedzie można oprawić ze skór i potem zrobić piękne zbroje czy buty. Wymaga noża do oprawiania. Profesje produkowania: Alchemia - alchemik potrafi robić dwie rzeczy - ważyć mikstury z roślin, oraz transmutować, czyli zmienić jedną rzecz w drugą, o podobnej wartości (nie zamienisz w ten sposób kamienia w złoto). Przydatne dla każdej klasy. Kowalstwo - erm, naprawdę potrzeba tłumaczyć? Przydatne dla łowcy, szamana, paladyna i wojownika. Wymaga młota kowalskiego. Garbarstwo - lepiej brzmi po angielsku - Leatherworking. Garbarz oczywiście potrafi zrobić ładne i często użyteczne przedmioty ze skór. Przydatne dla łowcy, szamana, druida i łotrzyka. Tkactwo - tkacz potrafi oczywiście robić różne przedmioty z rzeczy jak wełna czy jedwab. Przydatne dla maga, kapłana i czarnoksiężnika. Inżyneria - inżynier potrafi zrobić różne "działające" rzeczy, jak strzelby, lunety czy inne zaawansowane technicznie przedmioty. Przydatne dla każdej klasy. Czasami wymaga młota kowalskiego. Zaklinanie - zaklinacz, przy pomocy różdżki i magicznych esencji może dodać magiczne właściwości zbrojom lub broniom. Magiczne esencje "odzyskuje się" z już magicznych przedmiotów. W wyniku takiego odzysku przedmiot ulega zniszczeniu. Przydatne dla każdej klasy. Wymaga różdżki ze srebra, złota, lub prawdziwego srebra. Jubilerstwo - jubiler może wykonywać nie tylko ładne, ale i magiczne błyskotki z kamieni szlachetnych i metali. Może także rozkruszyć rudę metalu żeby sprawdzić, czy nie zawiera w sobie jakichś klejnotów. Przydatne dla każdej klasy. Wymaga przyborów jubilera. Co rozumiem przez "Przydatne dla". Chodzi o to, że dana klasa mając tą profesję może wykonać przedmioty przydatne akurat dla niej, na przykład kowal może zrobić zbroję płytową w sam raz dla wojownika. Karta Postaci - wysyłać mi na PW - musi zawierać: 1. Imię, rasę i klasę postaci (jedna z ras Alliance. Możliwe połączenia ras i klas w grze tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/World_of_warcraft#Klasy) 2. Jeden z trzech rozwojów talentów w których postać się specjalizuje. 3. Dwie profesje, które wymieniłem (sugerowane połączenia - górnictwo/kowalstwo ; górnictwo/jubilerstwo ; górnictwo/inżynieria ; zielarstwo/alchemia ; oprawianie skór/garbarstwo ; tkactwo/zaklinanie) 4. Historię postaci - w tym czemu została poszukiwaczem przygód i do jakich stworzeń czuje największy wstręt (pamiętajcie, że bogata historia sprzyja waszemu zakwalifikowaniu się do gry). 5. Ekwipunek: nie będziemy się tutaj bawić w wypisywanie nazw poszczególnych przedmiotów z gry, tylko zestawów, które można znaleźć tutaj:http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/ W okienku options najpierw należy wybrać klasę, rasę i płeć postaci którą gramy, potem zestaw przedmiotów (armor set). Żeby zobaczyć co nam dają różne przedmioty z zestawu, należy po prostu najechać na ikonki tych przedmiotów (zbroja, buty, hełm itp.) Kiedy już sobie jakiś zestaw upodobamy, po prostu w ekwipunku napisać jak się on nazywa, np "Dungeon Set 1". W ekwipunku też należy napisać jakim rodzajem broni postać akurat włada, czyli na przykład dwuręczna maczuga, czy włócznia. Wreszcie różne rzeczy które postać ma w plecaku, jak choćby gwizdek na wierzchowca, jedzenie i co tylko wam do głowy wejdzie. Maksymalnie 16 przedmiotów, bo taki jest limit przedmiotów w plecaku w grze. 6. Wygląd: opisać wygląd zewnętrzny postaci. Można tutaj też napisać co nie co o jej charakterze. Im bogatsze opisy, tym większa szansa, że zakwalifikujesz się do gry. Wszystkie postaci w grze mają 70lvl. Limit graczy ustawiam na 4-6, a czas rekrutacji nieokreślony - kiedy stwierdzę, że mamy wystarczająco i nikt już nie dojdzie to zamknę rekrutację. Sądzę, że teraz będzie sporo pytań odnośnie świata i jego elementów, bo... no jakoś tak czuję. W końcu cała sala była pełna. Tyrande wstała leniwie z fotela i powiedziała. - Wspaniale. Możemy zaczynać. |
06-08-2007, 23:04 | #2 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się jako chętny. Kartę wyślę do jutra. |
06-08-2007, 23:09 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja również zgłaszam się na ochotnika.Kartę wyśle za jakieś 15 minut. edit KP wysłane. Ostatnio edytowane przez Morfik : 06-08-2007 o 23:48. |
07-08-2007, 03:26 | #4 |
Reputacja: 1 | Jestem kolejnym ochotnikiem. KP jutro w nocy |
07-08-2007, 12:53 | #5 |
Reputacja: 1 | Karta gotowa i wysłana. Mam nadzieję, że się spodoba. Niedługo będzie można zacząć!! |
07-08-2007, 13:01 | #6 |
Reputacja: 1 | ja też sie dołączam do tej sesji kp wyślę nie długo |
07-08-2007, 15:22 | #7 |
Reputacja: 1 | Hmm... widzę że mamy już komplet. Teraz trzeba tylko poczekać aż wszyscy przyślą mi KP. PS. Nie ma żadnych pytań odnośnie świata? No tak - ja i moja matematyka. Naliczyłem że jest już 6 graczy a teraz patrzę, że jednak 5... tym razem 3 razy liczyłem, więc raczej dobry wynik. Może znajdzie się jeszcze 1 gracz, a i tak czekam jeszcze na KP do Ra6nar'a. Nie należy dawać dwóch postów pod rząd. Zamiast tego, edytuj poprzedni. Redone Ostatnio edytowane przez Redone : 08-08-2007 o 22:03. |
08-08-2007, 12:29 | #8 |
Reputacja: 1 | Zapisuje się, mam nadzieję, ze załapię klimat.
__________________ Chcesz grać,a le nie znasz systemu WFRP II? Szkoda, co? Wal na 7704220 i opowiedz o postaci, zmienimy ja na liczby! |
08-08-2007, 21:56 | #9 |
Reputacja: 1 | No dobra, Ra6nar wysłał mi KP, teraz czekamy tylko na Ciebie Kayas. edit-down: Rozumiem... no mogłeś najpierw przeczytać co napisałem o WoWie, potem się zgłaszać, ale cóż - takie życie. Zaczekajmy do jutra, może ktoś się zgłosi. Ostatnio edytowane przez Gettor : 08-08-2007 o 23:03. |
08-08-2007, 22:56 | #10 |
Reputacja: 1 | Przeprasza, ale chyba zrezygnuję. Za dużo tu... wiesz, za dużo mechaniki. Za dużo zestawień.
__________________ Chcesz grać,a le nie znasz systemu WFRP II? Szkoda, co? Wal na 7704220 i opowiedz o postaci, zmienimy ja na liczby! |