Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-08-2007, 18:54   #1
 
Reputacja: 1 Ninetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłośćNinetongues ma wspaniałą przyszłość
[Autorski] Arch Inverted - Marathoont





Arch Inverted
Marathoont


Witam w dziale poświęconym rekrutacji do sesji w moim systemie autorskim Arch Inverted, którego opis możecie znaleźć w tym temacie (Arch Inverted). Bardzo proszę o przeczytanie przynajmniej z grubsza o czym traktuje system, nim wyślecie zgłoszenie.

System i sesja to mało znana w Polsce konwencja Science Fantasy.

Potrzebuję około 5 rozsądnych graczy, którzy zdołają napisać posta przynajmniej raz na dwa dni. O grze decyduje całokształt zgłoszenia, zarówno prędkość, uzasadnienie i detale wybranej postaci. Przy tej okazji bardzo proszę nie zanudzać mnie kilkunastoma stronami szczegółowej historii, albo popularnym "językiem staropolskim". Na Arche mówi się po tessgańsku, a to bardzo odległy potomek amerykańskiego angielskiego, ergo - lepiej użyć słowa "facet" czy "koleś" niż "jegomość".

Myślę że zaczniemy za tydzień, lub dwa, a przygoda potrwa pewnie aż do nowego roku. Zobaczymy.

***

Marathoont będzie opowieścią drogi. Oto o czym będzie traktować:

Arche to sztuczny świat, zbudowany we wnętrzu gigantycznej sfery. Lądy, morza, góry i lasy zajmują łącznie powierzchnię sporo większą, niż powierzchnia Ziemi. W samym środku świeci małe, sztuczne słońce, które co noc rozpada się na małe gwiazdy, które z kolei rankiem łączą się z powrotem.

Doba ma 30 godzin: 15 godzin dnia i 15 godzin nocy. Zapalenie słońca o 07:30, Gaśnięcie o 22:30.

Wokół Słońca orbitują trzy księżyce (niegdyś był i czwarty): Adma - największy, zielono-niebieski księżyc zimowy, o którym mówi się, że jest porośnięty cudownymi lasami; Rioco mniejszy, czerwony, spękany glob, księżyc letni; oraz Arka, maleńka, kryształowa konstrukcja skupiająca promienie słoneczne, o której mówi się, że mieszkali tam bogowie.

Orbity Admy i Rioco są stałe. Adma krąży wokół szprychy na Kand ("u góry"), a Rioco wokół Neut ("na dole"). Księżyce rzucają cień na powierzchnię Arche. Droga, którą przemierza ów księżycowy cień zwie się Admarantem dla Admy i... Marathoontem dla Rioco.

Wierzy się, że cień Rioco ma moc uzdrawiania, i że przedłuża archejczykom życie. I rzeczywiście, od półtora tysiąca lat w cieniu Rioco żyje Wieczna Pielgrzymka, podróżująca od zawsze w cieniu czerwonego księżyca. Karawana zmyślnych wozów mieszkalnych, stada winksów hodowanych w drodze, kupcy, którzy zarabiają organizując dostawy dla pielgrzymów, poważnie ranni Szermierze, bogata Szlachta... Większość Pielgrzymów zmienia się co roku, ale rdzeń pozostaje ten sam.

Pielgrzymka nie ma oficjalnego przywódcy, ale nieoficjalnie w sprawach dotyczących Marathoontu przychodzi się do starego szamana Urshilaku, Błękitnego Gwiath imieniem Bera-man.

Marathoont to ciężka przeprawa przez suche i gorące krainy, w wiecznym czerwonym blasku Rioco, pełna niebezpiecznych miejsc, chciwych miast i miasteczek, żyjących z handlu z Pielgrzymami, morskich przepraw i stworów i bandytów czyhających na życie pielgrzymów.

I właśnie do Wiecznej Pielgrzymki musicie dołączyć i Wy - różni archejczycy, a każdy ma w tym swój własny cel.

__________________________________________________ _________________________

Postacie do wyboru

Oto siedmioro archejczyków, którzy niedługo mają zamiar dołączyć do Marathoontu. Pięć najciekawszych, subiektywnie najlepszych zgłoszeń wchodzi do gry. Wybierzcie postać, którą chcecie opracować, napiszcie na jej temat jedną stronę A4 lub mniej i przyślijcie.

Jestem gotowy na wszelkie pytania (których, co oczywiste, pewnie będzie dużo) i sugestie. Raczej nie obędzie się bez dogadywania rzeczy ze mną, więc nie krępujcie się.

Dodajcie szczegółów do historii, opracujcie wygląd postaci (pytajcie o tych andryli, czy jinnów) i jej psychikę... I gotowe.

Może uda się zacząć w przyszłym tygodniu, jeśli się sprężymy. Zobaczymy.

_________
Ran-Rotha - Judeau
metys - M - najemnik

Ran-Rotha nie znał swojego ojca, Gwaith, ani nie wiedział jak poznała go jego matka. Krew plemienia czarnych Gwaith, zwanych Nisami dała mu wyostrzony do granic zmysł węchu, żółte oczy i pazury. Urodzony z Shivskiej dziewczyny od dziecka był predysponowany do walki. Szybko wstąpił do straży, uczył się sztuk walki u Shivskich mistrzów i niedługo potem został typowym najemnikiem, jakich na Arche jest wielu.

Ma zamiar dołączyć do straży Wiecznej Pielgrzymki, lub zostać czyimś prywatnym ochroniarzem na jej czas.

Atut: "Wyczulony Węch" - Ran ma doskonały zmysł węchu odziedziczony po Gwiath. Jest w stanie wyczuć emocje osoby z którą rozmawia, zapamiętywać zapachy, tropić je, i wyczuwać różne rzeczy z wyprzedzeniem.


________
Spijal Du
jinn - F - śledczy

Spijal Du jest Jinnką fennerhyjską, dobrze urodzoną i wyjątkowo bystrą. Szybko została zauważona przez namiestników Lena Dorli i zaproponowano jej pracę. Spijal w młodym wieku została śledczą, podróżującą po całej Arche przedstawicielką Szmaragdowego Króla.

Ma dołączyć do Wiecznej Pielgrzymki aby dowiedzieć się, co się stało z pewnym fennerhyjskim dyplomatą z domu An'Chasm.

Atut: "Baza Danych" - Spijal, jak każdy śledczy, została wyposażona w Igłos sprzężony z Krzewem.To urządzenie do porozumiewania się na nieprawdopodobną odległość. Przy dobrych warunkach może zadawać pytania specjalistom przesiadującym w odległym Illumaarze.
________
Fusadan
człowiek - M - weteran

Fusadan był niegdyś kapitanem elitarnych, szlacheckich oddziałów Tessgan. Nie raz walczył o honor kraju swoją wierną, cieżką Abą. Od dawna nie liczy już blizn pokrywających jego ciało...

Do Pielgrzymki chce dołączyć, bo ostatnio dokuczają mu stare rany. Ma nadzieję że Marathoont da mu wytchnienie.

Atut: "Tessgańskie Thau" - Szlachetna sztuka walki opracowana w początkach istnienia Imperium, tysiąc lat temu. Adepci stają się nie tylko doskonałymi wojownikami, ale i zdolnymi strategami, którzy wiedzą jak wydawać rozkazy i kierować grupą zbrojnych.
_____________
Samnita Londa
człowiek - F - dama

Polityka to delikatny region na Arche. Samnita jest jej ofiarą. Kuzynka kuzyna rządzącej pary bliźniąt chciała zbyt dużo i miała zostać "usunięta". Zamiast tego życzliwi pomogli jej uciec. Teraz ta upadła, ale wciąż bogata dama ma zamiar zniknąć na jakiś czas, a jakie miejsce będzie lepsze niż ruchoma Wieczna Pielgrzymka?

Atut: "Środki" - Samnita ma pieniądze. Imienne desety, tesqualony, pieczęci, banknoty... Raczej nie ma rzeczy, na którą nie mogłaby sobie pozwolić. Jednak niektóre środki łatwo skraść...
______
Isseno - Julian
andryl - M - hazardzista

Isseno jest andrylem, mieszańcem powstałym ze związku człowieka i jinna. Życie nauczyło go, że szczęście i pech to podstawowe składniki tego świata. Najpierw obstawiał wyścigi winksów, grywał w "3,6,9", zajmował się walkami na pięści... Wreszcie wskoczył na głęboką wodę: Wieczny Turniej. Walki Szermierzy. To niebezpieczna gra, trzeba być szybkim i ostrożnym, ale każdemu może się czasem powinąć noga...

Isseno źle przewidział wynik pewnej walki i popadł w długi. Przygotowana dużo wcześniej droga ucieczki doprowadziła go z ostatnimi oszczędnościami do Wiecznej Pielgrzymki. Po roku zmieni nazwisko i wygląd i znów wyruszy grać.

Atut: "Broker Wiecznego Turnieju" - Zna się na Szermierzach jak nikt, potrafi cytować drabinę Turnieju z pamięci, a jego walizka pełna jest notatek i analiz dotyczących tychże.

_________
Uira Draif - abishai
człowiek - F - ochroniarz

Życie w Tarencie nie oszczędza nawet kobiet. Uira wyszła za mąż będąc młodą dziewczyną i będąc młodą dziewczyną męża straciła w bitwie między dwoma Szermierzami, która pochłonęła kilkanaście niewinnych ofiar. Wściekła wydała wszystkie swoje oszczędności w słynnym salonie tanais Fenna aby przekształcić swoje ciało w maszynę do zabijania. Planowała zostać jednym z Łowców aby tropić i zabijać Szermierzy. Niestety, nawet posiadając potężny Tanais nie dorównywała im w sile. Pracowała dziesięć lat jako ochroniarz, a jej gniew na Szermierzy rósł.

Do Wiecznej Pielgrzymki dołącza, aby walcząc z jej trudami wzmocnić się i wreszcie zapolować.

Atut: "Tanais" - Wykonywane z będącego w praktyce żywym nerwem w płynie askockiego pigmentu Gamno tatuaże zwane Tanais dają ich posiadaczom czasem nadludzkie możliwości. Łącząc poszczególne punkty w jej ciele Fenn dał Uirze możliwość absolutnego wyłączania receptorów bólu. To dało jej niesamowite możliwości fizyczne, np. wyjmowanie kończyn ze stawów, i wiele innych zdolności.

_________
Hoshmach - Killian
askota - M - podróżnik

Askoci, żyjący pod powierzchnią Arche religijny lud też ma swoje czarne owce. Hoshmach jest jednym z nich. Młody Askota wyruszył ze swoich rodzinnych jaskiń aby podróżować po powierzchni Arche.

Chce dołączyć do Wiecznej Pielgrzymki aby doświadczyć widoku Czerwonego Księżyca nad głową.

Atut: "Huas" - Żyjący pod ziemią Askoci mają nieprawdopodobnie wyostrzone zmysły. Wyostrzone tak, że w świetle słońca oślepliby. Dlatego sami używając technik medytacyjnych zakładają sobie blokadę (tzw. Huas), która owe zmysły przytępia. Słowem - w pełnym słońcu, w barwnym i głośnym miejscu Askoci są prawie ślepi, a w ciemnościach i ciszy widzą i słyszą wszystko doskonale.

Rekrutacja niniejszym została otwarta.
 

Ostatnio edytowane przez Ninetongues : 06-10-2007 o 13:58.
Ninetongues jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172