Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-08-2007, 18:22   #1
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1041 Milly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumny
[Wilkołak: Apokalipsa] Piąty Żywioł

Wycieraczki szalenie skrobały o przednią szybę samochodu. Ściana deszczu wydawała się nieprzenikniona, ledwo widoczna droga nie przeszkadzała jednak Joannie. Wiedziała dokąd jechać, wpatrzona jedynie w rozłożoną na kierownicy mapę, poznaczoną licznymi czerwonymi liniami, krzyżującymi się w jednym punkcie. Siedzący obok niej Tomasz był dziś niezwykle milczący i poddenerwowany, narzekał na wszystko i krytykował każdy jej ruch. Nie podobało mu się, że Joanna wyciągnęła go w tą podróż. Wciąż powtarzał "Zwolnij!" albo "Patrz na drogę!", pozwalała mu jednak na to z dwóch powodów. Po pierwsze był jej bratem i choć Gaja nie pozwoliła mu urodzić się Garou był jej bardzo bliski. Po drugie - dziś na pewno odwiedzą TO miejsce. Nagle kątem oka dostrzegła jakiś kształt z prawej strony, tuż przed maską. Nacisnęła gwałtownie na hamulec i skręciła kierownicą. Samochód na mokrej nawierzchni wpadł w poślizg, okręcił się wokół własnej osi. Pisk hamulców, krzyk Tomasza, świat wirujący przed szybą samochodu, a potem tylko zgrzyt wyginanej blachy, brzdęk tłuczonego szkła i syk poduszek powietrznych. Po kilkunastu sekundach Joanna zdołała stwierdzić, że wylądowali w rowie jakimś cudem omijając najbliższe drzewo, oraz przypomnieć sobie, że coś, w co prawie uderzyła na drodze było małą dziewczynką w przeciwdeszczowym płaszczu.
- Tomek! - odpinała już pasy i próbowała wyjść z samochodu, ale poduszka powietrzna krępowała jej ruchy - Tomek jesteś cały?
Odpowiedział jej przytłumiony głos brata. Najwyraźniej żył, a więc da sobie radę.
- Zostań przy samochodzie i spróbuj wezwać pomoc. Ja za chwilę wracam!
Zanim zdążył odpowiedzieć Joanna była już na zewnątrz, masując obolałe ramię i kolano rozglądała się za szarym kapturem. Dziecko stało na środku jezdni przyglądając się rozbitemu samochodowi.
- Hej! Mała! - zawołała do niej, a dziewczynka uśmiechnęła się. Gdy Joanna
ruszyła w jej stronę, odwróciła się na pięcie i w podskokach weszła w las.
- Heeeej! - wrzasnęła zdenerwowana - Wracaj tutaj!
- Pieski małe dwa chciały przejść przez rzeczkę, nie wiedziały jak, znalazły kładeczkę...
Dziewczynka jak gdyby nigdy nic zaczęła nucić piosenkę, wciąż podskakując i znikając na leśnej dróżce.
- Kładka była zła, skąpały się pieski dwa! Sibą-sibą, siala-la-la-la!
Wbiegając za nią do lasu Joanna nagle TO poczuła. Delikatne mrowienie w palcach przenikające do wnętrza ciała, dotykające duszy. Magia żywiołów... Wiedziała już, że była blisko miejsca, którego od dawna szukała.
"Tu cię mam!" pomyślała i spokojniejszym już krokiem ruszyła przed siebie...


***


Witam wszystkich potencjalnych graczy w nowej rekrutacji do systemu Wilkołak: Apokalipsa. Bez zbędnych przemówień przejdę od razu do istotnych informacji dotyczących moich wymagań jak i samej przygody.

* Sesja będzie utrzymana w konwencji nieco horrorowej, o nastroju tajemnicy i groźby, o okultystycznym zabarwieniu. Nastawiona głównie na myślenie, zdobywanie informacji, choć również i walka się przewinie.
* Preferuję storytelling, choć potrzebne mi będą KP. Walki być może będziemy rozwiązywać mechanicznie, choć nie jest to przesądzone - storytelling to moja myśl przewodnia.
* Sesja rozgrywać się będzie w Krakowie i jego okolicach, nie wykluczam jednak podróży w głąb Polski. Znajomość miasta nie jest wymagana.
* Macierzysty szczep postaci to Maski Bestii, średniej wielkości szczep z siedzibą w pewnym miejscu o nazwie "
Pierwszy Lokal po Lewej, Idąc od Małego Rynku" na ul. Stolarskiej.
* Mile widziane współtworzenie świata przez graczy, np. poprzez opis w historii postaci różnych miejsc i osób związanych z wilkołakami. Nie będę nic więcej narzucać, resztę uzgodnimy przed rozpoczęciem gry.

* Poszukuję 4 graczy, którzy znają system i są obyci z graniem na forum. Bardzo ważna jest dla mnie umiejętność pisania i współtworzenia fabuły - stawiam na aktywnych, pomysłowych i kreatywnych graczy.
* Postacie powinny być na poziomie lekko zaawansowanym, co oznacza, że możecie dorzucić sobie kilka kropek więcej i posiadać już drugą rangę. Należy napisać mi o ile więcej kropek ma postać i na co je wykorzystaliście. Bardzo proszę bez przesady.
* Postacie graczy muszą się znać i należeć do jednej małej watahy, która cieszy się szacunkiem starszyzny. To warunek konieczny, więc proszę nie pytać czy można sobie zrobić kogoś spoza szczepu i spoza watahy. Jak wiadomo wataha nie musi składać się z członków jednego plemienia, może być to zbiorek indywidualności, chodzi jednak o zaufanie i przyjaźń między sobą.
* Bardzo interesuje mnie historia postaci. Proszę o dość dokładną historię, opis wszystkiego co tyczy się bohatera - psychiki, tego co lubi i czego nie lubi, kogo lubi a kogo nie lubi, czym się w życiu kieruje, co jest dla niego ważne etc. Im lepiej opisana postać i ciekawsza historia tym większa szansa na udział w sesji.
* Będzie mi również potrzebna skrócona wersja życiorysu, a w niej wszystko to, co współgracze jako członkowie tej samej watahy będą o postaci wiedzieć. Nie muszą wiedzieć wszystkiego, jednak z racji tego, że postacie sporo się już znają, na pewno wiedzą o sobie dość.
* Historię i KP proszę przesłać na mojego maila (z racji limitu znaków w PW): Milly.lastinn.info@gmail.com.
* Kiedy wybiorę już czworo graczy wszystkie szczegóły dotyczące Waszej znajomości i Waszej watahy będziecie już wspólnie omawiać w komentarzach do sesji. Na razie skupcie się na stworzeniu postaci z myślą o tym, że będzie należeć do watahy.
* Posty nie muszą sypać się co 24 h - jeden tygodniowo to taki standard, jeśli wszyscy gracze i MG będą w stanie, posty będą pojawiać się częściej.


To na razie tyle informacji, które przychodzą mi do głowy. Jeśli czegoś brakuje - pytajcie. Jeszcze tylko kilka przestróg: zanim zadasz pytanie sprawdź dwa razy czy nie podałam już odpowiedzi wyżej (tyczy się to np. pytań o to czy przyjmuję początkujących lub nie znających systemu etc.). Nie pisz postów w stylu "ok! wysyłam!", jeśli raz się już zgłosisz a po jakimś czasie wyślesz KP nie informuj mnie o tym pół-linijkowym postem! Wszelkie odstępstwa od tych norm będą skrupulatnie usuwane, a ich autorzy jako nie potrafiący czytać nie dostaną się do sesji już na wstępie.

Liczę na odzew z Waszej strony i czekam na fajne postacie


P.S.: Rekrutacja zakończy się kiedy wybiorę już czterech graczy. Na pewno o tym poinformuję, więc proszę również nie pytać kiedy koniec. Mam nadzieję, że jak najszybciej
 

Ostatnio edytowane przez Milly : 08-08-2007 o 18:33. Powód: Drobne dodatki do wymagań
Milly jest offline  
Stary 08-08-2007, 19:29   #2
 
Reputacja: 1240 Bortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumnyBortasz ma z czego być dumny
<Dziki skowyt pełen nieposkromionej pasji i nieopisanej radości rozszedł się po całych krakowskich plantach. Nim zdążył przebrzmieć Kundel bury wystrzelił niczym pocisk ze swej kryjówki i z wywieszonym jęzorem śpieszył się, co tchu w płucach i siły w łapach na miejsce spotkania>
 
__________________
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron
Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho
Bortasz jest offline  
Stary 08-08-2007, 19:39   #3
 
Lhianann's Avatar
 
Reputacja: 1088 Lhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumnyLhianann ma z czego być dumny
Jeśli masz Milly zapotrzebowanie na nieco mocno niekonwencjonalnego galiarda Fianna płci żeńskiej to stawiam się w gotowości.
Wilkołak to system w jaki dawno nie grałam i szczerze tęsknie za nim, a ze względu na to, że ostatnio sporo sesji w jakich biorę udział pada lub padło, to zgłaszam swój akces.
 
__________________
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I'm home again
Dear diary I'm here to stay
Lhianann jest offline  
Stary 08-08-2007, 22:21   #4
 
Reputacja: 39 Skin_Poznań ma wyłączoną reputację
Jeśli ujdzie mój sixpack z glasswalkerów to fajno Karta będzie do piątku wieczór.
 
Skin_Poznań jest offline  
Stary 10-08-2007, 15:47   #5
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 532 Lorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnie
Wszystko, co napisałaś we wstępie do rekrutacji klimat, forma prowadzenie i tworzenia postaci itd., pasuje mi bez wyjątku, łącznie z samym systemem, który bardzo sobie cenię.
Mam jednak jedno "ale" natury technicznej, wybieram się właśnie na dwutygodniowy urlop i choćby nie wiem co, nie zdążę napisać historii, ani karty przed wyjazdem.
Jeżeli zarezerwujesz mi jedno miejsce w tej sesji za 2 tygodnie dostaniesz wszystko, o co trzeba. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz, chciałbym uniknąć sytuacji, kiedy przyjadę z gotową kartą i zobaczę zamkniętą rekrutację i komplet przyjętych graczy.

Mam nadzieję, że odpowiesz mi przed wyjazdem...

Przy okazji, konkretne pytanie. Mogłabyś po prostu podać dopuszczalną ilość tych dodatkowych kropek? Kropka kropce nie równa, więc gdzie nie gdzie mogłabyś uznać za przesadę postawienie dwóch kropek więcej.
Może lepiej określić to w dodatkowych punktach wolnych... +20, 30PW

Dobrze by było, gdybyś też od razu wyjasniła sprawę totemu watachy, jaki to jest totem, czy jest przy okazji totemem jednego z lokalnych plemion? Ile punktów wolnych każdy z graczy musi poświęcić na opłacenie tego Totemu i siły więzi jaką mają z nim członkowie watahy.

Do napisania solidnej i odnoszącej się do realiów gry historii postaci dobrze by było też wiedzieć, co nie co na temat Caernu do którego należymy. Czy znajduje właśnie tam, na stolarskiej? Jaki jest jego charakter? Czy to jest mocny caern, czy słaby. Średniej wielkości szczep może sie opiekować zarówno jednym, jak i drugim. Wszystko można uzasadnić.

Dla spójności naszych historii powinniśmy też poznać chociaż zarys historii naszego szczepu. Jak długo istnieje? Kto mu przewodzi? Jakie były jego wzloty i upadki? Czy jest to młody szczep, który się rozrasta, a może podupada wykańczany kolejnymi walkami?
Kilka słów na temat naszej ostatniej historii i przeciwników, z którymi mamy do czynienia.
Stosunki z wampirami i magami bytującymi w mieście. Czy istnieją jakieś wynegocjowane granice w mieście? Jest pokój, czy wojna?
 

Ostatnio edytowane przez Lorn : 10-08-2007 o 18:15.
Lorn jest offline  
Stary 10-08-2007, 21:40   #6
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 532 Lorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Lorn Zobacz post
Dobrze by było, gdybyś też od razu wyjasniła sprawę totemu watahy, jaki to jest totem, czy jest przy okazji totemem jednego z lokalnych plemion? Ile punktów wolnych każdy z graczy musi poświęcić na opłacenie tego Totemu i siły więzi jaką mają z nim członkowie watahy.

Do napisania solidnej i odnoszącej się do realiów gry historii postaci dobrze by było też wiedzieć, co nie co na temat Caernu do którego należymy. Czy znajduje właśnie tam, na stolarskiej? Jaki jest jego charakter? Czy to jest mocny caern, czy słaby. Średniej wielkości szczep może sie opiekować zarówno jednym, jak i drugim. Wszystko można uzasadnić.

Dla spójności naszych historii powinniśmy też poznać chociaż zarys historii naszego szczepu. Jak długo istnieje? Kto mu przewodzi? Jakie były jego wzloty i upadki? Czy jest to młody szczep, który się rozrasta, a może podupada wykańczany kolejnymi walkami?
Kilka słów na temat naszej ostatniej historii i przeciwników, z którymi mamy do czynienia.
Stosunki z wampirami i magami bytującymi w mieście. Czy istnieją jakieś wynegocjowane granice w mieście? Jest pokój, czy wojna?
Ok., to może na początek zacytuję podręcznik, str. 112.
"Totem ta cecha (pozycji) nie odnosi się bezpośrednio do bohatera, lecz raczej do totemu watahy. Punkty pozycji wydane na tą cechę przez wszystkich członków watahy są sumowane i określają moc totemu." Itd.

Jeżeli w swojej historii chciałbym w jakiś sposób nawiązać do totemu naszej watahy, to wypadałoby wiedzieć wcześniej, czy wg MG wataha w ogóle posiada jakiś totem, a jeżeli tak, to jaki to jest totem i co daje postaciom. Ile musimy na niego zarezerwować punktów pozycji?
Czy to jest totem Mądrości, czy nie? Jaki konkretnie?

Kiedy gracz nie zna tła, czyli faktycznych realiów rozgrywki przewidzianych przez MG w miejscu akcji, ciężko jest mu tworzyć postać w próżni. Dajmy na to napiszę w historii, że miałem kontakt z jakimś magiem, albo wampirem, a potem po rozmowie z Tobą usłyszę, że "nie, sorry, ale w tym mieście nie ma magów, ani wampirów" itp.

Tak samo jest ze szczepem, będę chciał np. opisać swojego wroga z plemienia Czarnych Furii, ale po fakcie dowiem się, że takie plemię tu nie istnieje. Będę pisał, że wtedy był pokój, a okaże się, że była wojna itd. Podobne przykłady można namnażać w nieskończoność. Co więcej, bez takiej bazy, może okazać się, że historie niektórych postaci są ze sobą sprzeczne.

Póki nie znam przybliżonej wizji "Twojego" Krakowa, nie osadzę w nim prawidłowo swojej postaci, albo będę musiał robić sporo korekt, a tego nie lubię. Albo będę musiał unikać nawiązywania do czegokolwiek, żeby przypadkiem nie stworzyć kolizji z Twoimi założeniami szczepu, caernu, naszych wrogów, świata, historii itd.
Daj nam jakąś bazę, trochę historii ostatnich 10 lat, a nasze opowieści nie będą oderwane od rzeczywistości. Wtedy możemy coś współtworzyć, a nie cudotworzyć.

*********

Z tego co wiem, jak na razie, nikt nie zgłosił chęci zagrania Teurgiem, więc ja się deklaruję. Byłbym wdzięczny za nie dublowanie tego patronatu w grupie, bo to ma średni sens.
 

Ostatnio edytowane przez Lorn : 10-08-2007 o 21:55.
Lorn jest offline  
Stary 10-08-2007, 18:23   #7
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1041 Milly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumny
Dwa tygodnie to sporo, miałam cichą nadzieję, że sesja rozpocznie się wcześniej. Jednak na razie o postaci rozmawiałam tylko z Harvem i Borstaszem, w zasadzie wszyscy są jeszcze w proszku, więc myślę, że te dwa tygodnie to będzie linia graniczna. Tak więc czekam z niecierpliwością Twego powrotu Lornie

Napomknę jeszcze, jak już niektórzy wiedzą, że na tej sesji liczę na osoby, z którymi jeszcze nie miałam przyjemności grać. Nie można się w kółko zamykać w jednym kręgu graczy. Co oczywiście nie znaczy, że nie przyjmuję znanych mi już userów - nigdy nie wiadomo co los przyniesie.

Pytanie jeszcze do Miry, która na SB wyraziła chęć grania - czy nadal jesteś zainteresowana?
 
Milly jest offline  
Stary 10-08-2007, 20:48   #8
 
Lorn's Avatar
 
Reputacja: 532 Lorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnieLorn jest jak niezastąpione światło przewodnie
Dzięki za ten gest Milly, mam nadzieję, że nie będziesz zawiedziona.
A dałabyś radę odpowiedzieć jeszcze na moje pytania dotyczące Punktów Wolnych i tła akcji naszych bohaterów?
To na pewno bardzo by pomogło nam w kreacji.
 
Lorn jest offline  
Stary 10-08-2007, 20:55   #9
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1041 Milly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumnyMilly ma z czego być dumny
Jeśli chodzi o punkty to nie narzucam nic nikomu, liczę na Wasz umiar. W zależności od Waszej koncepcji postaci i historii (jakoś trzeba umotywować te dodatkowe kropki, nie biorą się z powietrza) możecie dodać kilka kropek na co chcecie - wiadomo, że postać starsza, z drugą rangą przeżyła więcej i jest bardziej doświadczona od pierwszorangowego młokosa. Nie mówię też, że każdy z Was ma grać starym wyjadaczem, jeśli taka Wasza wola, może być to młoda postać. Jeśli postać okaże się za bardzo "przepakowana", to po prostu będziemy pertraktować ile i z czego punktów odjąć. Mam nadzieję, że taka wolna ręka Wam odpowiada? Nie jestem typem twardego MG, dla mnie liczy się zabawa zarówno graczy, jak i moja.

A pytanie o tło akcji nie do końca rozumiem. Gdybyś mógł to rozwinąć będę wdzięczna. Napisałam w rekrutacji tyle informacji ile wydawało mi się wystarczających, nie chcę też na razie zdradzać szczegółów, gdyż te wyjdą mniej lub bardziej na początku sesji.
 
Milly jest offline  
Stary 10-08-2007, 22:14   #10
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 18999 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
Milly ja jestem chętna w dalszym ciągu i... też bym obstawała za tymi 2 tygodniami, jeśli to nie jest strasznym problemem. Teraz w weekend zamierzam pogrzebać w podręczniku i stworzyć jakić koncept postaci, ale z pisaniem mam problemy, bo w robocie nie posiadam dostępu do kompa. Generalnie to potrwa jeszcze 2 tygodnie, potem będzie u mnie wszystko po staremu (choć kartę i tak postaram się zrobić jak najszybciej).
 
__________________
Co dzieje się z naszymi marzeniami, gdy uświadomimy sobie, że nigdy się nie spełnią?
Stają się naszymi najgorszymi koszmarami.
Mira jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166