lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [autorski] WŻT XVIII: Reaktywacja. (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3775-autorski-wzt-xviii-reaktywacja.html)

Dreak 08-08-2007 21:17

[autorski] WŻT XIX: Reaktywacja.
 
Świat, w którym żyjemy jest uporządkowany
Świat, w którym żyjemy ma swoje prawa
Bezpieczeństwo
Pieniądze
Społeczeństwo
Kultura
Zabawa
Rozrywka

Wszystko jednak ma swój kres...





W jednej chwili wszystko zaczęło się walić. Podzielona ludzkość wcale się nie zjednoczyła, gdy przyszło zagrożenie. Miasto po mieście, wieś po wsi, kraj po kraju - wszystko zaczęło upadać, zniszczone przez nawałnicę, której niektórzy się spodziewali... ale traktowali swoje myśli jako zabawę, jako zwykły wymysł! Jednak nie, Czterej Jeźdźcy Apokalipsy przyszli na ten świat. Zaraza, Głód, Wojna i Śmierć zjednoczyły się i stworzyły istoty ucieleśniające ich wszystkich równocześnie - powstali...

WŁADCY ŻYWYCH TRUPÓW

To był pamiętny dzień, każdy pogrzeb, na całym świecie zakończył się masakrą zebranych. Niedawno zmarli powstali i zaczęli gryźć i szarpać ofiary swoimi zarażającymi pazurami - każdy kogo zabili, lecz nie zjedli powstawał i dołączał do nich. Niektórzy jednak nie byli bezrozumni - żywe trupy łączyły w sobie Zarazę, Głód i Śmierć, lecz pierwiastek Wojny stworzył istoty o wiele potężniejsze. Istoty, które mogły kontrolować tych których zarazili i każdego kogo zarazili jego słudzy, istoty zdolne do opanowania, zdolne do strategii i taktyki. Istoty, które im więcej miały sług tym większą mocą dysponowały... Dość szybko Władcy Żywych Trupów zobaczyli, że ludzie nie mają z nimi szans... zobaczyli, że inni Władcy stanowią większe zagrożenie, więc wszędzie gdzie znalazło się kilku Władców rozpoczynały się...

WOJNY ŻYWYCH TRUPÓW

------------------------------------
KP:
Imie:
Wygląd (wraz z obrazkiem):
Kartę wysyłać w temacie
-----------------------------

O co chodzi w tej grze? O rzeźnie! Krew! Zniszczenie! Wojnę! Głód! Zarazę! I przede wszystkim o....

ŚMIERĆ!!

Gracze kierują pojedyńczymi Władcami Zombie - a co to za jedni pewnie się wielu spyta? To odpowiem: to takie Zombie, które zarażając ludzi mają pod swoją kontrolą coraz więcej żywych trupów. Jednak, gdy wasz główny Zombie umrze to wy odpadacie z gry.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Ta część została mocno ograniczona, żeby jacyś nowi gracze tutaj napłynęli, zaryzykujcie.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.



System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.


Mapa terenu na sesji będzie (szkoła, kilka bloków mieszkalnych, park, basen, supermarket) miała minimapki przybliżenia na sesji.

http://img127.imageshack.us/img127/4226/planszamj3.png


Moce Władców Zombie (każda moc ma kilka poziomów, wszystkie są dokładnie opisane i będą ujawniane na sesji, gdy gracze będą je wybierać):
Cytat:
Wampiryzm - hipnoza, przenikanie przez ściany, latanie i wygląd ludzki to główne cechy siły Wampiryzmu

Infernalista - ochrona przed ogniem i moce przyzywania potworów

Ponury Żniwiarz - zabijanie myślą i przywoływanie magicznego zabójcę

Maska Człowieka - udawanie człowieka, gdy ludzie są potężniejsi

Czynienie Strachu - strach działa na żywych ale również sprawia że słabsi wrodzy zombie zaczynają oddalać się niepewnie

Strzelanie - zdolności obsługi broni palnej

Broń biała - zdolności używania broni białej

Pyromanta - zdolności manipulacji ogniem

Rambo - zdolności wspomagające obsługi broni palnej magią

Trucizna - trucizna żywych trupów to jedna z najpotężniejszych substancji, ta moc zapewnia tworzenie i równocześnie ochronę

Kierowca - zdolność prowadzenia pojazdów różnego rodzaju

Kamikaze - straszak na innych Władców jak i możliwość tworzenia samobójczych ataków swoimi sługami

--------------------------
Na podstawie: "WŻT XVIII: Trzecia Rzeczywistość" Niestety tamta sesji nie dobrnęła do końca z powodu nieobecności MG. Rekrutacja trwa do 18 jako że wtedy wracam z wakacji.

Mijikai 08-08-2007 21:36

Mmm... Bardzo "soczyście" się to zapowiada. :D Ilu planujesz graczy ?

Dreak 08-08-2007 21:48

Cytat:

Napisał Mijikai (Post 86983)
Mmm... Bardzo "soczyście" się to zapowiada. :D Ilu planujesz graczy ?



ok. 5 może mniej może więcej zależy ile będę miał zgłoszeń

Mijikai 08-08-2007 21:53

Tura = 1 post / 24 godz. ? Dobra, dobra już się biorę za KP. Trzeba znaleźć jakiś fajowy image. ;)

Dreak 08-08-2007 21:56

Cytat:

Napisał Mijikai (Post 86990)
Tura = 1 post / 24 godz. ? Dobra, dobra już się biorę za KP. Trzeba znaleźć jakiś fajowy image. ;)

Dokładnie Tura = 1 post. Drugi post w jeden turze zostaje zignorowany.

Gabiel 09-08-2007 09:07

1 Załącznik(ów)
To ja się zgłaszam i kartę dam gdzieś tak za godzinkę.

EDIT:
Imię: Bob Bobson

Wygląd: Wysoki, przetłuszczone blond włosy sięgające do ramion. Ubrany w poplamione czarne spodnie od garnituru oraz górną część góry, również od garnituru. Dolną część stracił mocując się z tirem przewożącym zwierzęta na rzeź. Niedawno zgubił lewą stopę, ale na jej miejsce przybił drewniany klocek.

Aha, 11 - ok.18 nie ma mnie, ale z tego co widzę dokładnie kiedy wrócę skończy się rekrutacja, więc to chyba nie problem?

Tevery Best 09-08-2007 09:30

To może ja się wtrącę odrobinkę. W długiej tradycji WŻT sesje, które z różnorakich powodów nie dobrnęły do końca, były zakańczane jednym postem, w którym ginęli wszyscy poza jednym - a którym, to już decyzja MG (bądź kogoś innego, kto poczuł się w obowiązku). Ponieważ nikt nie odwołał się do tej tradycji, proponuję raczej poczekać na AC. A tymczasem nikt wam nie broni przeprowadzić WŻT XIX albo innej sesji w systemie APW.

No, ale decyzja wasza, tawariszczi.

Dreak 09-08-2007 10:01

Cytat:

Napisał Tevery Best (Post 87068)
To może ja się wtrącę odrobinkę. W długiej tradycji WŻT sesje, które z różnorakich powodów nie dobrnęły do końca, były zakańczane jednym postem, w którym ginęli wszyscy poza jednym - a którym, to już decyzja MG (bądź kogoś innego, kto poczuł się w obowiązku). Ponieważ nikt nie odwołał się do tej tradycji, proponuję raczej poczekać na AC. A tymczasem nikt wam nie broni przeprowadzić WŻT XIX albo innej sesji w systemie APW.

No, ale decyzja wasza, tawariszczi.

Tak ale mi się wydaje ze AC już nie wróci.... przynajmniej nie na najbliższym czasie ale od niego nauczyłem się jak te sesje prowadzić..

PS: Obrazki mogą być animowane.

Dreak 19-08-2007 21:12

Jako że mało osób się zgłosiło przedłużam rekrutacje

shade 19-08-2007 23:47

Jako że w domu nudy straszne... to i ja się zgłaszam. Mój zombiak to będzie ten sam co w poprzedniej sesji czyli Soulripper.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:34.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172