Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-08-2007, 21:17   #1
 
Dreak's Avatar
 
Reputacja: 1 Dreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie cośDreak ma w sobie coś
[autorski] WŻT XIX: Reaktywacja.

Świat, w którym żyjemy jest uporządkowany
Świat, w którym żyjemy ma swoje prawa
Bezpieczeństwo
Pieniądze
Społeczeństwo
Kultura
Zabawa
Rozrywka

Wszystko jednak ma swój kres...





W jednej chwili wszystko zaczęło się walić. Podzielona ludzkość wcale się nie zjednoczyła, gdy przyszło zagrożenie. Miasto po mieście, wieś po wsi, kraj po kraju - wszystko zaczęło upadać, zniszczone przez nawałnicę, której niektórzy się spodziewali... ale traktowali swoje myśli jako zabawę, jako zwykły wymysł! Jednak nie, Czterej Jeźdźcy Apokalipsy przyszli na ten świat. Zaraza, Głód, Wojna i Śmierć zjednoczyły się i stworzyły istoty ucieleśniające ich wszystkich równocześnie - powstali...

WŁADCY ŻYWYCH TRUPÓW

To był pamiętny dzień, każdy pogrzeb, na całym świecie zakończył się masakrą zebranych. Niedawno zmarli powstali i zaczęli gryźć i szarpać ofiary swoimi zarażającymi pazurami - każdy kogo zabili, lecz nie zjedli powstawał i dołączał do nich. Niektórzy jednak nie byli bezrozumni - żywe trupy łączyły w sobie Zarazę, Głód i Śmierć, lecz pierwiastek Wojny stworzył istoty o wiele potężniejsze. Istoty, które mogły kontrolować tych których zarazili i każdego kogo zarazili jego słudzy, istoty zdolne do opanowania, zdolne do strategii i taktyki. Istoty, które im więcej miały sług tym większą mocą dysponowały... Dość szybko Władcy Żywych Trupów zobaczyli, że ludzie nie mają z nimi szans... zobaczyli, że inni Władcy stanowią większe zagrożenie, więc wszędzie gdzie znalazło się kilku Władców rozpoczynały się...

WOJNY ŻYWYCH TRUPÓW

------------------------------------
KP:
Imie:
Wygląd (wraz z obrazkiem):
Kartę wysyłać w temacie
-----------------------------

O co chodzi w tej grze? O rzeźnie! Krew! Zniszczenie! Wojnę! Głód! Zarazę! I przede wszystkim o....

ŚMIERĆ!!

Gracze kierują pojedyńczymi Władcami Zombie - a co to za jedni pewnie się wielu spyta? To odpowiem: to takie Zombie, które zarażając ludzi mają pod swoją kontrolą coraz więcej żywych trupów. Jednak, gdy wasz główny Zombie umrze to wy odpadacie z gry.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Ta część została mocno ograniczona, żeby jacyś nowi gracze tutaj napłynęli, zaryzykujcie.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.



System Dyplomacji:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.


Mapa terenu na sesji będzie (szkoła, kilka bloków mieszkalnych, park, basen, supermarket) miała minimapki przybliżenia na sesji.

http://img127.imageshack.us/img127/4226/planszamj3.png


Moce Władców Zombie (każda moc ma kilka poziomów, wszystkie są dokładnie opisane i będą ujawniane na sesji, gdy gracze będą je wybierać):
Cytat:
Wampiryzm - hipnoza, przenikanie przez ściany, latanie i wygląd ludzki to główne cechy siły Wampiryzmu

Infernalista - ochrona przed ogniem i moce przyzywania potworów

Ponury Żniwiarz - zabijanie myślą i przywoływanie magicznego zabójcę

Maska Człowieka - udawanie człowieka, gdy ludzie są potężniejsi

Czynienie Strachu - strach działa na żywych ale również sprawia że słabsi wrodzy zombie zaczynają oddalać się niepewnie

Strzelanie - zdolności obsługi broni palnej

Broń biała - zdolności używania broni białej

Pyromanta - zdolności manipulacji ogniem

Rambo - zdolności wspomagające obsługi broni palnej magią

Trucizna - trucizna żywych trupów to jedna z najpotężniejszych substancji, ta moc zapewnia tworzenie i równocześnie ochronę

Kierowca - zdolność prowadzenia pojazdów różnego rodzaju

Kamikaze - straszak na innych Władców jak i możliwość tworzenia samobójczych ataków swoimi sługami

--------------------------
Na podstawie: "WŻT XVIII: Trzecia Rzeczywistość" Niestety tamta sesji nie dobrnęła do końca z powodu nieobecności MG. Rekrutacja trwa do 18 jako że wtedy wracam z wakacji.
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."

Ostatnio edytowane przez Dreak : 09-08-2007 o 10:00.
Dreak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172