|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-08-2007, 17:56 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski] Zew Nocy Królestwo Rothan. Zima. Miasto Erondal. Miasto nie jest duże, otaczają je małe mury, pilnują go strażnicy. Jednak w nocy, nikt nie ośmiela się wyjść na ulicę. Dochodzi tam do starć między dwoma Rodami, wilkołakami i wampirami. Ludzie nie są już bezpieczni. Z całego królestwa Rothan napływają wieści o pladze umarłych wstających z grobów i wielkich wilkach, które z nimi walczą. Tymczasem w małej mieścinie kilkoro strażników się buntuje. Postanawiają na własną rękę zająć się problemem walczących klanów. Trochę o Rodach. Ród wilkołaków składa się z czterech klanów: Klanu Mroku (wojownicy) - 4 miniatura Klanu Śmierci (magowie) - 2 miniatura Klanu Ezbathiela (berserkerzy) - 1 i 3 miniatura Klanu Księżyca (wojowniko-magowie) - 5 miniatura. Gracze decydują do jakiego klanu chcą dołączyć w KP. Umiejętności: Umiejętności są zależne od rodzaju klanu. Każdy klan ma dwa drzewka umiejętności - Klan Mroku - Zniszczenie, Dominacja; Klan Śmierci - Magia Krwi, Załamanie Rzeczywistości; Klan Ezbathiela - Zniszczenie , Element Ezbathiela; Klan Księżyca - Dominacja, Magia Krwi. Zniszczenie - umiejętności opierające się na sile fizycznej, składają się na nie różne ciosy i ataki nogami i rękoma. Dominacja - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie rozkazy wrogom i sojusznikom oraz podświadome działanie na rozmówcę. Magia Krwi - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia ofensywne i defensywne. Załamanie Rzeczywistości - umiejętności opierające się na sile umysłu, składają się na nie zaklęcia teleportacji, leczenia i pułapek oraz iluminacji. Element Ezbathiela - umiejętności opierające się na sile umysłu i sile fizycznej, składają się na nie furie i zmiany kształtu. Profesje: Profesja naszych ludzi (w dzień nie jesteśmy wilkołakami). Są to wojownik i łowca (magowie odpadają, z powodu siły ich umysłu). Poszukuję od 4 do 6 graczy. Kartę Postaci składamy na PW. -imię: -wiek: -prfesja: -klan: -historia (powinno zawierać powód waszego zbutnowania i jak nauczyliście się walczyć): -wygląd zewnętrzny: -ekwipunek: wybieracie spośród: Broń - miecz jedno- dwu- lub półtoraręczny albo Topór jedno- lub dwuręczny, Łuk lub Kusza. Do tego macie łańcuchy i kołki na wampiry. Zbroje: Skórzane lub kolcze. Różnica jest taka, że kolcza zbroja blokuje nieco ruchy i przez to jest mniej poręczna. Dla łowcy proponowałbym więc skórzaną zbroję, a dla wojownika kolczugę. Jednak to wasz wybór. Sesja to Storytelling. Ostatnio edytowane przez Grom : 12-08-2007 o 17:23. |
07-08-2007, 18:03 | #2 |
INNA Reputacja: 1 | Ymm...gra się tylko wilkołakami?? A wampirami nie można? :P A wygląd wilka czy człeka? XD
__________________ Discord podany w profilu |
07-08-2007, 18:07 | #3 |
Reputacja: 1 | Być może się zgłoszę ale mam takie pytanie. W historii mamy uwzględnić powód dla którego się zbuntowaliśmy... przeciwko czemu? We wstępie wspominasz o buntujących się strażnikach, czyli mam rozumieć że należymy właśnie do straży? czy nie? Poza tym z tego co zrozumiałem jedynymi profesjami do wyboru są wojownik i łowca, zgadza się?
__________________ I like rusty spooonsss... I like to touch them... I like it when the red water comes out... |
07-08-2007, 18:26 | #4 |
Reputacja: 1 | Zbuntowaliście się przeciwko bezczynności i tolerowaniu walczących istot nocy. Chcecie je powstrzymać. Tak, gracie na razie tylko ludźmi, a potem będziecie tylko wilkołakami. Jestescie straznikami. Mozecie byc tylko wojownikiem lub łowcą. To klasu poboczne, bo większośc czasu będziecie wilkami. |
07-08-2007, 19:26 | #5 |
Reputacja: 1 | "Mozecie byc tylko wojownikiem lub łowcą. To klasu poboczne, bo większośc czasu będziecie wilkami." No ale przecież wilk to nie klasa tylko rasa, no i przecież można chyba być wilkiem-wojownikiem/łowcą.
__________________ "Za stodołą, gdzieś na płocie, kogut gromko pieje, zaraz przyjdę, miła do cię, tylko się odleję" - A.Sapkowski "Coś się kończy, coś zaczyna" |
07-08-2007, 19:35 | #6 |
Reputacja: 1 | Uhh... To jaką profesjęma wasz wilkołak zależy od jego klanu. A gdy jest dzień stajecie się ludźmi, tylko silniejszymi. Walczycie tak jak zawsze, przed przemienieniem, czyli mieczem lub toporem albo łukiem. |
07-08-2007, 20:55 | #7 |
Reputacja: 1 | Czyli Psionika, albo coś podobnego do mocy Psi działających na umysły są dozwolone?
__________________ "Drow to stan umysłu." - Almena? Kejsi2? "- You can't let them run around inside of dead people! - Why not? It's like recycling." - Dr. Who |
07-08-2007, 21:13 | #8 |
Reputacja: 1 | Czy przyjmujesz również początkujących? |
08-08-2007, 11:29 | #9 |
Reputacja: 1 | Trochę zaczynam się gubić. *Czy w nocy zamieniamy się w wilki czy wilkołaki? *A drugie pytanie to: czy jeśli zamieniamy się w wilkołaki, to czy w walce używamy broni? Np. wojownik (człowiek) posługujący się mieczem zamienia się w wilkołaka i ten nadal łazi z tym mieczem. EDIT *W kp jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, trzeba podać wygląd człowieka i wilkołaka, w którego się zmienia czy tylko człowieka?
__________________ Nic nie zostanie zapomniane, Nic nie zostanie wybaczone. Księga Żalu I,1 Ostatnio edytowane przez Kokesz : 08-08-2007 o 11:49. |
08-08-2007, 13:58 | #10 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Tak, pod warunkiem, że będziesz pisać 1 post na minimum 48 godzin. Cytat:
| ||