|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
21-08-2007, 18:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [D&D] Władcy Lochów Legendardne ludzkie miasto Atlantyda rozciąga się na wiele kilometrów, jednak każdy zwykły śmiertelnik żyjący nad ziemią wie, że najważniejsze ośrodki zostały zbudowane poniżej gruntu - w miejscach, których nie może dostrzec ludzkie oko. REKRUTACJA do nowej sesji Mistrza Gry zgodnej z zasadami D&D. Rozgrywka ma w założeniu być dynamiczna, przyjemna, ale zarazem nastrojowa. Potrzebuje kilku graczy (nie określam z góry ilu) z dowolnych ras i profesji dostępnych w głównym podręczniku gracza D&D. Postać tworzycie wg. standardowych zasad, wraz z niedługim opisem postaci (góra 2 zdania na wygląd, góra 3 zdania na opis nawyków). Zostaliście przeniesieni do tego świata za pomocą czarów jednego z władców podziemii, aby mu służyć. Nie jest to jednak niewolnictwo, zdecydowaliście się pracować dla jednego z nich z własnej woli (choć nie dużo czasu minęło, odkąd pojawiliście się na tym Planie), bowiem niebezpieczeństwa są bardzo dobrze nagradzane. Jesteście jednymi z nielicznych, którzy mają wstęp do świata zbudowanego pod gruntem potężnego miasta-państwa. W trakcie rozgrywki będziecie w niestandardowy sposób rozwijać swoją postać (po za zwykłymi rozwinięciami z zasad, będą także dodatkowe, zależne od waszych decyzji). Wszelkie pytania proszę kierować tutaj, chyba że dotyczą waszej postaci - wówczas jako prywatna wiadomość. Czekam zatem na wasze propozycje postaci.
__________________ Bardzo lubię regulamin, a szczególnie punkt 10! |
21-08-2007, 18:58 | #2 |
Reputacja: 1 | hyhy łotrzyk dołącza do kompanii, mam tylko pytanie jaki system określania statystyk preferujesz? Rzucisz dla każdego i podasz wyniki, mamy sami rzucać czy może stosujemy pointbuy 28. Karty ode mnie możesz się spodziewać jutro. Pozdrawiam
__________________ Oj Toto to już chyba nie jest Kansas... "Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce" |
21-08-2007, 21:16 | #3 |
Reputacja: 1 | Durendal: Myślę, że najlepiej, jeśli rozdzielicie pomiędzy 6 standardowych cech (Siła, Zręczność, Charyzma, Inteligencja, Roztropność/Mądrość, Budowa ciała) następujące wartości: 13,14,15,16,17,18. Noraku: Tak. Po za tym, co podałem powyżej, wybierz sobie jedną z podstawowych klas postaci (czyli innymi słowy - profesji): Barbarzyńca, Bard, Czarodziej, Druid, Kapłan, Łotrzyk, Mnich, Paladyn, Wojownik, Zaklinacz/Czarownik. Myślę, że na początek powinno wystarczyć. diobon: 1. Nie - tylko najważniejsze informacje (możesz dodać, jeśli masz podręcznik, atuty i umiejętności, ale nie wymagam - będę się kierował logiką odnośnie tego, co postać potrafi). 2. Mam podręcznik do v. 3.0. Ale z tego co wiem, różnice są nieznaczne i głównie dotyczą sposobu napisania podręcznika. 3. Szybciej to drugie, bo pod Ziemią nie żyją żadne drowy szukające sposobu do bitki. Miejsce jest całkowicie autorskie. Na Atlantydzie żyją tylko ludzie, natomiast elfy, krasnoludy itd. właściwie nie istnieją (co nie znaczy, że nie możesz ich sobie wybrać). Do mieszkania pod ziemią natomiast uzurpują sobie prawo władcy wraz ze swoimi świtami i armiami. Radzę nie sugerować się standardowymi (czyli a'la średniowiecznymi) podziałami czy strukturą. Tu nie ma zamku z królem czy szlachty. Miasto jest podzielone pomiędzy wielu potężnych władców, którzy w odróżnieniu od zwykłych mieszkańców, postanowili zamieszkać pod ziemią. Tocząc pomiędzy sobą wojny, są swoimi naturalnymi wrogami, jednak przy tym kierują się pewnymi zasadami, których zwykli ludzie z naszego świata niezrozumieliby. 4. Niestety, nie. Wiedząc, że nie wszyscy są tak zaawansowani w zasadach D&D, nie miałoby to za bardzo sensu. Dość wysokie wartości cech początkowych potraktuj jako rekompensatę szympmon: A w RPG w ogólności się orientujesz? Znajomość samych zasad D&D nie jest wymagana, ale styczność z RPG'ami jest istotna dla dynamiki rozgrywki. (Żeby nie było przerywników typu: a co mogę tu zrobić etc. - sorry, ale szkoda mi na to czasu).
__________________ Bardzo lubię regulamin, a szczególnie punkt 10! |
21-08-2007, 19:43 | #4 |
Reputacja: 1 | ja mam jedno pytanie. Czy przyjmiesz osobę która nie grała nigdy w D&D ale ma ciekawe pomysły i duże chęci? Jeżeli tak to bardzo prosze o jakąś "podpowiedź" jak stworzyć kp
__________________ you will never walk alone |
21-08-2007, 20:14 | #5 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się i od razu pytania: 1. Czy karta posatci ma być w 100% odwzororwaną karta postaci (oczywiście bez tej całej grafiki) jaka jest w podręcznikach, czy poprostu karta "storytellingowa", czyli tylko wygląd, zachowanie i ekwipunek czy raczej ma to być karta z pełną mechaniką gry? 2. D&D 3.0 czy D&D 3.5? 3. Gdybyś mógł precyzyjnej opisać świat w którym będzie toczyła się fabuły gry. Ma to być coś jak podziemia z Podmroku w Zapomnianych Krainach czy ta "Atlantyda" z filmu i książek? 4. A tu zakładam, że postać będzie pierwszo-poziomowa dlatego nie będzie możliwe klasy prestiżowe albo bohaterowie dwuklasowi.
__________________ "Za stodołą, gdzieś na płocie, kogut gromko pieje, zaraz przyjdę, miła do cię, tylko się odleję" - A.Sapkowski "Coś się kończy, coś zaczyna" |
21-08-2007, 21:10 | #6 |
Reputacja: 1 | Jeszcze nigdy nie grałem w DnD.Czy to nie będzie przeszkadzało
__________________ (...)"To właśnie nas różni.Elfy zabijają z konieczności-wy, ludzie, robicie to dla przyjemności".(...) |
21-08-2007, 21:57 | #7 |
Reputacja: 1 | To ja także chciałbym się zgłosić :P. Ale mam pewne pytanie: gdzie mamy Ci wysłać te karty postaci? Jako prywatną wiadomość, czy dać ją tutaj w temacie? |
21-08-2007, 22:25 | #8 |
Reputacja: 1 | Donki: MG napisał, że sprawy dotyczące postaci kierować na PW. Reszta jeszcze nigdy nie grająca: Proszę Was o NIE pisanie jednolinijkowych postów o ile nie będą konieczne. I moje pytania: Będziemy rzucali kośćmi? Liczą się modyfikatory rasowe? (Przepraszam, MG, że Cię wyręczyłem.
__________________ Psychologia jest nauką poznania człowieka. Jeśli chcesz być szczęśliwy, nie ma innej drogi jak przez poznanie samego siebie. - B. Huzarski Ostatnio edytowane przez nox90 : 21-08-2007 o 22:29. |
21-08-2007, 22:56 | #9 |
Reputacja: 1 | Donki: Postacie dajcie tutaj pod innymi wiadomościami. Hmm zastanawiam się ile max. graczy wziąć do drużyny, żeby nie było chaosu. Kiedyś tu prowadziłem sesje z 2 wrogimi drużynami, ale tym razem mam inną koncepcję, więc będzie tylko 1 drużyna sprzymierzeńców. Myślę o 4 graczach - jak to widzicie? Chyba, że macie jakiś pomysł...? nox90: Te kości, przynajmniej w zeszłym roku, jakoś dziwnie działały, więc chyba będzie system narracyjny. Po za tym nie będzie mi się chciało wszystkich współczynników obliczać Ewentualnie uprościmy mechanikę. Cedryk: Postaci 1-poz. Tak jak napisałem, standardowe zasady z PG (Podręcznika Gracza), chyba, że się uprzesz, żeby mieć coś niestandardowego - wówczas napisz mi na PW najpierw jaką masz koncepcję.
__________________ Bardzo lubię regulamin, a szczególnie punkt 10! Ostatnio edytowane przez MistrzGry : 21-08-2007 o 22:59. |
21-08-2007, 23:16 | #10 |
Reputacja: 1 | 2 przeciwne drużyny to coś nowego dla mnie. Nie wiem jakby to wyglądało, więc się nie wypowiadam. A więc postaci tutaj? Ok Pełne imię: Quillathe Sovelis Rasa: Elf Profesja: Łowczyni (Ranger) Płeć: Kobieta Wiara: Obad-Hai Wiek: 207 lat Wzrost: 1.60 m Waga: 36 kg Atrybuty: Siła - 17 Wytrzymałość - 13 Zwinność - 18 Mądrość - 16 Charyzma - 14 Inteligencja – 15 Ekwipunek początkowy: wysadzana ćwiekami skóra (+3 AC, kara -1, szybkość 9 m/s, 10 kg) długi miecz (1d8, krytyczne 19-20/x2, 2kg, jednoręczny, rany cięte) Krótki miecz (1d6, krytyczne 19-20/x2, 1 kg, lekki, rany cięte) Długi Łuk (1d8, krytyczny x3, zasięg 30 m, 1.5 kg, rany kłute) Plecak, a w nim: sakiewka, 3 pochodnie, kołczan z dwudziestoma strzałami, posłanie. Wygląd i resztę szczegółów postaci mam zamiar wprowadzić podczas sesji. [EDIT] Dodaję więc wygląd, zdolności i stan psychiczny. Wygląd: Quillathe jest wysoka i szczupła jak większość elfów. Jej ciemnofioletowe włosy opadają swobodnie na ramiona. Jej cera jest gładka, delikatna i dość jasna. Idealnie kontrastuje ona z włosami. Delikatnie zarysowanie brwi zbiegają się pod niewielkim kątem ku środkowi podkreślając przenikliwe, szarozielone oczy, co daje efekt wyrazistości postaci. Ubrana jest w dwuczęściowy strój tego samego koloru co włosy. Jego górna część zasłania całe ręce (rękawice są jego integralną częścią i posiadają kieszonki na 3 noże do rzucania), i kończy się wraz z żebrami podkreślając jędrne piersi i zostawiając odsłonięty brzuch. Dolna część zaczyna się poniżej bioder. Łączy ona ze sobą pas, parę kieszonek na drobiazgi i pochwę na sztylet. Wspomniany pas, mimo, że prosty wygląda dość efektownie, gdyż są to 4 pasy zbiegające się do klamry na wysokości przepony. Cały strój sprawia wrażenie uszytego na miarę i niewątpliwie podkreśla urodę jego posiadaczki. Zdolności: Jest doskonałą łuczniczką. Jej wyostrzone przez lata zmysły wzroku i słuchu pozwalają jej słyszeć i widzieć niemal wszystko. Poza tym jest bardzo zręczna, a jej chód i bieg są lekkie, co pozwala przemieszczać się w terenie z niesamowitą wręcz prędkością. Stosunek do innych ras: Uważa ludzi za pozbawionych manier, niziołków za raczej stonowanych, a krasnoludów oczywiście nie znosi. Stan psychiczny: Jak na elfa przystało, Quillathe uczy się od dzieciństwa równowagi i spokoju ducha. Jest biofilem. Sprawie, która ją interesuje potrafi oddać całą siebie. Zdobywa przyjaciół i wrogów powoli, a jeszcze wolniej o nich zapomina. Na wyzwiska nie reaguje, a na poważną krzywdę odpowiada zemstą. Często wraca myślami do zmarłego już męża. Nadal ma go przed oczami i jest z nim bardzo mocno związana. Aktualnie czuje się bardzo samotna, co jest głównym motorem pchającym ją naprzód.
__________________ Psychologia jest nauką poznania człowieka. Jeśli chcesz być szczęśliwy, nie ma innej drogi jak przez poznanie samego siebie. - B. Huzarski Ostatnio edytowane przez nox90 : 22-08-2007 o 00:36. |