Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


Zobacz wyniki ankiety: Jaka powinna być ta rozgrywka?
Powinno być dużo walki 10 34.48%
Powinno być dużo magów i magicznych efektów 7 24.14%
Powinno być dużo podróży itp., a mało pobytu w miastach 4 13.79%
Powinno być dużo skradania, cichych walk 11 37.93%
Powinno być dużo gadania 16 55.17%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 29. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-08-2007, 12:12   #1
 
Beriand's Avatar
 
Reputacja: 1 Beriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemu
[Autorski] Elfy wcale nie są miłe!

Noc była pochmurna i deszczowa. Aulos siedział przy oknie i czekał. Byli już spóźnieni… Król nie będzie zadowolony. Czekał i czekał, a czerwoni nadal nie przychodził.
-Gdzie oni są!- krzyknął.
-Tutaj- odpowiedział mu spokojny głos. Aulos zerwał się z fotela i popatrzył na arcymaga. Kątem oka zauważył obok ciało swojego sługi.
-Co jest.. Co mu zrobiliście… Straż!- ten okrzyk wydobył się z jego piersi na widok gestów i słów arcymaga. Rzucał czar…. Na swoje nieszczęście wiedział jaki. Do pokoju wbiegło kilku ochroniarzy. Natychmiast runęli na ziemię pod wpływem zaklęć pozostałej czwórki.
-Dlaczego?- powiedział, po czym z jego dłoni wystrzeliła błyskawica i rozeszła się po ochronnej tarczy arcymaga. Ten wykonał nagły ruch dłonią w stronę Aulusa i ten padł na ziemię… żył jeszcze.
-Widzisz… Czasem trzeba zmienić pracodawcę… Ciekaw jestem co zrobi nam twój piesek Jifad… HAHA- powiedział arcymag i pozostali także się zaśmiali.
-Nie, nie Jifad… ale Sykstus Daer…- nie kończąc zdania Aulus umarł.
Arcymag jeszcze raz prychnął rozsypał na ziemi garść tajemniczego pyłu, wypowiedział krótkie zaklęcie, poczym cała piątka czerwonych magów odteleportowała się.
Chwilę później do pokoju wbiegło kilku magów. Jeden z nich popatrzył ze zgrozą na podłogę i cicho powiedział:
-Jifadzie, on użył Proszku Amartusa….
Podłoga została częściowo roztopiona, a prawa część zwłok Aulusa zniknęła. Do komnaty wbiegł jeszcze służba i rozległy się krzyki:
-Burmistrz, Burmistrz nie żyje!!!




Zapraszam do sesji w autorskim świecie o nazwie Frylan.

Poszukuję 4-6 graczy, ale to zależy od liczby chętnych do gry.

Przygoda zaczyna się w elfickim mieście Perrin, tuż po zamordowaniu Aulusa, burmistrza owego miasta. Perrin jest stolicą małego królestwa elfów, Erlony i ma 15 000 mieszkańców. Aktualnie włada nim półelf Jifad, uczeń Aulusa i króla Erlony, Ariela. Król nie przebywa w stolicy, tylko w zamku niedaleko miasta.

Zaczynacie w siedzibach swoich gildii, gdzie dostajecie instrukcje. Potem można wedle własnej woli przyłączyć się do drużyny lub na własną rękę wykonywać zadanie. Fabuły nie zdradzę. Rozgrywkę zamierzam w małym stopniu oprzeć na kościach, a reszta zależy od umiejętności i MG .

Dostępne rasy- Elf, człowiek, półelf, gnom. Mogą być inne, ale jest ich w tych rejonach mało i niemile widziane. Są jeszcze: Krasnolud, Ludzie Pustyni, Akrule (magiczni mieszkańcy bagien), Półdemony, Głębinowi (wstrętna rasa- wyjątki dostępne). I ewentualnie ludzie szlachetni- to inna rasa z bardzo oddalonego królestwa! . Przy czym człowiekiem będzie ciężko, bo gra jest nastawiona na walkę z wszelkim rodzajem ludzkim, ale jak ktoś chce być zdeprawowanym ludziem czy coś to proszę bardzo.

Wpływ rasy na postać-
Człowiek- +2 do walki sztyletami, otwierania zamków i do kieszonkostwa.
Elf- +2 czary dziennie, +1 w testach alchemii i glifów.
Półelf- +1 czar dziennie, +1 do walki sztyletami, otwierania zamków i do kieszonkostwa
Gnom- -3 do wszystkich szermierek itp. (oprócz sztyletów), +2 do wiedzy, retoryki, skradania i kieszonkostwa
Krasnolud- +2 do wszytkich szermierek itp. (oprócz sztyletów), +2 do kowalstwa.
Ludzie pustyni- 2* Szybkość chodzenia, +2 do zręczności
Akrule- +3 czary dziennie, +3 do magii ofensywnej.
Półdemony- +3 do wiedzy i językoznawstwa, -2 do magii
Głębinowi- Okropny wygląd, +3 do magii, zielarstwa i alchemii.
Ludzie Szlachetni- +1 do magii, +2 do szermierek itp.

Główny wpływ to jednak kontakty z innymi rasami i wygląd. Ludzie i elfy się nienawidzą, nikt nie lubi Głębinowych, Akrule i gnomy się zwalczają, Krasnoludy nienawidzą półdemonów i półelfów (mieszańców), a Ludzie Szlachetni gardzą każdą rasą. Są wyjątki oczywiście...

Level- no właśnie… tutaj nie ma leżeli, są tylko poziomy umiejętności i rangi w gildiach, zależne od nich. Na początku macie do rozdzielenia 30 punktów (wbrew pozorom to strasznie mało). Potem można się uczyć dalej, ale to wymaga czasu i pieniędzy. Uwaga! Magia jest tutaj dziwna ostatnimi czasy i często występują problemy z jej użyciem!

KP pisać według wzoru:
Imię-
Rasa-
Pochodzenie- Niedługo dam mapkę, to mozna będzie wybrać
Gildia-
Umiejętności-
Ekwipunek-
Historia- (tylko żadnych heroicznych wyczynów, bo jesteście zwyczajnie słabi )
Jakieś opis charakteru-

Umiejętności:
Wiedza
Językoznawstwo
Glify i runy- unieszkodliwianie niebezpieczne, częściowo zależne od rzutu kością. Rozpoznanie automatyczne.
Magia ochronna i iluzje- W ogóle magia: im wyższy poziom tym więcej czarów można rzucić, poziom zaklęcia jest nieistotny, liczy się liczba, ale nie jest ona podawana musicie dojść do tego sami  Kilka czarów za dużo to nieprzyjemne efekty!
Magia ofensywna i rozpraszanie
Alchemia- warzenie niebezpieczne, co poziom gracz poznaje jak uwarzyć jedną miksturę (znaczy tylko jej nazwę, sposób automatyczny), ale jest to częściowo zależne od rzutu kością i może skończyć się wybuchem
Leczenie (zwykłe)
Uzdrowicielstwo (magia)
Łucznictwo
Kusznictwo
Polowania
Kowalstwo- co poziom kolejna rzecz możliwa do stworzenia (wlicza się łuki, kusze i pancerze skórzane)
Szermierka
Walka toporami
Walka kosturami
Walka Maczugami i młotami
Otwieranie zamków
Pułapkoznawstwo- to co z glifami
Skradanie
Kieszonkostwo
Retoryka
Zielarstwo- co poziom roślina lub rzecz możliwa do rozpoznania i uzyskania
Przyjaciel zwierząt
Magiczne rzemiosło- tworzenie zwojów, różdżek, ulepszanie broni i dawanie magicznych właściwości.
Walka sztyletami
Zwinność- uniki itp.


Gildie:
Rzemieślników
Uczonych
Magów
Wojowników
Myśliwych
Kapłanów
Złodziei
Na początku należy wybrać gildię, potem można ją zmienić. W histori może być żę gildia została zmieniona czy coś takiego.

Domyślam się że będzie dużo pytań, więc mówię od razu: pytać o co chcecie i ile chcecie!



Co jakiś czas będę pisał dodatkowe informacje (mapa, kalendarz, historia)
 

Ostatnio edytowane przez Beriand : 27-08-2007 o 13:44.
Beriand jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172