|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-08-2007, 16:39 | #1 |
Reputacja: 1 | (autorskie)IMPERIUM ŚMIERCI I : Wonty Lordów Ożywieńców. 13 sierpnia 294 roku Piątej Ery, Darkholn, sala Lordów Durotaru. -Tym razem staruch przesadził! Mogłem znieść zmianę wielkości armii, ale cofnięcia praw Rady Lordów nie zniosę! -Nie tylko ty na tym ucierpiałeś.-warknął jeden z Lordów.-Imperator Deemer stara się od nas uwolnić...raz na zawsze. -Mówisz słusznie-dodał trzeci Lord.-Trzeba się go pozbyć...co powiecie na sojusz...? Zapraszam na rekrutację do sesji, w której wcielacie się w role pięciu (więc potrzebuję PIĘCIU graczy) Lordów Nieumarłych, namiestników pięciu prowincji Imperium Durotaru, członków Wielkiej Rady Lordów. Mówiąc krótko o tematyce sesji, stary imperator Deemer zaczyna się was pozbywać, więc musicie go usunąć...radykalnymi metodami. Każdy z was posiada jedną prowincję, którą musi rozwijać. Niestety w tym przeszkadza wam Deemer, oraz połączone siły Wielkiej Trójki (elfy, ludzie, centaury), przygotowujące się do odebrania wam imperium i zniszczenia nieumarłych. Na początku posiadacie 150.000 sztuk złota (podatek z całej prowincji 25.000 na 2 tygodnie rl.) oraz armię złożoną z 1200 żołnierzy piechoty (szkielety, zombie), 800 łuczników (szkielety), 480 jazdy (szkielet władca koni) oraz 20 nekromantów. W miarę rozwijania prowincji, będziecie mogli dokupywać potężniejsze oddziały. Jeśli chodzi o system to będę rozgrywał wasze walki z kostkami w dłoni (mój system : p), a bitwy, jak mi się zobaczy. Poza dyplomacją, waszymi walkami, wszystko to storytelling. Wzór Kp: IMIĘ: HISTORIA: PŁEĆ: WYGLĄD: EKWIPUNEK: (bez wariacji) PRZYNALEŻNOŚĆ: (szkielet ( -25% obrażeń w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w bronią miotaną i białą), zombie (leczy się zjadając wrogów, zaraża, zamienia innych w zombie), wampir ( przemienia innych w wampira, leczy się, pijąc krew), mumia ( -15% obrażeń w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w broń obuchową i topór), zjawa ( może się uniematerializować, nie dostając w walce obrażeń ze zwykłej broni, lecz sama wtedy nie może atakować niczym oprócz magii). KLASA: Wojownik (nie może być kobietą)--Czarny Rycerz (10 poziom, +2 siła, +2 charyzma +1 wytrzymałość)-- Władca Mroku (20 poziom, +2 siła, +2 charyzma +2 wytrzym., rzuca „Atak Śmierci”, „Żądzę Krwi”). Tancerka Kości (kobieta, odp. Wojownika)--Kapłanka Kości (10 poziom, +2 siła, +2 charyzma +1 wytrzym.)-- Mistrzyni Kości (20 poziom, +2 siła, +2 charyzma +2 wytrzym.). Akolita-- Nekromanta(10 poz. +1 siła,+1 mądrość, +1 charyzma)-- Nekropharus ( 20 poz. +2 charyzma, +1 zręczność, +2 mądrość)--Licz (niekoniecznie) ( 25 poz. +2 mądrość, zmuszony do przemiany w szkieleta). Barbarzyńca-- Sługa Śmierci (10 poz. +2 siła, +2 wytrzym., +1 charyzma)-- Żniwiarz Śmierci ( 20 poz. +3 siła, +3 wytrzym., +1 charyzma) Łotr-- Zjawa Cieni ( 10 poz. +2 zręczność, +1 charyzma, +1 wiedza)-- Skryta Śmierć ( 20 poz. +3 zręczność, +1 charyzma) STATYSTYKI: SIŁA: ZRĘCZNOŚĆ: MĄDROŚĆ: WYTRZYMAŁOŚĆ: (OD NIEJ ZALEŻY ILOŚĆ PŻ (PKT. ŻYCIA)) CHARYZMA: Do wykorzystania jest 35 pkt. DOMENY AKOLITY (wybrać 2, automatyczna domena to NEKROMANCJA): woda-pozwala tworzyć wiry, oddychać i chodzić po wodzie, przyzywać okręty itp., ziemia-pozwala tworzyć trzęsienia ziemi, atakować magmą i skałami, spowalniać wroga, tworzyć szczeliny w ziemi itp., powietrze- pozwala latać, teleportować się, tworzyć wichury i trąby powietrzne, przyspieszać bieganie i chodzenie itp., ogień-pozwala oślepiać, atakować ogniem, tworzyć ogniste burze itp., psionika-pozwala kontrolować umysły wrogów, łatwo przekonywać ich do swojej woli, kontrolować ich ciała. |