|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-08-2007, 14:42 | #11 |
Reputacja: 1 | No, skoro MG nalegał, żeby dać tutaj skrót KP, to chyba muszę to zrobić... Imię: Alemir "Odesejron" (w cudzysłowiu to ksywa) Wygląd: W chwili obecnej Alemir ma 23 lata. Pierwsze co się rzuca w oczy to to, że Alemir ma szarą karnację i długie, proste, białe włosy. To widać z daleka. Z bliska widać także przebiegającą przez prawy policzek ciemną bliznę - pamiątka po jednej z walk. Oczy Alemira są różnokolorowe - prawe fioletowe, lewe brązowe. W lewym uchu ma mały, okrągły kolczyk. Jego usta ukazują uśmiech tak rzadko, że większość ludzi nigdy go uśmiechniętego nie widziało. Mierzy 176 centymetrów wzrostu. Na plecach ma sporych rozmiarów tatuaż przedstawiający orła, lecz nikomu nie chce powiedzieć skąd ani czemu go ma. Opis: Alemir jest, że tak powiem, trudny do bycia przyjacielem. Wiele w życiu przeżył i nie były to przeżycia miłe i w całości spowodowane przez Konsorcium. Jednak ci, którzy przetrwali pierwszą, nieprzyjemną fazę znajomości z nim odkryli że jest naprawdę dobry. Historia: Wychowywał się radośnie na swej rodzinnej planecie Anarios, która była jedną wielką dżunglą. Uczył się, bawił itp. aż do 16 roku życia - wtedy jego planeta została najechana przez zahartowane wojska Konsorcium i wyrąbały ją do cna a ludność powybijały. Alemir nie miał wielkiego wyboru - udał się na Konsorcium choć z całego serca wolał się udać gdzie indziej. Tam spotkał pewnego człowieka, Hiliona, który go szkolił i uczył sztuki magicznej. Po jego śmierci Alemir odkrył że ostatnim życzeniem Hiliona było, by Alemir udał się do budynku głównego Konsorcium, gdzie dowiedział się że jego mistrz i mentor okazał się doradcą najwyższego rangą władcy Konsorcium. Opiekun: Biały tygrys. Zwierze ma taką samą bliznę na policzku co Alemir, oraz długie, bycze rogi. Umiejętności: Umiejętności z pochodzenia – Stoicki spokój, koncentracja Umiejętności z opiekuna – długi(wysoki) skok, koci refleks Umiejętności z charakteru – zastraszanie, finezja w broni – miecze Mutacje: 1. Sztuczne (fioletowe) oko, dające lepszy wzrok niż to drugie, zdrowe. 2. Bycze rogi, pod postacią Opiekuna. Magia, sztuk jeden: Wyczucie - Wyczucie emocji istot lub tez istoty znajdującej się obok lub w określonej odległości. Rasa: Rasa, którą jest Alemir zwie się Kolhadarin. Jak już napisałem wyżej jego planeta została zaatakowana i spustoszona, więc obecnie nie ma wielu z jego rodzaju we wszechświecie. |
28-08-2007, 15:06 | #12 |
Reputacja: 1 | Imie: Morfen Wyglad: Troche wychudzony 28-latek, wlosy dlugie i czarne, jedno oko piwne drugie niebieskie, czarna kozia brodka. Cale plecy pokrywaja ciemne znaki. Paznokiec malego palca, prawej i lewej reki jest ostry niczym brzytwa. Piora pokrywajace jego klatke piersiowa, ukladaja sie w znak feng[chin.wiatr]. Piora sa efektem ubocznym mutacji. Napis wiatr wytworzyl sie poprzez uzywanie przez Morfena tego wlasnie zywiolu. Jest to rowzniez dziwny efekt uboczny uzywania magii wiatru. Opiekun: Wielki Kruk Mutacje: 1.Znaki na plecach pieka, gdy Morfen jest w niebezpieczenstwie. 2.Bardzo ostry paznokiec malego palca obu rak. Magia: Wiatr- tworzenie trujacych oparow poprzez zmieszanie gazow wystepujacych w powietrzu. To na razie tyle(w skrocie). Reszte rzeczy takie jak umiejetnosci czy historia przesle jutro a najpozniej pojutrze(Jezeli oczywiscie podoba sie dla MG). |
28-08-2007, 16:15 | #13 |
Reputacja: 1 | Imię: Solen N’djar Opis wyglądu Solen ma 25 lat, 165cm wzrostu, proste krótkie szare włosy. Mały nos i niewielkie uszy. Jego oczy wyglądają tak jak u kota i są koloru blado żółtego. Skóra bardzo blada, niemal biała. Na przedramieniu ma wytatuowanego zielonym tuszem biegnącego wilka. Zwierzę: Wilk Arktyczny. Długość ciała wynosi około 1,65m, z ogonem 195cm, wysokość w kłębie 100cm. Futro ma barwę brudno szarą z domieszką białego. Oczy blado żółte. Umiejętności Widzenie w ciemności (ale nie w całkowitej), walka mieczem jednoręcznym, atak szponami, świetny węch (jako wilk), tropienie. 2 Mutacje: Kocie oczy, krótkie szpony wysuwane z palców. Magia: Woda: Śmiertelny chłód- wytwarza małą strefę, w której panuje temperatura dochodząca nawet do -200 stopni Celsjusza.
__________________ Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie. Armia Republiki Rzymskiej Ostatnio edytowane przez John5 : 28-08-2007 o 19:02. |
28-08-2007, 18:18 | #14 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Ok, zaczelam sie bac. Poki co mam juz 5 kart, ktore mi sie podobaja..... Do sesji z cala pewnoscia dostana sie: Julian (czekam na magie) i julekpb. Duze szanse maja: Odyseja, traveller i Gettor. Wciaz czekam na kp od Szarleja i corenicka oraz na pelne KP od Jona i Morfika.
__________________ [B]poza tym minął już jakiś czas, odkąd ludzie wierzyli w Diabła na tyle mocno, by mu zaprzedawać dusze[/B] |
28-08-2007, 18:59 | #15 |
Reputacja: 1 | Jak mam jeszcze jakieś szanse na wciśnięcie się do gry, to moje KP przybędzie jeszcze dzisiaj
__________________ Yami yori mo nao kuraki mono, Yoru yori mo nao hukaki mono Konton no umi yo, tayutoishi mono, konjiki narishi yami no oo Ware koko ni nanji ni negau, ware koko ni nanji ni chikau Waga maeni tachifusagarishi subete no orokanaru mono ni Ware to nanji ga chikara mote hitoshiku horobi o ataen koto o! Giga Sureibu! |
28-08-2007, 19:04 | #16 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Kazdy ma sznase...... o ile jego kp bedzie na tyle dobre aby mnie przekonalo. Mysle, ze z powodu natloku zgloszen sesje zaczne dzisiaj wieczorem (w nocy) tak wiec czas macie do...... powiedzmy 22. Wtedy tez podam finalowa grupe.
__________________ [B]poza tym minął już jakiś czas, odkąd ludzie wierzyli w Diabła na tyle mocno, by mu zaprzedawać dusze[/B] |
28-08-2007, 21:37 | #17 |
Reputacja: 1 | Imię: Ian Wygląd:Przeżył już lat 23. Wysoki i szczupły, lecz jego mięśnie są bardzo silne. Jedyne włosy koloru brąz znajdują się z tyłu jego głowy, mocno związane rzemieniem. Minimalnie spiczaste uszy, mały nos i brązowe oczy. Oczy, których źrenice kształtem przypominają krzyż równoramienny. Jego lewy policzek 'ozdabia' podłużna blizna. Opiekun: Tygrys Gorlijski. Potężne ciało w czarno-żółte paski. Silne łapy, a w nich schowane groźne, ostre i długie pazury. Kły bez problemu rozrywające ciała wraz z kośćmi, ukryte w szerokim pysku. Brązowe, spokojne oczy. Prawie płaski pysk. Umiejętności: Ian potrafi poruszać się zwinnie, cicho i bardzo szybko. Potrafi też wysoko skakać, dzięki silnym mięśniom nóg. Mistrzowsko włada metalowymi szponami oraz mieczem z kości Gorhana. Mutacje: 1. Szpony wykonane z metalu, pasujące tylko do jego dłoni, umieszczone tam na stałe. 2. Zęby, w zasadzie ostre kły. Magia sztuk jeden: Gdy ofiara spojrzy w oczy Iana, będzie on w stanie zniszczyć wszelkie jej emocje, oprócz strachu, kilkakrotnie go potęgując. Historia:Historia: Ian urodził się na Gorlii jako syn wodza i drugie dziecko w tym roku. (Gorlianie rzadko zostają obdarzeni potomstwem) Wkraczając w dorosłe życie dostał od swego ojca pierwszy miecz, wykonany z kości Tygrysa Golijskiego. Oręż ten posłużył mu w wielu polowaniach. Dzięki tej broni zabił pierwszego w swym życiu Gorhana. By uczcić ten wyczyn, wódz zamówił na którejś z odległych planet kolejny prezent dla syna, były to metalowe szpony. Skomplikowany mechanizm, uruchamiający się tylko gdy tego chciał jego właściciel. Wystarczył odpowiedni ruch nadgarstka. Niestety życie na Gorlii stoi pod znakiem zapytania, przeklęte przez mieszkańców słońca pozbawiły ich wody. Ludzie byli przyzwyczajeni do niej w małych ilościach, lecz nie potrafili przetrwać z całkowitym jej brakiem. By przeżyć Ian wyruszył pracować dla Korporacji. |
28-08-2007, 21:45 | #18 |
Reputacja: 1 | Również chciał bym zagrać. Na wszelki wypadek wysłałem KP ze zmianami. Postać się nie zmieniła, no może oprócz drobnych szczegółów wynikających z przeżytych sytuacji.
__________________ "Gonna die in hell, gonna pay for all his sins" Ostatnio edytowane przez Khel : 28-08-2007 o 22:01. |
28-08-2007, 21:46 | #19 |
Reputacja: 1 | Ciekawie, wstępnie się zgłaszam, mam nadzieję, że zdążę z kartą
__________________ Do zobaczenia w maju! |
28-08-2007, 21:51 | #20 |
Reputacja: 1 | Postać Imię: Ashur Opis wyglądu: Wysoki, szczupły, o jasnych, niemal białych włosach. Surowe, niebieskie oczy i delikatne oblicze sprawiają, że wygląda nad wyraz pięknie i wytwornie przywodząc na myśl miast najemnika – uczonego. Ma duże, lecz smukłe dłonie. Jego wąskie palce zakończone są błękitnymi pazurami.Mutacje genetyczne doprowadziły do głębokiej kifozy. Także ze względu na transformację w zwierzę nieodłącznym znakiem rozpoznawalnym Ashura stał się grzebień biało-szarej sierści wzdłuż kręgosłupa. Charakter:Przez liczne badania genetyczne otrzymał on dar, który stał się jego przekleństwem, ale i błogosławieństwem...stał się Strażnikiem. Tak samo nienawidzi on Strażników jak i konsorcjum. Wie jednak, że tylko ta instytucja może mu pozwolić odnaleźć drogę powrotną do domu. Ashur jest indywidualistą, nad którym ciężko zapanować. Jego pycha sprawia, że ciężko mu uznać zwierzchnictwo innych Strażników. Przez swoją niesubordynacje wielokrotnie był zawieszany w wykonywanych obowiązkach. Jedynymi osobami, które mają na niego wpływ są jego przyjaciele, za których mógłby oddać życie. Zwierze: Opiekunem Ashura jest Lodowy Wilk – stworzenie, które wyglądem przypomina wilka, lecz jest od niego znacznie większe. Umaszczenie szaro-białe świetnie pozwala się mu ukrywać w zimowym środowisku. Umiejętności: =>z tego skąd pochodzi: odporność na skrajnie niskie temp. Dochodzące do minus 220 stopni Celsjusza. Zdolność szybkiej regeneracji ciała. =>z opiekuna: wyostrzony słuch i węch, wytrzymałość podczas długich marszów =>z charakteru: biegłość w tropieniu i posługiwaniu się bronią strzelecką, zarówno tą nowoczesną jak choćby i łukami Rasa: Kalidianie – rasa o której zachowały się wzmianki jedynie w dziennikach pokładowych VI Korpusu Ekspansyjnego.
__________________ Wyjechałem na dłużej! Nie mam dojścia do kompa! Help! MG niech poprowadzą lub uśmiercą moją postać wg. uznania! Graczy przepraszam i proszę o wyrozumiałość! |