lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Straznicy] Zrodlo zla (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3973-straznicy-zrodlo-zla.html)

Midnight 27-08-2007 23:17

[Straznicy] Zrodlo zla
 
Straznicy to system mojego pomyslu. Powstal przez przypadek i tak juz sobie istnieje trzeci juz chyba roczek. Glowny swiat straznikow to planeta gdzies w galaktyce odleglej od naszej miliony lat.


Konsorcium.
Zabudowana i zanieczyszczona ziemia, wierzowce siegajace chmur. Glowna korporacja rzadzaca cala galaktyka. Swiat magi polaczony ze swiatem techniki. Projekt "Straznicy". Tajne badania nad mozliwoscia podrozy we wszystkich wymiarach jakie istnieja. Grupa wybrancow posiadjacych umiejetnosci i predyspozycje aby podrozowac. Istoty zebrane z wszystkich cywilizowanych swiatow. Jednostki wybitne i niepowtarzalne. Umieja wladac magia, ich ciala latwo przyswajaja nowe geny i implanty, moga sie poslugiwac zwierzeca natura aby przybrac ksztalt swego opiekuna. Misje, ktore wydawalo by sie nie maja sensu. Tajemnica. To Straznicy. Do tego wlasnie swiata mam ogromna przyjemnosc was zaprosic.


W tym momencie korporacja jest juz w posiadaniu kamienia Dusz dzieki brawurowej akcji grupy, ktora potocznie nazywana jest "Grupa Keomy". Nastepna grupa zwana Grupa Rycerska zdobyla legnedarny Miecz Pogromcy. Konsorcjum jednak wciaz nie jest w pelni zadowolone. Potrzebuja czegos wiecej.......




Wymagania sa takie same jak poprzednio z tym ze bede nieco bardziej wybiorcza.

Oto co potrzebuje:

4/5 osob regularnie piszacych i posiadajacych duza wyobraznie.

Karte, ktora powinna zawierac:

Imie (nazwisko niekonieczne moze tez byc ksywka)

Opis wygladu w miare dokladny z uwzglednieniem znakow szczegolnych. Zdjecie mile widziane.

Charakter w tym jak postac reaguje na sytlacje stresowe, jakie ma podejscie do innych Straznikow, jakie do Konsorcjum.

Opis samej postaci: co lubi, a czego nie znosi, skad pochodzi (opis swiata z jakiego pochodzicie zostawiam wam. Im bardziej interesujacy tym lepiej).

Historia, niekoniecznie 4 strony ale tez nie dwie linijki. Wazne aby zakonczyla sie waszym pobytem w glownym budynku Korporacji, w ktorym zyjecie, szkolicie sie, i z ktorego wyruszacie na misje.

Zwierze jakie jest waszym opiekunem (zmieniacie sie wniego ) i jego opis (ewentualnie zdjecie)

Umiejetnosci waszej postaci wynikajace z tego skad pochodzi, z opiekuna jakiego ma, charakteru. Prosze nie przesadzic z nimi.

2 Mutacje lub jak niektorzy wola dodatek mechaniczny do waszej postaci. Niekoniecznie ma to byc sztabka metalowa. Moga to byc skrzydla, stalowe pazury, wezowe wlosy.......... Szalejcie.

Magia sztuk jedna (gracze ktorzy brali udzial poprzednio i ponownie przejda rekrutacje otrzymaja magie sztuk trzy lub dwie w zaleznosci w ktorych sesjach brali udzial). Tez jakbym mogla prosic zgodna z reszta.

Rasy wedle waszego uznania. Jestem pewna ze kazdy z was chcial kiedys zagrac postacia inna od wszystkich i nie mieszczaca sie w przyjetych normach. Macie teraz mozliwosc. Jedyne co wymagam to aby to byly postacie przypominajace wygladem ludzi.

Oto wiadomosci podawane przezemnie w kazdej rekrutacji do tego systemu. Na czym bedzie polegac zadanie? W jakich czasach bedzie rozgrywana akcja? No coz.... Tego dowiecie sie dopiero w sesji.

Z wiadomosci dodatkowych:

Jako, ze nie lubie mechaniki bedzie to storyteling.
Dostana sie tylko osoby z najlepszymi kartami.
Rekrutacje zamykam gdy znajde odpowiednie osoby.
Sesja bedzie sie rozgrywala w dziale Autorskie.
Wymagany conajmniej jeden post na jeden, dwa dni.


Linki do poprzednich sesji:

Kamien Dusz
Miecz Pogromcy

Zapraszam.

Gettor 27-08-2007 23:35

Ja bym że tak powiem chciał się zapisać.
Mam tylko pytanie - Karta postaci na PW?

Midnight 27-08-2007 23:38

Zdecydowanie na PW. Przepraszam, ze nie napisalam tego wczesniej ale jakos tak umknelo mi :oops:

Mialabym rowniez prosbe o zamieszczanie zdjecia i skroconej KP w tym temacie.

Z gory dziekuje.

Odyseja 27-08-2007 23:43

<Z zapałem i bez wahania podnosi rękę i krzyczy: Ja!! Ja!!>

Moją kartę znasz. Jutro edytuję tego posta i wstawię "okrojoną" kartę postaci. Jutro też wybiorę drugą magię. A tak w ogóle, to mam nadzieję, że chcesz w sesji moją Veriene XD

EDIT: Od zakończenia Miecza Pogromcy czekałam na tą sesję :)

Diriad 28-08-2007 00:24

Ach, Mid... Tak się zastanawiałem, czy założysz w najbliższym czasie jakąś sesję w Strażników... Napisz mi na PW, czy też gg (masz chyba? jeśli nie, to jest w profilu), czy byłaby możliwa gra Lanorethem... Stęskniłem się za tym wszystkim :)
Pozdrawiam!
Julek

John5 28-08-2007 02:11

Zgłaszam się z chęcią :smile: KP jutro podeślę bo teraz pisana nie byłaby najwyższych lotów.

Midnight 28-08-2007 02:31

To pytania pada juz chyba w kazdej rekrutacji wiec i standardowo na nie odpowiem (pytnie przyslano do mnie na PW).

Magia.

W Straznikach magia to dosc istotna rzecz. Niema tu jednak czarow typu formulkowe zaklecia, niema tez rozdzek ani im podobnych akcesoriow. Aby wykozystac magie wzbudzamy ja w sobie i pozwalamy aby przeplywajac przez nas i przez nas kierowana dzialala tak, a nie inaczej. Mozna zatem przyjac iz jest ona strumieniem energi (zyciowej).

Co do rodzajow.

Glowna magia to ta pochodzaca od zywiolow (woda, ogien, powietrze, ziemia) i magia mentalna. Zdazaja sie wyjatki ale zazwyczaj sa one uzgadniane wczesniej z MG. Magia zywiolow na czym polega kazdy wie. Piszac sztuk jedna miala na mysli jeden rodzaj i jeden sposob jej uzycia jaki sobie wybieracie.
Dla przykladu:
Ogien - ognisty krag.
Lub tez inne i tu miejsce na inwencje i wyobraznie.
Co do magi mentalnej to polega ona zazwyczaj na wyczowaniu, oddzialywaniu i kierowaniu zmyslami innych. Odpowiednio dobrana calkiem skutecznie sie rani lub zabija.
Przyklad magi mentalnej:
Wyczucie - Wyczucie emocji istot lub tez istoty znajdujacej sie obok lub tez w okreslonej od nas odleglosci.

Na czas dzialania i skutecznosc duzy wplyw ma stan postaci. Dlugie stosowanie czaru, stosowanie go gdy jest sie rannym, zuzycie zbyt duzej dawki energi moze spowodowac nawet smierc bochatera. Czas ten zalezy od MG.


Wydaje mi sie, ze opisalam do wystarczajaco dokladnie choc pewnosci miec niemoge bo prawie spie...

Odyseja 28-08-2007 09:41

Imię: Verine Mour

Opis wyglądu: Jest śliczna. Ma czarne, długie włosy i rumianą twarz. Jest szczupła i zgrabna. Wygląda bardzo sympatycznie. Lęk jednak budzą jej ostre, ale zadbane szpony. Ma niebieskie oczy. Na ramieniu, bez widocznych na pierwszy rzut oka przyczyn, ma przepaskę.

Zwierze: Wąż, zaskroniec. Ubarwienie jak na zdjęciu. Około 20 cm. długości.

Umiejętności: walka mieczem jednoręcznym, atak szponami, atak jadem z kłów
(wąż), strzelanie z kuszy, z łuku i z broni palnej.

Magia sztuk dwie: Elektryczność

Czar: Porażenie
Czar 2: tarcza elektryczna (blokuje wszelkiego rodzaju ataki, lecz im cios jest mocniejszy, tym większą energię Veriene zużywa)

Diriad 28-08-2007 10:57

W obu dotychczasowych grupach były węże, choć tak różniące się od siebie. I oba już się zgłosiły do trzeciej :)

Imię: Lanoreth

Opis wyglądu: Lanoreth wygląda na około 25-27 lat, co prawie pokrywa się z prawdą – w rzeczywistości ma ich 28. Jest wysoki, choć nie przesadnie, i bardzo smukły. Ma skórę w szaro-oliwkowym odcieniu. Jego oczy także są szare, lecz jest w nich wielka głębia... ...poczynając od policzków i czoła, przez głowę, kark i kręgosłup, ma na ciele skomplikowane, ciemniejsze niż kolor skóry, zielonkawe wzory.

Opis samej postaci: ...pochodzi z planety Lethrium, w 95% składającej się z bagien. Przez owe niebezpieczne bagna prowadzą szlaki, które łączą spore miasta skupiające prawie wszystkich ludzi....

Historia: ...w wieku 20 lat został pracownikiem organizacji badającej niezwykłe bagna Lethrium. Jego funkcją było eksplorowanie moczarów oraz przynoszenie próbek egzotycznych roślin do badań...
Ostatnim jego zadaniem, już na Konsorcjum, była wyprawa po Kamień Dusz, jako członek 'Grupy Keomy'.

Zwierzę: Opiekunem Lanoretha jest wąż. Długi na 6 metrów i jadowity, w oliwkowo-szarych barwach....

Umiejetnosci: Lanoreth świetnie się skrada i ukrywa. Ma bardzo dobry wzrok przebijający mgłę i ulewę... ...Dzięki latom pracy w terenie nauczył się, jak poruszać się i zachowywać na bagnach i w lesie oraz wyrobił sobie świetną orientację nawet w nieznanych miejscach.

Mutacje: 1. Jadowite zęby – jad paraliżuje chwilowo ofiarę.
2. Oczy – patrząc komuś w oczy, Lanoreth potrafi go zahipnotyzować i zmusić do wykonania, lub wypowiedzenia rozmaitych rzeczy wbrew jej woli.

Magia: Woda. Dokładniej mówiąc:
1] Lanoreth potrafi przywołać bardzo gęstą mgłę, spowijającą obszar w promieniu do kilkunastu metrów od niego.
2] Jego najnowszy talent, opanowany zupełnie niedawno, to umiejętność zmieniania siebie samego w mgłę. Pozwala to poruszać się jeszcze bardziej bezszelestnie i w gęstych terenach praktycznie całkiem niezauważalnie, przeciskając się łatwo przez bardzo małe szpary. Poza tym, pociski przechodzące przez niego w tej formie, wyrządzają mu znacznie mniej szkód, niż zrobiłyby to jego ludzkiej postaci.

Szarlej 28-08-2007 11:29

Tradycyjnie się zgłaszam. A nie tradycyjnie naprawdę postaram się, żeby postać była dobra a nawet jeszcze lepsza. Względem magii i opiekuna postaram wymyślec coś niestandardowego.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166