lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Cyberpunk] Gamma Fri Delta (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3977-cyberpunk-gamma-fri-delta.html)

Lukadepailuka 28-08-2007 13:31

[Cyberpunk] Gamma Fri Delta
 
W całym pomieszczeniu zaświeciły czerwone lampki. Wszędzie było słychać głośny sygnał syreny strażackiej. Nagle syrena ucichła i odezwał się niski głos jakiegoś mężczyzny.
-Proszę udać się do korytarza F-55. Czeka tam na was winda. Proszę udać się do...
Szybko pobiegliście tam. Przed wejściem do windy założyliście wojskowe kobinezony elity Gamma Fri Delta wraz z kaskiem oraz wzięliście w ręce karabiny laserowe X-909, po czym w dziesiątkie weszliście do windy. Winda zaczeła ruszać w góre.
-Za chwile wyjdziecie na dach akademi elity.- Odezwał się ten sam głos- wsiądziecie do transportowca i polecicie do Hangaru Głównego państwa Forgult. Musicie wiedzieć, że nasze państwo jest w stanie wojny z państwem Gofozgrol.
Winda nagle zatrzymała się i otworzyły się drzwi. Poraził was blask słońca. Transportowiec stał nieopodal was. Zaczeliście biec w tamtym kierunku i nagle wszystko wybuchnęło."


Gra to swobodny storylleing. Wcielacie się w ludzi elity wyćwiczonych do walki. Każdy ma po osiemnaście lat. Zapraszam zarównie panów jak i panie. Rekrutacja główna trwa do czwartku. Do gry wystarczy jedna osoba, chociaż im więcej tym raźniej. Rekrutacja dodatkowa trwa, aż do końca rozgrywki chociaż im później się dołączysz tym większą będą mieli nad Tobą przewage inni. Określonego celu wygranej nie ma.
__________________________________________________ _______________

Szkielet KP:

Wygląd: Dowolny, ale ludzki.
Charakter: Dowolny
Umiejętności: Macie pięć punktów do rozdania pod:

Siła
Zręczność
Celność
Siła Woli

Ekwipunek: Jedyna możliwość wybrania na początku to kombinezon. "Kombinezon 56 obr. Wymagania: 1 siły", "Kombinezon 68 obr. Wymagania 2 siły", "Kombinezon 80 obr. Wymagania: 3 siły", "Kombinezon 120 obr. Wymagania 5 siły".
__________________________________________________ _______________

Co do ekwipunku każdy zaczyna z takim samym oprócz wyboru kombinezonu. "Pistolet laserowy damage 5.Po dziesięciu strzałach koniec bateri. Jeden nabój co 2 sekundy", "Karabin laserowy damage 4.Po siedemdziesięciu strzałach koniec baterii, Strzał co naciśnięcie spustu.", Macie także kask dzięki któremu możecie kontaktować się z resztą ekipy i który jest równie odporny jak reszta kobinezonu.
__________________________________________________ _______________

No cóż. Jak na początek macie mały wybór, ale wraz z rozwojem gry będziecie mogli coraz lepiej się rozwijać oraz zmieniać swoje zdolności oraz anatomie.
__________________________________________________ _______________

Za Cyberpunk!

Szarlej 29-08-2007 09:57

Zadowolony odkryłem sesje w cybera. Myślę sobie wreszcie poczuje ten klimat, wreszcie będę mógł wcielić się w jakiegoś solo. A tu ta sesja ma tyle wspólnego z Cyberpunk'iem 2020 co Warhammer D&D. Żadnego wszczepiania, jakieś lasery. No ale jak wyrobię się w sesjach to może zrobię kartę.

EDIT: A o co w tym scenariuszu chodzi? Jesteśmy ekipą uderzeniową? Jakie mamy zadania?

Durendal 29-08-2007 10:16

Dokładnie takie same mam odczucia... Poza tym mógłbyś podać trochę więcej szczegółów na temat sytuacji politycznej, organizacji oddziału, opis współczynników i wpływu ich wysokości na postać- z tego co widzę mechanika to twój własny pomysł więc skąd mam wiedzieć czy mając 0 któregoś współczynnika będę w tej dziedzinie antytalentem czy przeciętniakiem... To chyba w sumie wszystko o co chciałem spytać.

Lukadepailuka 29-08-2007 15:39

Więc powiem tak.

1. Co do prowadzenia gry jako Cyberpunka. Całe doświadczenie RPG mam od braci. Grałem z nimi w to od małego. Nie takiego profesjonalnego jak te tutaj, ale tworzącego wiele dobrej zabawy w gronie.

2. Scenariusz to tajemnica. Jak widzicie jesteście teraz w trakcie lotu spowodowanego wybuchem transportowca.

3. Sytuacja polityczna.- Chciałem abyście nic o tym na początku nie wiedzieli. Później będziecie mogli wybrać strone po której staniecie. Bylibyście jak małe dzieci rzucone na głęboką wodę. Wydaje mi się to ciekawe.

4. Mechanika gry.- Mój błąd. Jeśli masz zero punktów z danej umiejętności to nawet z zeroma punktami jesteś lepszy od normalnego człowieka w danej czynności.

_Jaro_ 29-08-2007 19:06

A czy wymagasz rozbudowanej historii postaci czy wystarczy szkic z cechami? Czy kombinezon 56 obr. to u Ciebie dużo (w zwykłum Cp byłby nie do przebicia :diabol: )?
Cytat:

Napisał Szarlej (Post 91539)
EDIT: A o co w tym scenariuszu chodzi? Jesteśmy ekipą uderzeniową? Jakie mamy zadania?

Mnie też ciekawi czy na starcie jesteśmy razem i jeśli tak to jak wygląda problem specjalizacji (czy każdy powinien mieć jakąś unikalną czy też wszyscy mogą być np. snajperami z 5 na celności)?

Lukadepailuka 30-08-2007 15:55

Wystarczy szkic z cechami. Wasza histroria to jedynie monotonia treningów, rutyna. Komu by się chciało o tym czytać :P

I o to chodzi, aby ciekawiło. To właśnie jeden element niespodzianki, ciekawość. Wszyscy mogą być snajperami i innym takim chłamem ;p

Główną rekrutacje przesune do piątku. Z nadzieją w sercu, bo jak narazie mam jedno KP.

Lukadepailuka 31-08-2007 12:00

Koniec rekrutacji głównej.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:25.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172