|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
28-08-2007, 13:31 | #1 |
Reputacja: 1 | [Cyberpunk] Gamma Fri Delta W całym pomieszczeniu zaświeciły czerwone lampki. Wszędzie było słychać głośny sygnał syreny strażackiej. Nagle syrena ucichła i odezwał się niski głos jakiegoś mężczyzny. -Proszę udać się do korytarza F-55. Czeka tam na was winda. Proszę udać się do... Szybko pobiegliście tam. Przed wejściem do windy założyliście wojskowe kobinezony elity Gamma Fri Delta wraz z kaskiem oraz wzięliście w ręce karabiny laserowe X-909, po czym w dziesiątkie weszliście do windy. Winda zaczeła ruszać w góre. -Za chwile wyjdziecie na dach akademi elity.- Odezwał się ten sam głos- wsiądziecie do transportowca i polecicie do Hangaru Głównego państwa Forgult. Musicie wiedzieć, że nasze państwo jest w stanie wojny z państwem Gofozgrol. Winda nagle zatrzymała się i otworzyły się drzwi. Poraził was blask słońca. Transportowiec stał nieopodal was. Zaczeliście biec w tamtym kierunku i nagle wszystko wybuchnęło." Gra to swobodny storylleing. Wcielacie się w ludzi elity wyćwiczonych do walki. Każdy ma po osiemnaście lat. Zapraszam zarównie panów jak i panie. Rekrutacja główna trwa do czwartku. Do gry wystarczy jedna osoba, chociaż im więcej tym raźniej. Rekrutacja dodatkowa trwa, aż do końca rozgrywki chociaż im później się dołączysz tym większą będą mieli nad Tobą przewage inni. Określonego celu wygranej nie ma. __________________________________________________ _______________ Szkielet KP: Wygląd: Dowolny, ale ludzki. Charakter: Dowolny Umiejętności: Macie pięć punktów do rozdania pod: Siła Zręczność Celność Siła Woli Ekwipunek: Jedyna możliwość wybrania na początku to kombinezon. "Kombinezon 56 obr. Wymagania: 1 siły", "Kombinezon 68 obr. Wymagania 2 siły", "Kombinezon 80 obr. Wymagania: 3 siły", "Kombinezon 120 obr. Wymagania 5 siły". __________________________________________________ _______________ Co do ekwipunku każdy zaczyna z takim samym oprócz wyboru kombinezonu. "Pistolet laserowy damage 5.Po dziesięciu strzałach koniec bateri. Jeden nabój co 2 sekundy", "Karabin laserowy damage 4.Po siedemdziesięciu strzałach koniec baterii, Strzał co naciśnięcie spustu.", Macie także kask dzięki któremu możecie kontaktować się z resztą ekipy i który jest równie odporny jak reszta kobinezonu. __________________________________________________ _______________ No cóż. Jak na początek macie mały wybór, ale wraz z rozwojem gry będziecie mogli coraz lepiej się rozwijać oraz zmieniać swoje zdolności oraz anatomie. __________________________________________________ _______________ Za Cyberpunk! Ostatnio edytowane przez Lukadepailuka : 29-08-2007 o 17:40. |
29-08-2007, 09:57 | #2 |
Reputacja: 1 | Zadowolony odkryłem sesje w cybera. Myślę sobie wreszcie poczuje ten klimat, wreszcie będę mógł wcielić się w jakiegoś solo. A tu ta sesja ma tyle wspólnego z Cyberpunk'iem 2020 co Warhammer D&D. Żadnego wszczepiania, jakieś lasery. No ale jak wyrobię się w sesjach to może zrobię kartę. EDIT: A o co w tym scenariuszu chodzi? Jesteśmy ekipą uderzeniową? Jakie mamy zadania?
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
29-08-2007, 10:16 | #3 |
Reputacja: 1 | Dokładnie takie same mam odczucia... Poza tym mógłbyś podać trochę więcej szczegółów na temat sytuacji politycznej, organizacji oddziału, opis współczynników i wpływu ich wysokości na postać- z tego co widzę mechanika to twój własny pomysł więc skąd mam wiedzieć czy mając 0 któregoś współczynnika będę w tej dziedzinie antytalentem czy przeciętniakiem... To chyba w sumie wszystko o co chciałem spytać.
__________________ Oj Toto to już chyba nie jest Kansas... "Ideologia zawsze wynika z przyczyn osobistych, ja nie podaję wrogowi ręki chyba, że chcę mu połamać palce" |
29-08-2007, 15:39 | #4 |
Reputacja: 1 | Więc powiem tak. 1. Co do prowadzenia gry jako Cyberpunka. Całe doświadczenie RPG mam od braci. Grałem z nimi w to od małego. Nie takiego profesjonalnego jak te tutaj, ale tworzącego wiele dobrej zabawy w gronie. 2. Scenariusz to tajemnica. Jak widzicie jesteście teraz w trakcie lotu spowodowanego wybuchem transportowca. 3. Sytuacja polityczna.- Chciałem abyście nic o tym na początku nie wiedzieli. Później będziecie mogli wybrać strone po której staniecie. Bylibyście jak małe dzieci rzucone na głęboką wodę. Wydaje mi się to ciekawe. 4. Mechanika gry.- Mój błąd. Jeśli masz zero punktów z danej umiejętności to nawet z zeroma punktami jesteś lepszy od normalnego człowieka w danej czynności. Ostatnio edytowane przez Lukadepailuka : 29-08-2007 o 17:05. |
29-08-2007, 19:06 | #5 |
Reputacja: 1 | A czy wymagasz rozbudowanej historii postaci czy wystarczy szkic z cechami? Czy kombinezon 56 obr. to u Ciebie dużo (w zwykłum Cp byłby nie do przebicia )? Mnie też ciekawi czy na starcie jesteśmy razem i jeśli tak to jak wygląda problem specjalizacji (czy każdy powinien mieć jakąś unikalną czy też wszyscy mogą być np. snajperami z 5 na celności)? |
30-08-2007, 15:55 | #6 |
Reputacja: 1 | Wystarczy szkic z cechami. Wasza histroria to jedynie monotonia treningów, rutyna. Komu by się chciało o tym czytać :P I o to chodzi, aby ciekawiło. To właśnie jeden element niespodzianki, ciekawość. Wszyscy mogą być snajperami i innym takim chłamem ;p Główną rekrutacje przesune do piątku. Z nadzieją w sercu, bo jak narazie mam jedno KP. |
31-08-2007, 12:00 | #7 |
Reputacja: 1 | Koniec rekrutacji głównej. |