lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Wampir: Mroczne Wieki] Krwawy Księżyc (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/3989-wampir-mroczne-wieki-krwawy-ksiezyc.html)

Serpentia 29-08-2007 15:02

[Wampir: Mroczne Wieki] Krwawy Księżyc
 
Prolog

Dnia, gdy księżyc krwią spłynie
i słońce czarne na niebie powstanie.
Dzień to gdy dzieci Kaina powstaną raz jeszcze.

I świat w zimno się obróci,
i wielka się burza przetoczy,
Gdy piorun rozpali ognie.

Kain powróci
I zwoła swe Dzieci do miejsca spotkania.
Na miejsce Miasta Pierwszego ich skusi.


W oświetlonej świecami komnacie piękna, wysoka brunetka w długiej zielonej sukni zamyka złotą księgę. Wstaje z fotela i odkłada ją na półkę. W blasku świec na grzbiecie mienią się dwa słowa ‘Księga Nod’. Wzdycha głęboko i z uśmiechem podchodzi do stojącego na przeciwko lustra mężczyzny. Ten obejmuje ją w pasie i razem upuszczają po kropli krwi na srebrną powierzchnię.

- Appareo imminentia. – mówią zgodnie.

Kilka sekund później odbicie zaczyna się rozmazywać i wirować. Po chwili są na pustkowiu i w oddali widzą siebie obok czterech postaci. Wszyscy stoją pod samotnym drzewem. Naciera na nich armię kilku tysięcy. Jeden z czwórki koncentruje się i połowa wojowników staje w płomieniach. Kobieta czyni ruch ręką i druga połowa pada na ziemię nieprzytomna. Wszystko znowu zaczyna wirować. Ostatnie co udało zobaczyć się parze to twarze wybranych. Lądują z powrotem w komnacie. Mężczyzna przenosi nieprzytomną kobietę na sofę. Sam udaje się do stolika i nalewa dwa kieliszki wina. Podchodzi do sofy, siada na niej i delikatnie budzi śpiącą. Ta otwierając powoli oczy i biorąc do ręki kieliszek mówi z uśmiechem:

- Nigdy się do tego nie przyzwyczaję. – za chwilę jednak poważnieje – Coś się zmieniło od pierwszego razu... też to zauważyłeś?

- Tak, ale przyznaj, że na lepsze. – widząc jak towarzyszce wraca humor dodaje podnosząc kieliszek – Za nowe lepsze czasy.

- I za nas.

W cichej komnacie słychać jedynie odgłos odbijających się od siebie kieliszków na tle szmeru świec i widać dwie zamyślone postaci sączące powoli wino.


Witam

Zapraszam do sesji w świecie Wampir: Mroczne Wieki. Potrzebuję około 4 graczy. Najlepiej by były to osoby obeznane w systemie i kreatywne, potrafiące logicznie myśleć. Nie ukrywam, że sesja będzie bardziej skierowana na myślenie niż walkę (no chyba, że zrobicie coś bardzo głupiego wtedy odniesiecie konsekwencje). Postaram się by był to storytelling ale mechaniki trochę się na pewno znajdzie. Co mogę napisać o fabule by nie zepsuć niespodzianki. Podsumuję to jednym zdaniem. Gehenna się zbliża a wy będziecie w samym centrum wydarzeń. Zaczniemy grać około 1439r. Teren środkowej europy. Jeśli chcecie przeżyć przygodę waszego (nie)życia zgłaszajcie się na PW. Graczy wybiorę na postawie właśnie nich więc radzę się postarać i nie śpieszyć. Postów oczekuję chociaż raz na 1-3 dni. Długość zależna od sytuacji dobrze by było umieszczać przemyślenia postaci.

Karta typowa dla wampira. Proszę o wszystkie statystyki.
1. Możliwe do wybrania są wszystkie klany (oraz pariasi) lecz wybierajcie rozsądnie.
2. Co do kropek:
a) Atrybuty 8/6/4
b) Zdolności 15/10/6
c) Dyscypliny 4
d) Pozycja 5
e) Charakter 7
f) Punkty wolne 20 do rozdania w sposób podręcznikowy
3. Pamiętajcie o specjalizacjach.
4. Jak ktoś jest bardziej kreatywny może skorzystać z wad/zalet. Raczej wszystkie toleruję ale wcześniejsza konsultacja mile widziana.
5. Historia i wygląd postaci obowiązkowy.
6. Posiadane dobra (jeśli posiadacie cechę pozycji ‘mienie/środki’).
7. Ścieżka człowieczeństwo chyba, że będzie dobry argument za inną potwierdzony historią i zachowaniem.
8. Natura i Postawa.
9. Oczywiście imiona i inne miana.
10. Poziom krwi na początek maksymalny dla waszego pokolenia.

To chyba wszystko rekrutacje zamknę gdy będę mieć odpowiednią liczbę klimatycznych graczy bądź 9 września i wezmę tych co są. W razie jakichś pytań proszę pisać w temacie rekrutacji bądź na PW.

Moldgard 29-08-2007 15:21

Niestety nie znam tego systemu ale bardzo chciałbym zagrać znasz może jakieś strony internetowe żeby sobie przybliżyć owy system?

behemot 29-08-2007 17:39

Co was napadło z tymi Mrocznymi Wiekami? poczekam jak skoczy sie rekrutacja do Noc Kupały, jakby co mam już gotową postać (fajną :-)

Grom 29-08-2007 19:34

Znam trochę system i też prosiłbym o jakieś podręczniki. Nawet karta postaci (rysunek) by wystarczyła, pamiętam mniej więcej o co chodzi z kropkami, pamiętam też większość klanów Camarilli.

Serpentia 29-08-2007 21:20

Żeby każdemu osobno nie pisać materiały można znaleźć na www.wampir.prv.pl klany, dyscypliny, karty, wady/zalety, zasady kreacji bohatera itd. Nie ma tam jednak karty do Mrocznych wieków, więc napiszę tutaj zmiany w karcie zachodzące:
zabezpieczenia - zielarstwo
broń palna - łucznictwo
prowadzenie - jeździectwo
cwaniactwo - złodziejstwo
biurokracja - zarządzanie
informatyka - wiejska mądrość

Reszta jest identyczna. W razie dalszych problemów można pisać na gg 7090329

Khel 29-08-2007 21:26

Chętnie bym zagrał, ale dysponuje jedynie podręcznikiem do 1 edycji. Znam zasady w nim zawarte i sporą część historii rodziny, ale w czasach nowożytnych. Czy są duże różnice w tworzeniu postaci?? Jeśli są one minimalne to mogę dostosować postać do XVw. Spróbuje zdobyć podręcznik, ale nie wiem czy uda mi się to.

behemot 29-08-2007 21:32

http://www.white-wolf.com/Images/Cha...harSheet72.pdf

To jest karta do V:DA tylko po angielsku :-/

Grom 30-08-2007 18:22

A my jesteśmy jeszcze ludźmi, którzy zmienią się w wampiry podczas sesji, czy jesteśmy już wampirami? Jak jesteśmy wampirami od początku, to jakie mamy pokolenie?

behemot 30-08-2007 18:33

U panie, bacz co piszesz, by cię podstępdna administracja za spamera nie uznała.
Co do człowiek/wampir to obecność 4 kropek dyscyplin świadczy jednak o wampirzej naturze naszych postaci, punkty 7 i 10 również potwierdzają co już napisąłem. Reasumując już przemienione postacie są na pewno dopuszczalne, poieważ nie ma żadnych ograniczeń co pokolenia, możesz być nawet starym zasuszonym nosferatu. Jeśli zaś baaardzo chcesz być śmiertelnym, albo ghulem lepiej pogadaj z MG na PW bo nie wiem czy to dopuszcza. Zazwyczaj gdy przygoda zakłada przemiane w preludium (w trakcie) jest to wyraźnie napisane (tak z doświadczenia) również ploteczki z ust MG sugerują że na przemiane może nie być czasu.

Twoje pokolenie zależy od ilości kropek które wydasz na obnizenie go bazowo XII każda kropka obniża o 1. Przy czym bacz, że na wyższych poziomach dla dobra logiki twoja postać powinna mieć też trochę wpływów, bogatszą historię, wrogów. Na poziomach IX czy VIII jesteś już łakomym kąskiem dla diableterii (weź to pod uwagę)

Jeśli mimo wszystko zaczynasz przygode w MW polecam postać młodszą znaczy w nastym pokoleniu.

Grom 30-08-2007 19:43

Aha, dzięki za odpowiedź, rozumiem już o co chodzi. Mogę więc zmniejszyć swoje pokolenie wolnymi punktami tak?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172