|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-09-2007, 19:22 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorskie]-Przełęcz Śmierci-[Rekrutacja] Na dworze grzmiało. Siedzieliście w ciemej komnacie konferencyjnej. Z wami siedział król. Oglądał was smutnym wzrokiem. -Witam was moi drodzy.- Powiedział- jak wiecie od dawna chce nawiązać kontakt z Starym Światem, który jest od nas odzielony przełęczą śmierci- na samą nazwe przeszły was ciarki.- Jak wiecie jest ona pilnowana przez smoki. Dotychczas nigdy nikt tamtędy nie przeszedł. Jednak niedawno do naszego pałacu przyszedł pewien mężczyzna.- Wskazał ręką na drzwi i krzyknął "Zapraszam". Do sali wszedł człowiek jaki występował w opowieściach o Starszym Ludzie. Mężczyzna wyglądał jak zwykły człowiek, był jednak bardziej wiotki, szczupły i wysoki. Wyglądał jakby wiatr mógł go zdmuchnąć. Jego skóra była lekko przezroczysta. Widać było przez nią zarysy żył, kości i organów. Miał na sobie biały strój z jakimiś złoto wyszywanymi wzorami. Podobno symbole życia. Widać było, że jest spokojny i opanowany. -Jest to przedstawiciel starszego ludu.- Przybysz ukłonił się nisko.- Powiada, że wraz z swoimi przyjaciółmi znalazł przejście graniczne między Starym Światem, a Nowym Światem. Wiecie co to oznacza?- Zauwarzyliście błysk w jego oczach- To oznacza wielki postęp. Chce więc abyście udali się tam z nim i upewnili się, że mówi prawde.-Skinął głową- jakieś pytania? Uff, koniec. Odetchneli tak pewnie Ci nieliczni którzy przeczytali, ale to nie koniec. Zapraszam młodych i starych oraz panie i panów do sesji mojego autorstwa. Czeka was wiele przygód i innych bezdetów, ale trzeba przyznać, że jeśli macie przejść przez Imperium gdzie wrogów, macie więcej niż przyjaciół, potem przez Pustkowie, gdzie żyją stwory najgorszego pokroju, a na końcu ominąć smoki i przejść przez przełęcz śmierci, to nie zapowiada się łatwo. Dotego nie mając pewności czy kompania jest pewna. Potrzebuje czterech-sześciu osób, w tym jednej która wcieli się w przedstawiciela starszego ludu. Sądze, że jest to odpowiedzialna robota. Szkielet KP: Imię i Nazwisko- Wiek- Rasa- Człowiek: Sił.-1 Zrę.-1 Int.-2 Cha.-0 Wytrz.-0 Ma.-1 Krasnolud: Sił.-3 Zrę.-(-1) Int.-0 Cha.-0 Wytrz.-3 Ma.-0 Olbrzym: Sił.-6 Zrę.-(-2) Int.-(-3) Cha.-(-3) Wytrz.-7 Ma.-0 Elf: Sił.-0 Zrę.-2 Int.-1 Cha.-1 Wytrz.-0 Ma.-1 Niziołek: Sił.-(-2) Zrę.-7 Int.-0 Cha.-2 Wytrz.-(-2) Ma.-0 Wampir: Sił.-2 Zrę.-0 Int.-1 Cha.-0 Wytrz.2 Mana-0 Przedstawiciel Starego Ludu (PółAnioł): Sił.-(-3) Zrę.-1 Int.-3 Cha.-3 Wytrz.-(-3) Mana-4 Klasa- Wojownik: Ulubiona broń- Miecz, Włócznia, Topór Wymagania: Sił.-10 Zrę.-6 Posługiwanie się mieczem/włócznią/toporem stopień pierwszy. Dodaje co poziom: Sił.2, Zrę.1 Strzelec: Ulubiona broń-Łuk, kusza Wymagania: Sił.5 Zrę.11 Poługiwanie się łukiem stopień pierwszy. Dodaje:Sił.1, Zrę.2 Czarodziej: Ulubiona broń-Różdżka, laska Wymagania: 6 int. 2 cha. 8 ma. Zaklęcia stopień pierwszy Dodaje:1 inteligencji, 2 many Nekromanta Ulubiona broń-Różdżka, zatruty sztylet Wymagania: 6 int. 2 cha. 8 ma. Nekromancja stopień pierwszy Dodaje:1 inteligencji, 2 many Czarnoksiężnik Ulubiona broń-Różdżka, srebny nóż Wymagania: 6 int. 2 cha. 8 ma. Czarnoksięstwo stopień pierwszy Dodaje:1 inteligencji, 2 many Mistrz Eliksirów: Ulubiona broń- Eliskir Wymagnia: 10 int. 6 cha. Alchemia stopień pierwszy Dodaje: 2 int., 1 cha. Uzdrowiciel: Ulubiona broń- brak Wymagania: 6 int. 1 cha. 9 ma. Empatia stopień pierwszy Dodaj: 2 ma., 1 int. Łotrzyk: Ulubiona broń- sztylet Wymagania: 10 zrę. 6 cha. Skradanie się Dodaje: 3 zrę. Spowiedniczka: Ulubiona broń- dłoń Wymagania: 10 ma. 6 int. Moc Spowiedniczki stopień pierwszy Dodaje: 2 int. 1 cha. Mord-Sith: Ulubiona broń: Agiel Wymagania: 5 sił. 5 zrę. 3 int. 3 ma. Berserker: Ulubiona broń-Miecz, Topór, Młot Wymagania: 16 siły Posługiwanie się Mieczem/Toporem/Młotem stopień pierwszy Dodaje: 3 siły Bard: Ulubiona broń- brak Wymagana: 3 zrę. 3 cha. 3 int. Granie na flecie/lutni Śpiewanie Dodaje: 1 int., 1 zrę. Druid: Ulubiona broń-Różdżka Wymagania: 6 int. 2 cha. 8 ma. Przyzywanie stopień pierwszy Dodaje:1 inteligencji, 2 many Palladyn: Ulubiona broń: Miecz Wymagania: 6 sił. 2 zrę. 2 int. 6 ma. Panowanie nad mieczem stopień pierwszy Kodeks Palladyna stopień pierwszy Dodaje: 1 sił., 1 zrę., 1 int., 1 ma. Tropiciel: Ulubiona broń: brak (alternatywnie łuk, sztylet) Wymagania: 3 sił. 12 zrę. 3 int. Tropienie stopień pierwszy Dodaje: 2 zrę., 1 int. Mnich: Ulubiona broń: Ręka Wymagania: 6 Siła 8 zręczność 2 Inteligencja Wiara Boks stopień pierwszy Dodaje: 2 zrę. 1 sił. Atrybuty- Do rozdania 18 punktów pod: Siła- Twoja sprawność fizyczna, wpływa też na to jaki ciężar możesz udźwignąć. Zręczność- Zwinność i szybkość. Inteligencja- To jak szybko zapamiętujesz. Charyzma- Umiejętność logicznego myślenia i wypowiadania się. Wytrzymałość- To ile ciosów wytrzymasz zanim padniesz i jaką masz kondycje. Mana- Czyli magia i energia. Umiejętności- 4 do wybrania. 1. Walka: Panowanie nad: Mieczem (1) Toporem (1)-(2)-Młotem (1) Włócznią (1) Łukiem (1)-(2)- Kuszą (1) Sztyletem (1) Walka Wręcz: Boks (1)-(2)-Kix Boxinkg (1)-(2)-Karate (1)-(2)- Kung Fu(1) Zapasy (1)-(2)-Dżudo(1), Ajkido(1) 2. Magia: Biała Magia: Empatia (1) Kodeks Palladyna (1) Szara Magia: Zaklęcia (1)-(2)- (3)-(4)-(5)-Transmutacja -Iluzja (1) Przyzywanie (1)-(2)- Moc Żywiołów (1) Czarna Magia: Nekromancja (1) Czarnoksięstwo (1)-(2)- Zaklinacz (1) 3. Inne: Alchemia (1) Medycyna (1) Wiara Targowanie się (1)-(2)-(3)-(4)-Moc Persfazji (1) Dyplomacja (1)-(2)-(3)-(4)- Moc Persfazji (1) Taktyka (1) Kowalstwo (1) Skradanie się (1) Moc Spowiedniczki (1) Tortury (1) Odporność na klimat (1) Pisanie i Czytanie Językoznastwo (1) Tropienie (1) Gra na flecie (1) Gra na lutni (1) Śpiewanie (1) 4.Dodatnie: Siła +1 Zręczność +1 Inteligencja +1 Charyzma +1 Wytrzymałość +1 Mana +1 Historia Wygląd Charakter W gwoli ścisłości: Wszyscy posługujecie się językiem ludzkim. Każda rasa zna osobno swój język. ________________________ Za dużo gry w diablo ^-^ Ostatnio edytowane przez Lukadepailuka : 08-09-2007 o 19:32. |
08-09-2007, 19:30 | #2 |
Reputacja: 1 | Nie bardzo łapię tą mechanikę mozesz ją jakoś przyblizyc na danym przykładzie
__________________ Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż... |
08-09-2007, 19:32 | #3 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się. Kartę podeślę do pojutrza.
__________________ Zasadniczo chciałbym przeprosić za tę manierę, jeśli kogoś ona razi w oczy... ;P |
08-09-2007, 19:36 | #4 |
Reputacja: 1 | "Jestem człowiekiem. Mam: Sił.-1 Zrę.-1 Int.-2 Cha.-0 Wytrz.-0 Ma.-1 Chce być magiem. Mam do wykorzystania 18 punktów. Przydzielam je odpowiednio i mam: 1 sił 1 zrę 8 int 2 cha 0 wytrz 9 ma Zostały mi dwa punkty do wykorzystania. Później sobie wybiore. Musze jeszcze wziąść odpowiednią umiejętność: Zaklęcia stopień pierwszy I jestem magiem. Zostały mi dwa atrybuty i trzy umiejętności, coś tam sobie jeszcze wybiore." O coś takiego Ci chodziło? |
08-09-2007, 19:50 | #5 |
Reputacja: 1 | Czy w tej grze bedziesz się wzorował bierzesz świat z cyklu "Miecz przeznaczenia" Terry Goodking'a. Jak mają się twoje Mord - Sith do książkowych
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
08-09-2007, 20:00 | #6 |
Reputacja: 1 | Nie zamierzam się wzorować do Goodkinga. Wole tego nie ryzykować. Mord-Sith, jest klasą dodatkową w DnD, więc czemu nie tu? Mord-Sith u mnie: Mord-Sith to kobiety trenowane od dziecka w torturowaniu, są bardzo przydatne gdy jeńca nie można zmusić do zeznań. Mord-Sith nie ma narazie dużo, ponieważ są to początki ich istnienia. Kapłanom nie podoba się idea tych kobiet i walczą o wytępienie ich, dlatego Mord-Sith w kościele to dla niej wyrok śmierci. |
08-09-2007, 20:07 | #7 |
Reputacja: 1 | A jak u nich z niewrażliwością na magię, co było główną cechą charakterystyczną i dlatego tę powstały, ponieważ potrafiły przejąć magię ofiary i skierować ją przeciwko nim, dlatego tez magowie byli wobec nich całkowicie bezbronni. Jedynym zagrożeniem dla mord-sidh były spowiedniczki. No i normalni ludzie, chociaż ci musieliby mieć wiele szczęści, aby uśmiercić jedną z nich. Oczywiście też nie wspomniałeś, iż były od dziecka szkolone w używaniu jednego rodzaju magii i przedmiotu moim zdaniem oddzielanie ich od świata tego autora traci sens i zabija całkowicie sens takiej profesji nie lepiej napisać po prostu kat. I napisać, iż w twoim świecie katami mogą być tylko kobiety.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
08-09-2007, 20:55 | #8 |
Reputacja: 1 | Po prostu zapomniałem o tym napisać. Oczywiście istnieje przejmowanie magii. Dlatego ma w wymaganiach potrzebną mane :P Są wyjątki mężczyzn. Kobiety wydają mi się jednak bardziej okrutne :P Lubie kobiety z władzą ; P Jeszcze jedno! Bardzo istotne. Chciałbym także, aby postacie miały jakieś swoje czarne strony. Opiszczcie mi jak najbardziej szczegółowo historie, charatker, motywy. Możecie być z pozoru szlachetnym palladynem który tak naprawde poszedł na misje, bo zgwałcił kilka dziewic. Chciałbym aby wasza czarna strona natury miała jakąś zaczepke w grze i w raz z rozwojem akcji coraz więcej będzie się wyłaniało. Mam nadzieje, że zwiększy to ciekawość gry. Szczególnie po tym będe oceniał wasze KP, chociaż liczy się też umiejętność ciekawego pisania. No to tyle narazie. Jak coś to pytajcie. |
09-09-2007, 01:28 | #9 |
Reputacja: 1 | Też się zapisuje. Karte postaci właśnie zrobiłem i zaraz wyśle |
09-09-2007, 12:09 | #10 |
Reputacja: 1 | Myślę, że nie ma sensu grać profesją taką jak Mord-Sith, gdyż z tego co mi wiadomo są strasznie ciężkie do pokonania. Chyba nie chodzi o to, żeby startować kimś, kto jest kompletnie niewrażliwy na magię, gdyż wtedy pokona i 30 Magów na raz. To chyba nie o to chodzi. To taka moja mała sugestia, do której zapewne większość odniesie się z dezaprobatą. Jeszcze takie małe pytanie. Jak to jest z umiejętnościami? Mam 4 do wyboru, tak? Załóżmy czysto teoretycznie, że wybiorę Zaklęcia poziom 1. Zostało mi do wybrania 3. Wybiorę awans na Zaklęcia poziom 2 Zostało mi już 2. Wybiorę na 3 i 4, więc nie pozostanie nic do wyboru? Kolejna sprawa. Jak osiągnę Zaklęcia poziom 5 to automatycznie zyskuję Transmutację poziom 1? Ostatnio edytowane przez Alaron Elessedil : 09-09-2007 o 12:21. |