lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorskie]-Przełęcz Śmierci-[Rekrutacja] (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/4098-autorskie-przelecz-smierci-rekrutacja.html)

Lukadepailuka 08-09-2007 20:22

[Autorskie]-Przełęcz Śmierci-[Rekrutacja]
 
Na dworze grzmiało. Siedzieliście w ciemej komnacie konferencyjnej. Z wami siedział król. Oglądał was smutnym wzrokiem.
-Witam was moi drodzy.- Powiedział- jak wiecie od dawna chce nawiązać kontakt z Starym Światem, który jest od nas odzielony przełęczą śmierci- na samą nazwe przeszły was ciarki.- Jak wiecie jest ona pilnowana przez smoki. Dotychczas nigdy nikt tamtędy nie przeszedł. Jednak niedawno do naszego pałacu przyszedł pewien mężczyzna.- Wskazał ręką na drzwi i krzyknął "Zapraszam". Do sali wszedł człowiek jaki występował w opowieściach o Starszym Ludzie. Mężczyzna wyglądał jak zwykły człowiek, był jednak bardziej wiotki, szczupły i wysoki. Wyglądał jakby wiatr mógł go zdmuchnąć. Jego skóra była lekko przezroczysta. Widać było przez nią zarysy żył, kości i organów. Miał na sobie biały strój z jakimiś złoto wyszywanymi wzorami. Podobno symbole życia. Widać było, że jest spokojny i opanowany.
-Jest to przedstawiciel starszego ludu.- Przybysz ukłonił się nisko.- Powiada, że wraz z swoimi przyjaciółmi znalazł przejście graniczne między Starym Światem, a Nowym Światem. Wiecie co to oznacza?- Zauwarzyliście błysk w jego oczach- To oznacza wielki postęp. Chce więc abyście udali się tam z nim i upewnili się, że mówi prawde.-Skinął głową- jakieś pytania?


Uff, koniec. Odetchneli tak pewnie Ci nieliczni którzy przeczytali, ale to nie koniec.

Zapraszam młodych i starych oraz panie i panów do sesji mojego autorstwa. Czeka was wiele przygód i innych bezdetów, ale trzeba przyznać, że jeśli macie przejść przez Imperium gdzie wrogów, macie więcej niż przyjaciół, potem przez Pustkowie, gdzie żyją stwory najgorszego pokroju, a na końcu ominąć smoki i przejść przez przełęcz śmierci, to nie zapowiada się łatwo. Dotego nie mając pewności czy kompania jest pewna.

Potrzebuje czterech-sześciu osób, w tym jednej która wcieli się w przedstawiciela starszego ludu. Sądze, że jest to odpowiedzialna robota.

Szkielet KP:

Imię i Nazwisko-

Wiek-

Rasa-
Człowiek:
Sił.-1
Zrę.-1
Int.-2
Cha.-0
Wytrz.-0
Ma.-1

Krasnolud:
Sił.-3
Zrę.-(-1)
Int.-0
Cha.-0
Wytrz.-3
Ma.-0

Olbrzym:
Sił.-6
Zrę.-(-2)
Int.-(-3)
Cha.-(-3)
Wytrz.-7
Ma.-0

Elf:
Sił.-0
Zrę.-2
Int.-1
Cha.-1
Wytrz.-0
Ma.-1

Niziołek:
Sił.-(-2)
Zrę.-7
Int.-0
Cha.-2
Wytrz.-(-2)
Ma.-0

Wampir:
Sił.-2
Zrę.-0
Int.-1
Cha.-0
Wytrz.2
Mana-0

Przedstawiciel Starego Ludu (PółAnioł):
Sił.-(-3)
Zrę.-1
Int.-3
Cha.-3
Wytrz.-(-3)
Mana-4

Klasa-

Wojownik:
Ulubiona broń- Miecz, Włócznia, Topór
Wymagania:
Sił.-10
Zrę.-6
Posługiwanie się mieczem/włócznią/toporem stopień pierwszy.
Dodaje co poziom: Sił.2, Zrę.1

Strzelec:
Ulubiona broń-Łuk, kusza
Wymagania:
Sił.5
Zrę.11
Poługiwanie się łukiem stopień pierwszy.
Dodaje:Sił.1, Zrę.2

Czarodziej:
Ulubiona broń-Różdżka, laska
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Zaklęcia stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many

Nekromanta
Ulubiona broń-Różdżka, zatruty sztylet
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Nekromancja stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many

Czarnoksiężnik
Ulubiona broń-Różdżka, srebny nóż
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Czarnoksięstwo stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many

Mistrz Eliksirów:
Ulubiona broń- Eliskir
Wymagnia:
10 int.
6 cha.
Alchemia stopień pierwszy
Dodaje: 2 int., 1 cha.

Uzdrowiciel:
Ulubiona broń- brak
Wymagania:
6 int.
1 cha.
9 ma.
Empatia stopień pierwszy
Dodaj: 2 ma., 1 int.

Łotrzyk:
Ulubiona broń- sztylet
Wymagania:
10 zrę.
6 cha.
Skradanie się
Dodaje: 3 zrę.

Spowiedniczka:
Ulubiona broń- dłoń
Wymagania:
10 ma.
6 int.
Moc Spowiedniczki stopień pierwszy
Dodaje: 2 int. 1 cha.

Mord-Sith:
Ulubiona broń: Agiel
Wymagania:
5 sił.
5 zrę.
3 int.
3 ma.

Berserker:
Ulubiona broń-Miecz, Topór, Młot
Wymagania:
16 siły
Posługiwanie się Mieczem/Toporem/Młotem stopień pierwszy
Dodaje: 3 siły

Bard:
Ulubiona broń- brak
Wymagana:
3 zrę.
3 cha.
3 int.
Granie na flecie/lutni
Śpiewanie
Dodaje: 1 int., 1 zrę.

Druid:
Ulubiona broń-Różdżka
Wymagania:
6 int.
2 cha.
8 ma.
Przyzywanie stopień pierwszy
Dodaje:1 inteligencji, 2 many

Palladyn:
Ulubiona broń: Miecz
Wymagania:
6 sił.
2 zrę.
2 int.
6 ma.
Panowanie nad mieczem stopień pierwszy
Kodeks Palladyna stopień pierwszy
Dodaje: 1 sił., 1 zrę., 1 int., 1 ma.

Tropiciel:
Ulubiona broń: brak (alternatywnie łuk, sztylet)
Wymagania:
3 sił.
12 zrę.
3 int.
Tropienie stopień pierwszy
Dodaje: 2 zrę., 1 int.

Mnich:
Ulubiona broń: Ręka
Wymagania:
6 Siła
8 zręczność
2 Inteligencja
Wiara
Boks stopień pierwszy
Dodaje: 2 zrę. 1 sił.

Atrybuty- Do rozdania 18 punktów pod:

Siła- Twoja sprawność fizyczna, wpływa też na to jaki ciężar możesz udźwignąć.
Zręczność- Zwinność i szybkość.
Inteligencja- To jak szybko zapamiętujesz.
Charyzma- Umiejętność logicznego myślenia i wypowiadania się.
Wytrzymałość- To ile ciosów wytrzymasz zanim padniesz i jaką masz kondycje.
Mana- Czyli magia i energia.

Umiejętności-

4 do wybrania.

1. Walka:

Panowanie nad:
Mieczem (1)
Toporem (1)-(2)-Młotem (1)
Włócznią (1)
Łukiem (1)-(2)- Kuszą (1)
Sztyletem (1)

Walka Wręcz:
Boks (1)-(2)-Kix Boxinkg (1)-(2)-Karate (1)-(2)- Kung Fu(1)
Zapasy (1)-(2)-Dżudo(1), Ajkido(1)

2. Magia:

Biała Magia:
Empatia (1)
Kodeks Palladyna (1)

Szara Magia:
Zaklęcia (1)-(2)-
(3)-(4)-(5)-Transmutacja
-Iluzja (1)

Przyzywanie (1)-(2)- Moc Żywiołów (1)

Czarna Magia:
Nekromancja (1)
Czarnoksięstwo (1)-(2)- Zaklinacz (1)

3. Inne:

Alchemia (1)
Medycyna (1)
Wiara
Targowanie się (1)-(2)-(3)-(4)-Moc Persfazji (1)
Dyplomacja (1)-(2)-(3)-(4)- Moc Persfazji (1)
Taktyka (1)
Kowalstwo (1)
Skradanie się (1)
Moc Spowiedniczki (1)
Tortury (1)
Odporność na klimat (1)
Pisanie i Czytanie
Językoznastwo (1)
Tropienie (1)
Gra na flecie (1)
Gra na lutni (1)
Śpiewanie (1)

4.Dodatnie:
Siła +1
Zręczność +1
Inteligencja +1
Charyzma +1
Wytrzymałość +1
Mana +1

Historia

Wygląd

Charakter

W gwoli ścisłości: Wszyscy posługujecie się językiem ludzkim. Każda rasa zna osobno swój język.
________________________
Za dużo gry w diablo ^-^

Corran 08-09-2007 20:30

Nie bardzo łapię tą mechanikę mozesz ją jakoś przyblizyc na danym przykładzie

Prabar_Hellimin 08-09-2007 20:32

Zgłaszam się. Kartę podeślę do pojutrza.

Lukadepailuka 08-09-2007 20:36

"Jestem człowiekiem. Mam:

Sił.-1
Zrę.-1
Int.-2
Cha.-0
Wytrz.-0
Ma.-1

Chce być magiem. Mam do wykorzystania 18 punktów. Przydzielam je odpowiednio i mam:

1 sił
1 zrę
8 int
2 cha
0 wytrz
9 ma

Zostały mi dwa punkty do wykorzystania. Później sobie wybiore.

Musze jeszcze wziąść odpowiednią umiejętność:

Zaklęcia stopień pierwszy

I jestem magiem. Zostały mi dwa atrybuty i trzy umiejętności, coś tam sobie jeszcze wybiore."

O coś takiego Ci chodziło?

Cedryk 08-09-2007 20:50

Czy w tej grze bedziesz się wzorował bierzesz świat z cyklu "Miecz przeznaczenia" Terry Goodking'a. Jak mają się twoje Mord - Sith do książkowych

Lukadepailuka 08-09-2007 21:00

Nie zamierzam się wzorować do Goodkinga. Wole tego nie ryzykować. Mord-Sith, jest klasą dodatkową w DnD, więc czemu nie tu?

Mord-Sith u mnie:

Mord-Sith to kobiety trenowane od dziecka w torturowaniu, są bardzo przydatne gdy jeńca nie można zmusić do zeznań. Mord-Sith nie ma narazie dużo, ponieważ są to początki ich istnienia. Kapłanom nie podoba się idea tych kobiet i walczą o wytępienie ich, dlatego Mord-Sith w kościele to dla niej wyrok śmierci.

Cedryk 08-09-2007 21:07

A jak u nich z niewrażliwością na magię, co było główną cechą charakterystyczną i dlatego tę powstały, ponieważ potrafiły przejąć magię ofiary i skierować ją przeciwko nim, dlatego tez magowie byli wobec nich całkowicie bezbronni. Jedynym zagrożeniem dla mord-sidh były spowiedniczki. No i normalni ludzie, chociaż ci musieliby mieć wiele szczęści, aby uśmiercić jedną z nich. Oczywiście też nie wspomniałeś, iż były od dziecka szkolone w używaniu jednego rodzaju magii i przedmiotu moim zdaniem oddzielanie ich od świata tego autora traci sens i zabija całkowicie sens takiej profesji nie lepiej napisać po prostu kat. I napisać, iż w twoim świecie katami mogą być tylko kobiety.

Lukadepailuka 08-09-2007 21:55

Po prostu zapomniałem o tym napisać. Oczywiście istnieje przejmowanie magii. Dlatego ma w wymaganiach potrzebną mane :P

Są wyjątki mężczyzn. Kobiety wydają mi się jednak bardziej okrutne :P Lubie kobiety z władzą ; P

Jeszcze jedno! Bardzo istotne. Chciałbym także, aby postacie miały jakieś swoje czarne strony. Opiszczcie mi jak najbardziej szczegółowo historie, charatker, motywy. Możecie być z pozoru szlachetnym palladynem który tak naprawde poszedł na misje, bo zgwałcił kilka dziewic. Chciałbym aby wasza czarna strona natury miała jakąś zaczepke w grze i w raz z rozwojem akcji coraz więcej będzie się wyłaniało. Mam nadzieje, że zwiększy to ciekawość gry.

Szczególnie po tym będe oceniał wasze KP, chociaż liczy się też umiejętność ciekawego pisania.

No to tyle narazie. Jak coś to pytajcie.

Elmero 09-09-2007 02:28

Też się zapisuje. Karte postaci właśnie zrobiłem i zaraz wyśle

Alaron Elessedil 09-09-2007 13:09

Myślę, że nie ma sensu grać profesją taką jak Mord-Sith, gdyż z tego co mi wiadomo są strasznie ciężkie do pokonania. Chyba nie chodzi o to, żeby startować kimś, kto jest kompletnie niewrażliwy na magię, gdyż wtedy pokona i 30 Magów na raz. To chyba nie o to chodzi. To taka moja mała sugestia, do której zapewne większość odniesie się z dezaprobatą.

Jeszcze takie małe pytanie. Jak to jest z umiejętnościami?
Mam 4 do wyboru, tak?
Załóżmy czysto teoretycznie, że wybiorę Zaklęcia poziom 1.
Zostało mi do wybrania 3.
Wybiorę awans na Zaklęcia poziom 2
Zostało mi już 2.
Wybiorę na 3 i 4, więc nie pozostanie nic do wyboru?

Kolejna sprawa. Jak osiągnę Zaklęcia poziom 5 to automatycznie zyskuję Transmutację poziom 1?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172